In een woord geweldig

Via Marktplaats bij Benelux Tyres terecht gekomen. En al daar door bekwaam, eerlijk en keurig personeel geholpen op een no nonses basis. Hiervan kunnen nog veel bedrijven van leren.

TOPPPPPPP SERVICE

Ik ben erg goed geholpen en ga ook terug voor mijn Porsche Cayenbe

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Mijn fout door Benelux tyres perfect opgelost.

Iets te overhaast besteld, maar kon dit direct en snel rechtzetten door een goede communicatie en zeer klantvriendelijk. Bedrijf om aan te raden! Ga zo door.

Super service

Goed en snel geholpen met nieuwe banden voor mijn auto.

Superbedrijf

Goed en vakkundig advies, vriendelijke en persoonlijke benadering Top bedrijf

Erg goed

Werd goed geholpen. Volgende keer misschien even zeggen wat er gaat gebeuren

Snelle super service

Al 2x top geholpen aan 'nieuwe' banden voor mijn iveco. Garage ingang hoog genoeg voor grotere bussen.Direct geholpen worden met een uitstekende prijs-kwaliteits verhouding!

Zeer vakkundig, eerlijk

Zeer betrouwbaar bedrijf , goede service, goed advies zeer klantgericht en vriendelijk. Ik raad dit bedrijf iedereen aan! Kom er zeker de volgende keer weer banden halen!

Niet verder zoeken, hier moet U zijn.

Zeer deskundig en niets is te gek. Snelheid is grandioos bij dit bedrijf.

Kom inmiddels al een aantal jaar bij Benelux Tyres. Word hier altijd snel en keurig geholpen. Mensen zijn deskundig en helpen je goed met het maken van de keuze welke band je moet nemen. De prijs / kwaliteitverhouding is zeer goed. Het supersonisch wassen van de velgen is ook echt een aanrader. Je velgen zijn weer als nieuw !!! Een tevreden klant staat hoog in het vaandel bij Benelux tyres.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Ik kom al een kleine 10 jaar bij dit adres met mijn auto('s) en die van familieleden. Ooit eens via een vriend hier terecht gekomen en inmiddels dus al ruime tijd klant naar volle tevredenheid. Eigenaar Mardo Ketelaars is altijd in voor een praatje maar werkt er niet minder hard door. Prijzen zijn erg goed, hij is flexibel en nooit te beroerd om wat extra's te doen. De ruim 30 km enkele reis naar Nistelrode is het mij dubbel en dwars waard.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Super service. Vriendelijk, eerlijk en snel geholpen. Goede prijzen en nette werkplaats. Kortom zeker een aanrader als je nieuwe of gebruikte banden zoekt.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Wat een tempo met monteren . Had de koffie net op en hij was al klaar . Super .

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Een vakkundig betrouwbaar bedrijf. TOP !

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Super aatdige gasten en ook buiten werktijden staan ze altijd klaar. Gisterenavond laat lekke band en zelfs “s vrijdagavond laat nog eerst advies en later zelfs nog super service gekregen om weer verder op weg gekunnen. Oh ja, en wil je ooit je velgen super mooi opgeknapt hebben en in de kleuren gepoedercoat die jíj wil tegen scherp concurrerende prijzen, dan is DIT the place to be!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Met klapband op de A59 bij Oss en geen reservewiel in de auto. Gebeld met Benelux tyres via het telefoonnummer op de site. Werd gelijk opgenomen, uitgelegd waar ik stond en binnen 10min (zoals ook telefonisch toegezegd) was Harrie ter plaatse. Heeft het betreffende wiel meegenomen en constateerde eigenlijk ook meteen de reden, namelijk een scheur in de alu velg. Aangezien ik deze zelf kan repareren heeft Harrie na overleg met mij besloten een tijdelijke dichting te maken en er een tijdelijke band op te leggen aangezien deze er toch weer snel vanaf moet voor de reparatie. Daarna ook nog netjes terug bij de auto afgezet en heeft de band ook nog op de auto gemonteerd. Was al met al maar een half uur later op mijn bestemming dan gepland èn nog veilig thuis gekomen naderhand. Niks dan lof over de snelle, goede service en duidelijke communicatie! Prijs was daarnaast veel lager dan verwacht en ook heel erg schappelijk. Thumbs up!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Hier mijn wintervelgen en banden voor een Renault Megane gekocht. Levering conform afspraak en goed verpakt. Echter gezien de warmte buiten nog niet hoeven te monteren. November velgen gewisseld echter, paste het niet.... hierop contact opgenomen mete Benelux Tyres en ik was vergeten de centreerringen te verwijderen. Bedankt voor de tip, en daags erna verwijderd en alles paste en rijd als een zonnetje. Nog contact gehad over vervanging van de ringen en mij is geadviseerd deze te vervangen en men heeft deze uit service oogpunt aan mij toegestuurd, waarvoor dank. Ik ben zeer tevreden over het advies, begeleiding en service van Benelux Tyres, en ik ben klaar voor de winter.

• Ervaring met: Webshop

Ik kom al jaren bij Benelux tyres, altijd goed advies, professionele inrichting,super apparatuur, tijd voor een praatje en nette prijzen. Soms wel druk, maar door de koffie en gezellige praatjes vergeet je snel dat je aan het wachten bent.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Bij Benelux tyres wordt je altijd netjes behandeld en goed geholpen.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Prima service, werken snel, maar nemen wel de tijd om met je mee te denken in best passende oplossingen en altijd vriendelijk!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

4 Banden besteld met minimaal 4.5mm profiel. De levering was snel en correct. Bij de lokale bandenboer gemonteerd en nagemeten. 2 Van de banden bleken tot 3.2mm profiel te hebben. Hierna mail getikt naar Benelux Tyres waarin dit uitgelegd is. Ruim een maand verder en nog steeds 0 reactie. Fouten worden overal gemaakt. Maar dit is niet bepaald een klein verschil en dan vervolgens niets meer laten horen is gewoon slecht. Jammer - Ondertussen heeft Benelux Tyres contact opgenomen en het meer dan keurig opgelost. Uiteindelijk zeer tevreden

• Ervaring met: Webshop

Goede service, zijn bereid tijd voor je te nemen maar vooral om met je mee te denken wat voor jou het voordeligst is!

• Ervaring met: Webshop

Top bedrijf! Kan er echt niks anders van maken. Communicatie super tof helpen graag en denken erg goed mee. Ik ben super tevreden. Complimenten voor de zaak, erg professioneel en deskundig ik ga zeker vaker terug. Ik raad het iedereen aan, want je zult er versteld van staan!!