Wij hebben een borrelplank besteld was erg lekker. Leuk advies van de telefoniste. en keurig op tijd afgeleverd.

Zie rapportcijfer

• Hygiëne

Echt alles was top geregeld, van begin tot eind een hele goede indruk. Een betrokken cateraar die gaat voor het beste resultaat.

Prima kwaliteit eten Keurige presentatie Prima service

• Hygiëne

Altijd op tijd en van alles mogelijk, goede service en prettig persoonlijk contact.

• Hygiëne

No nonsense bedrijf dat begrijpt wat we willen. Zijn goed op de hoogte van nieuwste trends. Zijn zeer flexibel, betrouwbaar en tranparant.

• Hygiëne

Wij zijn zeer te spreken over de hele organisatie wb ons feest, ook onze gasten waren allemaal zeer onder de indruk van de hele professionele organisatie en de attentheid. Wij zullen "Onder de luifel" zeker van harte aanbevelen aan anderen! Dank voor en heel fijn, glad verlopen feest, we zijn meer dan tevreden!

• Hygiëne

de catering van ons familie evenement was tot volle tevredenheid. We hebben veel complimenten van onze gasten gekregen over de smaakvolle gerechten en fleurige opdiening. De bediening was perfect, heel professioneel.

• Hygiëne

Altijd goede service en kan altijd vragen wat we willen eten...er is geen nee te koop. Alleen de toetjes zijn soms wat te zoet....waar niet iedereen van houdt.

Balthasar Bekkerwei 106

8914BE Leeuwarden

Over Onder de Luifel

Onder de Luifel, boven verwachting! Wij zijn een full service cateraar en maken van elk moment een event, of dit nu privé of zakelijk is. Wij deinzen niet terug voor een bedrijfsfeest met 2000 gasten. Maar ook een intiem thuisdiner zien wij als een uitdaging!