WAANZINNIG

Onder de Luifel heeft onze bruiloft verzorgd. Prachtige opmaak, waanzinnige smaaksensatie, van sweet table tot diner tot hapjes op ons feest. Alleen maar lovende reacties. Ook de bediening en de koks verdienen een diepe buiging, er was aandacht voor iedereen, men wist wie wat wel en niet mocht, denk aan allergie en vega. We hebben van top tot teen genoten! Dank jullie wel.

okay

het eten was prima, maar het persoonlijke contact is erg kortaf en niet bijzonder klantvriendelijk.

Goede communicatie en dienstverlening

Echt dik tevreden

Top service!

Top service!

• Kwaliteit

Goed verzorgd en gevarieerd aanbod.

Zie hierboven.

Fantastisch geregeld.

Was heel goed verzorgd met lekkere hapjes en goed ontzorgd.

• Kwaliteit

Onder de Luifel, maken van ieder event een beleving en denken altijd met je mee. Daarnaast is het eten voortreffelijk, ik kan ze ten zeerste aanbevelen

• Kwaliteit

Top geregeld, altijd snelle en fijne communicatie

Voor de catering binnen ons bedrijf heeft Onder de Luifel weer voor een fantastische maaltijd gezorgd. Iedereen was erg tevreden en de oliebollen waren ook heerlijk.

Voortreffelijk!

Enorm genoten hebben van het kerstdiner. Het was heerlijk, super makkelijk klaar te maken, goede hoeveelheid en het zag er prachtig uit. Wat ons betreft koken we met kerst nooit weer zelf. Dus alle compliment voor de kok en het team.

• Persoonlijk contact N.v.t.
  • Kwaliteit

Het eten was geweldig lekker!

We hebben al jaren lang een fijne samenwerking. Jullie weten precies wat we willen en hoe het georganiseerd moet worden. Weinig woorden nodig. Dit keer kwamen jullie wederom met goede suggesties voor een coronaproof catering rondom de feestdagen. Niets dan lof ontvangen door de collega's! Kortom, het was weer top!

• Kwaliteit

Super service, hele fijne communicatie! Eten is van top kwaliteit!

• Kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en zeer flexibel!

Slechtst 3 dagen van tevoren heb ik contact opgenomen met het team van Onder de Luifel om te vragen of er lunch bezorgd kon worden voor een teambuildings 2-daagse. Bijzonder aanvullend verzoek was dat deze lunch eigenlijk ook op 6 verschillende locaties op beide dagen vóór 12.00 uur bezorgd moest worden. Waar ik van tevoren mijn twijfels had of dit mogelijk was bleek het team van Onder de Luifel zeer meedenkend en flexibel. Ook last-minute wijzigingen waren geen enkel probleem. Wij gaan hier vaker bestellen!

top

Onze ervaring is buitengewoon goed. De voorbereiding en welwillendheid en het meedenken waren heel goed. De service uitstekend en het eten was van top kwaliteit. ook onze gasten waren zeer te spreken over de entourage en het eten.

• Kwaliteit

Heerlijk gegeten en perfecte service

Voor herhaling vatbaar

super goed

• Kwaliteit

diverse hapjes maken 1 heerlijk buffet!

Voor ons 12,5 jarig huwelijk had ik 2 soorten soep, gehaktbroodjes, quiche, hartige borrelhapjes warm en koud en salade besteld. Met 8 mensen hier heerlijk van gegeten. Ook super dat er warmhouders meegeven werden voor het eten en dat alle schalen weer opgehaald werden! Jullie hebben een heel goed visitekaartje afgegeven!

• Kwaliteit

Lekker, mooi om te zien en altijd sfeervol

Heerlijk!

Heerlijke high tea bezorgd gekregen met moederdag. Zag er prachtig uit en t smaakte top! Ook de sapjes waren erg lekker. Super Leuk dat we 3 verschillende sapjes kregen. Zou zeker nog eens zoiets bestellen.

• Kwaliteit

Super leuk en heerlijke paasbrunch

De ouders hebben wij beiden een paasbrunch gegeven en wat hebben zij er enorm van gesmuld. Divers, lekker en verrassend en zeer goed verzorgd en vooral heerlijke smaakervaringen. Bedankt voor de super nette verzorging en levering en heerlijke smakelijke en verrassende paasbrunch.

Heerlijk

• Kwaliteit

Lekkere brunch en mooie hoeveelheid

Luxe brunch en qua hoeveelheid heel goed ingeschat. Niet te weinig en niet te veel zodat je weer moet weggooien.

Verrassend en heerlijk!

Heerlijke paasbrunch gehad, met veel verrassende hapjes en meer dan voldoende voor twee personen.

• Kwaliteit

Heerlijke en prachtig verzorgde Paasbrunch. We hebben genoten. Doos paste alleen niet in de koelkast dus daar moesten we even wat op verzinnen.

• Kwaliteit

Heerlijke brunch, mooi op tijd bezorgt.

Ik ken Onder de Luifel al een aantal jaren, diverse feestjes en partijen mee mogen maken die door hen verzorgt zijn. Altijd top zowel het eten en drinken en het bedienend personeel. Ik zeg vooral zo doorgaan!

• Kwaliteit

Een top bedrijf in catering

Overheerlijk de paas brunch en de paas borrelbox , voor herhaling vatbaar .

Over Onder de Luifel

Onder de Luifel, boven verwachting! Wij zijn een full service cateraar en maken van elk moment een event, of dit nu privé of zakelijk is. Wij deinzen niet terug voor een bedrijfsfeest met 2000 gasten. Maar ook een intiem thuisdiner zien wij als een uitdaging!