Veel fijner en beter dan ziekenhuis

Geweldig!! Professioneel! En een heel goed team en daarbij nog heel menselijk!! Aanwinst voor Fijnaart.

Mooi resulaat!

bijzonder goed, oog voor natuurlijke behandeling, precies en zorgvuldige nacontrole en nog extra bijgewerkt voor optimaal resultaat. Heel blij mee!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Erg fijn geholpen m.b.v. huisartskliniek!

Ik ben erg snel en fijn geholpen via huisartskliniek. Complimenten voor de huisarts.

• Advies en behandeling
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zwolle

Toppie

Vriendelijk ontvangen en geweldig geholpen met een fantastisch eindresultaat. Een ooglidcorrectie laten doen, en ben er enorm blij mee.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Deskundig ,vriendelijk en erg goed bereikbaar per mobiel nummer

Huisarts Freek en zijn partner zijn zeer laagdrempelig en persoonlijk . Nazorg is erg goed . Het is zeer prettig om 06 nummer te hebben ,zodat je na de ingreep voor evt vragen altijd kan contacten .

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Aardige, duidelijke mevrouw die alles uitlegde

Intakegesprek gehad over ooglidcorrectie, alles werd zeer goed uitgelegd, ik heb de behandeling nog niet laten doen maar dat is omdat ik er nog even over na wil denken.

• Persoonlijke benadering
  • Advies en behandeling N.v.t.
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

Niets op aan te merken

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Garderen

Zeer tevreden over het laten verwijderen van een vetbult..

Ik had al jaren een grote vetbult in mijn nek waar ik steeds meer last van kreeg. Ik heb deze laten verwijderen door Dr. T.E Wesselius en ben zeer tevreden over het eindresultaat. Heb totaal geen last gehad tijdens of na de operatie, alles is pijnloos verlopen, netjes gehecht en de wond heelt super mooi en netjes. Daarnaast vallen de kosten niet onder het verplicht eigen risico, maar worden deze gewoon vergoed onder huisartsenzorg. Dus ik geef Huisartsenkliniek een dikke 10!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

Fantastisch geholpen

Prettig geholpen Mooi resultaat Zou t zo aanbevelen

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Garderen

de arts vertelde exact wat hij zou doen tijdens ingreep en de te volgen stappen en ook besprak hij eventuele klachten die je na de ingreep zou kunnen ondervinden. Werd dus goed ingelicht en voorbereid.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zaandam

Ben erg blij met het resultaat.

Vriendelijke ontvangst . De behandeling is mij ontzettend mee gevallen . Op wat blauwe plekken na geen pijn gehad. Ben na een week weer aan het werk gegaan was toen weer toonbaar. Het is nu ruim 2 maanden geleden en ben erg blij met het resultaat. Goede nazorg .

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Herwijnen

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over mijn ooglidcorrectie

Professionele en goede zorg

Ik kan het iedereen aanraden, duidelijke afspraken en goed uitgevoerde behandeling met goede uitleg en nazorg.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Elst GLD

Ben goed opgevangen door vriendelijk personeel. Deskundige uitleg en bijna pijnloze operatie. Heb geen bijverschijnselen gehad en wacht nu netjes de drie maanden af.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Kundig, pijnloos, gezellig en blij met resultaat oorlelcorrectie

Mijn oorbel gaatje was uitgescheurd. Ik irriteerde me daar al jaren aan. Ik heb besloten er bij deze praktijk wat aan te laten doen. Ik kon snel terecht, het werd snel beoordeeld. Alles werd heel rustig en duidelijk uitgelegd. De behandeling zelf was pijnloos. De arts was zeer kundig en ik vond het zelfs erg gezellig. Ik zou deze praktijk van harte aanbevelen. Nu een aantal weken verder en ik ben erg blij met het resultaat. Nog een paar weken wachten en dan kan ik een mooi gaatje opnieuw laten schieten en genieten van mooie oorbelletjes in mijn oor.

Echt super blij mee

Ik wilde al jaren ooglidcorrectie laten doen! Mijn ogenleden hingen niet goed genoeg om een vergoeding aan te vragen... Uiteindelijk kwam ik via fb terecht bij de huisartsenkliniek dr van de berg in den helder Omdat het een hoop geld koste heb ik het toch gedaan. En het viel mij reuze mee in een uurtje klaar! Verdovingsprikjes ff wat vervelend en het idee dat ze de overhangende lapjes wegsnijden wat je niet voelt werd ik wel wat zweterig haha.ondank dat ook gezellig gehad. Alleen napijn toe'n de verdoving was uitgewerkt, maar de volgende dag geen pijn wel vreselijk opgezet en verkleurd. Al met al het kost je wat maar ik kan weer voor 10/15 jaar mee en daar ben ik super blij mee 👀

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Intake was duidelijk en fijn.

Operatie is 9 januari.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Bosch

Komt Betrouwbaar en eerlijk over.

Spannend, pijnlijker dan ik had verwacht en blauwer naderhand dan verwacht. Echter ik vermoede al dat ik wel blauw zou worden en helaas gebeurde dat ook.. Maar als je dat allemaal zelf incalculeerd valt het uiteindelijk mee.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Fijne behandeling en mooi resultaat.

Alles was prima, van intake tot nazorg. Kan geen minpunt bedenken.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

positieve ervaring met ooglidcorrectie

goede voorlichting en persoonlijke benadering, stellen je erg op je gemak.

Fantastisch kliniek!!

Heb een week voor kerst een ooglig correctie laten doen bij dr van Amsterdam. Ontzettend vriendelijke dokter en assistent. Goede uitleg gehad en stellen je echt op gemak. Alles verliep prima, geen pijn en ik zag er na een week" net voor de kerst" er perfect uit. Geweldig!!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Deskundige vlotte ingreep met goed resultaat dichtbij huis!!

Na een intake met duidelijke uitleg, ben ik een week voor ingreep begonnen met het slikken van, door huisarts, aangeraden Arnica. Vrijdag de 13e december jl. (gelukkig ben ik niet bijgelovig) was het zover en ben ik verlost van resp. 1,7 cm en 1,5 cm overtollig hangend ooghuid. Zeer ontspannen operatie (met koffie vooraf en mijn echtgenote mocht meekijken). Door Arnica en het goed koelen met erwtjes (8-10x per dag) zijn mijn ogen nauwelijks blauw geweest. Na 4 dagen weer te werk gegaan. Nadat na een week de hechtingen eruit zijn gegaan, zijn mijn oogleden nog wat dik, maar dit wordt met de dag beter! Topbeslissing dichtbij huis bij een deskundige "aardige" dokter en zijn assistente. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!!!! Nieuwe blik op 2020....

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Fijne, persoonlijke behandeling

Goed voorgelicht..ik twijfelde. De dokter heeft stap voor stap uitgelegd wat hij ging doen en wat de gevolgen na de ingreep kunnen zijn. Tijdens de ingreep was ik bang en zenuwachtig. Ik ben gerustgesteld en ze nemen de tijd voor alles en de stappen worden uitgelegd. Angst ging weg en de tijd vloog voorbij. Goede nazorg. Ik raad t iedereen aan! Fijne aanpak!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Kloosterhaar

Bovenooglid correctie. Geweldig

Zeer korte wachttijden . Alles werd goed uitgelegd. Pijnloos. Ik ben in ieder geval heel blij . Jaren eerder moeten doen .

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden