Ontevreden over de zorg

Rommelig verlopen ingreep en niet terug gebeld door de arts( na overleg met de centrale) ivm nazorg. Ook hechtingen verwijderen na 6 dagen ging niet proffesioneel. Wel excuses gekregen, maar ik ben niet tevreden met de gegeven zorg.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Beste mevrouw, u bent met alle aandacht behandeld zowel tijdens de ingreep als tijdens het verwijderen van de hechtingen. Daarnaast heeft u de arts wel degelijk gesproken in het weekend want de centrale heeft u doorverbonden. Uw hechtingen zaten gingen er wat moeilijk uit, dit gebeurt vaker en kun je niet voorkomen. Ik zal zorgen dat u nog even gebeld wordt.

Goede uitleg en goede behandeling

Snelle reactie geen wachttijd. Goede uitleg en vriendelijke en goede behandeling. Zeer tevreden over resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Elst GLD

Zeer vriendelijke arts en assistente, goed voorgelicht

Ooglidcorrectie in Den Helder laten uitvoeren. Van tevoren goede uitleg gekregen en behandeling is prettig verlopen. Zeer tevreden over het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Helemaal tevreden over alles!

Ik ben helemaal tevreden over alles!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Beetje teleurstellend

Personeel over het algemeen zeer vriendelijk inclusief de arts, maar over het resultaat van de boven oogleden ben ik niet enthousiast. Heb dat ook al een paar keer kenbaar gemaakt. Er wordt dan gezegd het heeft tijd nodig. 1 augustus moet ik terugkomen. Zoals het resultaat nu is zou ik de praktijk niet aan bevelen. Het cijfer dat ik geef is een 5, maar die staat er niet tussen dus rond ik het maar naar boven af met een heel klein 6je.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Wat vervelend om te horen. De eerste maanden na een ooglidcorrectie is er nog zwelling, het litteken is nog onrustig. Het lichaam doet er echt langer dan een maand over om te herstellen, zeker bij zo'n grote ingreep. U zult zien dat het er na 3 maanden bij de nacontrole al veel beter uitziet, op de tussencontrole was er al een duidelijk resultaat te zien maar ook nog veel zwelling.

Goede voorlichting en goede zorg

Eerst een intakegesprek gehad, waarin duidelijk alles werd uitgelegd. Tijdens de ingreep vertelde de arts telkens wat ze ging doen en stelde mij echt op het gemak.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Vriendelijk maar niet geluisterd naar klantenwens en klachten na ingreep

Heb in april 2019 een bovenooglidcorrectie laten doen bij een Huisartskliniek in Rotterdam. De arts in kwestie heeft de drempel, die ik had om de ingreep te laten doen, bij me weggenomen. Ik benadrukte dat ik wel dezelfde uitstraling wilde houden en er niet teveel weefsel weggenomen moest worden. Dit omdat ik eigenlijk al vanaf zeer jonge leeftijd wat overhangend bovenooglid heb gehad. Net voor de ingreep toch nog even wat foto's, van zo'n 20 jaar geleden, laten zien en nogmaals bij de arts benadrukt 'doe niet te gek', het moeten wel 'mijn' ogen blijven. Nu na zo'n 8 weken kan ik nog steeds niet zeggen dat ik tevreden ben. Er is naar mijn mening toch teveel weefsel weggenomen en vervelend bijkomend verschijnsel is dat ik een cilinderafwijking aan mijn linkeroog heb overgehouden. Was voor de ingreep -0.5, had hier dus nagenoeg geen last van, maar is nu -1.0. En ja dat merk je dus wel even, zal dus aan een bril moeten en die heb ik in mijn hele leven (55 jaar) nog niet nodig gehad. Heb bij de arts in kwestie mijn beklag gedaan en aangegeven totaal niet tevreden te zijn en enorme spijt heb er aan begonnen te zijn. Andere blik, cilinder afwijking en heb nog sterker het gevoel dat mijn bovenoogleden naar beneden gedrukt worden en mijn ogen niet helemaal open gaan en dat was nu net de reden van mijn ingreep. Zal aan mijn 'nieuwe' ogen moeten wennen en een leuke bril moeten gaan uitzoeken. Tip voor mensen die een bovenooglidcorrectie overwegen: zoek een ervaren plastisch-chirurg, die luistert naar wat je vraagt en niet teveel weefsel weghaalt 'omdat het kan' maar net genoeg weghaalt zodat je je eigen blik behoud en er alleen wat frisser uitziet. Arts in kwestie heeft me inmiddels doorverwezen naar een oogarts.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Deze beoordeling is helaas niet terecht. Een verandering in zicht is na een ooglidcorrectie niet mogelijk. Er is een goed resultaat te zien op voor- en nafoto's. De arts heeft de client tevens door gestuurd naar de oogarts om de ogen goed te testen, en een diagnose ter bevestiging te vragen wat de reden is van de verandering in zicht.

vriendelijk personeel.

Sorry voor mijn late reactie, maar ik wil wel reageren. mijn behandeling moet nog gebeuren. het gesprek die ik met èèn van de dames had, sorry ben haar naam kwijt was prettig, ze nam alle tijd om me alles uit te leggen waardoor ik me op mijn gemak voelde bij haar. Mijn behandeling is 27 juni kijk er na uit. beetje zenuwachtig ben ik wel. met vriendelijke groet. Henny Bos

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Buitengewoon vriendelijk personeel en heldere uitleg

Ik vond de benadering heel persoonlijk en deskundig. Duidelijke uitleg over de behandeling, de sfeer is ook heel prettig.

zeer bekwaam team

ooglid correctie ondergaan; ik ben zeer tevreden over de ontvangst en behandeling. was erg nerveus maar na een fijne uitleg van dr van amsterdam en assistent andrea zeer blij met het resultaat zou het zo weer doen .

Geweldig geholpen

Goede voorlichting en bijzonder aardige arts

• Prijs en kwaliteit
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zaandam (dr. v. Loenen)

Zowel de service als het personeel zijn in 1 woord fantastisch!

Vanaf de intake tot de behandeling ben ik erg te spreken over deze Kliniek en mijn behandeld arts Moazzeni. Duidelijke uitleg, vriendelijk, goed luisterend naar de persoon die voor haar zit. Het vertrouwen hebben in de bekwaamheid en de rust die je daar voelt vond ik erg fijn. Volgende week mogen de hechtingen eruit en mag ik gaan genieten van het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Schijndel

Heel goed

Ik vond de behandeling, waar ik erg tegenop zag, erg meevallen. Erg vriendrlijk en deskundig personeel. Over het resultaat kan ik nog niet alles zeggen maar het ziet er nu al beter uit!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Goede service en leuk personeel en het goed geslaagd toppp

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Ze luisteren goed naar wat je wensen zijn en geven hierbij de nodige informatie.

Ik ben Tessa, 22 jaar en ben, naar veel moed verzameld te hebben, naar Huisartskliniek in Westervoort gegaan. Mijn reden om hier te komen was dat de zenuw van mijn rechter wenkbrauw constant op spanning stond waardoor ik jaren lang dag in dag uit last had van hoofdpijn. Omdat ik nog jong was, vond ik het erg spannend om überhaupt over botox na te denken. Tijdens het consult werd ik vriendelijk ontvangen en erg op mijn gemak gesteld door de assistente, waardoor ik makkelijk mijn verhaal kon doen. Er werd mij verschillende mogelijkheden aangeboden, waardoor mijn klachten verholpen konden worden. Ik vond het zelf erg fijn dat de arts (die mij eventueel zou behandelen) zich ook even in het gesprek mengde, waardoor ik een goed beeld zou krijgen wat er gedaan zou worden. Door dit consult, voelde ik me zo op mijn gemakt dat ik ervoor gekozen heb om een behandeling te ondergaan. Een paar weken later kon ik al terecht. Ik ben erg blij met het resultaat, mijn wenkbrauw staat weer op de goede plek en ik ben eindelijk af van de constante hoofdpijn. Nog steeds dank daarvoor!

Top team

Natal heeft mij geholpen al een paar keer met gezichtsbehandelingen en liposuctie met zeer goede resultaten en goede begeleiding erna ik raad deze dokter iedereen aan je krijgt een eerlijk antwoordt en draait niet om geld als niet kan of mooi is doet hij het niet het draait niet om geld maar om hoe mooi hij je kan maken bedankt voor alle goede zorg ik ben meer dan tevreden

Valt tegen

Ben 2 uur gereden voor info prp behandeling en toen ik kwam zeiden ze geen goede resultaten. Waarom niet gebeld hierover of via mail. Heeft me hele morgen gekost. Baal daarvan.

• Advies en behandeling
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Goede voorlichting en prettig contact

Goede voorlichting en prettig contact.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Herwijnen

vriendelijk personeel

goede service . alleen afpraak maken via telefoon niet zo prettig.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Zeer duidelijk , vriendelijk en netjes

Ik vond de voorlichting zeer duidelijk en ga zeker een afspraak maken

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Bosch

Relaxt en persoonlijk

Geweldig mens die dokter vaan Amsterdam

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Kundig en persoonlijke aandacht.

Bovenooglidcorrectie laten doen en dit was van het begin tot het eind een goede ervaring. Begeleiding is erg goed en men neemt de tijd voor je en je kunt er al je vragen kwijt.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Steenderen

Zeer goed ontvangen goede en duidelijke uitleg

Super ervaring klantvriendelijk ontvangen duidelijke uitleg op elke vraag duidelijke uitleg zeer goed bereikbaar heb de operatie zeer relax ondergaan mooie muziek op de achtergrond dokter was ook relax vragen die ik had kon ik gewoon stellen onder de operatie al met al zeer goede ervaring echt een aanrader en de prijs ook goed 👍

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Bosch

Ik zou het zo weer doen

De persoonlijke benadering was erg prettig. De behandeling verliep goed en viel ontzettend mee. Ik heb nauwelijks pijn gehad tijdens en na de behandeling. Zonder problemen kon ik terecht voor een extra controle. Bij de intake heb ik een formulier ontvangen waarop stond wat ik kon verwachten en welke acties ik zelf kon doen om bij te dragen aan het herstel. Tip: de hechtingen liepen vrij ver door, ik verwachte dat dit zichtbaar zou blijven. Gelukkig is het niet meer te zien. Het was fijn geweest als mij dit verteld was. Volgens de assistent wordt dit ook verteld alleen was de arts het nu vergeten. Neemt niet weg dat ik nog steeds heel erg tevreden ben met het resultaat.