Erg goed

Fijn ontvangen, goede uitleg over de behandeling. bovenal een mooi resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

ik werd op mijn gemak gesteld,

Snelle reactive,persoonlijke omgang erg prettig Kom zeker nog een keer terug

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Heb een oorlel correctie gehad,alles naar wens verlopen

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Deskundig advies en laagdrempelig

Fijn informeel contact! Deskundig advies, voelde mij in veilige handen.

• Prijs en kwaliteit
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zaandam (dr. v. Loenen)

Het resultaat is verrassend mooi,

klantvriendelijk, persoonlijk, advies en het is betaalbaar

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Fijnaart

TOP service en geweldig personeel !

Ik heb mijn contact met jullie kliniek als erg fijn ervaren....lief personeel en voelde vertrouwd. Ook geweldig resultaat....prettige dokter.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Super professioneel en vriendelijk,aanrader.

Ik heb mijn behandeling bij jullie als uitert aangenaam ervaren.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Venray

Heel goed, positief

Vriendelijk en bekwaam geholpen, met een goed resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Garderen

Heb het als zeer prettig ervaren

Was zeer op mijn gemak en blij dat alles goed is verlopen

Heel positief

Het ziet er netjes uit en licht. De dames die er werken zijn oppers aardig en rustig. En weten goed over te komen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Goede persoonlijke benadering. Stellen je op gemak

Heel goed

Heel goed en persoonlijk behandeld. Goede informatie gekregen en ook tijdens de behandeling werd precies uitgelegd wat er ging gebeuren. Ook de nazorg was goed. Zeer tevreden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

Na zoveel pijn hoopte ik op een perfect resultaat

Ik heb huisartskliniek benaderd voor het verwijderen van 2 moedervlekken in mijn gezicht. Zij adviseerden mij PlexR hiervoor. De voorlichting was duidelijk en de medewerkers vriendelijk. De verdovingscrème die ik meekreeg, heb ik op tijd en ruim opgesmeerd, maar het werkte maar oppervlakkig. Eén van de moedervlekken was verheven en er moest dus 2-3 mm van af om het plat te maken. De behandeling was zeer pijnlijk! Mijn huid werd letterlijk verbrand/verdampt. De korsten lieten ongeveer na 1 week los, maar de roodheid is er ruim 2,5 maand na de behandeling nog steeds! Ook zijn de plekken verdikt. Ik ben dus niet helemaal tevreden met het resultaat en hoop dat in ieder geval de roodheid z.s.m. wegtrekt.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Beste mevrouw, het behandelen van moedervlekken met PlexR is de meest elegante oplossing, we zeggen er wel altijd bij dat een tweede behandeling nodig kan zijn, dit ligt aan de diepte van de moedervlek. Moedervlekken weghalen zonder enige vorm van littekens is bijna onmogelijk. Daarnaast zie je altijd 4-6 maanden roodheid, daarna wordt de huid wit en pas na een jaar worden plekjes met geluk minder zichtbaar. Qua pijn kunt u de volgende keer ook vragen om een verdovingsprikje, dan is het prikje even kort vervelend maar voelt u daarna niets. De meeste patiënten hebben echter voorkeur voor de crème.

Zeer matig

Bij een bezoek aan een cosmetisch, chirurgische kliniek verwacht je niet dat je meteen een vieze inloop mat vol dierenharen ziet ! 1-0 achter. (Westervoort) Geen ontvangst om je op je gemak te stellen: je komt niet voor je kalknagels.Je bent toch nerveus voor een ingrijpende behandeling en dan is het fijn een vriendelijk mens tegen te komen, die je op je gemak stelt. Geen arts gezien : je laat je opereren door een vreemde. Ben niet terug gebeld voor evaluatie. Heb zelf na een maand gebeld. Helaas geen directe lijn naar de betreffende kliniek. Had nog veel vragen.Wel een zeer vriendelijke , behulpzame dame aan de lijn !! Je zit in een wachtkamer waar ws. ook mensen zitten voor een logopedie afspraak. Geeft mij een ongemakkelijk gevoel. Deze mensen komen voor ernstigere problemen dan voor het "mooi zijn ". Toch besloten de operatie te plannen. Deze rand- zaken zijn hopelijk niet relevant voor de vakkundigheid van de opererend arts.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Wat vervelend dat u dit zo ervaren hebt. Wij zijn inderdaad ook niet zo blij met de dierenarts die soms wat slordig met de mat omgaat. Gelukkig zitten we hier tijdelijk en zijn wij bezig met nieuwbouw, met daarbij een balie voor ontvangst. Nu zorgt de secretaresse altijd voor kopjes cappuccino of koffie/thee in de wachtkamer onze eigen prive wachtkamer ingericht met een huiskamer gevoel en mooie meubels en zeker veel privacy. De wachtkamer van logopedie zit in de gang. Een gratis en vrijblijvend intake gesprek is altijd bij de cosmetisch consulente of huidtherapeute. Op aanvraag is ook een intakegesprek bij de arts mogelijke direct of in tweede instantie, dit kost €50,-. Mocht u dit graag wensen horen wij het graag. Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

in het begin heel goed later minder goed.

twee jaar geleden was het service beter, en de arts had ook meer aandacht voor je. laatste keren had ik het gevoel dat de arts het een beetje afrafelde.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Beste mevrouw, wat vervelend om te horen. Wij hebben een bedrijf die de afspraken voor ons inpland en dit wordt soms wat er krap gedaan. We zijn hier hard mee bezig. Geef gerust aan de telefoon aan dat u wat meer tijd wenst bij een volgende afspraak.

Prettige behandeling,rustgevend. vriendelijk personeel en goede service.

Goede service, vriendelijk personeel Prettige behandeling. Rustgevend

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Super zeer vriendelijk

Heb me gehouden aan de adviezen en zelfs geen blauwe of paarse plekken gehad minimale zwelling. Ik ben zeer tevreden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Brummen

Alles verliep top

Intake, behandeling en na controle was top!!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Duidelijke uitleg over de ingreep.

Zeer vriendelijk ontvangst, er volgde een nauwkeurig onderzoek met duidelijke uitleg. Ik wil graag in het najaar geholpen worden en dat was totaal geen probleem. Ik moet de behandeling nog ondergaan dus, maar heb er alle vertrouwen in.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Dr van Amsterdam is alleen op geld uit!

Ik heb €499 betaald voor filler neus en lipplooien. Ze zij als je niet tevreden bent kom gewoon terug en je krijgt kostenloos wat bij, want je hebt minimaal 6 maanden profit van. Dat was dus niet zo. Ik kwam na 1,5 maand terug, want de effect was weg. Ze zei "Oh dat kan gebeuren, als je weer €499 betaald, dan kan ik opnieuw voor je zetten." Terwijl ze had gezegd kom gewoon terug als het niet goed is. Zij is alleen op geld uit. Je kan overal fillers voor €300 zetten, maar bij haar betaal je veel meer en alsnog liegt ze en is op geld uit!!!!!!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Wat jammer dat u zo teleurgesteld bent. Echter het verhaal ligt anders, u heeft 495 euro betaald voor 2 ml filler (elders vaak rond de 600 euro). U was tevreden met het resultaat. Na 4 maanden kwam u terug en wilde meer fillers. Bij een botoxbehandeling krijg je na 14 dagen gratis zo nodig nog wat bij gespoten maar bij fillers is dit nooit zo, in geen enkele kliniek. Behalve als het resultaat bijvoorbeeld links beter is dan rechts maar dan altijd binnen een maand na de behandeling. Na 4 maanden is een deel van het hyaluronzuur al opgelost en bovendien wennen mensen aan het resultaat. Tevens zijn resultaten met weinig ml fillers altijd subtiel. Het klopt dus dat als u na 4 maanden terug komt en meer resultaat wilt zien u nieuwe fillers zal moeten kopen. Omdat wij het vervelend vinden als een van onze artsen onterecht zwart gemaakt wordt plaatsen wij deze feedback. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Prima uitleg en behandeling

Alles werd zeer zorgvuldig en rustig uitgelegd. De behandeling is prima verlopen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Goede duidelijke rustige vriendelijke uitleg

Heel relaxte ontspannen sfeer. Duidelijke uitleg, wat voor tijdens en erna. Ook de ingreep zelf heel rustig en iedere keer uitleg tussendoor top gedaan!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Goede voorlichting gehad. En heel blij met het resultaat.

Helder

Duidelijk gesprek, helder over de voordelen en de nadelen. Ondanks dat ik alleen een gesprek had voelt het wel goed om de behandeling ook hier te laten uitvoeren

• Persoonlijke benadering
  • Advies en behandeling N.v.t.
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

neemt alle tijd

aardige arts neemt alle tijd voor je

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Garderen