Geweldige ervaring

Na een uitstekende en zeer uitgebreide voorlichting besloten om ooglidcorrecties te laten doen. Huisarts Mark van Bracht heeft, geholpen door zijn assistente Elena Terveer, een mooi stuk werk afgeleverd. Tijdens de operatie werd ik konstant op de hoogte gehouden van wat men ging doen en dat ik misschien pijn zou voelen etc. Bijna van minuut tot minuut, geweldig. De hechtingen zijn er, na een week, uiterst voorzichtig en secuur uitgehaald door een andere assistente (sorry ben helaas even je naam kwijt) en ook heel hartelijk dank daarvoor. Nu moet ik 3 maanden wachten voor de nacontrole maar mocht er ondertussen iets zijn kan ik altijd, eventueel met een foto, het spoednummer bellen. Kortom aanrader deze 'Oogmark' kliniek.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Ben fantastisch geholpen met het advies van de betreffende arts-chirurg

arts-chirutg kon mij niet helpen omdat het meer was dan een ooglidcorrectie maar gaf mij een goed advies op schrift voor oa de huisarts. Ben verwezen naar een oogarts.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

Ik heb vertrouwen in deze kliniek.

Er werd duidelijk omschreven wat ik kon verwachten operatie en ook kon de dokter het verwachte resultaat tonen. Er werd ruim de tijd genomen om alles met je door te nemen. Echt top.

Zeer tevreden met ooglidcorrectie-behandeling

Duidelijke en vriendelijke voorbereiding, ingreep en nazorg bij mijn ooglidcorrectie.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Zeer goede arts neem alle tijd !

Zeer deskundig en vriendelijke arts stelt je op je gemak En neemt alle tijd om te luisteren naar je wensen en je Eventueel advies te geven voor vervolg afspraak na controle Is ook goed en netjes zeker aanrader !

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Top service en goed contact met Mark Bracht

Fijn, met een gerust hart. Top service

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Een duidelijke voorlichting met alle ruimte voor vragen. De behandeling/operatie zelf verliep vlot. Steeds werd er duidelijk verteld wat er te gebeuren stond. Nu de periode van genezing nog afwachten.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Steenderen

Ik ben heel blij dat ik voor de deskundigheid, rust en ontspannen houding van deze arts gekozen heb.

Na jaren nadenken over een ooglidcorrectie, en de nodige behandelingen zonder snijden, maar ook zonder resultaat, ben ik nu erg blij dat ik het toch heb laten opereren. De huisarts stelde mij in het voorgesprek enorm op mijn gemak en de uiteindelijke behandeling stelde niets voor. Het resultaat wordt langzaam zichtbaar en is prachtig!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Ik heb hier jaren tegen opgezien, met name de verdoving. Nu denk ik had ik het maar eerder gedaan. Alles werd stap voor sap netjes uitgelegd, en heel rustig te werk gegaan. Het resultaat moet ik nog afwachten, maar ik zie nu al verschil.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Kloosterhaar

Een erg goede en zinvolle aanvang van het in te gaan traject en vervolgens een erg fijn gesprek.

Hartelijk, zinvol en objectief

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Garderen

Het resultaat van de ooglidcorrectie is zeer geslaagd. De behandeling als zeer prettig ervaren. Goed begeleid en goede nabehandeling. Heel erg tevreden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Ik ben erg tevreden over mijn ooglidcorrectie

Op mijn verzoek heeft de arts wat minder huid weggehaald dan gebruikelijk omdat ik graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat wilde. Het was erg fijn dat zij mijn wensen goed begreep en ik daardoor het volste vertrouwen in haar had om de ingreep te ondergaan. Ik ben daardoor ook erg blij met het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Fantastisch

Alles heb ik als heel prettig ervaren, zowel de intake als de ingreep en nabehandeling. Ik ben erg blij met het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Met goede aandacht en zorg gedaan

De goed worg en aandacht is hetgeen voorop staat. Maar ook de kwaliteit. Nog even een paar maanden wachten voordat alles duidelijk is hoe t is geworden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Uitgevoerd wat vooraf is besproken en........perfect.

Zoals ik al aangaf is de behandeling uitgevoerd zoals vooraf helemaal besproken. De behandeling zelf is voor mij meegevallen, trouwens ook de zorg erna. De aandacht en persoonlijk voorkeur of wens heeft eveneens naar tevredenheid plaats gevonden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Fijnaart

Fantastisch behandeld

Prettig en duidelijk intake gesprek gehad.Alles is tot in de kleinste details uitgelegd. Met een gerust hart de behandeling ingegaan. Behandeling is verlopen zoals in de intake was vermeld. Zeker gezien ook de prijs een aanrader om je daar te laten behandelen als je de oogleden wilt laten liften. Dank aan dr. Boonen en zijn assistente.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Herwijnen

Vriendelijk en professioneel ontvangst

Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt om mijzelf te ontdoen van mn WALLEN! Zag er tegen op maar was niet nodig.. Ben zo blij! zie er nu al 15 jaar jonger uit. Al is het nu pas 12 dgn geleden, Ik kan al bijna weer over straat zonder blikken, van "wat heeft die gedaan"!

Zeer goede kliniek

Ben heel goed en fijn geholpen, ze stellen je op je gemak, leggen alles goed uit. Zou het zo weer doen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Geen woorden voor!

3 juni een ooglidcorrectie ondergaan in Westervoort. 3 kwartier al moeten wachten in de wachtkamer. Er werd snel afgetekend waar ik al geen goed gevoel bij had. Lang verhaal kort te maken, zijn we nu ruim 5 weken later. Het litteken van mijn rechteroog is zichtbaar dus niet zoals het hoort in de oogplooi en mijn rechteroog waar het litteken wel in de oogplooi valt, voelt zwaar en vreemd aan! Als ik het terug kon draaien zou ik het meteen doen.

• Goede voorlichting N.v.t.
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Advies en behandeling N.v.t.
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Beste mevrouw, Helaas lopen wij soms uit, we proberen de wachttijd zo kort en comfortabel mogelijk te houden. Dat uw litteken nog zichtbaar is boven de plooi komt in de meeste gevallen door de zwelling. Dit kan wel een aantal maanden duren. Mocht u het fijn vinden op op tussentijds controle te komen horen wij het natuurlijk graag. Dan kunnen wij u persoonlijk informeren over het verdere herstel. Wij horen graag van u.

Was geen informatie aanwezig in het gesprek

Geen informatief telefoongesprek. De arts wist alleen iets van injectables.

• Prijs en kwaliteit
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? N.v.t.

U heeft zich aangemeld bij een kliniek die alleen injectables aanbiedt. Op onze website kunt u precies aangeven wat u wil en welke locatie van ons dit dan ook aanbiedt. Mogelijk is dit aan uw aandacht ontglipt. In Hoofddorp hebben wij een kliniek met een veel groter aanbod.

Professionele dames met een uitstekende service!!

Na wikken en wegen bij mij zelf ,ben ik door deze dames overtuigt om mijn oogleden te late liften.Ze hebben me stap voor stap uitgelegd ( ook tijdens de behandeling ) wat ze gingen doen. Het resultaat was eigenlijk direct al te zien. Alles was heel schoon en professioneel. De na behandeling was ook heel goed en fijn. Heel erg bedankt dames!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Aanrader!

Van intake tot behandeling uitstekend! Nacontrole zal vast en zeker ook zo zijn. Aanrader!

Snel en goed geholpen

Zeer tevreden en blij met het resultaat, ook al is het pas 7 weken geleden gedaan.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Professionele aanpak over de hele linie.

Goede en persoonlijke voorlichting. Uitstekende behandeling en nazorg.

Ik vind het heel goed

Ik heb goed ervaring