Geweldige, deskundige, snelle service!!

Snelle reactie op mijn aanvraag bij huisartsenkliniek Fijnaart, de arts was zeer vriendelijk en legde de procedure goed uit. De behandeling werd zeer deskundig uitgevoerd, zeer goede hygiene en arts gaf goede informatie. Zeker aan te bevelen!!!

Liefdevol

Ik zag er zo tegenop maar wat waren ze in Brummen lief. Het corona virus was aanwezig dus een hand kon er niet gegeven worden maar ondanks dat was er iets heel vriendelijks. Met een uurtje was de ingreep klaar. Na een week terug komen buiten moeten blijven staan ivm de corona..en toch weer dat warme en hartelijk gevoel te weten geven. Mijn ogen zien er top uit ik wil iedereen zeggen gewoon doen en Brummen krijgt een 10

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Brummen

Heel correct behandeld

Super tevreden. Goed voorgelicht en vakkundig geholpen. Ben erg tevreden over het hele traject.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

Heel prettig en professioneel

Orrlelcorrectie is goed uitgevoerd geen last ervan gehad daarna. Nu wegens Corona is het helaas mogelijk om een nieuwe gaatje erin te prikken. Nog even geduld dus. De behandelende arts was prettig en professioneel.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Mijn ooglidcorrectie verliep prima, ik ben heel blij met het resultaat.

Tijdens de intake werd ik goed geinformeerd en op mijn gemak gesteld. De mensen waren vriendelijk en professineel. Ook tijdens de behandeling werd ik op de hoogte gehouden en op mijn gemak gesteld. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

ooglidcorrectie naar 100% tevredenheid

Mijn ooglidcorrectie is uitgevoerd door dr. Titus Wesselius in Harlingen naar volledige tevredenheid. Dhr Wesselius stelde mij volledig op mijn gemak en nam al mijn onzekerheden weg. Hij is een vakkundig man met voldoende ervaring. De ingreep was goed te doen ook al is het best spannend zo dicht bij je ogen. De dag na de operatie is wat vervelend. Het gaf mij een wat schrijnend gevoel, maar niet echt pijnlijk. De betrokkenheid van dhr Wesselius is prima. De dag na de operatie belde hij hoe het ging. Binnen een week gingen de hechtingen eruit en na twee en een halve week kon ik al naar buiten zonder zonnebril. Nu na drie en een halve week ziet het er al heel goed uit en ben ik super tevreden. Bedankt dr. Wesselius. M.v.g. Jolanda, Makkum

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

Correct en vriendelijk

Vooraf keurig uitgelegd en de behandeling correct uitgevoerd. De hechtingen gaan er woensdag uit en dan afwachten hoe het eruit ziet. Maar daar twijfel ik geen moment aan!!

Zeer kundig en professioneel

Zowel voorlichting als daadwerkelijke ingreep waren erg goed. Persoonlijk heb ik weinig pijn ondervonden met de opmerking goed de richtlijnen te volgen die worden meegegeven. Na een paar dagen zijn er al resultaten te zien.

Prima geholpen

Intake gehad. Dag erop gebeld dat ik de ingreep wilde ondergaan. Afspraak gemaakt, dit kon met 4 weken. Ingreep ondergaan en een week later mochten de hechtingen eruit. Ik ben blij met het resultaat. Zeer aardig arts en assistent.

Deskundig en zeer vertrouwd

Het in-take gesprek verliep erg fijn, heel rustig werd alles besproken. De behandeling (ooglidcorrectie) werd erg fijn uitgevoerd, de dames vertelde duidelijk wat ze aan het doen waren. De behandeling was geheel pijnloos. Ook de controle 1 week later verliep erg voorspoedig. En het resultaat is GEWELDIG!!!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Venray

Ik heb een ooglidcorrectie ondergaan bij dr lofvers en ben erg tevreden. Intake was duidelijk en helder, afspraak was binnen twee weken. De ingreep viel erg mee, mede doordat dr lofvers alles goed had uitgelegd van te voren. Maar ook tijdens de ingreep vertelde hij wat hij deed. Er stond een muziekje aan, wat fijn was en de verpleegkundige erg aardig. Kortom een goede ervaring met een perfect resultaat!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Steenderen

Professioneel en klantvriendelijk

Goede voorlichting ,uitmuntende behandeling met mooi resultaat

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Ooglidcorrectie uit laten voeren.

Eind februari heb ik een ooglidcorrectie gehad in de huisartsenkliniek in Fijnaart. Ben heel tevreden over zowel de intake als de behandeling. Het is me echt voor 100% meegevallen, zelfs de prikjes van de verdoving voelde ik bijna niet. Kan het zeker aanbevelen!! De kleinschaligheid en persoonlijke aandacht heeft mij over de streep getrokken om het te doen. Had er echt vertrouwen in na de intake.

Erg tevreden

Ben blij met mn ooglidcorrectie ! De ingreep viel erg mee en er heerst een gezellige sfeer in de kliniek !

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Top ervaring

Erg prettige behandeling, goede sfeer. Ik krijg veel complimenten over het resultaat. Ben erg tevreden en heb al verschillende mensen deze kliniek aanbevolen.

Teleurstelling!!

het adres was makkelijk te vinden maar gebouw zelf (bij de ingang) is erg verwarrend en totaal niet uitnodigend.. Vooral een jonge meid bij de balie was heel arrogant en onvriendelijk!!

• Persoonlijke benadering
  • Advies en behandeling N.v.t.

Prettige sfeer

Bij binnenkomst direct een goed gevoel. Een arts die weet waar hij over spreekt. Blij dat ik mijn ingreep bij OogMark heb laten doen. Groet, G.C.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Dat een huisartskliniek deze behandeling doet, een eye opener!

Een keurige nette uitleg over wat er met een ooglidcorrectie wordt gedaan. Een snelle afspraak voor de operatie en een rustige manier van opereren op de dag zelf. Goede uitleg tijdens operatie welke handelingen er uitgevoerd werden. Niet te veel en niet te weinig. Precies goed. Nette nazorg.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zaandam

Heel prettig

Alles wordt goed van tevoren uitgelegd alles wat gezegd wordt klopt ook hele fijne behandeling weet het resultaat nog niet helemaal is nu 5 weken geleden

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Garderen

Zeer klantvriendelijk en goede behandeling

Warm bad en zeer professioneel

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Persoonlijk en zeer kundig

Ik ben zeer tevreden met de behandeling!

Heel positief !

De behandelend arts was heel positief en gedreven om het vooral goed te doen. Dat heeft heel aanstekelijk gewerkt. En wat ook niet onbelangrijk is de arts heeft goed werk afgeleverd.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

betrokken en deskundig

Mijn ingreep ( bovenooglid correctie) moet nog gebeuren maar ik heb er alle vertrouwen in. Er wordt ruim de tijd genomen en goed voorgelicht zonder bla bla en alle vragen worden eerlijk beantwoord. Ik zie met vertrouwen de ingreep tegemoet.

• Persoonlijke benadering
  • Advies en behandeling N.v.t.

Eyeopener

Gastvrij, goede service en een verbluffend resultaat !! Dit had ik jaren eerder moeten doen. Aanrader voor een ieder die twijfelt.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Supergoed en snel geregeld.

aangezien ik nogal angstig ben voor artsen is het mij reuze meegevallen dat er een hele fijne aardige en geduldige arts bij mij thuis is gekomen om mijn inentingen te geven voor mijn vakantie..ik voelde mij goed op mijn gemak en ben er zeer tevereden over.

• Prijs en kwaliteit
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? N.v.t.