Ik ben uitstekend van twee ontsierende plekjes afgeholpen.

Ik kreeg vriendelijk en rustig alle informatie, waarna ik de plekjes durfde te laten verwijderen. Dit viel reuze mee. Heb erna wel wat meer pijn gehad aan mijn hand dan ik verwachtte, maar na anderhalve week werd dat al minder. Nu wordt het litteken op die plek ook steeds vager. Bij mijn oog heb ik niets gevoeld en daar zie je ook helemaal niets! Ik ben erg blij met het resultaat! Dank jullie wel!

Prima behandeling

Goede informatie tijdens de behandeling

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Westervoort

Ik voelde mij direct op mijn gemak

Natuurlijk voel je je wat gespannen voor een ingreep, hoe klein dan ook, maar bij binnenkomst voelde ik mij direct op mijn gemak. Het personeel en de kundigheid van de behandelaar voelde goed aan. De behandeling zelf is heel goed verlopen en met een week was er van de ingreep (ooglidcorrectie)niets meer te zien. Niet blauw of gezwollen. Dus meer dan tevreden.

Zeer tevreden (neuscorrectie)

Ik ben erg goed geholpen en zeer tevreden met het resultaat. Tevens kan ik stellen dat het bijna pijnloos was en ben ik goed voorgelicht.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Groningen

helemaal tevreden

Goede en professionele mensen (dokter en assistente). Dat het daarbij nog gezellig was is helemaal top.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Prima intake, grote persoonlijke belangstelling en professionele benadering en behandeling.

Rene Fonville heeft een zeer persoonlijke en laagdrempelige benadering, geeft duidelijke informatie en toont zijn deskundigheid in het eindresultaat. Een compliment voor de assistente! Ondanks dat de ingreep nog geen 4 weken geleden heeft plaatsgevonden ben ik meer dan tevreden over het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Elst GLD

Top ervaring

Goed ontvangen Alles rustig uitgelegd Nemen de tijd Tijdens ingreep vertellen ze wat ze doen Duidelijk

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Herwijnen

perfect alles klopte ik zou het nog een keer bij jullie doen

Het was alles zo verlopen zoals het verteld wordt . Ik ben zeer tevreden ook het resultat is echt top

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Fijn persoonlijk contact

Ik vond het een prettig contact. Persoonlijke benadering, goede uitleg en gerustellend tijdens de behandeling. Goede uitleg over de nazorg. Al met al zeer tevreden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Venray

Goed werk.

De begeleiding en behandeling waren professioneel. Het resultaat was uitstekend en vrijwel geen bloeduitstortingen gehad.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Super lief en goed geholpen

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

goede informatie vooraf, prettige behandeling op de dag van de ingreep.

Vooraf een gesprek gehad waarin mij duidelijk werd hoe de behandeling gedaan zou worden.Dit was heldere informatie. De behandeling is op en succesvolle manier verlopen, ik ben erg tevreden over het resultaat.

• Prijs en kwaliteit
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zaandam (dr. v. Loenen)

Profesioneel

Goede voorlichting , prettige benadering, vakkundige behandeling, prima prijs

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Netjes, maar informeel uitgelegd. Gewoon zoals het is...Jip en Janneke taal. Fijn!

De intake was heel fijn. Duidelijk, informeel, netjes en goed te begrijpen. Alle ruimte om te vragen en het nog eens door te nemen. Direct op je gemak gesteld, fijn want het echte werk moet nog komen!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Probleemloze behandeling en nazorg.

De behandeling is geheel volgens voorlichting verlopen en ook de nazorg was heel goed.

Goede behandeling en resultaat

was in eerste instantie sceptisch maar na de intake gesprek voelde ik me op mijn gemak en was helemaal om. Uiteindelijke een goed keuze gemaakt en ben zeer tevreden over het resultaat en herstelde verassend snel. vriendelijke groet, Linda Jans

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Zeer vakkundig!

Goede uitleg en vakkundig verrichten van mijn ooglidcorrectie. Totaal niet blauw geweest (wat ik erg belangrijk vond!). Ook geen pijn ervaren en het was zeer snel klaar. Zowel behandeling als genezen (5 dagen). De 6e dag gaan de hechtingen eruit en dan is het eigenlijk al klaar!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Heldere uitleg - vakkundige uitvoering - goede begeleiding - aandacht voor patiënt

Ik ben 84 en heb een oorlelcorrectie laten uitvoeren. Vanaf het eerste contact waren communicatie en informatie goed en volledig. Goede instructies voorafgaand aan de ingreep. Ook netjes een reminder wat betreft de gemaakte afspraak. Voor de operatie vriendelijk ontvangen, prettig contact, persoonlijke aandacht. Operatie is vakkundig uitgevoerd en goede overdracht naar de huisarts (ik woon in Rijswijk en de hechtingen zijn door mijn huisarts verwijderd).

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Bosch

geweldig

Hoe moet ik dit omschrijven. Laat ik eens beginnen met gezellig, geruststellend, vakkundige uitleg, rustig en kalm. Ik voelde mij enorm op mijn gemak. Kan het iedereen aanraden. Jan de Vos.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Na een week al heel mooi resultaat

Goede voorlichting, prettige behandeling en mooi eindresultaat

• Prijs en kwaliteit
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? N.v.t.

Na informatie gesprek nooit meer iets vernomen

Na een informatie gesprek gepland te hebben bleek tijdens het gesprek dat er sprake was van een assistent en niet de behandelend arts zelf. Gegevens waren niet beschikbaar wegens defecte laptop. Tijdens gesprek afspraak gemaakt als voorbereiding op behandeling, maar nooit meer iets vernomen.

• Advies en behandeling
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

geweldig

mijn ervaring was goed: .......frons hoofdpijn klacht en gezegd wat ik wilde ik heb nog steeds een beetje een frons met dikke vette vluchtheuvel op mijn voorhoofd maar geen hoofdpijn meer dus geweldig het ging mij dus alleen om pijnklachten en dat je het nogsteeds ziet die 11 tja ach daar ging het mij niet om mischien over 2 maanden weer een behandeling en dan alles ..poef verdwenen ^-^

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Supervriendelijk geholpen en topservice!

Na een zeer prettige & geruststellende intake, mocht 2augustus onder het mes voor een bovenooglidcorrectie! Na een hartelijk ontvangst door Aline en René werd er tijdens de operatie keurig verteld welke handelingen er werden uitgevoerd wat ik erg fijn vond! Ook tijd voor een dolletje! ;-) Alle vertrouwen in deze kanjers! Ga zo door! Grtjs Nicole Weijs

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Elst GLD

Prettige ervaring met goede uitleg.

Prettige medewerkers, geven goed uitleg en nemen de tijd! De operatie staat, naar eigen wens, over 1 mnd gepland. Of het resultaat voldoet aan de verwachting, kan ik dan pas beoordelen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Superrrrr