Top ervaring

Ik kon na mijn telefoontje om informatie snel komen voor intake en de volgende dag geholpen. Ik heb nu weer prachtige oorlellen. Deze waren doorgescheurd en daardoor hingen echt de gaatjes. Nu niet meer. Super blij mee. Dank

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Ik heb een ooglid correctie laten doen. Ik was van te voren best zenuwachtig, maar de arts en assistente hebben mij zo op het gemak gesteld waardoor de ingreep klaar was voor ik het wist.

Heel tevreden!!

Tijdens heel het bespreken ,uitvoeren en nakijken ervaarde ik het als heel ontspannen!

Heel prettig en professioneel

Orrlelcorrectie is goed uitgevoerd geen last ervan gehad daarna. Nu wegens Corona is het helaas mogelijk om een nieuwe gaatje erin te prikken. Nog even geduld dus. De behandelende arts was prettig en professioneel.

Erg tevreden

Ben blij met mn ooglidcorrectie ! De ingreep viel erg mee en er heerst een gezellige sfeer in de kliniek !

Netheid, accuratesse.

Snel geholpen, goede uitleg, goede nacontrole

Super tevreden!

Ik ben heel tevreden over huisarts Schalkwijk en de assistenten. Snelle reactie na aanmelding op de site. Afspraken worden gemaakt in goed overleg. Behalve een duidelijk folder ook persoonlijke uitleg en adviezen over mijn ooglidcorrectie en de periode erna. De ingreep was 2,5 week geleden, ik ben heel blij met het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

De ingreep was achter de rug voordat ik het in de gaten had. Professioneel helemaal ok.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

heel prettig en positief, fijne ervaring

Ik heb de hele behandeling positief ervaren, fijne arts, assistentes vriendelijk. kortom geen minpuntjes!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Zeer deskundig met prachtig resultaat.

Ruim 2 weken geleden een bovenooglidcorrectie ondergaan, zeer deskundig en prettig en het resultaat is nu al prachtig. Totaal geen pijn gehad en de ingreep zelf was ontspannen en totaal niet eng.

Goed begeleiding

Wel moet ik nog voor het laatste gesprek.

Fijne ervaring

Mijn bovenooglid correctie is zeer goed gegaan. Fijne ontspannen sfeer met de arts en assistente. Het is met echt 100% mee gevallen en ben nu na 4 weken al erg blij met het resultaat. Echt een aanrader.

helemaal tevreden

Goede en professionele mensen (dokter en assistente). Dat het daarbij nog gezellig was is helemaal top.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

In een woord fantastisch. Had ik jaren eerder moeten doen.

Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk besloten om een boven ooglid correctie te laten uitvoeren. Na wat lacherige reacties van de omgeving, man van 57 midlifecrisis etc. te hebben ondergaan voor een intake geweest. Professioneel opgevangen, bekeken, en dat vond ik fijn, ook uitgebreid de consequenties te hebben besproken, daarna een datum geprikt. Op de datum zelf werd er ook nog gevraagd of ik van gedachten was verandert, hetgeen bij mij echt het gevoel gaf. het is dus veel meer dan zo maar een ingreep, de daadwerkelijke behandeling ondergaan. Werd voldoende tijd genomen om me op me gemak te stellen en ook tijdens de operatie werd ik heel de tijd op de hoogte gehouden. En het resultaat. Los van dat ik er, van horen zeggen, 10 jaar jonger uitzie, geeft het naast een opener blik, ook gewoon een heel ander gevoel. Het lijkt, en dat klinkt misschien stom, of de hele wereld er vrolijker uitziet. Ik ben meer dan 100% tevreden. Dank voor alles, maar vooral de persoonlijke benadering.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Zeer goede arts neem alle tijd !

Zeer deskundig en vriendelijke arts stelt je op je gemak En neemt alle tijd om te luisteren naar je wensen en je Eventueel advies te geven voor vervolg afspraak na controle Is ook goed en netjes zeker aanrader !

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Ik ben erg tevreden over mijn ooglidcorrectie

Op mijn verzoek heeft de arts wat minder huid weggehaald dan gebruikelijk omdat ik graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat wilde. Het was erg fijn dat zij mijn wensen goed begreep en ik daardoor het volste vertrouwen in haar had om de ingreep te ondergaan. Ik ben daardoor ook erg blij met het resultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Heb een oorlel correctie gehad,alles naar wens verlopen

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Goede voorlichting en goede zorg

Eerst een intakegesprek gehad, waarin duidelijk alles werd uitgelegd. Tijdens de ingreep vertelde de arts telkens wat ze ging doen en stelde mij echt op het gemak.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Vriendelijk maar niet geluisterd naar klantenwens en klachten na ingreep

Heb in april 2019 een bovenooglidcorrectie laten doen bij een Huisartskliniek in Rotterdam. De arts in kwestie heeft de drempel, die ik had om de ingreep te laten doen, bij me weggenomen. Ik benadrukte dat ik wel dezelfde uitstraling wilde houden en er niet teveel weefsel weggenomen moest worden. Dit omdat ik eigenlijk al vanaf zeer jonge leeftijd wat overhangend bovenooglid heb gehad. Net voor de ingreep toch nog even wat foto's, van zo'n 20 jaar geleden, laten zien en nogmaals bij de arts benadrukt 'doe niet te gek', het moeten wel 'mijn' ogen blijven. Nu na zo'n 8 weken kan ik nog steeds niet zeggen dat ik tevreden ben. Er is naar mijn mening toch teveel weefsel weggenomen en vervelend bijkomend verschijnsel is dat ik een cilinderafwijking aan mijn linkeroog heb overgehouden. Was voor de ingreep -0.5, had hier dus nagenoeg geen last van, maar is nu -1.0. En ja dat merk je dus wel even, zal dus aan een bril moeten en die heb ik in mijn hele leven (55 jaar) nog niet nodig gehad. Heb bij de arts in kwestie mijn beklag gedaan en aangegeven totaal niet tevreden te zijn en enorme spijt heb er aan begonnen te zijn. Andere blik, cilinder afwijking en heb nog sterker het gevoel dat mijn bovenoogleden naar beneden gedrukt worden en mijn ogen niet helemaal open gaan en dat was nu net de reden van mijn ingreep. Zal aan mijn 'nieuwe' ogen moeten wennen en een leuke bril moeten gaan uitzoeken. Tip voor mensen die een bovenooglidcorrectie overwegen: zoek een ervaren plastisch-chirurg, die luistert naar wat je vraagt en niet teveel weefsel weghaalt 'omdat het kan' maar net genoeg weghaalt zodat je je eigen blik behoud en er alleen wat frisser uitziet. Arts in kwestie heeft me inmiddels doorverwezen naar een oogarts.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Deze beoordeling is helaas niet terecht. Een verandering in zicht is na een ooglidcorrectie niet mogelijk. Er is een goed resultaat te zien op voor- en nafoto's. De arts heeft de client tevens door gestuurd naar de oogarts om de ogen goed te testen, en een diagnose ter bevestiging te vragen wat de reden is van de verandering in zicht.

....

....

Goed en zorgvuldig geholpen

Ik ben heel fijn vakkundig en snel geholpen. Geen lange wachtlijst

Goede zorg en nazorg.

Ben tevreden, alles is goed gegaan en wat ik wilde is gelukt.

uitstekend

Duidelijke informatie, goede behandeling en nazorg.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Goede behandeling met fantastisch resultaat.

• Totale beoordeling

Deskundige pijnloze behandeling , snel en accuraat , en prettig geprijsd , voor iedereen aan te raden !

• Totale beoordeling