geweldig

mijn ervaring was goed: .......frons hoofdpijn klacht en gezegd wat ik wilde ik heb nog steeds een beetje een frons met dikke vette vluchtheuvel op mijn voorhoofd maar geen hoofdpijn meer dus geweldig het ging mij dus alleen om pijnklachten en dat je het nogsteeds ziet die 11 tja ach daar ging het mij niet om mischien over 2 maanden weer een behandeling en dan alles ..poef verdwenen ^-^

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Supervriendelijk geholpen en topservice!

Na een zeer prettige & geruststellende intake, mocht 2augustus onder het mes voor een bovenooglidcorrectie! Na een hartelijk ontvangst door Aline en René werd er tijdens de operatie keurig verteld welke handelingen er werden uitgevoerd wat ik erg fijn vond! Ook tijd voor een dolletje! ;-) Alle vertrouwen in deze kanjers! Ga zo door! Grtjs Nicole Weijs

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Elst GLD

Prettige ervaring met goede uitleg.

Prettige medewerkers, geven goed uitleg en nemen de tijd! De operatie staat, naar eigen wens, over 1 mnd gepland. Of het resultaat voldoet aan de verwachting, kan ik dan pas beoordelen.

Superrrrr

Deskundig en goede uitleg

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

had het eerder moeten doen!

Door een zeer persoonlijke benadering prettig om de behandeling te ondergaan. In combinatie met rust en uitleg een mooi resultaat gekregen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Erg meegevallen en prachtig resultaat

Goede voorlichting, ongedwongen sfeer, ingreep was bijna gezellig, weinig last en super mooi resultaat. Ik ben er erg blij mee.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Fantastisch

Zeer professionnel geholpen door Dr Van Amsterdam en haar assistente(s). Ik wilde zo graag van mijn hangende oof leren en vetopslag in mijn ooghoeken af, maar ik zag tegen deze ingreep op. Dankzij de goede rustige uitleg ging ik toch voor de ooglidcorrectie van mijn ogen. Wat is me dit meer dan 100% meegevallen! Ik voelde geen pijn bij de verdoving, noch bij de ingreep. Ik heb geen napijn gehad en bij het verwijderen van de hechtingen verliep ook alles even soepeltjes!! En wat een resultaat al in zo’n korte tijd!!! Houd je aan de adviezen van de dokter en haar assistentes en alles is binnen no time genezen. Mijn omgeving ziet niet dat mijn oogleden gecorrigeerd zijn zo netjes is dit gebeurd! Nu hoor ik “wat zie je er goed uit” in plaats van “je bent zeker erg moe he?”!!! Zo blij dat ik hiervoor gegaan ben!!!

Zeer prettige behandeling

Klantgericht,vriendelijk en vakkundig met een mooi eindresultaat.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Topservice en super klantvriendelijk!

Mijn ooglidcorrectie is nog maar een week geleden maar ben NU al meer dan tevreden over de manier waarop je wordt ontvangen/behandeld/gerustgesteld! En tijdens de operatie worden de handelingen verteld, wat ik erg fijn vind zodat je nergens van schrikt! Het nabellen en de voor-en nazorg is ook meer dan vriendelijk en supernetjes en snel! Dank aan René en Aline! Lieve mensen met hart voor hun vak en de mens! Grtjs Nicole Weijs

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Elst GLD

Prima behandeld

Ter zaken kundig

prima kliniek zeer tevreden

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Kloosterhaar

uitstekend

uitstekend

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Netjes en correct ontvangen en behandeld

Bij mijn intake netjes te woord gestaan en goede uitleg gekregen over wat ik wou Bij de behandeling ook netjes ontvangen en ze zeiden ook steeds wat ze gingen doen ben dan ook superblij hoe het all is gegaan en de resultaten ervan ben ik super trots op .

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Mijn eerste reactie was wow wat is het nu al mooi geworden!!

Na 3 dagen dacht ik, waar ben ik aan begonnen. Mijn zwellingen waren zo erg dat ik zelfs dacht nu moeten mijn onderoogleden ook nog. Nu 3 weken verder is alles rond mijn ogen weer rustig. Volgens de dokter bleek ik wel in de categorie te zitten met de heftigste na reacties. Erg blij dat ik het gedaan heb. Ik heb nu nog een paar kleine zwellingen rond mijn ogen. Niet echt zichtbaar voor een ander maar puur voor mijzelf omdat ik weet wat er gebeurt is. Mijn oogleden worden steeds mooier.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Kloosterhaar

Zeer kundige behandeling, zeer klantgericht en buitengewoon vriendelijk.

Vanaf het eerste contact voelde ik mij thuis. Goede voorlichting wat men gaat doen en wat uiteindelijk het resultaat zal zijn. Je gaat met een buitengewoon goed gevul weer huis.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Het intake gesprek overtuigde mij in één keer van de noodzaak van de ingreep

Al enige jaren heb ik gedacht aan een ooglidcorrectie voor zowel onder- als bovenoogleden. Onlangs heb ik de stap gezet om me te laten informeren over de mogelijkheden. Ik was snel overtuigd en heb ook meteen een afspraak gemaakt voor de behandeling. Dit gaat volgende week plaats vinden.

Blij met resultaat..super!

N mooi en natuurlijk resultaat. Ik krijg alleen maar goeie reacties. Ik kreeg vaak te horen dat ik boos keek door n diepe fronsrimpel. Na de behandeling niet één keer meer te horen gekregen.. missie geslaagd dus!!!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Zeer klantvriendelijke persoonlijke benadering!

Goede uitleg vooraf aan de behandeling, zeer betrokken ook na afloop, goede telefonische follow-up! Zeer tevreden!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Zeer zakenkundig en duidelijk

Kwam voor een adviesgesprek en de arts was heel eerlijk en vondt het nog niet noodzakelijk om tot een ingreep te komen. Hij liet mij vrij in de keuze om er nog even over na te denken.

• Advies en behandeling
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.
  • Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Professionele en gastvrije kliniek

Heb 31 juli j.l. een boven- en onderooglidcorrectie ondergaan. Het is nu dag 3 na de operatie en ik ben er nu al er blij mee. Zoals ik het nu zelf kan inschatten zal het ook mooi gaan genezen.

Zorgvuldig en persoonlijk

Ik heb mijn bovenste oogleden laten corrigeren. Goede en zorgvuldige behandeling en het resultaat is prachtig. Na twee weken zie je er al niks meer van. Aanrader!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

Had ik veel eerder moeten doen!

Zeer gedetailleerde informatie vooraf. Duidelijke afspraken. Alle handelingen worden vooraf aangegeven en alles wordt duidelijk uitgelegd. Nagenoeg pijnloze behandeling. Het enige dat je voelt is een klein verdovingsprikje. Hier vooraf tegenop gezien maar dat viel alles mee. Waar ik me op verkeken heb is het 48 uur lang om het uur koelen en het slapen op de rug. Het werkt prima maar ik ben een uitgesproken buikslaper. Dus dat viel niet mee. Ik ben uitermate tevreden.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Eerlijk een gegrond advies

Prettige dokter,, kundig en eerlijk.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Schijndel

Goede uitleg, plekjes zijn mooi weggehaald

Plekjes zijn mooi weg nu!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Hoofddorp

Klantvriendelijk, eerlijk, deskundig en prijstechnisch helemaal top!

Al tweemaal een zeer goede ervaring met de Huisartskliniek. Vriendelijk en behulpzaam personeel, uiterst deskundig en alles voor een goede prijs. Zeker een aanrader.

Over Huisartskliniek