Open en eerlijk behandeld

De betreffende arts was open, transparant en toegankelijk. No nonsens praktijk.

goede service en zeer vriendelijk personeel

Goede uitleg gekregen vooraf, zowel mondeling als op papier. Van de behandeling zelf niets gevoeld, ooglidcorrectie is keurig uitgevoerd, zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring oogcorrectie

Relaxt en vriendelijk geholpen zeker een aanrader

super!

zeer tevreden!

Deskundige en vriendelijke praktijk en een ontspannen sfeer.

Ben zeer te spreken over de deskundigheid als wel de vriendelijke en ontspannen benadering. Ga zeker weer terug voor verdere behandelingen. Ook de prijs is bijzonder prettig.

In een woord geweldig 😍

Ik ben SUPER BLIJ met het resultaat. De behandeling ging fantastisch. De arts heeft mij gerustgesteld. Ging bijzonder professioneel te werk. Hij omschreef elke stap. Was erg secuur in het meten. Stelde mij op Mn gemak. Ook de assistente was geweldig. Het was voor mij een bijzondere ervaring. Ik raad het een ieder aan om hun ooglidcorrectie bij dokter van den Berg te doen, in Den Helder.Mijn dank is groot. 😍

vriendelijke en duidelijke uitleg hoe de behandeling in zijn werk gaat.

Ik ben zeer positief over de behandeling en de rust en bekwaamheid van dokter van de Berg, die mij heeft behandeld voor een ooglidcorrectie . Ik krijg er veel complimenten over en ben er ook heel erg blij mee.

Professioneel en supertevreden over de behandeling en het resultaat!

Uitgebreide en duidelijke intake, korte wachttijd, ontspannen sfeer, professionele behandeling en geweldig eindresultaat!

Een hele plezierige nuttige en fijne ontvangst zowel bij het adviesgesprek als bij de ingreep. Geen enkele op- of aanmerking. Ook de ingreep zelf. Ik ben heel tevreden

Fantastische en kundige arts!

Geweldig! Heel fijne en kundige arts gehad, echt aan te bevelen. En lang niet zo duur als in een privé kliniek! Tzt ga ik er weer naar toe.....

Efficiënt vriendelijk en goedkoop

Vriendelijk efficiënt en goedkoop Zo heb is mijn ervaring in Zwolle Puisten in mijn gezicht zijn helemaal weg Binnenkort ga ik er weer heen

Ik werdt heel goed ontvangen ze waren heel erg aardig en heel vriendelijk. Ik voelde me heel op mijn gemak bij jullie.EN het russeltaat is heel goed bedankt.

Alles werd goed geregeld en goed uitgelegd.

zeer tevreden over alles.

Zeer tevreden!!! Vriendelijke mensen wordt op je gemak gesteld. Alles goed uitgelegd in het intake gesprek. Was zenuwachtig maar de sfeer was zo goed dat ik al snel ontspannen op de behandeltafel lag . Er werd gevraagd of ik een kussentje onder mijn benen wilde. Er werd ook gezegd wanneer de verdoving kwam Gezellig gekletst tijdens de behandeling. Goede uitleg over wat je zelf thuis moet doen.. Helemaal tevreden

In kloosterhaar mijn behandeling ondergaan goede uitleg en goed resultaat

Zeer goed. Ze hebben een prachtig resultaat behaald. Je kunt geen litekens zien.

Erg zorgzaam. Uiterst kundig. Goed advies. Je kreeg litekenzalf mee. Super mooi resultaat. Weinig last van gehad. Iets na pijn. Klein beetje verkleurt. Was met 4 dagen weer weg. Ben erg blij en tevreden.

ontzettend blij met Dr Amsterdam

Ik heb mijn bovenoogleden door Dr. van Amsterdam te Gouda laten doen. Vooraf aan de operatie heb ik diverse keren contact gehad en elke keer werd ik weer even prettig te woord gestaan. Ik vond het best spannend omdat je wel van die horror verhalen hoort. Het was dan ook zo fijn dat ik gewoon dezelfde vraag drie keer kon stellen en dat er elke keer weer heel deskundig en begrijpend op werd gereageerd. Ik zat in eerste instantie aan plexr te denken maar Dr. van Amsterdam kon goed uitleggen waarom dat geen goede optie was voor mijn ogen. Daarvoor had ik teveel huidoverschot en waren de ogen qua huidoverschot ook niet hetzelfde. Plexr zou meerdere keren herhaald moeten worden en daardoor intensief worden en ook veel duurder uitvallen dan een gewone ooglid correctie. De operatie op zich werd op een hele ontspannen manier verricht. De dag na de operatie werd ik gebeld om te vragen hoe het met me ging. Daarbij had ik ook een telefoonnummer gekregen die ik ingeval van nood 24/7 kon bellen. Ik zou niet snel een tien geven, want er kan vaak altijd wel iets beter. Maar nu geef ik toch echt een dikke tien. Alles om de operatie heen was zo professioneel en totaal niet pusherig. Er werd steeds gezegd dat ik het pas moest doen als ik er helemaal zeker van was. Nu is het ruim drie maanden geleden en het resultaat is zooo mooi geworden. Ik had best overhangende oogleden en die zijn nu helemaal perfect. Je ziet geen littekens waar ik erg happy mee ben. Ik kan eindelijk weer normaal make-up op doen zonder dat het overal zit. Daarbij voelt het ook licht nu ik geen hangende oogleden meer heb. Ik wou dat ik dit veel eerder had laten doen en ik ben zo ontzettend blij dat ik dit bij Dr. van Amsterdam in Gouda heb laten doen. Ze levert maatwerk waardoor het resultaat natuurlijk is. Als je overweegt om iets aan je ogen te laten doen dan raad ik Dr. van Amsterdam aan. Ze neemt de tijd om je goed te informeren en heeft heel snel door wat bij jouw gezicht past.

Eerlijk advies

Ik overweeg om mijn oogleden te verfraaien. De arts heeft mij laten (in)zien dat het in mijn specifieke situatie mogelijk is dat het eindresultaat niet mooier wordt. Fijn dat ik geadviseerd werd en niet naar een behandeling "toegepraat" werd.

Goede service en vriendelijk personeel

Als je overweegt een ooglidcorrectie te doen, zou ik zeker aanbevelen dat bij Huisartskliniek te doen. Prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed! Ik ben heel erg tevreden.

Vriendelijk, duidelijke uitleg en mooi resultaat.

Bij het eerste consult al een goed gevoel. Dr Van der Berg (Den Helder) is een vriendelijke rustige man die alles duidelijk uitlegt. Hierdoor was de vervolg afspraak snel gemaakt. Ik vond het niet echt spannend dus was niet zenuwachtig of zo. De verdoving deed wel pijn maar daarna ging het prima. Het branden vond ik wel een rare ervaring, net of ik het in mijn hersens voelde prikken of zo. Na ongeveer anderhalf uur was het klaar. De eerste 2 dagen wel pijn gehad en flinke zwelling/blauw. Elk uur gekoeld. Bij de derde dag ging het al beter. Na een week was het meeste blauw en de zwelling aardig weg en werden de hechtingen er uit gehaald. We zijn nu een maand verder en ik ven erg blij met het resultaat. Mijn oogleden zijn nog steeds wel verkleurd en wat opgezet en gevoelig maar verder gaat het prima.

Prettig en vakbekwaam personeel

Goed adviezen gekregen. Vriendelijk en vooral vakbekwaam personeel wat mij het goede gevoel gaf dat ik in professionele handen was.

Professioneel, hygienisch, zeer klantvriendelijk

Na een vrijblijvend (gratis) adviesgesprek, wat heel verhelderend verliep, een datum voor behandeling gemaakt.(boven ooglidcorrectie) De voorbereiding en behandeling opzich zijn zeer professioneel te noemen. Onder het genot van een muziekje is de ingreep een pijnloze behandeling. De arts houdt je op de hoogte waar hij mee bezig is. En duurt het bij elkaar nog geen uur. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Voor het resultaat moet ik nog even geduld hebben.

Zeer vriendelijke artsen en assistente. Het hele team is super.

Prima Huisarts. Artsen en personeel staan altijd voor je klaar. Nemen de tijd en helpen je goed. Ook onze dochter van 7 is zeer gesteld op onze dokter. Gaat altijd zonder angst en zelfs met een beetje plezier naar de dokter. Leuke wachtkamer voor de kleintjes en kind vriendelijke spreekkamers. We hebben al veel meegemaakt in ons leven maar ze slepen ons er elke keer doorheen. Wat een toppers. Bedankt dokter van Loenen en team.

uitstekend

snel contact, goed voorgelicht, uitstekend geholpen in een prettige, geruststellend sfeer

open meedenkend

Ik heb info gevraagd voer ooglidoperatie. werd goed geholpen via de mail, goed info en vriendelijk van toon.

Over Huisartskliniek

Filter op Taal