Super geholpen

Heb een oog correctie gehad en werd erg goed geholpen .goede uitleg .ben er erg blij mee .

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Westervoort

ik zou dit iedereen aanraden

Hele goed intake gesprek. alle tijd en aandacht voor de ingreep en mijn vragen. ingreep zelf, prima begeleid. ook weer alle rust en duidelijk uitleg wat er gaat gebeuren. Nazorg prima. rechtstreeks via app contact over evt problemen die zich voordeden. Zeer tevreden over het resultaat

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Harlingen

Kwaliteit, kleinschalig, aandacht voor de patient

Prima ervaring. Het is verlopen zoals uitgelegd. Nazorg ook prima. Er is aandacht voor de patient. Kwaliteit afgeleverd.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Venray

Goede zirgen bij ooglid correctie!

Ooglid correctie gehad, daarbij een uitgebreide uitleg en advies gehad. Ook was ik erg nerveus en de dokter en assistente hebben voor mij de tijd genomen zodat ik op me gemak voelde. De nabehandeling vond ik ook heel prettig en er werd met alle vriendelijkheid om me gedacht en verzorgt. Conclusie een zeer ervaren en een prettige dokter om daar je ooglid correctie telaten uitvoeren.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Den Helder

Fantastisch

Vriendelijk, duidelijk uitleg. Professioneel.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Klantvriendelijk, deskundig en mooi resultaat

Ik ben zeer tevreden met m’n bovenooglidcorrectie. professionele en snelle, klantvriendelijke behandeling. Nagenoeg geen bijzondere bijwerkingen gehad. Binnen 2 weken was het alleen nog maar een beetje rood. Heel tevreden ook met het resultaat. Ik kan het iedereen aanbevelen

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Schijndel

Alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd.

Positief, omdat alles heel duidelijk en rustig wordt uitgelegd ook tijdens de ingreep.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

perfect

keurig, goede uitleg, goede behandeling, van harte aanbevolen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Drachten

Prima ervaring!

Voelt betrouwbaar/vertrouwd. Makkelijk persoonlijk bereikbaar.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zwolle

Net een ooglidcorrectie gehad. Was beter te doen dan een tandartsbehandeling!

Geruststellend intakegesprek. De daadwerkelijke behandeling was persoonlijk met veel aandacht voor mijn vragen. Heel blij met het resultaat!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Westervoort

Gewoon goede service, begeleiding en price.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Zwolle

Profesioneel en deskundig: mooi resultaat

Goede info vooraf, vriendelijke, professionele aanpak (25 oktober 2019 Ooglidcorrectie) Nathalie van Amsterdam is deskundig, stelt je op je gemak, straalt het uit dat ze blij is met haar vak en is echt een schat. Hechtingen zijn er nu uit en het resultaat is nu al mooi. (Over 3 maanden na-controle.)Erg blij met het resultaat. Ben er blij dat ik het heb laten doen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Gouda

Positief

Intakegesprek ervaar ik als positief, ondanks dat ik geen behandeling heb ondergaan. Snelle reactie en heel snel terecht voor een intakegesprek. Duidelijke en eerlijke uitleg over de behandeling en de mogelijkheden.

• Advies en behandeling
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

erg goed

Mijn ervaring is erg goed. Ik heb een ooglidcorrectie gehad, van te voren een intake gehad waarbij alles goed wordt uitgelegt. Tijdens de ingreep vertellen ze iedere keer wat ze gaan doen, wat ik erg fijn vond. De artsen zijn erg vriendelijk en je kunt ze altijd bellen voor advies.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Schijndel

heel prettig en positief, fijne ervaring

Ik heb de hele behandeling positief ervaren, fijne arts, assistentes vriendelijk. kortom geen minpuntjes!

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Zeer deskundig met prachtig resultaat.

Ruim 2 weken geleden een bovenooglidcorrectie ondergaan, zeer deskundig en prettig en het resultaat is nu al prachtig. Totaal geen pijn gehad en de ingreep zelf was ontspannen en totaal niet eng.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Rotterdam

Top, snel en vakkundig. Zeer tevreden met het resultaat.

Kon op korte termijn, uitgebreide intake, zeer vriendelijk en behulpzaam, heel mooi resultaat. Ben er erg blij mee en heb de arts al meerdere malen aanbevolen.

Viel 100 % mee

Ik heb er 10 jaar over gedaan om te besluiten tot boven ooglidcorrectie. Achteraf zeg ik: ik had het 10 jaar eerder moeten doen. De eerste 3 dagen waren wat lastig. Brandend gevoel, flinke bloeduitstortingen. Ieder uur koelen. Daarna kon ik weer de straat op en binnen 2 weken was ik weer volop aan het sporten (3-4 x per week) en zag je er al bijna niets meer van.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Venray

Heel persoonlijk,hartelijk en kundig

Ik heb een ooglidcorrectie gehad. Nu twee maanden geleden en heel erg tevreden met het resultaat. Mijn arts had alle tijd en was erg vriendelijk. Het resultaat is fantastisch, ik ga haar zeker aanbevelen bij vrienden.

Kundig en relaxed

Goede voorlichting en deskundig advies. De ingreep was pijnloos en heb ik positief ervaren. Geen nabloeding of pijn en door de precisie van zowel arts als assistente geen zwelling of blauwe plekken. Heel erg tevreden en kan het iedereen aanraden.

Prima behandeling

Prima! Goede voorlichting en nabehandeling.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Kloosterhaar

Na 2 weken al uiterst tevreden met de ooglid correctie

Bij het intakegesprek ben ik goed op de hoogte gebracht over hoe de ooglid correctie eruit kwam te zien. Je werd direct gerust gesteld waarbij ik een goed gevoel kreeg. De ingreep zelf was wederom een vertrouwd, goed en veilig gevoel. De ingreep is zeer deskundig uitgevoerd. Na 2 weken al zo goed als niets meer te zien van de ooglid correctie. Ben uiterst tevreden over de huisartsenkliniek een aanrader voor iedereen.

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Malden

Zoals U het wenst!!

Het intake gesprek was erg duidelijk en informatief. Ze gaf me een fijn vertrouwd gevoel en gaf me bedenktijd. Tijdens de behandeling wordt je gerustgesteld en alles gaat op een juiste hygiënische en steriele manier. Na de behandeling kreeg ik juiste advies en een tel nummer voor evt vragen. Nu na bijna 3 mnd een zéér mooi resultaat. Menige mensen vragen waar ik het ooglidcorrectie heb laten doen omdat het zo netjes is gedaan!!! Ik ben dus een zéér tevreden patient/ cliënt Nogmaals bedankt!!! Groetjes Caroline Maatjens

• Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest? Huisartskliniek Fijnaart

Aardige en kundige arts. Goede voorlichting. Ik had na de ingreep (ooglidcorrectie) erg last van branderige ogen. Litteken van het ene oog was na verwijdering van de hechtingen op een klein stukje na, niet gesloten. Ik kon na consult wekelijks steeds foto 's sturen en er werd zeer snel geruststellend gereageerd. De arts neemt vragen erg serieus. De heer Wesselius is goed bereikbaar voor nazorg en geeft goed advies. Op moment van schrijven heeft de ingreep bijna 6 weken geleden plaatsgevonden. Mijn oogleden zijn nog wat rood, maar verder herstelt het goed.

Goed begeleiding

Wel moet ik nog voor het laatste gesprek.

• Prijs en kwaliteit

Bij welke locatie/ behandelaar bent u geweest?