Deskundige en zeer duidelijke en vriendelijke uitleg, behandeling voor, tijdens en na de ingreep!

Zeer goede voorlichting en professionele behandeling!

De ooglidcorrectie was zeer tot mijn tevredenheid, de kennis en kunde van Dr. Boone en de vriendelijkheid van zijn assistente Melissa vond ik heel bijzonder. Ik kan deze kliniek van harte aanbevelen voor deze behandeling!

Vriendelijk mensen en goed infomeren

Voor mij tot nu alles goed gegaan

zeer tevreden over resultaat, service en prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb begin april jl. door dr. Fonville n.a.v. een chalazion op een van mijn oogleden meteen een ooglidcorrectie laten doen. Het resultaat van de ooglidcorrectie is prachtig geworden. De operatie viel reuze mee. Dr. Fonville heeft vooraf alles goed met mij doorgesproken waardoor ik met vertrouwen de operatie in ben gegaan. Ik heb alleen de verdovingsprik een beetje gevoeld en van de rest van de operatie nauwelijks iets. Thuisgekomen heb ik op advies de oogleden flink gekoeld met bevroren erwten in een zakje, om zo de zwelling tegen te gaan. Een dag na de operatie heeft dr. Fonville mij gebeld met de vraag hoe het met me ging. Heel attent. De eerste dagen rustig aan gedaan t.b.v. een goed herstel. Na een week, toen de hechtingen eruit gingen waren de oogleden al hersteld en heb ik met een beetje make-up de al nauwelijks zichtbare littekens wat extra vervaagd waardoor de snijlijntjes helemaal niet meer zichtbaar waren. Ik heb inmiddels veel complimenten gehad van familie en vrienden. Overigens ben ook zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Een totaalbedrag van €595,- voor beide ogen is mijns inziens betaalbaar voor meerdere mensen. Voor de (hardnekkige) chalazion die nog steeds niet helemaal weg is, wat overigens vaker voor komt, mag ik nog een keer terugkomen. Geweldige service. Nogmaals bedankt!

Vakkundig en vriendelijk, ze nemen de tijd voor je

Ben nog niet geholpen maar ben voor de informatie geweest. Medewerkster nam alle tijd om uit te leggen wat er precies gaat gebeuren, je krijgt een boekje mee met informatie. Vandaag 23 mei is voor mij het grote moment en laat ik een bovenooglidcorrectie doen.

Ben heel blij dat ik de ooglidcorrectie heb doorgezet.

Dhr. van Bracht is rustig en legt alles uit alvorens hij iets doet. Prikjes waren niet pijnlijk, dat had ik wel verwacht. Operatie verliep rustig. Nadien was mijn oog amper blauw en ook amper dik. Ziet er allemaal heel netjes uit. Nu na 2 weken is er al bijna niets meer van te zien.

Open en eerlijk behandeld

De betreffende arts was open, transparant en toegankelijk. No nonsens praktijk.

goede service en zeer vriendelijk personeel

Goede uitleg gekregen vooraf, zowel mondeling als op papier. Van de behandeling zelf niets gevoeld, ooglidcorrectie is keurig uitgevoerd, zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring oogcorrectie

Relaxt en vriendelijk geholpen zeker een aanrader

super!

zeer tevreden!

Deskundige en vriendelijke praktijk en een ontspannen sfeer.

Ben zeer te spreken over de deskundigheid als wel de vriendelijke en ontspannen benadering. Ga zeker weer terug voor verdere behandelingen. Ook de prijs is bijzonder prettig.

In een woord geweldig 😍

Ik ben SUPER BLIJ met het resultaat. De behandeling ging fantastisch. De arts heeft mij gerustgesteld. Ging bijzonder professioneel te werk. Hij omschreef elke stap. Was erg secuur in het meten. Stelde mij op Mn gemak. Ook de assistente was geweldig. Het was voor mij een bijzondere ervaring. Ik raad het een ieder aan om hun ooglidcorrectie bij dokter van den Berg te doen, in Den Helder.Mijn dank is groot. 😍

vriendelijke en duidelijke uitleg hoe de behandeling in zijn werk gaat.

Ik ben zeer positief over de behandeling en de rust en bekwaamheid van dokter van de Berg, die mij heeft behandeld voor een ooglidcorrectie . Ik krijg er veel complimenten over en ben er ook heel erg blij mee.

Professioneel en supertevreden over de behandeling en het resultaat!

Uitgebreide en duidelijke intake, korte wachttijd, ontspannen sfeer, professionele behandeling en geweldig eindresultaat!

Een hele plezierige nuttige en fijne ontvangst zowel bij het adviesgesprek als bij de ingreep. Geen enkele op- of aanmerking. Ook de ingreep zelf. Ik ben heel tevreden

Fantastische en kundige arts!

Geweldig! Heel fijne en kundige arts gehad, echt aan te bevelen. En lang niet zo duur als in een privé kliniek! Tzt ga ik er weer naar toe.....

Efficiënt vriendelijk en goedkoop

Vriendelijk efficiënt en goedkoop Zo heb is mijn ervaring in Zwolle Puisten in mijn gezicht zijn helemaal weg Binnenkort ga ik er weer heen

Ik werdt heel goed ontvangen ze waren heel erg aardig en heel vriendelijk. Ik voelde me heel op mijn gemak bij jullie.EN het russeltaat is heel goed bedankt.

Alles werd goed geregeld en goed uitgelegd.

zeer tevreden over alles.

Zeer tevreden!!! Vriendelijke mensen wordt op je gemak gesteld. Alles goed uitgelegd in het intake gesprek. Was zenuwachtig maar de sfeer was zo goed dat ik al snel ontspannen op de behandeltafel lag . Er werd gevraagd of ik een kussentje onder mijn benen wilde. Er werd ook gezegd wanneer de verdoving kwam Gezellig gekletst tijdens de behandeling. Goede uitleg over wat je zelf thuis moet doen.. Helemaal tevreden

In kloosterhaar mijn behandeling ondergaan goede uitleg en goed resultaat

Zeer goed. Ze hebben een prachtig resultaat behaald. Je kunt geen litekens zien.

Erg zorgzaam. Uiterst kundig. Goed advies. Je kreeg litekenzalf mee. Super mooi resultaat. Weinig last van gehad. Iets na pijn. Klein beetje verkleurt. Was met 4 dagen weer weg. Ben erg blij en tevreden.

ontzettend blij met Dr Amsterdam

Ik heb mijn bovenoogleden door Dr. van Amsterdam te Gouda laten doen. Vooraf aan de operatie heb ik diverse keren contact gehad en elke keer werd ik weer even prettig te woord gestaan. Ik vond het best spannend omdat je wel van die horror verhalen hoort. Het was dan ook zo fijn dat ik gewoon dezelfde vraag drie keer kon stellen en dat er elke keer weer heel deskundig en begrijpend op werd gereageerd. Ik zat in eerste instantie aan plexr te denken maar Dr. van Amsterdam kon goed uitleggen waarom dat geen goede optie was voor mijn ogen. Daarvoor had ik teveel huidoverschot en waren de ogen qua huidoverschot ook niet hetzelfde. Plexr zou meerdere keren herhaald moeten worden en daardoor intensief worden en ook veel duurder uitvallen dan een gewone ooglid correctie. De operatie op zich werd op een hele ontspannen manier verricht. De dag na de operatie werd ik gebeld om te vragen hoe het met me ging. Daarbij had ik ook een telefoonnummer gekregen die ik ingeval van nood 24/7 kon bellen. Ik zou niet snel een tien geven, want er kan vaak altijd wel iets beter. Maar nu geef ik toch echt een dikke tien. Alles om de operatie heen was zo professioneel en totaal niet pusherig. Er werd steeds gezegd dat ik het pas moest doen als ik er helemaal zeker van was. Nu is het ruim drie maanden geleden en het resultaat is zooo mooi geworden. Ik had best overhangende oogleden en die zijn nu helemaal perfect. Je ziet geen littekens waar ik erg happy mee ben. Ik kan eindelijk weer normaal make-up op doen zonder dat het overal zit. Daarbij voelt het ook licht nu ik geen hangende oogleden meer heb. Ik wou dat ik dit veel eerder had laten doen en ik ben zo ontzettend blij dat ik dit bij Dr. van Amsterdam in Gouda heb laten doen. Ze levert maatwerk waardoor het resultaat natuurlijk is. Als je overweegt om iets aan je ogen te laten doen dan raad ik Dr. van Amsterdam aan. Ze neemt de tijd om je goed te informeren en heeft heel snel door wat bij jouw gezicht past.

Over Huisartskliniek

Filter op Taal