Super geregeld!

Ondanks de drukte van het carnaval toch onze sjaals in productie genomen.

• Snelheid antwoorden
  • Snelheid ontwerpen / offerte N.v.t.
  • Prijs / kwaliteit
  • Ontwerp en design N.v.t.

Vlekkeloos

Heel vlotte communicatie. Eindproduct was van prima kwaliteit!

• Aanbod

Geweldig hoe snel Fandome heeft kunnen schakelen

Ondanks dat we met een zeer last-minute verzoek kwamen eind 2021. Heeft Fandome zeer snel kunnen schakelen en uiteindelijk binnen 10 werkdagen de sjaals voor ons jubileum kunnen leveren. Nette gebreide sjaals van goede kwaliteit!!

• Aanbod N.v.t.

Wunderschöne Schals, die unsere Erwartungen noch übertreffen!

wir sind mega begeistert, wir haben Schals für unseren Karnevalsverein bestellt, ein super schönes Design vorgeschlagen bekommen und letztlich wunderschöne Schals. Alle kleinen Änderungswünsche wurden sofort umgesetzt. Der Kontakt war unkompliziert, sehr schnell und freundlich. Wir fühlten uns super wohl und würden jederzeit wieder hier bestellen!

Perfekt. Der Service

Sehr freundlich und sehr schnell. Gute Qualität

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Wat een gave sjaals en wimpels.

Na onze mail, dezelfde dag nog 6 ontwerpen van de sjaals en 3 van de wimpels gekregen. De ontwerper belde zelfs omdat er een fout in onze tekst zat, goed gezien! 3 weken later kregen we de artikelen en het was nog mooier dan we gehoopt hadden! Jeetje, dit doet niet onder voor wat ik tweewekelijks in de Ajax-shop in de ArenA zie! We gaan gauw weer bestellen.

Op herhaling!!!

In 2016 voor het eerst vaantjes voor onze voetbalvereniging vv Tholense Boys besteld. Dit was zo goed bevallen, dat we wederom voor Fandome zijn gegaan toen de vaantjes bijna op waren. De kwaliteit van het product is goed, zéér klantvriendelijk bedrijf en supersnelle levering. Zo snel zelfs dat de vaantjes er eerder waren dan de mail met de boodschap ze zijn onderweg. Waarom dan géén 10 gegeven, je moet altijd uitdaging blijven houden.

Goede service en fantastische kwaliteit

De samenwerking met Fandome voor het produceren van onze jubileum sjaal voor KFC 1910 was zeer goed, prettig en de service was top. Aan de hand van goede tips het ontwerp definitief gemaakt en productie en levering was binnen 14 dagen.

vlot, duidelijk en volledig

Mijn contact ging via e-mail. Daar werd vlot en correct op gereageerd en op een voudige wijze werd mij duidelijk gemaakt wat ik moest leveren en wat en wanneer ik daarvan kon verwachten. Dat wat beloofd werd werd ook nagekomen.

Super Service von A-Z

Der Inhaber ist sehr hilfsbereit und alles hat super geklappt. Sehr zu empfehlen!

Afspraak = Afspraak!

De vraag was of FanDome in 8 werkdagen tijd 100 bedrukte, kwalitatief goeie, zelf ontworpen sjaals leveren kon. "Jazeker!" Was daarop het antwoord. 6 Werkdagen later stond een doos met de 100 sjaals op de stoep. Zoals afgesproken! Prijs: Goed Kwaliteit: Top Contact & Service: Uitstekend Een echte aanrader!

Top service!

Bij fandome vorig jaar voor het eerst besteld. Kreeg een gratis proefteneutje binnen om te kijken of dit was wat ik bedacht had. Hierna mail contact gehad kreeg altijd snel antwoord en mee denkende antwoorden erg fijn. Dit jaar was de voorraad op gelijk weer naar ze gemaild. Ze hadden alles nog van de vorige keer dus binnen 2 mails was alles geregeld en binnen 2 weken in huis! Kon niet beter.

Goed en betrouwbaar

Hier onze sjaals laten maken, en dat was een uitstekende keuze. Is zeer prettig in de samenwerking. Goede kwaliteit Snelle en correcte service En afspraak is afspraak. Goed bezig Bas.

Uitstekende snelle service en prima kwaliteit

Heel fijn geholpen bij het maken van een ontwerp. Super snelle reactie en er werd meteen mee gedacht. Prima levering en mooie kwaliteit sjaals. Zeker een aanrader!

Zeer mooie Sjaals

Voor de carnavalsvereniging was ik opzoek naar een unieke Sjaal. Voor mij was dit geheel nieuw en hier heb ik dan ook de hulp bij gevraagd van FanDome. Na dat het formulier op de site had ingevuld met de vraag kreeg ik de dag er na al meteen een berichtje terug van Bas. Na dat ik hun het logo gestuurd had ( wou graag de sjaal met het logo ) zijn ze aan de slag gegaan. Binnen een uurtje kreeg ik al de '' Proefversie'' terug gestuurd op mijn mail. Dit was al zeer verbluffend resultaat. Gezien ik de proefversie zo mooi vond had ik meteen een bestelling gedaan bij FanDome. Ze hebben mij zelfs gebeld ( het idee was voor een gebreide sjaal, Alleen kwam het logo dan niet helemaal er op dit wilde ik wel dus is het een '' gladde '' sjaal geworden ) binnen 2 dagen had ik van niks een ontwerp en was de productie gestart. Let wel op ! je moet wel eerst goedkeuring geven en dan gaan ze aan de slag voor je ( Zowel met het eerste ontwerp als voor het eindresultaat ) Ik kreeg naar mijn goedkeuring dan ook meteen de Factuur op de mail. Netjes betaald en kreeg ook de bevestiging dat het geld overgemaakt was. En toen begon het '' lange '' wachten :) Ze leveren vanuit DPD en je krijgt van uit hun een mailtje met de track en trace nummer. ( NIET VAN DPD ) Vandaag 29-11-2019 heb ik naar 1 weekje wachten in spanning het pakketje geleverd gekregen. Ik had niet verwacht dat ik de sjaal in het echt nog mooier vond dan op de foto. Wil je sjaals laten maken van goede kwaliteit en TOP service ! Dan moet je zeker bij FANDOME zijn. Ik kom zeker nog eens terug, Ben bang dat ik heel snel van mijn sjaals af ben :) Bas Bedankt voor de service !

Top geregeld

Voor het eerst clubjaals voor de hockey besteld. Zeer behulpzaam altijd snel een reactie, duidelijke en goeie nakoming van afspraken. Kwaliteit van de sjaals zijn top.

Opnieuw dank voor de fijne samenwerking, het perfecte produkt en de vlotte levering! Geen opmerkingen! Perfecte transactie! 10/10. Dank u wel!

• Aanbod

Dank je wel Kris. Veel succes met KV Oostende!

Leuke sjaals in hele korte tijd geleverd!

• Aanbod N.v.t.

Goed advies, scherpe prijs, snelle levering en topkwaliteit, helemaal happy met de geleverde sjaals!

• Prijs / kwaliteit
  • Ontwerp en design N.v.t.
  • Aanbod N.v.t.

Wij zijn super tevreden met de carnavals sjaals die we besteld hadden, goede kwaliteit, prima prijs en geweldige service. Bedankt fandome!

• Aanbod

Das Preis-Leistungs-Verhältnis ist sehr gut. Die Ansprechpartner sind ausgesprochen freundlich, beantworten Rückfragen sehr schnell und eine Ausführung des Auftrages wird umgehend durchgeführt.

• Aanbod

Es hat alles super geklappt. Noch einmal vielen Dank für die super Unterstützung!!

• Aanbod

Niets dan lof wat mij betreft. 's Morgens info gevraagd en het idee met wat kleuren doorgegeven, heel snel het eerste ontwerp daar wat aan gewijzigd en 's avonds de bestelling geplaatst na wat onderhandelen over de prijs. 2 weken later de spullen in huis ondanks dat de kerstdagen er nog tussen zaten.

• Aanbod

Dank je wel Ron voor de fijne samenwerking. Veel plezier met jullie retro-mini-tenues.

The Contact was absolutely great, wishes have been made reality very soon. It´s a pleasure to write with Bas Werry, fast answering and nice at every time. The quality is great, especially for that price. We ordered a second time and will order again!

• Aanbod

Thanks for you nice words. Thank you for inviting FanDome to a Bundesliga Basketball match, we will be there to support you!

Ich bin sehr zufrieden mit der Bestellabwicklung, Qualität und Lieferung bei fandome.nl. Ich habe Schals und Wimpel für unseren Heimatverein bestellt und während der gesamten Zeit eine tolle, persönliche Betreuung seitens fandome.nl (von Herrn Bas Werry) erhalten. Gerne bestelle ich dort wieder. Vielen Dank!

• Aanbod

Vielen Dank Jana. Team FanDome ist immer für euch da!