Goede en snelle service

Prettige samenwerking en snelle service. Zeer correct.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Wendy

Vlotte en vriendelijke service

De taxatie kon snel worden uitgevoerd en het contact met de taxateur verliep prettig. Ik had nog enkele vragen en die werden snel beantwoord. Erg tevreden met een mooi taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Pieter, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prettig zaken doen

Makkelijk een afspraak te plannen, ondanks de afstand. Komen afspraken na, bellen terug en even overleg, toelichting voordat het rapport wordt opgemaakt.

Deskundig en klantvriendelijk

Super aardige, deskundig en accurate taxateur. Vlotte afhandeling, klantvriendelijk.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Renee, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prettige club mensen met deskundig oog voor detail

Mijn eigenbouw motor laten taxeren. Eerlijk en deskundig

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Michiel, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Tot de volgende keer! Wendy

Goed advies en uitleg gekregen.

Na telefonisch contact goed advies en uitleg gekregen over een BPM taxatie van een ingevoerde schadeauto uit Duitsland. Gelijk werd er een berekening gemaakt en uit deze berekening bleek dat het interessant genoeg was om een afspraak te maken om de auto te laten taxeren. Klein puntje kreeg deze week een aanmaning binnen van de rekening dat deze nog niet voldaan was, maar deze had ik al betaald voordat ik het taxatierapport had ontvangen via de link die ik in de mail had ontvangen.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Rob, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wel vervelend dat er met de betaling iets niet goed is gegaan, onze excuses daarvoor. Graag tot de volgende keer! Wendy

Duidelijke uitleg vooraf via de telefoon. Later ook ter plekke. Vlotte afhandeling.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Evelien, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Alles klopt bij dit bedrijf uitmuntende service!!!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Werner, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Fijne zaak, snelle service

Onze 2cv laten taxeren. Binnen een week geregeld, prachtig taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Eddy, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd. Wendy

Prettig, geïnteresseerd en vakkundig.

Taxateur was keurig op tijd en nam de tijd om zowel de auto van alle kanten te bekijken en te fotograferen. Ook voor het verhaal erachter en de fotoreportage en documentatie werd met interesse bekeken. Het getaxeerde bedrag was zoals ik verwacht had.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Joep, Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Heel prettige ervaring. Goud eerlijk en duidelijk over wat je kan verwachten en over de te volgen stappen. Kan niet anders zeggen dan hele goede transparante service

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Zitvast, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Uitgevoerd conform afspraak

Prettige 1e kennismaking na minder goede ervaringen bij een andere taxateur.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Werkman, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review en de mooie foto! Wendy

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Wendy

Zeer kundig en vriendelijk

Kon snel een afspraak maken. Kundige en zeer vrolijke taxateur. Binnen 3 werkdagen het rapport binnen. Top allemaal

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Middel, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Geweldige service

Wij hebben onze kever 1303s uit 1979 laten taxeren, dit kon allemaal op korte termijn en !! AAN HUIS. Wat een geweldige service van Waardetaxaties.nl

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer, Fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor het invullen van de review en de mooie foto. Graag tot de volgende keer! Wendy

prima geholpen, snel, en duidelijk

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste mevrouw van Eerden, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prima afgehandeld

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Tom, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Professioneel en snel

Erg prettig, vrijdag gebeld en maandag de taxatie en woensdag het rapport binnen. Resultaat was een realistische marktwaarde (ondanks dat ik zelf ietsjes hoger had ingeschat).

• Soort taxatie: Caravan taxatie

Beste Ron, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wendy

Zeer goed en vriendelijke contact.

Zeker goede ervaring , veel kennis en kunde in huis .

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Geurt, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Deskundige taxatie uitgevioerd voor een schappelijke prijs

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Freek, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Prijs en prestatie boven verwachting

Snelle reactie na eerste contact. De afspraak voor een taxatie was snel gemaakt. Controle grondig en rapport uitgebreid. Contact met taxateur was zeer prettig. De prijs voor de taxatie en het rapport lager dan mijn verwachtingen (uitstekend dus). Heb eerdere taxaties door andere bedrijven laten doen. Waardetaxaties.nl springt er met kop en schouders bovenuit.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Henk, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten, dit horen we natuurlijk graag. Wendy

Professionals die hun vak verstaan

Waardetaxaties zijn hun afspraken nagekomen. Hebben mij enorm geholpen met het taxeren van mijn nieuwe auto, welke bij invoer getaxeerd is voor bpm te bepalen. Heeft mij veel Euro’s voordeel gebracht. Goed bedrijf. Ga er een volgende keer weer naartoe!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer M. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer Wendy

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Knegt, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Snel afspraak gemaakt. Keurige uitvoering taxatie.

Prima afhandeling, zowel taxatie als contact.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Henk, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Top, volgende keer weer!

Snel en deskundig geholpen.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08