erg vlotte afwikkeling en snel verslag ontvangen.

prima werk, vlotte afwikkeling. Deskundigheid bij het bureau, niet bij de persoon die op kwam meten. Maar dat geeft aan at efficiënt gewerkt wordt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. In dit geval is degene die uw tractor heeft opgenomen en degene die hem heeft uitgewerkt dezelfde taxateur. 😊 Toch fijn dat u tevreden bent. Ook erg leuk dat u een foto heeft toegevoegd. Wendy

Snelle reactie na mail

Goede taxatie op correcte manier uitgevoerd

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Flexibel, snel en kundig

De communicatie omtrent de taxatie ging erg prettig. Door omstandigheden moest de afspraak twee keer worden verzet en dat was allemaal geen enkel probleem en ik kon de afspraak krijgen op het tijdstip wat mij goed uitkwam. De taxateur was er exact op tijd en het rapport was er snel na de taxatie.

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste Jean Paul, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Leuke foto! Hartelijk dank hiervoor! Wendy

Vriendelijke medewerkers en een perfecte afhandeling.

Ik heb u gevonden via internet, achteraf een juiste keuze.

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste Gert, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Hartelijk dank hiervoor! Wendy

Ze hebben het goed gedaan. Goed getaxeerd en afgehandeld. Waren ook vriendelijk.

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste heer Crooijmans, Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Marja

Deskundig en snel

Waardetaxaties was goed bereikbaar en binnen een korte termijn ter plaatse. De taxatie was keurig en binnen enige dagen opgeleverd.

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08