Afspraak was snel gemaakt realistische beoordeling van de zelfbouw camper

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Geert, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Gewoon Top!

Met name fijne, heldere en open communicatie over het te taxeren object. Komt nog eens bij dat Pim een heel fijn persoon is en dat maakt echt het verschil. Uiteraard ook nog eens een mooi en professioneel taxatie rapport. 'No suprises'.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Fijn dat u tevreden bent over onze diensten, en onze collega Pim. Bedankt voor het invullen van de review en de mooie foto. Graag tot de volgende keer! Wendy

Hele prettige samenwerking

Hele prettige samenwerking. Goed contact en overleg.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste mevrouw Terschuur, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Alles keurig volgens afspraak

Degelijk en goed onderbouwd rapport en snel geleverd.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Chiel, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Leuk dat u er een foto hebt bijgevoegd. Tot de volgende keer! Wendy

Goede en snelle service

Prettige samenwerking en snelle service. Zeer correct.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Wendy

Deskundig en klantvriendelijk

Super aardige, deskundig en accurate taxateur. Vlotte afhandeling, klantvriendelijk.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Renee, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Duidelijke uitleg vooraf via de telefoon. Later ook ter plekke. Vlotte afhandeling.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Evelien, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Zeer kundig en vriendelijk

Kon snel een afspraak maken. Kundige en zeer vrolijke taxateur. Binnen 3 werkdagen het rapport binnen. Top allemaal

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Middel, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Knegt, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Heel vriendelijke ontvangst en goed geholpen

Niets op aan te merken

Beste Donald, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Prima bedrijf, prettige ervaring en kennis van zaken.

Voor waardetaxatie van een eigenbouw camper t.b.v. de verzekering en de rest bpm berekening t.b.v. de belastingdienst dit bedrijf ingeschakeld. Goed gesprek en overleg en een uitgebreid rapport voor de verzekering en een overzicht voor de bpm afrekening. Kortom een prima bedrijf voor een goede prijs de zaken op orde.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Rob, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Snelle actie, prettig contact!

Snelle actie, prettig contact. Nu jullie naar ervaringen vragen wil ik alleen opmerken dat de voorrijkosten maar € 25,- zouden zijn i.v.m. ander(e) adres(sen) in de buurt. Op de factuur stond echter toch het volledige voorrijd bedrag. Daar heb ik verder niet over willen zeuren omdat we snel en prettig geholpen zijn.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste mevrouw Vermeulen- Gaal, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Graag tot de volgende keer! Wendy

snelle en goede taxatie

Prettig ontvangst, korte uitleg. Direct start taxatie. Duidelijk en overzichtelijk rapport, zowel digi als in hard kopie.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Peter, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw camper, graag tot de volgende keer! Wendy

Snel en goed

Taxateur kon snel langskomen en was vriendelijk en keurde onze camper grondig. Aanrader dus.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jeroen, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Snel en netjes

We waren gelijk aan de beurt Er is netjes en beleefd gecommuniceerd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Goede en duidelijke communicatie en flexibele houding

Ik vond het fijn communiceren, hierdoor werden er duidelijk afspraken gemaakt die keurig werden na gekomen. Al met al positief

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lageschaar, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Kennis van zaken en betrouwbaar.

Vanaf het eerste contact; een mail aanvraag versturen, verliep het contact zorgvuldig, vlot en voelde het heel betrouwbaar. Onze eerste indruk is volledig waargemaakt. Prettige manier van doen en zeer zorgvuldig!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Corine, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

top

Mooi, volledig rapport en prettige samenwerking.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste , Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

supersnelle correcte professionele service

We hadden met spoed voor de verzekering van onze camper een taxatie nodig. Er werd meteen gekeken wat ze voor ons konden betekenen ondanks de drukte. De volgende ochtend stond Pim Leurdijk al volgens afspraak voor de deur en hij heeft er voor gezorgd dat we dezelfde dag al het uitgebreide taxatierapport via de mail kregen. Omdat Pim in de buurt woont bracht hij zelfs het gedrukte rapport langs . Topservice. Uitstekende communicatieicatie

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Cintha & Kor, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. we geven de mooie woorden door aan Pim. Leuk dat u er een foto hebt bijgevoegd. Tot de volgende keer! Wendy

Goede en snelle reactie

Goede en snelle reactie

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Vos, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

op nette manier en deskundig geholpen

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Paul, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prima én correct geholpen

Snelle afhandeling

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Leuk dat u er een foto hebt bijgevoegd. Tot de volgende keer! Wendy

Klantvriendelijk en gedegen

Er was snel een passende afspraak ingepland voor de taxatie. Er werd vooraf gebeld over het precieze tijdstip. Het taxatierapport was gedegen en snel beschikbaar.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Snel en professioneel geregeld.

Snelle service zowel met afspraak maken en vakkundig inspectie van onze camperbus. Taxatierapport snel tot onze beschikking, klasse.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Dick, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Alles vooraf en nadien goed afgesloten.

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08