Betrokken en persoonlijk.

Het verkennende gesprek en de verdere afwikkeling verliepen heel soepel, de installatie vakkundig en snel.

Vertrouwd en professionele aanpak

Na een vertrouwd persoonlijk gesprek met Hoang op ons thuisadres hebben we vrij snel besloten om met Compleet Duurzaam in zee te gaan. Vandaag zijn de panelen door twee vriendelijke monteurs op het schuine dak en op de garage geplaatst. Vakwerk geleverd en met dit mooie weer direct resultaat zichtbaar.

Houden zich niet aan afspraken en liegen

Op de afgesproken dag stonden de heren voor de deur met de mededeling dat ze geen zonne panelen bij zich hadden want er was een leverings probleem. Maar ze zouden ze gaan halen of ze werden gebracht de komende uren. Nog voordat men aan het werk ging kregen de heren een telefoontje dat de zonne panelen er waren. Ze gingen ze halen met de mededeling dat ze over anderhalf uur terug waren. Echter nooit meer iemand gezien. Na vijf uur gewacht hebben werd ik gebeld, er waren “ leverings problemen” en men kon de panelen vandaag niet meer plaatsen. Dat kon niet eerder dan over twee weken maar om mij tegemoet te komen zou men de opbrengst van de rekening aftrekken. Ik scat dat dit nog geen twee tientjes is op 3500 euro. Er wordt dus gewoon recht in het gezicht van de klant gelogen.

Prima geregeld allemaal

Kan niet anders zeggen dat alles prima is verlopen. Blij met de installatie

10 zonnepanelen prima geregeld

Na lang nadenken in gesprek gegaan met compleet duurzaam voor 10 zonnepanelen 3,6 kWh. Prima plan uitgewerkt door Paul en daarna datum van plaatsing besproken. Alles keurig geplaatst en met de app duidelijk inzichtelijk wat er opgewekt wordt. Dik tevreden over compleet duurzaam Alles volgens plan en afspraak geleverd. Gr Ron

Goeie levering, slechte nazorg

Mooi alles geïnstalleerd en strak afgeleverd. Echter bij de btw-teruggaaf hebben ze nogal wat steken laten vallen. Met als gevolg dat we bijna een half jaar voor niks op onze btw teruggaaf hebben gewacht. En nog langer want we hebben nog niks terug. Slechte zaak en op communicatief vlak kunnen ze nog heel wat wat winst halen.

Goed advies en snelle en professionele levering!

Goed advies en snelle en professionele levering tegen een goede prijs!

Snel vrij netjes en met name het aanvragen voor al de dingen die erbij komen is meer dan goed en duidelijk geregeld

Heldere aanbieding + keurig en snel geplaatst

Na een huisbezoek door Judith, in de avonduren, een glasheldere aanbieding ontvangen. We hadden zelf vooraf bij daglicht foto’s van ons dak gemaakt omdat het tijdens de afspraak reeds donker was hetgeen ruim voldoende bleek voor het maken van een aanbieding. Bij het huisbezoek samen de wensen en mogelijkheden doorgenomen en twee uurtjes later was duidelijk wat we wilden, wat mogelijk was en wat het ging kosten ( En uiteindelijk ook opbrengen ) Na opdracht gegeven te hebben lagen de panelen binnen een paar weken op het dak. Ook voor de mannen welke e.e.a. geplaatst hebben niets dan lof, ondanks de hele dag motregen twaalf panelen in vier sets van drie geplaatst en aangesloten en alle “rommel” keurig opgeruimd.

mannen met verstand van zaken

Ze hebben alles netjes weggewerkt en afgewerkt. Het enige waar ik nog wel vragen over had dat ze de zonnepanelen naar het oosten hadden gericht en niet naar het zuiden? er werd mij gezegd dat het met deze panelen niets uitmaakte, de tijd zal het uitmaken cq leren ,verder met ik heel tevreden tot nu toe. MVG Rudy P.

snel en goed gedaan

Snelle en nette werkers

Vriendelijk en professioneel

Het was vanaf het eerste gesprek tot en met het installeren een zeer prettige ervaring om met dit bedrijf te werken. De verkoper en de monteurs waren heel vriendelijk en kundig. Alles werd in goed overleg gedaan.

Prettig en helder geholpen

Duidelijk advies, geen overdreven opbrengsten voorschotelen. Klein minpuntje was bij advies 3-4 weken voor installatie en na akkoord was dit opeens 6-8 weken.

Tot nu toe compleet tevreden over Compleet Duurzaam

Contacten mondeling en over de telefoon zijn prima verlopen. Ook de correspondentie en uitleg hierin kon ik prima volgen. Vriendelijke en meevoelende mensen. Ook de uitvoering ging prima. Daarom ben ik , tot nu toe, compleet tevreden over Compleet Duurzaam.

Alles prima gegaan - van eerste gesprek tot het leggen van de panelen.

Prima installatie

Prima installatie, vakkundige installateurs

Betrouwbaar met hoge kwaliteit

Geen verkoop praatje, gewoon een goed verhaal met een luisterend oor. De installatie is perfect verlopen, service gericht en levering van een goed product. Om een lang verhaal kort te houden "Top kwaliteit".

Prettig

Keurig op tijd. Goed op de hoogte gehouden en volop uitleg over mijn vragen. Rustig doorgewerkt. Fijne werkploeg.

Uitstekende service

Binnen een week lagen de panelen al op het dak. Duidelijke uitleg en snelle terugkoppeling. De koppeling naar de app werkte eerst niet, maar dat werd meteen netjes opgelost.

Een aanrader en betrouwbaar

Een bedrijf die weet waar je het over hebt en met de juiste advisering vanuit de klant bekeken(kosten. Verder de monteurs die het gemonteerd hebben, gingen echt voor kwaliteit en namen ook de tijd wat de beste montage is. Dit bedrijf kan ik een ieder aanraden!!

Nette en duidelijke verkoper en uitstekende installateur.

Helaas jammer dat het bedrijf Compleet Duurzaam mij een andere installateur wilden sturen terwijl er duidelijk afgesproken was hun beste installateur te sturen. Na dreiging om order te annuleren toch de gewenste installateur gekregen.

zeer tevreden

monteurs werkten snel en nauwkeurig, ik kreeg goede uitleg,

Goede uitleg en prima communicatie

Prettig gesprek en meedenken ivm bijplaatsen van 18 PV panelen bij bestaande installatie van 7 PV panelen. In de offerte 3 keuzes en uiteindelijk gekozen voor SolarWatt 355Wp glas/folie.

Alles is heel prettig en goed verlopen.

Aangename mensen: Judith opende de mogelijkheden voor wat mogelijk was. Zeer blij met haar inzicht. Daarna het plaatsen van de zonnepanelen en de elektriciteit door Wim en Robert. Robert die toch nog een makkelijker weg wist te vinden wat betreft de elektriciteitsdraad. Het personeel waar ik mijn vragen aan kon stellen en Angela die mij hielp om alles juist op papier te krijgen. Mijn complimenten aan het hele team.

prettige contacten deskundig personeel en snel reactie bij problemen

Keurig werk prettige en efficiënte werkers! Tevreden dat we hebben gekozen voor Compleet Duurzaam.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!