Fijn behulpzaam bedrijf en correcte installatie

Na een informatie avond van Duurzaam Bouwloket in contact gekomen met Compleet Duurzaam. Brochure mee naar huis en vervolgens een vervolg afspraak gemaakt. Adviseur kwam langs, nam alle tijd voor alle vragen en heeft alles correct uitgelegd welke stappen worden ondernomen voor de installatie. Dag van de installatie; 9 panelen met omvormer besteld. Echter op het dak werd er geconstateerd dat er net geen 9 op passen, of we moesten over de grens van de buren heen gaan. Besloten dit niet te doen en een vervolg afspraak gemaakt om 6 panelen te plaatsen. Telefoontje gekregen met excuses dat er geen 9 geplaatst konden worden, heel correct. Volgende installatie dag waren de 6 panelen mee met een kleinere omvormer die ook net in de meterkast paste. Beter dan in de berging, geluk bij ongeluk! Verder een WiFi connector aangesloten en werd uitgelegd hoe dit werkt, zodat je zelf je opgewekte energie kan meten, Echter tijdens het ophangen van de omvormer in de meterkast is er met een kleine boor door een kunststof kozijn geboord. Vervelend en dit overlegd met Compleet Duurzaam. Installatie blijft natuurlijk mensenwerk. In overleg is er een reparateur langs geweest en heeft het gaatje gevuld en een nieuwe coating aangebracht op het kunststof kozijn. Deze rekening werd betaald door Compleet Duurzaam. Heel correct opgelost en daarom geven we ook een score van 5 sterren. Compleet Duurzaam blijft met je in gesprek tot de oplevering naar wens is. Keep up the good work! Succes met de verduurzaming van Nederland!

Goede en duidelijke uitleg van een vriendelijk persoon. Geen gevoel van een verkooppraatje, maar je krijgt duidelijkheid over de verschillen in de soorten van de zonnepanelen. Daardoor kan je zelf een goede keuze maken. Je kiest voor kwaliteit. De mensen die installeren zijn tevens ook top! Ze zijn nauwkeurig en super vriendelijk. Ik omschrijf het geheel als snel, netjes, vriendelijk, en zeer kundig met de juiste prijs - kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om met hun in gesprek te gaan.

Compleet Duurzaam, aanrader.

Compleet persoonlijk en deskundig advies gekregen. Levering kon snel plaatsvinden en de installatie werd uitgevoerd door twee zeer ervaren installateurs. Helemaal top. Zou zeker dit bedrijf aanraden. Laat de zon maar komen.

Goede voorlichting en top montage

Vanaf eerste kennismaking tot oplevering keurig en nette top team! Het thuis bezoek (eerste van de vier installateurs) wordt als vakkundig en prettig ervaren. De installatie wordt voor installeren goed beoordeeld en voorbereid om op dag van uitvoering eventuele verrassingen te minimaliseren.

Goede uitleg, prima montage, TOP!!!!

Prettige en goede voorlichting inzake aanschaf panelen, een pluim voor Bert en zijn team voor de montage!!

Heldere uitleg, goede service, nette afwerking

Prettige ervaring gehad. Vlot klantcontact en adequate levering van goede producten.

Van opdracht tot plaatsing en afhandeling goed!

De Compleet Duurzaam verkoper blijkt een ervaren professional die ons keuze biedt uit meerdere offertes. Toelichting van de opdracht is zeer concreet en wordt bij de levering volledig waargemaakt. De zonnepanelen werden goed geplaatst en getest. Kleine gebreken die op het dak geconstateerd zijn werden tijdens de levering als service verholpen. Afhandeling, denk aan BTW teruggave e.d., is zeer voortvarend geregeld. Kortom van A tot Z goed!

er zake kundig , maar........

Goed advies en nu ruim twee jaar heel blij met mijn zonnepanelen. Opbrengst is 5% hoger dan door Michael "beloofd" , maar uiteindelijk is dit altijd een benaderd getal. Installateurs zijn ZZP-ers die ingehuurd worden door het verkoopkantoor. Hele aardige mannen. Kanttekening is dat ze binnen wel even hun schoenen uit hadden kunnen doen. Waar niet adequaat op gereageerd is , is het op afstand uitlezen van de opbrengst. Dit kregen ze niet voor elkaar. Na 1.5 jaar een mail gekregen hoe ik dat zelf kon realiseren. De conclusie van de desbetreffende persoon was dat de wifi ter plekke te wensen overliet. Dit had wel wat eerder gecommuniceerd mogen worden

zeer prettige en goede voorlichting van Michael Poeteray

Vanaf het eerste moment dat we contact hebben gehad, was het voor ons wel duidelijk dat we met Compleet duurzaam verder wilden gaan. Na een goede en duidelijke voorlichting over zonnepanelen (voor en nadelen). Hebben we dezelfde week nog besloten om voor Compleet duurzaam te gaan. De installatie is zeer goed en prettig verlopen, zeker een aanrader.

Kan niet beter.

Zeer deskundige en heldere uitleg gekregen van de heer Poeteray. Vervolgens een mooie offerte ontvangen en vlot een afspraak ingepland. Installatie ook als zeer prettig ervaren. Kundige mensen die vlot de klus geklaard hebben.

Soepel en in goed overleg verlopen installatie.

Twee vriendelijke monteurs, die snel en goed werk hebben afgeleverd. Namen ook de tijd om de werking van de installatie rustig uit te leggen en gaven een goede tip om de carport te verstevigen om ook in de toekomst verzekerd te blijven van een goed werkend systeem.

Wij hebben nu ruim een maand zonnepanelen van Compleet Duurzaam en zijn zeer tevreden. Bij de aanvraag van de offerte zijn we goed geïnformeerd over welke opties we hadden en wat de verschillen waren. De dag van plaatsing waren de medewerkers op tijd, beleefd en de panelen zijn vlot geplaatst. De BTW teruggave wordt tegen een kleine vergoeding geregeld door een administratiekantoor. Ook zij communiceren duidelijk en antwoorden vragen vlot. Het enige verbeterpunt is het opruimen na het plaatsen, onze tuin lag bezaaid met plastic tiewraps.

Kundig en betrouwbare partner met breed pakket aan duurzaamheidsoplossingen.

Fijne organisatie met kennis van zaken, breed pakket aan oplossingen en denken met je mee. Van A tot Z goed georganiseerd. Reageren snel en komen afspraken na.

Compleet en duurzaam

Onze ervaring met Michael was oriënterend maar zijn verhaal was zo open en eerlijk dat hij van ons de gunfactor verdiend. Misschien niet de goedkoopste maar zeker een eerlijke uitleg en goed meedenken over wat pakket bij ons past en zelfs voorstellen over de plaatsing van de panelen wat esthetisch past voor onze woning.

Duidelijk, snel & vakkundig

Duidelijke uitleg gekregen van Michael tussen de verschillen van soorten panelen en installaties. Nadat Michael zijn verhaal heeft gedaan n.a.v. de wensen die er waren was voor mij alles glashelder. Hierdoor ook geen andere offertes meer opgevraagd en met Michael van compleet duurzaam in zee gegaan. Installatie kon op korte termijn door een uitval plek wat weer gunstig uit kwam, hoe eerder hoe beter. Dag van de installatie zijn de mannen rond 9 uur half 10 begonnen en 2 uur was alles aangesloten. Zeer vakkundige en leuke monteurs. Hierdoor besloten om nog een offerte bij Michael van compleet duurzaam aan te vragen maar dan voor bij mijn ouders. Ook hier is alles goed en duidelijk uitgelegd en nu is het wachten op de installatie dag! Kortom: super!!!

zoals het hoort

de offerte was duidelijk en overzichtelijk en bood mij meerdere opties. ook was men telefonisch bereikbaar voor verdere uitleg. de installatie was zoals je mag verwachten. aardige installateurs die alles netjes afwerkten. alles is gegaan zoals je mag verwachten en waar je op hoopt.

Wat een goede service. De zonnepanelen gaan fantastisch en de installatie was ook super. Ik heb niks te klagen, onwijs vriendelijke man die met 37 graden gewoon het dak op ging! Ongelofelijk vriendelijk en goed werk verricht. Ik zal compleet duurzaam iedereen aanraden! Echt geweldig.

Slagvaardige klantgerichte benadering

Goed advies, snelle levering en installatie.

Niets op aan te merken, 1e gesprek duidelijk en alles goed uitgelegd. Offerte snel binnen en na opdracht binnen 2-3 weken alles op het dak. Alles wordt geregeld inclusief btw aangifte. Montage ook perfect gegaan dus niets op aan te merken.

Vakwerk

Snel, netjes en bekwaam.

Top ervaring

Aanvraag gedaan bij meerdere zonnepanelen leveranciers. Van alle partijen die ik langs heb gehad nemen ze de meeste tijd voor je en ontzorgen je. Alle vragen direct ku nen beantwoorden en ze willen een compleet beeld van de woning om de offerte te bepalen. Tijdens de installatie kijken ze met je naar de beste optie, dat dit meer werk kost maakt niet uit. Installatie is snel uitgevoerd en vakkundig.

Heel tevreden!

Heel tevreden zijn wij over Compleet Duurzaam. Eerlijk en duidelijk advies van Michael Poeteray en snelle en vakkundige installatie door de monteurs! Aan te raden!

zeer goed

Goed advies en snelle vakkundige installatie.

Goede offerte met alle relevante info tijdens het gesprek; zeer nette installatie in één dag gedaan.

Het bedrijf heeft mij een product (Dmegc , glas / glas panelen) geleverd met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Duidelijk offerte en persoonlijk toelichting. Installatie kon na één week al. Installateurs hebben zeer netjes alles afgewerkt. Dezelfde avond kon ik via de SolarEdge App één en ander monitoren.

Goed advies & uitvoering

Goed advies gekregen van hun adviseur Hoang. Installatie was vlot en netjes gedaan. Zeker aan te raden.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!