Een goed bedrijf om zaken mee te doen.

Vanaf het begin een goed contact met Tim Appelman, een goede adviseur. Ook de monteurs ( Groningers ) zeer vakbekwaam en mee denkend, harde werkers in vergelijk met monteurs die bij de buren waren. ( Een ander bedrijf ) Wij zijn zeer te vreden over Compleet Duurzaan, en bevelen ze aan!!

Goede communicatie en overleg met dit bedrijf

Persoonlijke benadering door Paul Jooste was erg prettig en niet opdringerig. Uiteindelijk kon er 1 paneel minder op het dak, dat is in overleg goed opgelost. De installatie ging vlot en het systeem en de app. werken goed.

Ik ben tevreden met gang van zake met Compleet Duurzaam

Voorlichting was goed en duidelijk, zoals het uitgelegd was is het grotendeels ook gegaan. Zonnepanelen aanbrengen en meterkast aanpassen is snel en goed gegaan, lijken deskundige mensen. Wacht nog op btw-teruggave, formulieren invullen en mailverkeer via internet is wat mij betreft goed gegaan, maar voor mensen die geen ervaring hebben en computers en e-mails is het lastig communiceren. Over het algemeen prima zaken gedaan met Compleet Duurzaam.

snel en netjes afgewerkt

Het plaatsen duurde wat langer dan gepland door slecht weer en fout meegeleverde steunen maar de monteurs hebben uiteindelijk alles keurig afgewerkt en netjes achtergelaten.

Uitstekend!

Vanaf het intake gesprek voelde het meteen goed om met Compleet Duurzaam in zee te gaan voor het plaatsen van 11 panelen met micro-omvormers. Goede schouw waarbij alles tot in detail werd doorgenomen zodat er bij de installatie geen verrassingen waren. Het maken van een installatie afspraak duurde wel wat langer dan normaal vanwege de drukte. Installatie netjes gedaan, goede communicatie in het algemeen, alles naar tevredenheid.

Prima!

Prettig contact met Compleet Duurzaam. Vlotte service. Plezierig contact met medewerkers.

Komen afspraken na

Alles volgens planning. Montage verliep snel

Vakmensen en vakwerk !

Zeer tevreden, goede communicatie, op afspraak geleverd en door professionele vakmensen geplaatst en aangesloten. Installatie werkte direct.

Goede service, advies op maat!

Allereerst goed advies gehad. De adviseur kwam met een mooi plan en legt alles goed uit. Na de offerte te hebben getekend vrij snel een afspraak gemaakt voor het plaatsen van de warmtepomp. Echter kreeg ik een paar weken van te voren te horen dat de warmtepomp pas weer leverbaar was eind mei( bijna 5 maanden later). Gelukkig werd ik vorige week(begin november) gebeld met het nieuws dat er toch een aantal warmtepompen geleverd konden worden en dat ze deze binnen een week al konden plaatsen. Top service van Compleet Duurzaam. Ook het plaatsen werd door vaklui gedaan. Zij kwamen heel beleefd en bekwaam over. Kortom, een echte aanrader!

Prima verlopen.

Zowel de voorbereiding als de uitvoering verliepen perfect.

Ben zeer tevreden over compleet duurzaam

Van begin van het oriëntatie gesprek met Paul Joost tot en met installatie van de panelen. Alles was prima geregeld. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

uitstekend

prima werk afgeleverd. als ik toch een klein puntje van kritiek moet leveren: we hadden achteraf wellicht 2 of 3 panelen meer kunnen plaatsen.

Een keurige installatie met oog voor oplossingen bij installatie.

Installatieteam kwam op tijd en heeft goed en netjes afgewerkt de installatie van de zonnepanelen gedaan. Het verbinden van de regelunit met de meterkast werd ter plekke goed opgelost door een buiten verbinding te maken. Anders moest er teveel door muren geboord en kabels getrokken te worden.

Vriendelijke behulpzame mensen

Meedenkend , hardwerkend prima ervaring met hen ben erg blij

Snel en betrouwbaar

Van offerte tot plaatsen binnen een maand. Dat is wel een compliment waard. Reageren op verzoeken kan wat adequater. Wel altijd netjes en beleefd te woord gestaan! Monteurs ook netjes en behulpzaam.

Super geregeld

Vooraf een duidelijke en prettige uitleg voor de beste installatie. Dan is het wachten op de plaatsing, heel Nederland wil aan de zonnepanelen. De vooraf afgesproken datum werd gehaald en de mannen stonden keurig op tijd voor de deur. Tijdens het plaatsen werd, in overleg met de monteurs, het e.e.a. aangepast op mijn wensen. Omdat het er nu precies zo ligt als ik wilde kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn. Klasse bedrijf dat ook nog eens goed bereikbaar is per telefoon/mail.

Nvt

Matig positief

Ben blij dat de panelen er nu zijn (en werken), maar het heeft zeer lang geduurd en is niet allemaal vlekkeloos verlopen. Een slechte communicatie naar de klant is hiervan de oorzaak.

Monteurs werken heel netjes

Wij hebben zonnepanelen laten plaatsen en dat ging heel netjes allemaal. Wanneer er iets anders moest dan vooraf besproken dan werd hier eerst overleg over gevoerd.

Uitstekende service zowel in de voorbereiding en plaatsing en after service!

Prima bedrijf, vanaf het moment van bestellen tot de schouw tot het installeren tot bereikbaarheid receptie tot after service!

Goed, maar iets beter communiceren

Iets beter communiceren als iets anders looot dan gepland, maar daarna keurig opgelost

Uitstekende service

Zeer tevreden. Monteurs weten wat ze doen. Proffesionals en helpen goed om alles naar wens te maken. Communicatie met verkoper en hoofdkantoor is goed. Service gericht

"Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen." (citaat van Paul Krüger)

De ervaring met verkoopadviseur Hoang was prima en de planning voor de installatie kon binnen afzienbare tijd 's middags plaatsvinden. Van te voren een telefonisch bericht dat er uitloop was. Installatie zou een paar dagen later 's middags plaatsvinden. Voor de installatie telefonisch bericht dat door ziekte het niet doorging. De installatie zou op "de hetedag" in juli plaatsvinden. Zelf voorgesteld veel vroeger te beginnen en gevraagd wat hun keuze zou worden. Per mail: geen enkele installatie en ik mocht zelf een datum regelen na 2 maanden. Dat viel bij mij verkeerd en een ingebrekestelling gestuurd. Een lang verhaal kort: Via Hoang en Koen van Compleet Duurzaam zijn we tot een oplossing gekomen en de installatie heeft tot mijn volle tevredenheid geleid. Intern wordt de misser nog tegen het licht gehouden. De installateurs hebben een afwijkende maar prima oplossing gevonden voor de aansluitingen van de micro-omvormers die ook nog eens goedkoper was. Het syteem werkt prima.

Opgelost

Helaas konden de panelen achteraf niet geïnstalleerd worden. Naar tevredenheid opgelost.

Prima werk afgeleverd.

Het werk is afgeleverd volgens afspraak. Dan voor zover we kunnen beoordelen als leek is het door de medewerkers van compleet duurzaam vakkundig werk verricht. Het ziet er netjes uit en zij hebben ook nog geholpen met een SolisCloud-app.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!