snelle en goede montage, snelle reactie op veranderingen

Na een soepele opstart zijn ze aan de slag gegaan, opgemerkt werd dat de panelen die dag nog geleverd en dus nog gehaald moesten worden. Na een kort overleg hoe het kabeltracé zou worden, is hier aan begonnen. Helaas kwam ik er achter dat men een 1-fase systeem aan het plaatsen was, terwijl ik een 3-fase systeem had aangeschaft. Dit werd direct verholpen door even met het kantoor te bellen voor opheldering. Nu zit ik alleen nog te wachten op de app ten behoeve van het uitlezen van het systeem. Dit zou uiterlijk binnen 5 werkdagen verstuurd worden, inmiddels is dat vandaag (28-07-2020) nog steeds niet gebeurd. De service is goed, dat is ook iets wat ik anderen zou aanbevelen, ik denk alleen dat de communicatie tussen "kantoor en uitvoering" iets beter kan.

snelle adequate service

Probleem met de groepen in de meterkast, waarbij ik dacht dat dit ontstaan was na installatie van extra groep voor de zonnepanelen. Monteur van Compleet Duurzaam kwam gelijk de volgende dag, waarbij bleek dat de oorzaak niet bij de extra groep lag. Maar heeft toch voor mij wijzigingen doorgevoerd aan de indeling van de groepen.

Ook de nazorg is perfect

Twee maanden na oplevering viel de monitoring op Shinephone uit als gevolg van een langdurige internet storing bij Ziggo. Opnieuw dezelfde prettige ervaring; met veel geduld samen naar een oplossing gezocht.

Vanaf de uitleg tot en met de plaatsing een plezierige ervaring

De kennis van zaken en het eindeloos geduld bij het bepalen van de juiste keuzes, gevolgd door een offerte terplekke is al een zeldzaam fijne ervaring, Als dan het plaatsen en de afhandeling erna met hetzelfde vakmanschap, ordelijkheid en goed overleg gebeurt, dan kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn!

snel, degelijk, betrouwbaar en een duidelijke offerte

De hele afwikkeling van afspraak op locatie via offerte naar oplevering is geruisloos verlopen. Het meest in het oog springend aspect vind ik de duidelijkheid en openheid waar mee de zaak afgehandeld is

Zeer goed.

Ze zijn bij ons thuis geweest voor een gesprek. We konden kiezen uit verschillende opties. We hebben het als zeer goed ervaren. En zijn tevreden met de zonnepanelen. Alles is goed verlopen naar wens.

Duidelijk, snel & vakkundig. Top bedrijf.

Mijn ervaring is zeer goed. Prima uitleg tijdens de verkoop. Uitstekende communicatie. De monteurs Daan, Jim en Mike hebben zeer professioneel de 10 zonnepanelen op het dak gelegd, en de omvormer netjes in de meterkast geplaatst. Ook de Coronavoorschriften prima gehandhaafd.

Compleet volgens afspraak binnen een dag alle panelen vakkundig geplaatst.

Wij hebben voor compleet duurzaam gekozen omdat deze partij in tegenstelling tot helaas vele anderen hun afspraken gewoon na komt. Een vertegenwoordiger kwam (op tijd) langs om de opties te bespreken en uitleg te geven. Na akkoord snel een afspraak kunnen plannen voor de installatie welke vervolgens ook weer op tijd en vakkundig uitgevoerd werd. Ook de aansluiting bij Stichting Garantiefonds ZonneEnergie heeft voor ons meegewogen voor de keuze voor Compleet duurzaam.

super en top service

dikke week geleden super mooie glas glas zonnepanelen op dak laten instaleren door Compleet duurzaam bv. Naast het geweldige uitleg en advies van Dennis ook nog super goed gemonteerd door de installateurs. Alles wordt geregeld (BTW terug gave en installatie van de app). Kort om TOP!

Duidelijk en eerlijk advies, goede prijs en goede installatie.

De adviseur komt aan huis om de situatie te beoordelen en aan de hand daarvan een voorstel op maat te doen. Zeer vriendelijk en duidelijk. De communicatie in het vervolg traject verliep ook soepel en helder. De installatie was ook top, alles keurig geïnstalleerd, alle bekabeling uit het zicht en zlefs de dakgoot werd schoongemaakt.

Goede service, en alle tijd genomen voor uitleg.

Na diverse offertes van verschillende bedrijven komt Compleet Duurzaam bij ons als beste uit de bus, duidelijke uitleg en demonstratie van te leveren materiaal en na een vlotte en secure installatie netjes werk geleverd.

Mooie zonnepanelen

Installatie van onze zonnepanelen is vlekkeloos verlopen, wij hopen dat de resterende, afsluitende verzoeken ook top zal verlopen. Op naar een duurzame toekomst met zonne energie

Correct en volgens afspraak

Goed advies door Michael Poeteray Installatie is naar wens verlopen, er is vlot, schoon en netjes gewerkt. Blij met de Solarwatt panelen, laat de zon maar schijnen !!

goed geadviseerd en mee gedacht voor de juiste oplossing welke panelen voor ons het beste waren Door de montageteam erg zorgvuldig geïnstalleerd netjes en schoon gewerkt. Ook de Coronavoorschriften goed gehandhaafd. Dus Top

Uitstekend bedrijf.

Er word een goede voorlichting gegeven en de mannen op de werkvloer leveren top werk.

Van vertegenwoordiger tot en met installatie prima verlopen!!!

Uitstekende ervaring.

Nette snelle service

Samen met de buren zonnepanelen laten leggen door compleet duurzaam, vriendelijke en duidelijke service vooraf. Snelle levering door nette vakmannen installatie liep vlot en werd naderhand toegelicht wat er was gedaan en hoe het systeem werkt.

We zijn zeer vakkundig begeleid, vanaf het advies tot en met de installatie!

Michael heeft ons heel goed advies advies gegeven en een totaaal oplossing aangedragen voor zonnepanelen in combinatie met een warmtepomp. Installatie is ook zeer vakkundig gebeurd.

Op en top goede service / goede prijs kwaliteit.

Op 2 maart 2020 zonnepanelen laten plaatsen door Compleet duurzaam, nette vriendelijke monteurs met vakkennis in huis en na het plaatsen van de installatie een duidelijke uitleg van het systeem en uitleg van de slimme meter in de meterkast. GEEN no nonsense, maar eerlijk en oprecht vertegenwoordigd. en Compleet duurzaam ontzorgt u van alle zaken, van A tot en met de BTW teruggave.

Compleet

Mijn ervaring is zeer goed. Goeie uitleg tijdens de verkoop. Tijdens het zetten heel erg professioneel! Toen alles geïnstalleerd kreeg ik een belletje van de adviseur om te vragen of alles goed is. Super gewoon toch.

Compleet duurzaam heeft zijn belofte volgens afspraak waargemaakt. Zover ik kan beoordelen is er zorgvuldig gewerkt en goede kwaliteit geleverd. De monteurs zijn betrokken met hun werk en doen hun uiterste best om alles naar wens te laten verlopen

Top geregeld!

Alles tot in de puntjes geregeld, after sales service ook top.

Geweldig Bedrijf

Bent u op zoek naar een bedrijf om Zonnepanelen te laten plaatsen, zoek dan niet verder !!! Compleet Duurzaam heeft afgelopen week 14 zonnepanelen met 7 omvormers bij ons op het dak geplaatst en van het begin met het bezoek aan ons huis door adviseur Kevin van Raad,die alles goed uitlegde hoe alles zat, tot het plaatsen van de zonnepanelen is alles perfect gelopen. Goede communicatie, planning en contact gehouden ivm de diversen stormen die over ons land waaide de afgelopen weken, daarom is dit bedrijf echt een aanrader als u denkt aan het aanschaffen van zonnepanelen.

zeer goed

aanleg zonder problemen alles netjes achter gelaten aan te bevelen

Eerlijke en transparante uitleg gekregen van alles en installatie ook dikke prima

Super service en snel

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!