Zeer snel en netjes aangelegd

De twee monteurs waren zeer correct en hebben zeer netjes werk afgeleverd. Onze complimenten daar voor.

Goede service van begin tot eind icm prijs.

Eerlijk en duidelijk advies. Scherpe offerte. Nette installatie en afronding.

Toppie

Fantastisch heel bekwaam.

Het contact dat ik heb gehad met zowel de verkoper als met het hoofdkantoor Heeft bij mij een heel goed gevoel achtergelaten

Goed advies, snel gemonteerd en een perfecte service

Na een goed en informatief gesprek waar bij eerlijk advies is gegeven over het legplan, kwamen binnen no time de monteurs langs voor de installatie van ons systeem. Keurig geplaats en binnen een paar uur waren de eerste opbrengsten al binnen. Nazorg is top met vriendelijk mensen die er voor jou zijn.

Professioneel geïnstalleerd

Professioneel geïnstalleerd. Netjes en zonder nawerk. Oplevering is niet inclusief werkende App, maar dat is na 5 werkdagen gereed gemaakt.

Geweldig volledige begeleiding van plaatsen tot BTW teruggave.

De man die voor de offerte kwam "Dennis" was ten eerste heel sociaal en legde alles super uit. Hij hielp met ech alles zelfs met de BTW terugaaf,terwijl ik dit achteraf zelf ook best kon. Alleen ik had storing met de wifi boven na installatie. En Dennis zei dat hoort niet er komt iemand langs. En ik vertrouw erop na alle goede service dit ook snel is opgelost. De mannen van de instalatie waren ook heel bekwaam en behulpzaam. Super!

Uitstekende dienstverlening - heel klantgericht

professional thuis gehad die echt zijn tijd nam om dingen op te meten (Paul), eerlijk advies, netjes naar concurrenten (eerlijk meekijken met offerte, helpen bij kritische noot maar ook meebewegen waar kan). de installatie was door twee heren die niet alleen prettig in omgang waren, maar ook bijzonder strak en netjes gewerkt hebben. Heel tevreden. Enige dat nog ter verbetering vatbaar is? aanmelden van de panelen duurde wat lang (zou met 11 panelen toch snel gefixt moeten zijn, maar neemt nu al 3 werkdagen in beslag, terwijl ik natuurlijk juist nu graag wil zien wat ze opbrengen)

Goede geïnformeerd over de mogelijkheden, vakkundige monteurs, plezierig in de omgang

Zeer prettig

installatie helemaal top

Installatie: echt vakwerk! Geweldig, een 10! Communicatie: een 7.

Netjes geholpen, goed contact

Goed advies vooraf, ligt er keurig op, netjes te woord gestaan en goeie begeleiding.

Mooie panelen, verkoper prima advies

Alles vooraf netjes en goed gepland en op tijd geleverd. Nazorg iets rommelig, aantal keren gebeld voor app en losse kap. Na bijna een maand eindelijk de juiste respons.

Snelle, goede levering en heel vriendelijke mense.

Snelle, goede levering, vriendelijke en goed bereikbare mensen.

Alles verliep prima. Leuke jongens en alles perfect gemonteerd.

Vriendelijk en goede service

Vakkundige mensen, vriendelijk, representatief voor de branche. Enige puntje van kritiek is het ontbreken van veiligheidsmaatregelen voor de medewerkers, volgens de VCA op het dak van de woning.

Doen wat gezegd, met de kwaliteit zoals afgesproken.

Zeer tevreden met de kwaliteit en begeleiding. Alles wordt je op een goede manier uit handen genomen. De zonnepanelen worden oo een goede manier op het dak ingepast en netjes gelegd.

Compleet goed geregeld!

van begin tot het einde goede begeleiding en uitleg.

Wij zijn zeer tevreden.

De monteurs hebben hebben zeer netjes en vakkundig en hard gewerkt.

Een goede service

Een een woord super

Goede deskundige informatie, marktconform en plezierige montage.

Wij zijn door de adviseur van Compleet Duurzaam deskundig geinformeerd, de prijs is marktconform en de montage was volgens afspraak. De monteurs werkten netjes en vlot en vriendelijk voor de klant.

keurig werk afgeleverd

alles vlot afgewerkt.

Goede uitleg, kennis en service!

Na telefonisch een consult te hebben gedaan is Tim langsgekomen om de offerte te bespreken en de laatste gegevens op te nemen. Nadat wij toch nog wat vragen hadden is er netjes de tijd en moeite genomen om onze vragen te beantwoorden. De afspraak om de zonnepanelen te plaatsen was vervolgens snel gemaakt. Het plaatsen van de zonneoanelen ging snel en vakkundig, alle benodigde apparatuur is ook netjes opgehangen en gemonteerd. Tijdens de montage lag de onderste rij iets uit het lood, dit is ook zeer netjes en snel verholpen. Kortom, top bedrijf, top medewerkers en top service!

Goed geleverd en aangesloten

Alles is goed gegaan en ben tevreden

Prima service, leuk contact !

Leuke verkoper die meedenkt Goed advies Snelle levering en dito installatie. Aanrader !

Vriendelijk, vakkundige installatie, maar opbrengst moet transparanter met oog op salderingsregeling

Vriendelijke geïnformeerd door de adviseur. Het bedrijf neemt regelmatig contact op om te vragen of alles duidelijk is en of je tevreden bent. Installatie ging vlot en vakkundig. Na de installatie zou het wel prettig zijn om 1 duidelijke mail/brief te krijgen met daarin alle te volgen stappen op een rijtje. Verder denk ik dat de gegenereerde opbrengst uit de offerte transparanter kan. De salderingsregeling is hierin niet meegenomen en dit scheelt zo 800€ omzet op 10 jaar. Ondanks dat blijft het op dit moment rendabel, maar de eerlijke berekening moet wel gepresenteerd worden op de offerte.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!