Slecht

Gezien vorige review niet kan terug vinden, nog keer plaatsing Onze panelen kunnen niet geïnstalleerd worden. Op de dag van plaatsing (adviseur heeft offerte iitfebraxhr alles bekeken in de offerte staat steiger manninnen steeg) wordt ons verteld nee dit gaan we niet doen te onveilig. Smiddags telefoontje adviseur we gaan het niet doen en als wij het niet kunnen kan niemand het. Wij namen hier geen genoegen mee en uiteindelijk is er een tweede schouwing geweest die ons vertelde dat kunnen wijnrek doen. (De platen van dak serre kunnen verwijderd worden) paar dagen later een Whatsappje van adviseur .sorry directie heeft besloten geen zonne panelen te plaatsen huizen met serre. Hele gekke gang van zaken . Ik de meest gekke plekken kunnen ze een steiger neerzetten. Behalve blijkbaar een huis met serre. Wanneer je als klant op de dag van plaatsing zegt nee laat maar ik hoef ze niet meer wordt dat ook niet geaccepteerd. Ons inziens het bedrag wat is afgesproken op de offerte dekt niet de kosten die gemaakt moeten worden voor het plaatsen van een steiger. Terwijl de kosten voor het weghalen en opnieuw plaatsen van de platen 350 euro kost. Compleet duurzaam neemt niet eens de moeite om een belletje te plegen en doet het af met een appje.

Prima werk afgeleverd.

Het werk is afgeleverd volgens afspraak. Dan voor zover we kunnen beoordelen als leek is het door de medewerkers van compleet duurzaam vakkundig werk verricht. Het ziet er netjes uit en zij hebben ook nog geholpen met een SolisCloud-app.

Vakkundig, snel en zorgvuldig

Vlotte plaatsing. Aansluiting is heel netjes gedaan. Duidelijke uitleg van de monteur die de installatie heeft gedaan, na plaatsing samen gekeken en vragen beantwoord gekregen. Kortom: Zeer tevreden.

Goed - professioneel - de menselijke maat.

Ik heb op 9 juni 2022 zonnepanelen laten leggen door Compleet Duurzaam. Ik ben er tevreden over. De klus werd goed geklaard, op een professionele wijze, met oog voor detail. Ook was er goed overleg met mij, de klant, over de plaats waar de omvormer zou komen. Ik kan alleen maar zeggen dat Compleet Duurzaam het werk goed heeft uitgevoerd vanaf het eerste gesprek tot en met het opwekken van de kWh's. Eindelijk weer een bedrijf waar de menselijke maat nog bestaat.

gewoon gewldig

duurzaam is voor mij een top bedrijf tim appelman kwam de offerte maken top gedaan en de 2 mannen die alles hebben aangesloten vak mannen ik raad iedereen die zonne pannelen wil naar dit bedrijf te gaan

Snel en zorgvuldig

Een keurig service en vlotte afhandeling. Na een informatief informatiegesprek waarin alles goed werd uitgelegd, overgegaan tot bevestiging van de zonnepanelen. Alles was immers duidelijk en correct vermeld en mijn vragen waren beantwoord. Al zeer snel werden deze panelen geplaatst door goede vaklui die verstand van zaken hadden en zeer beleefd waren. Nu een maand later zijn wij zeer tevreden en zien we de energierekening dalen. Wij zijn erg tevreden en laat de ☀️ maar schijnen.

Zeer goed gedaan

Ik ben vanwege mijn beroep als VCA instructeur nogal kritisch als het veilig werken betreft. Ik kan met recht zeggen dat de professionaliteit en drive van de beide teams ( 2 sets zonnepanelen in twee keer geplaatst) ruim bovengemiddeld is. Ze hebben me constant op de hoogte gehouden gedurende de montage en ook vooraf samen doorgesproken wat ze gingen doen en wat mijn wensen daarin waren. Mijn opmerkingen over het wegwerken van de bekabeling, zodat dit volledig uit het zicht kwam, zijn volledig verwerkt. Alles is keurig gedaan, ook in de meterkast. De monteur die de meterkastinstallatie heeft gedaan heeft me (geduldig) uitgelegd hoe en wat er ging gebeuren en wat er gedaan is, en alle vragen van mijn kant netjes beantwoord. Ze zullen de eerste zijn die ik ga vragen, als ik nog meer dingen gedaan wil hebben, zoals IR paneel in de badkamer.

Klantvriendelijk, duidelijk uitleg en de monteurs waren snel en, nogmaals, klantvriendelijk, (Ahmed en Amud?)l Ook de telefonische informatie was duidelijk. Complimenten!

Goede, persoonlijke service en dachten goed mee met specifieke wensen

Ik ben een tevreden klant! Offertetraject verliep voorspoedig en ze deden hun best het aanbod aan te laten sluiten op mijn specifieke wensen. Afspraken werden nagekomen en de installatie verliep top! De panelen liggen prachtig symmetrisch op het dak!

snel en vakkundig geïnstalleerd

netjes opgeleverd

Alle kontakten die ik heb gehad met bedrijf heb ik als prettig ervaren.

Prima service en prijs

Hele traject was overzichtelijk en vakwerk van het installatieteam. Uitstekende communicatie. Zeer tevreden mee.

Top geregeld

Mooie prijs voor een mooi resultaat. De mannen die het kwamen aanleggen waren professioneel en transparant. Ze denken met je mee hoe ze het beste te werk kunnen gaan. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Klantgericht en werkzaamheden in goed overleg uitgevoerd.

Goed contact en snelle reactie op vragen per mail en telefonisch. Klantgericht en meedenkend over de mogelijkheden. Goed dat er na de werkzaamheden nog even contact werd opgenomen.

Betrouwbaar en kundig

Levering volgens afspraak. Nette plaatsing, alles ziet er prima uit. Hulp geboden bij melding netbeheerder. Goede uitleg bij installatie en app. B.T.W teruggave snel in werking gezet. Kortom: zeer tevreden.

Compleet Duurzaam kunt U vertrouwd zaken mee doen.

ze doen hun werk zoals ze beloven en goed

Kennis en vakmanschap

Aanbrengen zonnepanelen verliep zonder problemen. Vanaf de offerteaanvraag, opname, uitleg en plaatsing alleen maar positieve ervaringen. Kan deze firma beslist aanbevelen!

Soepel snel en correct

Van begin tot eind een nette correcte afhandeling. Installateurs vriendelijk en snel. In 1 woord tevreden

Zeer tevreden over de uitstekende panelen. En natuurlijk over Paul Joost. Reageert altijd direct op mijn vragen. Als laatste is het installatieteam top en vakkundig.

Goede service, juiste prijs.

Net bedrijf, komt afspraken na, juiste prijs.

Top kwaliteit

Het team is goed georganiseerd en heeft het systeem binnen de afgesproken tijd geïnstalleerd. Ze informeerden me over het proces en hielden me op de hoogte terwijl ze bezig waren. Kwaliteit van product is goed. Daarna ruimden ze het werkgebied zelf op.

Compleet, duurzaam, maar ook zeer zeker zorgzaam!

De persoonlijke en vakkundige en begrijpelijke uitleg van Compleet en Duurzaam door de adviseur Tom Pelckmans ter plekke was een groot verschil met het advies van twee "cowboy-bedrijven", die wel even op afstand een offerte in elkaar flansten. Een andere aanbieder was 16% goedkoper, maar helaas voor notabene Vereniging Eigen Huis, had de door hen verkozen leverancier dusdanige negatieve feedback op de forums van hun klanten, dat wij na 3 andere offertes bekeken te hebben, voor Compleet en Duurzaam kozen. De redenen waren daarvoor: 1. duidelijke uitleg van de adviseur, 2. de flexibele financiering: in één keer betalen of in termijnen van ca. € 42,00/mnd. 3. De € 0,00 kosten voor het terugvragen van de BTW (andere bedrijven rekenden € 150,00 tot € 200,00) 4. De transparantie en de garantievoorwaarden. De offerte was gelijk aan de factuur. 5. De pre-sales: een bedankkaartje je van het bedrijf en tussentijdse updates. 6. De aftersales: toen een zender van de omvormer het niet direct deed kwam de adviseur op zijn vrije dag even een andere vervangen. 7. de directe telefonische bereikbaarheid. De monteurs waren snel, vakkundig en meedenkend. Ze signaleerden zelfs een gebrek aan de montage bij de buren, dat we direct hebben kunnen repareren. Kortom de term "zorgzaam' mag wat ons betreft aan het logo toegevoegd worden! De andere buren, die nog geen zonnepanelen hebben, hebben inmiddels ook al interesse getoond.

snel, netjes en vakkundig geplaatst

Snel, netjes en vakkundig geplaatst

Compleet Duurzaam betrouwbaar en vakkundig bedrijf.

Zowel de aanvraag, offerte, planning en montage met accuraatheid en zorg uitgevoerd voor zowel de eerste aanleg van 8 panelen in 2019 en uitbreiding van 2 panelen in 2022.

Netjes gewerkt. Ruim binnen de tijd. OOk prettig dat er eerst gebeld is met de vraag of ze deze mail mochten versturen.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!