Prima en snelle service

Over het algemeen tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding, het contact verliep goed, de bestelde schuifwand kon snel geplaatst worden en aardige jongens die de wand plaatsten. We hadden een andere kleur handgreep besteld dan er geplaatst werd, maar nadat wij hier melding van hadden gemaakt werd deze netjes nagestuurd. Wat wij jammer vonden is dat de stickers niet voor aflevering/plaatsing verwijderd waren van de glazen wanden, dus dat het niet helemaal 'af' wordt opgeleverd en je zelf nog op een trappetje en op je knieën met stickeroplossing aan de slag moet. Sommige zaten ook deels achter een andere wand dus er was moeilijk bij te komen. En op de offerte stond een bepaald bedrag per meter voor het plaatsen van een egalisatiestrip, dit bleek bij het plaatsen zeker het dubbele te zijn dus ondanks dat we dit wel van plan waren, hebben we er vanaf moeten zien. Nu zit één van de wanden scheef als hij open staat. Daarentegen moet ik ook toegeven dat de offerte al verlopen was toen wij akkoord gaven.

Vlotte en vakkundig schutting geplaatst vriendelijke en meedenkende monteurs top gedaan

Prettig contact en duidelijk prijsafspraken

Netjes volgens afspraak opgeleverd

Keurig bedrijf. Het betrof bij ons een apart project van ca. 10 kavels. Uitdaging was om hoogteverschil in de tuinen netjes op te vangen. Tuinen liggen aan het water en lopen af. Fijn ook dat elk kavel apart wordt gefactureerd. Alles goed besproken en dito uitgevoerd. Heel fijn om zo ontzorgd te worden.

Positieve ervaring met P. van Hoek Montage.

Schutting laten plaatsen (hout-beton) van ca. 12 meter lengte tussen 2 achtertuinen. Men was niet de goedkoopste maar de reviews zagen er goed uit en we hadden een aanbeveling van een kennis die positief was dus hen de opdracht gegeven. Gevraagde offerte was vlot in huis, niet de allergoedkoopste maar die moet je vaak ook niet willen hebben. Levertijd was kort, binnen 3 weken na offerte al geplaatst, ging geroutineerd en vlot, 2 man plaatsten binnen nog geen 3 uur de volledige schutting, netjes en naar tevredenheid. Ik kan deze firma zeker aanbevelen voor het leveren en plaatsen van een schutting, met hun andere producten en diensten heb ik (nog) geen ervaring.

Positieve ervaring met P. van Hoek Montage.

ze komen de afspraken na.

we hebben een overkpaaping gekocht en schutting besteld. overkapping staat en schutting zijn ze mee bezig.

Jongens hebben goed werk geleverd. Schutting voortuin ziet er goed .

Ik ben een zeer tevreden klant. Mickeal van Vliet

Jullie team was zeer professioneel en de schutting was in no time geplaatst. Ziet er allemaal perfect uit. We zijn heel tevreden.

Alles snel geregeld.

Binnen 2 weken een offerte opgevraagd en schuttingen geplaatst. Met uiterste zorgvuldigheid. Keurig netjes ziet het er uit

Super aardige en snelle levering en plaatsing

Ik zou ze zeker aanbevelen

Wij hebben een prachtige schutting!

Er is bij ons een prachtige schutting geplaatst. Hardwerkende, zeer aardige vakmensen.

Dik tevreden!

Snelle levering en strak werk! Blij met het eindresultaat.

Prachtige schutting!

Blij met onze rotsmotief douglas schutting, netjes gezet door de jongens! Ondanks onze opgehoogde tuin met hoogteverschillen en schuine hoeken hebben ze er een hele mooie schutting neer kunnen zetten. Aanrader!

Zeer goede uitleg over de schutting en de plaatsing was zeer snel en kundig.

Bedrijf met veel ervaring!

Super schutting tegen een mooie prijs!

Heb via de website een offerte aangevraagd, volgende dag al een offerte binnen en 2 weken laten stond de schutting! De heren die hem plaatsten waren waren vakkundig en super snel! Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Top geregeld

Prima advies en uitvoering

Goede service!

Het plaatsen van de schutting waren netjes overlegd en uit gevoerd.

mooie en strakke overkapping.

Onlangs heeft de firma van Hoek bij ons een prachtige Douglas overkapping geplaatst. Er is hard gewerkt om dit prachtstuk netjes te plaatsen en af te werken. We zijn heel tevreden over het eindresultaat!

Glazen schuifwand vakkundig gemonteerd Zeer tevreden!

Degelijke schutting, professioneel gezet tegen een goede prijs

Het offerte proces verliep soepel vanwege het gemakkelijke contact. De plaatsing ging sneller dan verwacht en werd professioneel gezet.

Mooi, snel en vakkundig

Vandaag is bij ons een nieuwe hout beton schutting geplaatst. Werknemers waren op tijd en gingen na overleg direct aan de slag. Resultaat is een nieuwe schutting naar volle tevredenheid. Contact met P. van Hoek zowel telefonisch als per mail ook prettig. Bedankt!

Prima geregeld. Prettig bedrijf.

Prettig bedrijf. Doen wat ze zeggen. Snelle service en laagdrempelige communicatie.

Zeer tevreden over de plaatsing, goede en vriendelijke service.

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van de schutting, vriendelijke en zeer professionele mensen die voor mij deze klus hebben geklaard. De schutting met poort staat perfect.

Schutting is netjes en snel geplaatst

Zinkselaan 26 5759PJ Helenaveen

06-31915284