Top bedrijf

Wij zijn op advies van onze zwager bij dit bedrijf terecht gekomen. Snel een offerte en ook op korte termijn plaatsing kunnen regelen. Een Douglas houten schutting met betonnen frame. De monteurs kwamen wat later door misverstand Bergen (Limburg) en Bergen (NH). Voor ons geen enkel probleem. Schutting snel en vakkundig geplaatst. Vriendelijk en net personeel. Bedankt voor deze mooie schutting!!

Prima ervaring goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beetje later dan gepland, kan door omstandigheden voorkomen, is onze schutting gisteren zeer vakkundig en volgens afspraak geplaatst. Wij zijn er zeer tevreden over. Jammer dat we niet goed gemeten hadden waardoor we een heel scherm mee terug hebben moeten geven. Maar ook dat viel onder de gemaakte afspraken, dus ook daar geen kwaad woord over. Zeer keurige jongens, vriendelijk en harde werkers. Een aanrader!

Nobifix schutting

Dankzij de inzet en het nauwkeurig werken van Gio en Stefan hebben wij en onze buren een mooie schutting staan. Gio en Stefan bedankt! Paul en Marjon Barten

Professioneel en vakkundig

Wij hebben hout- betonschutting laten plaatsen erg mooi. Op gegeven moment 2 palen gingen zakken. Contact gezocht en het is keurig opgelost en kunnen we jaren genieten van onze schutting. Vakkundig en professioneel gerepareerd.

Wat een top service, wij zijn dik tevreden!

Wij zijn zeer tevreden met de service die P. van Hoek bied. Na een korte zoektocht, kwamen wij via vrienden uit bij P. van Hoek. Al de goede reviews liegen er niet om, we zijn vooraf voorzien van professioneel uitgebreid maar vooral eerlijk advies. Er is goed geluisterd naar al onze wensen en alle gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Al de werkzaamheden zijn op de geplande datum en binnen de afgesproken tijd volbracht. P. van Hoek beschikt over een aantal vriendelijke en zeer gedreven medewerkers. Hard werken zit gewoon in hun DNA, ik heb de werknemers zowat moeten dwingen om een kopje koffie te drinken. Wij zijn meer dan tevreden en alle neergezeten resultaten liegen er niet om. Dus we zijn dan ook enorm blij dat ook wij voor P. van Hoek hebben gekozen. Ik raad iedereen aan om is een kijkje te nemen op de website.

Komt afspraken na! Top.

Duidelijke communicatie, vriendelijk en hardwerkend! Ontzettend tevreden over dit bedrijf en ontzettend blij met het eindresultaat.

Kwaliteit/prijs verhouding on point!

Offerte vlug toegestuurd gekregen, helder en eerlijk! Vervolgens een afspraak ingepland. De mannen kwamen ruim optijd aan, hebben alles netjes neergezet! Vervolgens hebben ze me uitgelegd wat ze gedaan hadden en zijn weer vertrokken. Ik ben enorm te vreden en kan het iedereen aanraden!! Een pluim voor p van hoek

Fijne ervaring en behulpzaam personeel

Fijn contact gehad met dit bedrijf. Alles verliep soepel en volgens afspraak. Ook de monteurs waren erg vriendelijk!

Goede service en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Had al eerder een schutting laten zetten en was daar zeer tevreden over. Nu de andere kant laten zetten. Was wederom een fijne ervaring. De schutting staat als een huis en de service van begin offerte tot afhandeling factuur was zeer goed.

Service prima. Vriendelijke vaklui die mooi werk ervan maken. Aanpassingen zonderprobleem gedaan. Kortom goed adres om je schutting aan te schaffen

Zeer tevreden.

Wij zijn correct geholpen, onze overkapping is netjes geplaatst. Personeel heeft keurig werk geleverd. Alles volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer slechte plaatsing schutting

In eerste instantie leek alles oké, plaatsingslijst datum afgesproken. Niemand komen opdagen, gebeld geen excuus maar men leek de afspraak vergeten.tweede afspraak weer niemand komen opdagen en er werd ook niet afgebeld .Derde keer lukte het, in eerste instantie leek de schutting mooi gezet echter bij de eerste beste wind stond de schutting scheef, bij het nakijken bleek ipv de betaalde 30 zakken (€300) cement er veel minder cement gebruikt te zijn waardoor schutting niet stevig stond. Na enkele weken is monteur langs geweest, had duidelijk geen zin in het herstellen van de schutting, na het opzetten van een grote mond, onbeschoft taalgebruik en geen werkzaamheden te hebben verrichten weer vertrokken. Na WEDEROM telefonisch contact en 2 afspraken niet komen opdagen van de eigenaar zelf, kregen we uiteindelijk telefonisch zelf de schuld van alles, “hadden we maar moeten aanvullen met aarde”. Samen helaas niet tot een oplossing kunnen komen waardoor wij juridische stappen gaan ondernemen aangezien het om een bedrag van €6800 aan onkosten gaat. Ons advies: door schade en schande wordt men wijs…kies voor een andere firma.

Beste Ron, Zoals in onze plaatsingsvoorwaarde staat bent u altijd zelf aansprakkelijk voor de hoogte van de schutting. Dit hebben wij uitvoerig met u overlegd. U ging later de tuin nog aanvullen daarom hebben wij de schutting op de door u aangegeven hoogte geplaatst. Toen de schutting klaar was, was u uitermate tevreden over het resultaat. Vervolgens kregen wij een telefoon van u dat de schutting was gaan hellen. Dit hebben wij toen netjes herstelt en tevens hebben wij het betonmortel om de palen gecontroleerd waar u bij was. Dit valt niet eens onder de garantie maar toch als service gedaan. Om elke paal zat voldoende betonmortel, hier hebben we ook filmpjes van. De schutting dient gewoon aangevuld te worden met zand, dan zal deze veel beter staan. Dit heb ik ook aan u uitgelegd. Tevens heb ik meerdere malen met u telefonisch en via de mail gesproken over dit onderwerp en heb nooit beloofd om op een bepaalde datum langs te komen. Ik heb u altijd te woord gestaan en altijd gereageerd. U bent ook van harte welkom bij ons op de zaak om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Patrick van Hoek P. van Hoek Montage

Fijn ervaren

P.vanmontage heeft bij ons een hele mooie rotsmotief schutting geplaatst waardoor onze tuin meer leven heeft gekregen. Wij zijn er zeer tevreden over hoe het eindresultaat mag wezen! Ook de werknemers die het bij ons geplaatst hebben waren klantvriendelijk.

Prima communicatie, prijs kwaliteit verhouding goed , net werk

Het contact verliep prima, goed geïnformeerd voordat we de schuifwand hadden besteld. De levering was snel en binnen vier weken. De werknemers van P van hoek die het kwamen plaatsen hadden goed werk afgeleverd en waren erg vriendelijk en goed uitleg gegeven over de schuifwand. Echt een aanrader!

raad iederereen dit bedrijf aan

Volledige offerte. Goede prijs in verhouding met concurrenten. Volgens (tijds)planning uitgevoerd. Vakkundige en benaderbare uitvoerders. Op- en/of aanmerkingen worden serieus genomen en snel opgelost. Doen

Duidelijke website, goede offerte en netjes geplaatst

Dit is de 2e keer dat wij een schutting hebben laten plaatsen. De website is makkelijk en de offerte was snel in huis en de prijs is scherp. Datum voor plaatsing afgesproken en exact op het afgesproken tijdstip stonden ze voor de deur. De schutting is netjes opgeleverd. Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een tuinafscheiding.

Prijs, kwaliteit is echt top

Komt afspraak na, net werk en kwaliteit top. Zeker een aanrader.

Goede en snelle levering

Prima werk geleverd

Super snelle levering...

Nadat ik de offerte had geaccepteerd, kwamen ze binnen een week inmeten en daarna binnen drie weken de glazen schuifwand plaatsen. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat en de (snelle) service! Een echte aanrader...

Snel geleverd en vakkundig geplaatste schuifwand

Binnen 3 weken besteld, geleverd en vakkundig geplaatst tegen een scherpe prijs. Zeer tevreden over de hele afhandeling, een echte meerwaarde voor de overkapping.

Na de nodige tegenslag (overdreven veel regenval) toch een prachtige schutting.

Ik heb een lange schutting gevraagd en gekregen. Ik kreeg het juiste advies over de planken en de schutting is in twee keer geplaatst omdat de grond veel te veel regenwater te verwerken had gekregen.

Krassen in alle glaspanelen

In de zomer nieuwe panelen geplaats in antraciet.. ziet er goed uit. Alleen helaas toen de zon erop kwam zag je best wel wat krassen. We hebben dit gemeld en foto.s gestuurd en ze gaan dit oppakken met hoe en wat op telosse. De klacht is nog niet afgehandelt dus nog even afwachten tot we tevreden zijn.

Goede service tegen een goede prijs!

Duidelijke offerte, goede prijs! Komen afspraken na en het ziet er prima uit!

Prima en snelle service

Over het algemeen tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding, het contact verliep goed, de bestelde schuifwand kon snel geplaatst worden en aardige jongens die de wand plaatsten. We hadden een andere kleur handgreep besteld dan er geplaatst werd, maar nadat wij hier melding van hadden gemaakt werd deze netjes nagestuurd. Wat wij jammer vonden is dat de stickers niet voor aflevering/plaatsing verwijderd waren van de glazen wanden, dus dat het niet helemaal 'af' wordt opgeleverd en je zelf nog op een trappetje en op je knieën met stickeroplossing aan de slag moet. Sommige zaten ook deels achter een andere wand dus er was moeilijk bij te komen. En op de offerte stond een bepaald bedrag per meter voor het plaatsen van een egalisatiestrip, dit bleek bij het plaatsen zeker het dubbele te zijn dus ondanks dat we dit wel van plan waren, hebben we er vanaf moeten zien. Nu zit één van de wanden scheef als hij open staat. Daarentegen moet ik ook toegeven dat de offerte al verlopen was toen wij akkoord gaven.

Vlotte en vakkundig schutting geplaatst vriendelijke en meedenkende monteurs top gedaan

Prettig contact en duidelijk prijsafspraken