Niet volgens Afspraak nagekomen.

Ik vond het te lang geduurd

Professioneel

Wij zijn heel blij dat wij het bedrijf P van Hoek montage hebben uitgekozen voor onze overkapping. Leveren snel en perfect werk. Op de afgesproken datum kwamen er 2 keurige vakmensen, met de op maat gemaakte overkapping. We dachten dat er best wel gezaagd moest worden omdat de overkapping in een rare schuin lopende hoek kwam. Dat kan nooit vanaf een tekeningetje met wat maten nooit meteen passen dachten wij. Maar niets was minder waar de onderdelen waren perfect op maat en paste direct. Om een lang verhaal kort te maken denkt u er over een overkapping of al het andere wat dit bedrijf te bieden heeft, te laten plaatsen bent u bij P van Hoek montage op het juiste adres

Goed werk geleverd

Wij hebben een bestaande overkapping dicht laten maken met glaspanelen. Het personeel heeft prima werk afgeleverd.

Super !!

Van begin tot einde heel goed geholpen. Tevens werken ze goed hard door.

Prachtig

Prachtige veranda staat er nu in onze tuin. Goed contact gehad en alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd! We kunnen niet wachten om er straks met mooi weer een bbq te houden!

Uitstekend werk geleverd, helemaal volgens afspraak.

De monteurs waren op de afgesproken tijd aanwezig. Stelde zich netjes voor, zoals het hoort volgens de etiketten. Net werk geleverd maar alle tevredenheid. Alle restanten meegenomen en keurig opgeleverd. Precies volgens afspraak het tuinhuis geplaatst. Echt een aanrader dit bedrijf.

Ik had 2 extra rabat planken nodig voor mijn veranda. Gebeld en kon ze nog dezelfde dag gaan ophalen. Netjes op maat gezaagd. Prima service

Vakkundig en vriendelijk

Helemaal prima!

Top service en erg coulant!

Na 5 maanden stonden de palen van een van de geplaatste schuttingen scheef. Ondanks dat in de voorwaarden staat dat dit niet onder de garantie valt willen ze dit toch kosteloos komen oplossen. Too service!

Top !

Goede service, snelle levering en plaatsing

Betrouwbare partij, komt afspraken keurig na.

Mooie schutting en snel geinstalleerd. Ik heb ze voor de 2e keer ingeschakeld en weer tevreden. Goede prijs en kwaliteit.

Heel tevreden met dit bedrijf!

We hadden meerdere offerte's aangevraagd en P. van Hoek Montage kwam er qua offerte en prijs het beste uit. Communicatie ging vlot ook al hadden we zoveel vragen. Gister is onze overkapping met glazenschuifwand gemonteerd en we zijn super tevreden en zal jullie ook zeker aanraden. Gr. Jochem

gewoon geweldig

gewoon goed geregeld en netjes op geleverd

Communicatie

De communicatie met jullie personeel en (zzp'er) kan beter.

alles is heel netjes gemaakt

harde werkers. keurig netjes alles gemaakt. de glazen pui zat er binnen 6 uur klaar.

Snel en netjes

Aardige lui, goed werkt verricht, komen afspraken na! Zeer tevreden.

Super snelle service en hoge kwaliteit

Ik had een fantastische ervaring met P van Hoek montage voor het plaatsen van mijn schutting. De service was snel, en de prijs was buitengewoon goed, zonder concessies te doen aan de hoge kwaliteit van het werk.

van bestelling tot plaatsing in een woord fantastisch.

Vanaf de aanvraag, bestelling en mijn vragen er na, werden zeer professioneel behandeld. Het plaatsen verliep voortreffelijk. Een paar vakkundige monteurs en wij hebben genoten van de vorderingen bij het plaatsen van de blokhut met overkapping. Het was net een spannende film. Het eindresultaat was in een woord fantastisch. het resultaat was nog mooier dan wij hadden gedacht. wij zijn dan ook zeer blij met deze aanwinst. Het bedrijf P. van Hoek was ook qua prijs en gebruikte materialen zeer goed en won met overtuiging van andere offertes. Het kontakt was goed, prettig en zeer professioneel.

Een goed bedrijf.

Niet alleen een goed bedrijf maar ook een coulant bedrijf. De schutting is goed gemoteerd.

snel vakkundig en heel goede communicatie met P v. Hoek

heel vakkundige monteurs, goed werk afgeleverd. alles gaat snel, communicatie is heel goed en last but not least heel veel goedkoper dan veel andere bedrijven. heel tevreden klant.

Professioneel

Jullie hebben afgelopen zaterdag mijn schuttingen en poorten geplaatst. Ik ben er super blij mee en wat is het mooi geworden. De werklui waren erg vriendelijk en professioneel, overlegde en dat vond ik erg fijn. Vanaf het begin was er een goed en duidelijk contact, geen enkele vraag was teveel en de betaling ging zoals omschreven was. Ik/we zijn zeer tevreden

Superblij met de geplaatste glazen schuifwanden

Na het vergelijken van diverse leveranciers van schuifwanden v.w.b. Prijs, reviews en het afwegen van zelf doen of laten plaatsen uiteindelijk uitgekomen bij P. van Hoek Montage. * Tijdens het bezoek aan de buiten showroom goed advies gekregen over en beeld van de kwaliteit en de diverse mogelijkheden. * Het inmeten door iemand van het bedrijf en afstemmen van opties over de breedte waren voor mij een hele geruststelling. * Goede communicatie over datum en tijdstip plaatsing. * Over de uiteindelijke plaatsing en de gebruiksadviezen kan ik alleen maar zeggen: “Echt en oprecht in een woord TOP.” Wij zijn heel blij met deze mooie- en perfect geplaatste glazen schuifwand.

Wij zijn erg blij met de schutting.

Goed werk, fijne mensen, goede afwikkeling.

Van eerste tot laatste contact prima. Komt afspraken na en de jongens die de schuifpui kwamen plaatsenwaren deskundig en aardig. En de prijs was scherp.