Klantvriendelijk en snel!

Ik werd zeer vriendelijk behandeld en alles ging zeer snel!

Betrouwbaar

...

Goede service met een scherpe prijs

Uitstekende vakman schap. Denk ook graag mee hoe het anders kan.

Snel, helder en vriendelijk

Uitstekend geholpen, legt uit wat je kan verwachten en wat vooral vriendelijk. Werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd zoals voorheen. Bedankt!!

Ze zijn bij ons geweest nadat er eerst 2 andere dakdekkers geweest waren ivm flinke lekkage. De eerste 2 niets gedaan wel flink voor moeten betalen. Toen dit bedrijf laten komen op advies vanuit onze verzekering. William kwam langs en heeft heel ons dak geïnspecteerd en vervolgens heeft hij 8 lekjes gevonden. Hij heeft ze alle 8 netjes gerepareerd en sinds dien geen lekkage meer gehad dus is nu ruim 2 jaar dicht
  • Kwaliteit

Prima bedrijf om je dak door te laten repareren of te vervangen
  • Kwaliteit

Lekkage aan mijn dakkapel door de storm van afgelopen week hebben ze uitmuntend gerepareerd ondanks de harde wind
  • Service N.v.t.

Ze hebben alle platte daken van mijn huis vervangen en de zinken goten. Kan alleen maar zeggen keurig gewerkt en fijn in omgang
  • Kwaliteit

Netjes en snel gewerkt en legt alles goed en duidelijk uit
  • Kwaliteit

Hebben het dak van mijn huis vervangen alles super gegaan en ziet er super netjes uit
  • Kwaliteit

Legt alles goed uit en is duidelijk in zijn afspraken
  • Kwaliteit

Afgelopen week thuis gekomen van een week vakantie en trof een gigantische grote lekkage aan welke afkomstig was van ons dak. Doordat het zaterdag einde middag was had niemand tijd of zin om toch te komen. Uiteindelijk internet op en vond daar het nummer van dit bedrijf. Na telefonisch contact is William begin van de avond nog gekomen. Doordat het al donker was ging ik ervanuit dat hij het ook niet kon opsporen of repareren maar tot mijn grote verbazing pakte hij 4 hele grote lampen uit zijn bus en spoorde de lekkage op en repareerde de lekkage. Ik heb hier maar 1 ding over te zeggen en dat is dat dit een super service is waar nog heel veel bedrijven wat van kunnen leren
  • Kwaliteit

Alles is gegaan zoals hun vooraf vertelde ondanks de drukte zijn ze snel en keurig te werk gegaan. Respect

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Afspraak gemaakt, komt gewoon niet opdagen. Heel de ochtend gewacht, uiteindelijk gebeld en voicemail ingesproken, geen enkele reactie.
  • Advies N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Goedenavond dhr kruis. Ik vraag me af of u review terecht is en ook over ons gaat. Ik heb bij ons in de agenda’s gekeken van monteurs en ook nagevraagd bij de planning maar nergens komt u naam terug. Verder heb ik ook in de afspraak bevestigingen gekeken maar u naam komt helaas nergens bij ons terug. Als het toch over ons gaat bied ik hierbij onze excuses aan. Ik vind het wel jammer dat u niet opnieuw contact het opgenomen die dag zodat wij toch nog die dag langs hadden kunnen komen.

Ze hebben nieuwe dakbedekking gemaakt op mijn villa wat een hele kluif was omdat tussen mijn balken en plafond isolatie zat wat ze er eerst uit hebben gehaald om vervolgens een nieuwe houten dakbeschot met daarop nieuwe dikke isolatie met dakbedekking te monteren.
  • Kwaliteit

Heel prettig zaken doen met hun. Ze hebben ons dak vervangen en ook nieuw dakgoten gemonteerd.
  • Kwaliteit

Perfectie staat hoog in het vaandel bij william.

• Kwaliteit

Andy en William hebben het dak super netjes gemaakt en al het afval keurig opgeruimd. Alle afspraken zijn perfect verlopen
  • Kwaliteit

Zeer prettig. Gaan snel te werk, laten geen rommel achter. Netjes gewerkt. Enige tip is om de communicatie vooraf aan de klus iets te verbeteren.
  • Kwaliteit

Zinken lijst verwijderd en nieuwe gemonteerd precies zoals afgesproken
  • Kwaliteit

Alles prima uitgevoerd en verlopen
  • Kwaliteit

Ze hebben ons dak vervangen en ben heel tevreden
  • Kwaliteit

Fijn bedrijf heeft netjes gewerkt
  • Kwaliteit

Nieuwe dakgoten laten plaatsen en van offerte tot uitvoering tevreden. Het contact als zeer prettig ervaren. Duidelijk en eerlijk advies en afspraken worden nagekomen. Wij bellen dit bedrijf zeker weer indien nodig.