Marcel,is een vakman,werkt snel en nauwkeurig

Na 3 e-mails geen enkele reactie.

Al 3 keer gevraagd via e-mail om een offerte. Geen enkele reactie.

Goedemiddag dhr Hein Merkx Helaas dat u ons slecht beoordeelt omdat we blijkbaar niet op een e-mail gereageerd hebben. Mogelijk is dit door drukte of een andere reden niet gedaan maar wij hebben ook geen telefoontje gekregen van u. Helaas is dat niet gebeurt daarnaast heb ik geen gegevens van u in ons systeem staan waardoor er ook geen contact kan zijn. Wij zouden uiteraard graag voor u een offerte maken en als u dit nog wenst neem dan even telefonisch contact met ons op zodat ik dit direct voor u in orde kan maken. En voor het niet beantwoorden bied ik mijn excuses aan

Levert goede kwaliteit

Afspraken werden niet altijd na gekomen qua tijd en offertes maar verder zeef te vreden qua afwerking.

Vakmannen

Prima werk hebben ze geleverd. Ze kwamen de afspraken goed na en waren heel prettig in de omgang. Als ik weer een klus heb dan ga ik zeker naar dakdekker Nederland.

zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf .

Ben erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden , gedurende het werk bleek regelmatig dat er meer nodig was dan oorspronkelijk gepland maar dat leverde geen probleem op , alles werd duidelijk overlegd en daarna goed uitgevoerd . Voor het nog uit te voeren werk hebben we het volste vertrouwen.

Professioneel en betrouwbaar

Afspraak kon snel worden gemaakt. Lars was ruim op tijd en heeft vakkundig gerepareerd wat een andere dakdekker niet goed had gedaan. Ben zeer tevreden over zijn aanpak.

Vakwerk

Goed en deskundig vakwerk, kreeg ook goede voorlichting vooraf. Netjes gewerkt en schoon, wij bevelen het bedrijf aan.

Zeer tevreden met het resultaat

Echte vaklui, ons dak is een plaatje geworden. Keurig netjes afgeleverd door William en Aras.

TOP!

Een goed begin in het halve werk zegt men. En dat werk is tot in de puntjes afgemaakt. Het begon met een internetaanvraag voor vrijblijvende offerte. Eéntje die overigens niet lang op zich liet wachten, nadat William de Bont de opname had gedaan. Uitgebreid met daarin duidelijk omschreven wat de werkzaamheden inhouden en niet onbelangrijk met fatsoenlijke prijzen. De uitvoering startte. Tijdens de werkzaamheden zijn toch ook onvoorziene zaken naar bovengekomen, die wel moesten worden opgelost alvorens verder te kunnen. Samen met de werkmannen de verschillende oplossingen bekeken, besproken en besloten. Het resultaat, na bijna 3 weken in de zinderende hitte te hebben gewerkt (petje af!!!), is fantastisch. Het huis heeft een prachtig aanzicht gekregen en bovenal het blijft droog! Het meedenken met de klant, het tonen van vakmanschap en de eerlijkheid, dat biedt vertrouwen. William en team - chapeau! Het waren enerverende weken, ook wij hebben bijgeleerd. Enorm bedankt voor jullie inzet en professionaliteit!

Geweldig goed werk

Top werk wordt er geleverd Komt zijn afspraken na Prijs volgens afgesproken offerte Maakt het volgens hem het beste is

Zeer kundige dakdekker

William is zeer ervaren dakdekker met hoge kwaliteitsstandaard. Zeer tevreden met het resultaat!

Vakmensen!

Niets dan lof over het werk wat William en Aras hebben afgeleverd. Keurig gewerkt, zelfs in extreme hitte waar ik me toch wat zorgen over maakte.... Dakkapel gerenoveerd, die tijdens de werkzaamheden nog slechter bleek dan gedacht. William weet overal een oplossing voor en geeft daar duidelijk uitleg over. Heel prettig in het contact. Tevens zinken dakje vervangen. Is heel mooi geworden. Bedankt mannen! Zeer aan te bevelen.

Een heel goed betrouwbaar bedrijf

Een bertrouwbaar bedrijf,werken netjes ,klantgericht ,goede advies geven,ze raad iedereen hun aan

Top bedrijf

William is een vakman, geeft goede adviezen en het werk wordt perfect uitgevoerd, alles volgens afspraak en zelfs meer dan dat. Zowel William als Aras zijn fijne mensen om mee te werken. Wij zijn zeer tevreden over het werk wat er geleverd is.

Deskundig en eerlijk advies

Dak was lek. Er stond snel iemand voor de deur die vrijblijvend de zaak bekeek. Omdat het een domme constructie van de aanbouw bleek, kon hij er niet veel mee. Tóch gaf hij waardevolle tips zodat we het euvel zelf tijdelijk konden verhelpen. Als er uiteindelijk een nieuw dak op moet, weet ik waar ik moet zijn. De man die bij ons kwam kijken, kwam heel deskundig, betrouwbaar en eerlijk over.

Top , vakmanschap

Keurig werk geleverd.

Goed bedrijf om je dak door te laten doen

Gewoon goed

Top bedrijf hebben alles ver boven verwachting gedaan en uitgelegd.

Nette vakman

William is een vakman die zijn vak verstaat. Hij is netjes en is niet te beroerd een stapje extra te zetten. Hierdoor moet je soms wachten op wat papierwerk maar daar had ik geen moeite mee. Top werk geleverd.

Niet verder zoeken!

Dit zijn toppers. Professioneel, betrouwbaar, veelzijdig, meedenkend, komen afspraken na, gewoon vaklui die weten waar ze het over hebben en waar je echt op kunt bouwen. Ik ben super tevreden met het werk dat ze afgeleverd hebben, en blij dat ik een dakspecialist heb gevonden waar ik op kan vertrouwen.

Klantvriendelijk en snel!

Ik werd zeer vriendelijk behandeld en alles ging zeer snel!

Betrouwbaar

...

Goede service met een scherpe prijs

Uitstekende vakman schap. Denk ook graag mee hoe het anders kan.

Snel, helder en vriendelijk

Uitstekend geholpen, legt uit wat je kan verwachten en wat vooral vriendelijk. Werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd zoals voorheen. Bedankt!!

Ze zijn bij ons geweest nadat er eerst 2 andere dakdekkers geweest waren ivm flinke lekkage. De eerste 2 niets gedaan wel flink voor moeten betalen. Toen dit bedrijf laten komen op advies vanuit onze verzekering. William kwam langs en heeft heel ons dak geïnspecteerd en vervolgens heeft hij 8 lekjes gevonden. Hij heeft ze alle 8 netjes gerepareerd en sinds dien geen lekkage meer gehad dus is nu ruim 2 jaar dicht

• Vakmanschap
  • Kwaliteit