Zeer vriendelijk personeel die duidelijk uitleg geven en vakkundig en professioneel werk leveren.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Edwin, Bedankt voor de positieve recensie! We zijn blij dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Mvg Stef Vervloet Luna Glass Tinting

ziet er top uit

Vriendelijk personeel en supermooi folie getint glas!

Super mooi afgewerkt!

Binnen 1 dag al mijn ramen geblindeerd en ook super mooi gedaan! Ze leveren echt vak werk!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Bedankt voor de mooie recensie Jeffrey! Wij wensen je heel veel plezier van je getinte ramen. Mvg Stef Luna Glass Tinting

Prima service en resultaat

Betrouwbaar, kwaliteit en vriendelijk

Na goede informatie hebben ze mijn zijruiten netjes van folie voorzien.

Bedankt voor deze review Jan! Wij wensen je veel rijplezier met getinte ramen. Mvg Stef Luna Glass Tinting

vakemensen die weten waar ze over praten

fijn bedrijf mee t werken. Ze verschaffen goede informatie en denken mee welke middelen te gebruiken. Werken netjes en in goed overleg.

Dank je wel voor de mooie review en de fijne samenwerking Bart. Jullie pand is er weer van opgeknapt! Gr. Paul

Super netjes zoals verwacht.

Dank je wel voor de mooie beoordeling Jurgen. Laat de zon maar komen :-) Succes met je leuke bedrijf! Gr Paul

Netjes werkt geleverd en hele goede services

Netjes werkt geleverd en hele goede services

Dank je wel voor de beoordeling en aanbeveling Brigit. Tot de volgende keer maar weer! Gr Paul

Goede kwaliteit en service

Prima service en nauwkeurig en netjes aangebracht.

Top bedrijf!

Heb al mijn 3e auto laten tinten. Niet van origineel te onderscheiden! Goed en eerlijk advies vooraf.

Beste Laurens, Wat fijn om te horen dat het resultaat wederom naar wens is. Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe getinte ramen! Met vriendelijke groet, Luna Glass Tinting

Zeer gastvrij en professioneel

Ik werd zeer welkom ontvangen door Stef en collega’s en heb tot in de middag rustig kunnen werken in de wachtruimte. Koffie werd regelmatig voorzien en even kijken bij de werkzaamheden was absoluut niet teveel gevraagd. De werkplaats Is professioneel en de getinte ramen zien er perfect uit. De warmtewering, zeker op deze zeer warme dag, deed meteen z’n werk. Ik ben blij dat ik na een zoektocht op het internet mijn keus heb laten vallen op Luna Glass Tinting, gebaseerd op de foliesoort, informatie op website en persoonlijk contact.

prettige samenwerking en professionele uitvoering

Heel tevreden over opname en uitvoering werkzaamheden.

WEDEROM bedankt...

Mijn recentelijk aangekochte auto bleek voor mij geen juiste match te zijn. Deze auto, een paar maanden geleden aangeschaft, had ik voorzien van een door Luna Glass Tinting aangebrachte FG30 raamfolie. Dus nu ik weer een voor mij passende auto had gevonden, was mijn eerste stap weer een afspraak bij Luna Glass Tinting in Best. En het eindresultaat, zeker met deze zonnige dagen, mag er zijn. Luna - WEDEROM bedankt...

Beste Harald, Onze dank voor wederom het vertrouwen in Luna Glass Tinting. Het doet ons erg goed dat u voor de tweede keer met een positief gevoel bij ons vertrekt, dat is uiteindelijk ook ons doel! Met vriendelijke groet, Luna Glass Tinting

Keurig werk geleverd!

Vakkundig en vriendelijk personeel, nette opgeruimde werkplaats. De ramen van mijn Tesla Model 3 zijn voorzien van Saint-Gobain Solar Gard Ultra Performance Serie en ben daar heel tevreden over. Zowel het bedrijf als de folie kan ik iedereen aanraden.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve feedback! Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze Ultra Performance Serie. Met vriendelijke groet, Luna Glass Tinting

Geweldig en proffesioneel

Hele goede service, goede kwaliteit en komen heel proffesioneel over.

Servicegericht

Vriendelijk, snel en kwaliteit

Mooi stukje werk geleverd !

De achterruiten conform afspraak netjes getint met FG20. Prachtig resultaat. Met leenauto top service! Alles conform afspraak en nette uitleg.

• Ervaring met: Auto raamfolie

Kleine opmerking: mijn vooruit zou schoongemaakt worden. Bij het ophalen van de auto benadrukte uw collega nog hoe schoon die raam nu zou zijn. Maar werkelijk: de raam zat vol vegen, bij zonlicht erg hinderlijk.

• Ervaring met: Auto raamfolie

Folie op ruiten Q7 geplakt. Mij verteld dat relief in ramen voor 90% niet meer zichtbaar zou zijn. Dit zie je toch nog erg goed. Laatst auto gezien die het ook had gefolied waar je niets meer zag. Dit vind ik jammer.

• Ervaring met: Auto raamfolie

De medewerkers van Luna Glass Tinting hebben zeer goed meegedacht over de toe te passen tint op al aanwezig Privacy Glass. Enkele voorbeelden op de autoruit hebben voor mij de keuze een heel stuk eenvoudiger gemaakt. Heren, bedankt voor jullie hulp bij de keuze - en uiteindelijk dank voor het eindresultaat! Luna Glass Tinting, een ECHTE aanrader...

• Ervaring met: Auto raamfolie

Beste Harald, Een erg leuke en positieve reactie! Fijn om te horen dat wij uw keuze makkelijker hebben kunnen maken en dat het eindresultaat aan uw wensen voldoet! Met vriendelijke groet, Luna Glasstinting B.V.

Op een professionele wijze de ramen donker gemaakt. Vriendelijk personeel en goed advies.

• Ervaring met: Auto raamfolie

Wij zijn super vriendelijk geholpen in jullie showroom. Doordat jullie zelf de auto ramen getint hebben krijg je direct een hele goede indruk. Ook zijn jullie snel en duidelijk in jullie advies en prijs. Wij konde met 1 week al terecht, helemaal top! En het eind resultaat is super mooi, heel chique!

• Ervaring met: Auto raamfolie

Ik heb de ruiten van mijn taxi laten tinten voor meer privacy en uitstraling. Ik vond de medewerkers zeer klantvriendelijk, het eindresultaat is prachtig en dat tegen een zeer scherpe prijs. Keep up the good work.

Over Luna Glass Tinting

Luna Glass Tinting werd in 2000 opgericht door Paul Machielsen en is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf met negen medewerkers. Door onze samenwerking met Saint Gobain Solar Gard zijn we altijd op de hoogte van de laatste technieken en hebben we de meest actuele producten in huis. Door onze jarenlange expertise weten we bovendien als geen ander exact welk type folie wel of juist niet op een ruit kan worden aangebracht. Zo kunnen we onze klanten optimaal ontzorgen.