Ervaring met Luna Glass Tinting is super! Duidelijke, eerlijke uitleg over de mogelijkheden. Komen hun afspraken na en het resultaat is super strak.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Ronald, Bedankt voor deze mooie review!! Wij wensen je heel veel plezier van je extra warmte werende, getinte ramen. Mvg Team Luna

Professioneel bedrijf

Mijn schuurwoning laten voorzien van raamfolie. Professionele en vakkundige afwikkeling zowel de verkoop als installatie.

Snelle en perfecte service

Binnen 14 dagen van aanvraag advies tot uitvoering van de opdracht. We hebben balkeraamfolie in ons kantoor laten plaatsen. Zeer tevreden over het resultaat. Ik zou Luna Glass Tinting zeker opnieuw inhuren. Vriendelijk personeel en een hele goede en snelle service.

5-sterren ervaring bij Luna Glass Tinting

Super vriendelijk en enthousiast ontvangen door een professionele medewerker. Nogmaals doorgenomen wat er voor mijn keuze van B-stijl Plus gaat gebeuren en welke tint er gekozen is. Op locatie met wifi & koffie kunnen werken en uiteindelijk heel blij met het resultaat. Ik kreeg nog een stukje uitleg qua nazorg en een gratis onderhoudspakketje. Factuur uitgeprint in een omslag, allemaal super verzorgd. Dikke aanrader!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Jerome, Bedankt voor deze hele mooie review, dit wordt zeer gewaardeerd! Wij wensen je veel plezier van je getinte ramen. Mvg Team Luna

Bedrijf met zowel erg goede communicatie aan de voorkant als erg goede uitvoering!

Luna Glass Tinting heeft de ramen in ons restaurant voorzien van isolerende folie. Ik ben erg tevreden over alle facetten van het proces. Van het verkrijgen van informatie,offerte tot het aanbrengen van de folie. Alles verliep erg vlot. Het contact met de medewerkers was erg aangenaam.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Dank je wel dat je de tijd hebt genomen deze mooie en zeer gewaardeerde beoordeling te schrijven. Heel veel plezier en comfort van de isolerende folie en succes met het restaurant Ilse!

De folie zorgt er voor dat de zon sterk verminderd binnen komt

's ochtends staat de zon volop de kantoorruimte binnen te schijnen, dit is erg heet en fel waardoor de computerschermen slecht leesbaar zijn. Nadat de folie waas aangebracht was dit probleem helemaal weg. Ook helpt de folie goed tegen de inkijk, de privacy is nu veel beter. De folie was snel aangebracht en dat ziet er naadloos en perfect uit. Het is een hele goede oplossing voor ons probleem.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

Dank je wel voor deze mooie beoordeling Ton. Fijn te horen dat je tevreden bent over de prestaties en het resultaat. Nog veel plezier en comfort van de folie!

Beste folie voor auto’s en vakkundig aangebracht

Ik kom al meer dan 15 jaar bij Luna Glass Tinting en in al die jaren heeft Luna Glass Tinting de ontwikkeling gevolgd om de beste folie aan te kunnen bieden. Daarnaast is de kwaliteit van het aanbrengen van de folie altijd top geweest en de klantenservice zeer goed en vriendelijk. Een aanrader om hier naartoe te gaan. Ga zo door Paul, John, Stef en het hele team van Luna Glass Tinting!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Bedankt Lex voor deze mooie review en voor het jarenlange vertrouwen in Luna Glass Tinting!

Zoals de verwachting!!!

Super proffesioneel bedrijf met vakmensen in de werkplaats.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Mijn zoon heeft de ene dag de offerte gehad, en gereageerd, de andere dag had men tijd om de ruiten te "beplakken". En dat werd op zo'n deskundige en vriendelijke wijze gedaan, dat we daar uiterst tevreden over zijn. Jammer dat we niet meer ramen hadden. HAHAHA Top, de mentaliteit is uitstekend.

Snel, vakkundig, en netjes

Ik heb binnen 24u een reactie gehad van Luna Glass Tinting, en zijn konden al heel snel leveren. Degene die de folie kwam zetten was beleefd, uiterst secuur en snel. Al met al een 10/10 ervaring.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

Alles prima geregeld volgens afspraak.

Het resultaat is prima. Duidelijk minder warm na aanbrengen van de folie.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

netjes en vakkundig aangebracht.

alles in goed overleg, en dan uitgevoerd volgens afspraak.

Alles prima

Snelle reactie, mooi product, goede uitleg en garantie, goede service

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Marcel, Bedankt voor de hoge review, we wensen je veel plezier van je getinten ramen! Mvg Team Luna

Goed advies, duidelijke communicatie en perfecte uitvoering van de werkzaamheden!

Het gehele proces van offerte verliep zeer prettig. John heeft ons uitstekend geadviseerd, duidelijke communicatie en snelle reactie bij vragen. Bij het inmeten wordt direct gecontroleerd of de ramen geschikt zijn voor folie. De monteurs die de raamfolie hebben geplaatst waren zeer vriendelijk en professioneel en hebben topwerk geleverd! Luna Glass Tinting kan ik iedereen aanbevelen

Goed werk geleverd .

Ik ben zeer tevreden over de heren die hier het folie hebben aangebracht, zeer klantvriendelijk en vakkundig.

Prima advies en service.

Er werd nog even dubbel gecheckt of de juiste folie voor onze ramen en situatie geschikt was. Goede afwerking en uitvoering.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

Goed advies, prettige communicatie en komen afspraken na.

Na een bezoek aan onze panden een duidelijk advies incl. samples ontvangen. Ook na opdracht een nette opvolging door de binnendienst en tijdig gecommuniceerd wanneer de werkzaamheden zouden worden uitgevoerd. De uitvoerende mannen werktte netjes en bijna zonder de normale werkzaamheden te verstoren. Al met al een prettige samenwerking en het gewenste resultaat behaald.

100% Tevreden

Zeer professioneel. Zeer klantvriendelijk. Zeer mooi resultaat.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Je krijgt wat ze beloven

De afspraak die Luna Glass Tinting met je maakt komen ze ook na. Product is goed en in mijn ogen professioneel aangebracht. Ook fijn dat ik van een leenauto gebruik kon maken tegen een zeer schappelijke prijs.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Top kwaliteit, goed advies en keurig uitgevoerd

Mijn vorige auto had al dezelfde folie met het garantie certificaat en deze was na 9,5 jaar nog net zo strak en netjes als toen deze net aangebracht was. Nu hebben we een nieuwe auto gekocht en deze heeft dezelfde folie gekregen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

snel geholpen, super goed werk geleverd!

online een afspraak gemaakt, dezelfde dag nog gebeld en dag erna al geholpen wegens afmelding. in de ochtend gebracht en dezelfde dag de auto weer opgehaald! Ben heel erg tevreden met het resultaat, het is prachtig geworden! Zal Luna Glass Tinting zeer zeker aanbevelen en een evt volgende keer terug komen.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Harold, Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij dat je het resultaat zo mooi vind. Mvg Team Luna Glass Tinting

Professionals in uitvoering & advies!

Niet de eerste ervaring met Luna Glas Tinting en zeker niet de laatste. Je krijgt een eerlijk advies over wat wel / niet kan of mag (wet- en regelgeving). Na goed en eerlijk advies is de uitvoering perfect! Zeer goed geoutilleerde werkplaats en personeel. Resultaat is dan ook perfect! En 10 jaar garantie! Wel een aanrader / noodzaak: lever een echt schone auto (interieur) in voor het allerbeste resultaat.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie, Auto raamfolie

Beste Robbert, Bedankt voor je positieve feedback en wederom het vertrouwen in ons! Mvg Team Luna Glass Tinting

Net, kwalitatief en gespecialiseerd bedrijf. Top

Net, kwalitatief en gespecialiseerd bedrijf. Top

top service

duidelijke uitleg en vriendelijke goede service

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Patrick, Bedankt voor de hoge score en positieve review! Mvg Team Luna Glass Tinting

Vakwerk en zeer vriendelijk.

Vanaf het eerste contact tot en met de zeer professionele uitvoering een uitermate prettig contact.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Jos, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Bedankt voor de feedback! Mvg Team Luna Glass Tinting

Over Luna Glass Tinting

Luna Glass Tinting werd in 2000 opgericht door Paul Machielsen en is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf met negen medewerkers. Door onze samenwerking met Saint Gobain Solar Gard zijn we altijd op de hoogte van de laatste technieken en hebben we de meest actuele producten in huis. Door onze jarenlange expertise weten we bovendien als geen ander exact welk type folie wel of juist niet op een ruit kan worden aangebracht. Zo kunnen we onze klanten optimaal ontzorgen.