Deliver on promise 100% en super klant vriendelijk

Wij hadden stoeltjes nodig voor een diner in de tuin en 60 champagneglazen. Ze waren heel snel besteld, de levering en het weer ophalen ging van een leien dakje, en dan ook nog eens zeer vriendelijke mensen. Wij komen zeker bij jullie terug! Veel dank!

Top service

De spullen waren zoals verwacht. Schoon en netjes. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Dit is mijn 2e keer dat ik gebruik maak van de service.

Slechte service!

Ik huur nooit meer bij partyrent als er een fout wordt gemaakt door het personeel zijn ze zo kinderachtig om hun fout niet te erkennen en steken ze het geld in hun zak! Ben 2 maanden er mee bezig geweest om als laatst te horen dat de heer die mijn onterechte extra kosten zou vergoeden, niet langer werkzaam is en geen notitie achter gelaten heeft! Weg geld! Je kan je spullen alleen ophalen tussen 11-13u. Doordeweeks. Super slechte ervaring!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Mevrouw verteld niet het hele verhaal. Ze is zeer chaotisch in haar communicatie. Ze doet een bestelling en betaald daarvoor. Vervolgens wil ze de spullen dagen eerder ophalen. Dat kan natuurlijk maar hier zitten wel extra kosten aan vast. Vervolgens haalt ze de spullen op en betaald de extra kosten. Nadat de spullen retour zijn gekomen maken wij de afrekening en sturen de factuur. En daarna gaat mevrouw de extra kosten terug claimen. Heel apart. En als je niet doet wat mevrouw wil gaat ze dreigen met de consumentenbond, beticht ons van oplichting en gooit de hoorn erop. Heel netjes allemaal. Ik denk dat de overige reviews voor zich spreken.

Top geregeld!

Voor de 2e keer 2 houtskool BBQ's gehuurd voor evenement in de haven. Beide keren super geregeld. Je krijgt ruim van te voren via de mail door wanneer de BBQ's en evt. toebehoren bezorgd en opgehaald worden incl. tijdsindicatie. Ook van te voren nog gebeld dat ze eraan zouden komen.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede communicatie en kwaliteit

De prijzen van het verhuur vond ik echt goed voor de kwaliteit producten wat je krijgt. De levering en ophalen ging super snel zonder moeite.

Top service

Zeer correcte dienstverlening. Eén scharniertent en JBL box gehuurd. Nieuwe spullen, geen beschadigde troep. Zeer goede service

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Goed geregeld en voordelig

Tent verhuur 8/4 meter site is wat onduidelijk soms met wat je allemaal wilt maar telefonisch kunnen ze alles aanpassen en kan je huurobjecten alsnog krijgen of met hen bespreken en wordt t aangepast op de factuur. Prima verder allemaal en duidelijke info in de mail

Goed geregeld

Ik ben vriendelijk geholpen Alles was op tijd en alles was compleet aanwezig. Goede ervaring

Betrouwbaar

Al twee keer tafels en serviesgoed gehuurd en mijn ervaring is heel positief. Schoon en goed kwaliteit. Service en communicatie is prima. Ik ga de volgende keer weer hier huren

Op tijd gebracht

Brengen en halen prima op tijd. Onderhoud aan de 6 koelingen is nodig. Roestige roosters schuren en een opnieuw in de verf.

Prima oplossing!

Heel fijn om te kunnen huren wat je nodig hebt en ongewassen terugbrengen!

Goed geregeld!

Onze vaste adres voor events, hoe klein of hoe groot het is, ze staan altijd voor je klaar! Afspraak is afspraak, goede kwaliteit materialen, betrouwbaar!

Fijn bedrijf!

Prima spullen, snelle communicatie en denken mee als je vragen hebt!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Denken mee, bezorging zoals afgesproken, fijne communicatie!

Goede samenwerking!

Perfect contact, zowel telefonisch als via de mail. Een persoonlijke benadering en advies op maat. Ber denkt mee en is flexibel, we hebben samengewerkt om ons evenement tot een succes te maken!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Zij doen echt hun best om ons feest een succes te maken

Party-Rent reageert snel en adequaat, als er iets niet kan zoals wij het willen komen ze meteen met een goed alternatief, tot op het allerlaatste moment bleven ze actief meehelpen om al onze wensen geregeld te krijgen. De mensen van Party-Rent Huizen zijn daarnaast ook nog eens hartstikke vriendelijk. Een uitstekende club!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent het Gooi

Heel fijn en prettig!

Respectvolle personeel...op tijd met brengen en halen van de producten. Producten zijn in goede conditie!

Goeie service, lekker snel

Het op en afbouwen ging vrij gemakkelijk en je zag dat ze wel echt om de klant gaven

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Alles tot in de puntjes geregeld

Ik raad iedereen dit bedrijf aan! Netjes op tijd, komt de afspraken na, alles prima en op professionele wijze! Bedankt voor jullie inzet.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Fijn, snel te regelen en goede spullen

Al 2 jaar op rij is party-rent de redder in nood voor mijn verjaardagsfeesten. Of het nu om een box, statafels of dit jaar zelfs een heater (en dat in juni:(..) gaat; het kan worden geregeld! Vriendelijk personeel en goede prijzen. Als enige ‘minpunt’ zou ik de op- en afgeef tijd kunnen benoemen. Deze zijn niet zeer ruim en het is soms even passen en meten in de agenda. Verder alles prima!

Excellent

Good

Fantastisch

Hele relaxte bezorger, hielp mee en was duidelijk in de communicatie op een fijne manier. Volgende keer gewoon weer bij jullie een bestelling plaatsen

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Goed geholpen en snel afgehandeld

We zijn snel en goed geholpen, ik had in Almere besteld en kon het in Huizen ophalen. Het was ook bestemd voor in Huizen dus dit kwam goed uit. Zelf komen wij uit Almere vzndaar dat ik dat daar besteld had.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Heel aardig personeel en snelle service!

Heel aardig personeel en snelle service.

Bedrijfsgegevens

Televisieweg 93

1322BD Almere

036-3030159

[email protected]

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.