Prettige samen werking

Alles op tijd geleverd, prima medewerker, wel jammer dat de medewerker de tent alleen moest opzetten. Goed materiaal. Gewoon perfect en voor herhaling vatbaar. vriendelijke groeten, Daan Libosan

Een uitkomst voor een drukke verjaardag

Wederom heb ik gebruik gemaakt van de verhuur van tuinstoelen. Het is een uitkomst om onze eigen voorraad stoelen tijdelijk uit te breiden.

Positief

Bij het ophalen nog hulp gekregen van personeel, was top.

Altijd vriendelijk en correct

Altijd alles in huis. Houden zo

Levering op Tijd

Duidelijke site, spullen waar goed en op tijd geleverd. Er was een tafel vergeten mee te geven, deze is netjes op tijd nageleverd.

Komen afspraken na.

Best customer service!

I dealt with three rental places for my daughters wedding -/ this company was by far the easiest and most customer friendly place to deal with. I recommend.

De spullen werden op tijd geleverd en de fusten die we over hadden werden zonder problemen teruggenomen. Goede service.

goede service, met erg weinig personeel.......

Hoewel ik de indruk had dat er slechts 1 persoon aanwezig was die mij kon helpen, waardoor ook de wachttijd erg uit de hand liep, heeft die ene persoon er alles aan gedaan om mij een tevreden klant te maken!

Duidelijke afspraak

Snelle levering en vriendelijke chauffeur die het kwam afleveren.

Super. Op tijd de spullen en zeer vriendelijk geholpen.

Super!

Top service, alles zoals afgesproken nagekomen.

Goede service, vlot geregeld.

Prima geregeld, snelle reactie terug gekregen. Zou zeker nog een keer gebruik maken van de diensten.

Prima service!

Stoelen zijn online zo geregeld. We konden ze vrijdag ophalen en maandag terugbrengen. En dat voor een zeer betaalbare prijs!

Top service van Party-Rent!!

Eerst vond er een tuinbezichtiging plaats ivm de juiste afmetingen voor de party tent. De levering van de partytent verliep super en de tent was dan ook snel opgezet! Helemaal top!!

Altijd goed

Goede levering, medewerkers zijn vriendelijk en het assortiment is groot.

Super service

Genoeg keuze

Genoeg keuze uit onder andere kleuren tafelrokken

Crashing ooievaar

Wilde graag zo een crash ooievaar. On line besteld zelf opgehaald en voor een lage prijs. Prima toch?

helemaal geweldig

Op Tijd gebracht/ gehaald. Goed materiaal. Redelijke prijzen Het enige minpuntje is dat de mail in spam terecht komt.

perfect

Awesome

They are available to help you any time. Very nice staff. Quick service

Betrouwbare partij!

Goede materialen, komt afspraken na, vriendelijke medewerkers en goede prijs kwaliteit. Dit jaar reeds diverse evenementen georganiseerd en Party-Rent Almere heeft de meubilair verzorgd. Erg blij mee met jullie service, bedankt en tot de volgende keer!

Alles was vlot gegaan van bestelling tot levering en ophalen.

Alles was vlot gegaan van bestelling tot levering en ophalen.