Geweldige service

Hele goeie service.

Snel en goed geholpen

Duidelijke website, vriendelijke mails en alles ging zoals het moest.

Prima!

Alles is volgens afspraak verlopen!

Erg flexibel en gastvrij

Party-Rent Almere is erg gastvrij en denkt graag met je mee. Wij hebben hele goede ervaringen met het bedrijf!

Makkelijk bestellen, goede spullen , aardig personeel.

U vraagt zij leveren!! Netjes op tijd geleverd en opgehaald!

Keurig op tijd geleverd en opgehaald. Vriendelijke personeel. Wij hebben een leuke feest gehad. Top!

Afspraak en uitvoering perfect

Zoals de afspraak gemaakt is, wordt de uitvoering gedaan. Opzetten en weghalen snel en netjes.

Goede dienstverlening

Goed geholpen

De artikelen die ik wilde hebben waren er

Goede en duidelijke site, op de mail werd snel geantwoord. Alles wat ik er van verwachtte.

Ideaal voor een grote bbq thuis!

De bestelling stond volgens afspraak op tijd klaar om op te halen. Vriendelijk ontvangst, personeel was zo aardig om mee te helpen alles in de auto te laden. Borden, glazen en bestek keurig verpakt dit mag weer vuil worden ingeleverd wat enorm veel tijd scheelt. Extra inklaptafel en zwarte klapstoelen erg handig in gebruik.

Excellent

Dit is niet de eerste keer dat ik hier huur . Ontzettend tevreden ,vriendelijk personeel

Goede en persoonlijke service

Heel prettig, betrokken en persoonlijk, en niet onbelangrijk betaalbaar

Evenals vorig jaar tevreden over afhandeling levering.

Aardige medewerker hielp mij met de spullen inladen

Fijne ervaring, zal zeker nog een keer huren.

Kwaliteit en prijs in verhouding, fijne en snelle service

Jammer van de koelkast.

Levering, service, klantvriendelijkheid, perfect. Alleen de koelkast heeft zijn beste tijd gehad, zie eerder gestuurde email.

Weer perfect geregeld bij Party-rent!

Zoals altijd, prettig en professioneel!

100 procent top

Vriendelijk , behulpzaam, service 100 procent

Prettige samen werking

Alles op tijd geleverd, prima medewerker, wel jammer dat de medewerker de tent alleen moest opzetten. Goed materiaal. Gewoon perfect en voor herhaling vatbaar. vriendelijke groeten, Daan Libosan

Een uitkomst voor een drukke verjaardag

Wederom heb ik gebruik gemaakt van de verhuur van tuinstoelen. Het is een uitkomst om onze eigen voorraad stoelen tijdelijk uit te breiden.

Positief

Bij het ophalen nog hulp gekregen van personeel, was top.

Altijd vriendelijk en correct

Altijd alles in huis. Houden zo

Levering op Tijd

Duidelijke site, spullen waar goed en op tijd geleverd. Er was een tafel vergeten mee te geven, deze is netjes op tijd nageleverd.

Komen afspraken na.

Best customer service!

I dealt with three rental places for my daughters wedding -/ this company was by far the easiest and most customer friendly place to deal with. I recommend.