Positief

Ber is zeer klantvriendelijk en denkt graag mee met een passende oplossing voor de klant.

Prima ervaring! Product voldeed aan de verwachtingen. Soepel met huurtermijn.

Goede en snelle levering, daarna ook netjes rond de afgesproken tijd opgehaald.

Kwalitatief goede materialen voor een nette prijs, en op tijd geleverd en opgehaald.

Goede prijs, snel geregeld

Op de website kon ik niet precies vinden wat ik zocht, maar binnen enkele minuten had ik reactie op mijn mailtje. Zo snel alles kunnen regelen en de volgende dag statafels op kunnen pikken. Ideaal.

Abraham Keurig vroeg afgeleverd op vrijdag. We hadden hem zaterdag nodig, dus een dagje eerder ivm niet weten hoelaat hij komt. Maandag weer opgehaald. Is makkelijk op te zetten.

Perfect!

De communicatie gaat heel goed! Ik communiceer altijd via de app, en dat gaat vrij snel en je hebt ook meteen antwoord. Het meubilair wou ik huren van zaterdag tot zondag, maar helaas kwam het niet uit met hun planning. De oplossing was super! Vrijdag rond 16:30 levering, en maandag ophalen zonder extra kosten!! Ideaal. Verder bij het ophalen hoefde ik ook niet thuis te zijn, dus wil je gemakkelijk meubilair huren, en snel? Kies dan voor Partyrent Almere.

Zeer beleefde en adequate gesprek aanpak en afronding aanpak.

Ben heel correct behandeld. Kreeg de goede informatie en adviezen. Ber je bent goede Salesman. Gr Will

Spullen zijn ruim op tijd geleverd, allemaal van goede kwaliteit. En ook weer netjes opgehaald! Heel erg bedankt voor de service!

goede en duidelijke afspraken.

Prettige ervaring!

Echt top!! 10/10

Echt top. Ze denken heel erg met je mee zijn erg flexibel met terug brengen!

Fijn geholpen in de winkel. Jammer dat de koelkast niet goed sloot en er ijsvorming ontstond tegen de achterkant aan de binnenkant. Heb deze niet de hele avond gebruikt om het lekken te voorkomen. Helaas heb ik dat niet helemaal kunnen voorkomen, waardoor ik een bak eronder heb moeten zetten. Heb m'n spullen langer koud weten te houden door deze bij m'n buurvrouw in de koelkast te doen. Van de ballonnen die ik had besteld, waren er 6 lek. Ik zal jullie wel aanraden, maar dan wel erbij zeggen dat ze geen ballonnen moeten kopen en de koelkast moeten controleren vooraf.

Beste Natasia, jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden was. Had ons meteen gebeld dan hadden we een andere koelkast en ballonnen gebracht.

Super goed geregeld en flexibel!

Super snel en goed geregeld. Ik was een ballonnenpomp vergeten en die kon ik achteraf nog ophalen. Allemaal zonder borg of iets dergelijks en met een grote glimlach!

Geweldige service en snel gefixt

Een dag ervoor gereserveerd en de volgende dag al gebracht en geplaats. Dank jullie wel!

Super!

De service was erg goed. Het apparatuur was erg goedkoop en is betaalbaar voor een ieder.

Goed, vlot en vriendelijk

Kwaliteit, deskundigheid en zéér servicegericht!

Sinds het begin doen wij al een beroep op het uitgebreide aanbod feestartikelen van Party-Rent Almere. Voor elke situatie is er een passende oplossing. Feestje binnen in een kleine ruimte? Geen probleem. Extra statafels of lange feesttafels maken het compleet. Feestje buiten in de winter of tijdens een frisse zomeravond? Geen probleem. Met een partytent, feestverlichting en een heater blijft het gezellig warm. Wel even opletten of het stopcontact is geaard anders krijg je geen stroom ;) Dit waren wij even vergeten maar na 1 berichtje was dit meteen opgelost!!

perfect

Snel en vakkundig geregeld en er wordt goed meegedacht door Bert.

Goede, snelle service.

De tent werd snel bezorgd. Netjes in elkaar gezet en weer goed uit elkaar gehaald

Prima, mijn vertrouwde huur locatie

Blijf mijn feest stoelen huren bij party rent.

TOPPERS!

Niks aan toe te voegen!

Klantvriendelijk & professioneel

Ik had nog een aantal vragen over mijn bestelling en deze werden keurig beantwoord. Het was ook geen enkel probleem om de afhaaldag lastminute kosteloos te wijzigen.

Goed geregeld

Makkelijk in ophalen of brengen. Alles snel geregeld, prima service