Goede service, perfect!

De tenten die ik heb gehuurd werden op de dag zelf afgeleverd en opgebouwd, hierin werd ik volledig ontzorgd. Ik heb mijn event kunnen draaien en 's avonds kwam Party Rent Almere de tenten netjes weer ophalen. Wederom hoefde ik niks te doen. Perfecte communicatie en service, top!

Jullie zijn goed bereikbaar, flexibel en servicegericht. Prettig om mee samen te werken

Fqntastische service

wat een top bedrijf! Vriendelijke mensen, perfecte staat van party tent en andere spullen Netjes geplaatst en opgehaald. Zeker de moeite waard voor een volgend feestje! Bedankt lieve Debby & Ber voor jullie hulp bij het geslaagde feestje

Top service!

Vriendelijk en goed te woord gestaan. Behulpzaam echt een aanrader

Top service

Snel kunnen regelen en ophalen!

Perfecte service en prijs

Tenten geleverd, verhoging set erbij nav vragen over plaatsen, erg attent. Genoeg keuze en echt een aanrader

Prima!

Goede installatie. Wel jammer dat door misbruik van anderen, de microfoon er niet meer bij zit.

Slecht georganiseerd

Ik vind de ophaal mogelijkheid erg beperkt. Eenmaal opgehaald bleek er geen blower bij te zitten. Die werd na moeilijke bereikbaar te zijn. Wel alsnog gebracht. Zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat u de service als slecht heeft ervaren. We proberen zo goed mogelijk werk te leveren maar helaas gaat er ook bij ons wel eens iets mis, onze excuses hiervoor. Dat wij beperkt open zijn heeft te maken met de situatie waarin we momenteel leven, en dit is de enige manier om door te kunnen gaan.

Maatwerk oplossing

Onze ruimte voor partytenten plaatsen was niet standaard. Door opmeten en uitzoeken kwam er een maatwerk oplossing. Hele goede service.

Goede en snelle service

Vriendelijk en meedenken voor een oplossing, daar was ik blij mee.

Goede afhandeling van de annulering

goed bereikbaar en vriendelijk, juiste e-mail afhandeling

Fijn dat de lijntjes zo kort waren en er dus snel gecommuniceerd kon worden.

Heel goed, we komen zeker terug bij jullie.

helaas een feest door Corona moeten annuleren en had alles al gehuurd en betaald bij party-rent. Normaliter zitten er annuleringskosten aan vast. Maar party-rent heeft heel snel het hele bedrag weer retour op mijn rekening gestort. Dit noem ik super service ondanks dat het voor hun ook hele zware tijden zijn. Zodra er weer een feestje georganiseerd mag worden, ga ik direct naar party-rent alles weer huren

Goede service, lieve mensen :)

Echt een aanrader super tevreden.

Helemaal top

Goede service, duidelijke afspraken ivm halen en brengen. Maar wel een serieus oude koelkast. Die het overigens wel echt prima deed.

Vriendelijk envlot

Makkelijk, flexibel en goed geprijsd

Het huren van biertafels was een heel goede ervaring, ik werd vlot geholpen door iemand met een flexibele instelling.

Geen

Geen

Thank you PRA

Everything was excellent. Staff was helpful. Website is super easy.

Goed geregeld

Het was top geregeld. Ze waren flink op tijd met brengen. Daarnaast ging het opzetten van de tent heel snel. Het enige wat jammer was dat ik achteraf vlekken op mijn terras heb gekregen van de tent palen. Ik heb nog nagevraagd of dat weg zal gaan, maar helaas nog steeds niet weg.

Was helemaal top

Uitstekend werkend product voor een prima prijs.

Koelkast besteld via de website. Volgens afspraak geleverd en opgehaald, tussen de gemelde tijden. Zou er de volgende keer weer iets bestellen.

Hele fijne service!

Eerste keer dat ik hier wat besteld hebt, maar ben zeker weten tevreden en ben goed geholpen met de vragen die ik had. ! Ga zeker vaker wat bestellen voor feestjes!

top geregeld!

Prima verlopen en geheel volgens afspraak!

Party-Rent heeft mijn bestelling vlot en flexibel afgehandeld.

Ik kon ook in het weekend de spullen ophalen. Dat is heel flexibel.