Zoals altijd was het weer top!

Dit was voor de 4de keer dat we voor een feest spullen huurde van Party Rent. En ook deze keer was het weer allemaal goed geregeld. Tot het laatste moment had ik nog spulletjes toegevoegd. Zo fijn. En ook de bezorging was top. Ze hielpen zelfs even met een zware tafel naar boven sjouwen, toen ze zagen dat het ons niet lukte. Extra Mooi toch!

Top Service

Op tijd bezorgd, vriendelijke mensen. Alles wordt voor je geplaatst en instructies waren ook helder. Een aanrader. Wij zullen bij een volgende feest zeker weer gebruik maken van Party-Rent Almere.

Great experience, customer friendly staff, Punctual on time, quality material

Very Professional staff..

Heel goed!

Fijne communicatie, flexibel is verhuur, goede bezorging / ophaalservice, veel op voorraad.

Goed advies niets is te veel

Keurige service.Zijn tevreden.

Al vanaf de eerste keer, ging alles in goed overleg. Men voldeed aan de afspraken. Wij zijn tevreden en raden Party Rent zeker aan.

slecht bereikbaar

telefonisch slecht bereikbaar, reactie op mail laat op zich wachten

Superservice

De spullen werden mooi op tijd geleverd. Een super service!

Prima service!

Party-Rent verleent een prima service. Er is veel mogelijk.

Goede communicatie, snelle beantwoording van telefoon en mail. Vriendelijk te woord gestaan.

Goede communicatie

Per mail is er snel gereageerd en denken meteen mee met je. De bezorging was op tijd en het product voldeed aan de verwachtingen

Great service

This is for the first time use the service at Party-rent Almere. Other rental company requires minimum order, but doesn't suitable for me and expensive, because I need 5 tablecloth and 5 big tray only, and Aprty-rent Almere is the best and reasonable price to rent. Delivery on time and also pick up. I'm very satisfied the service.

• Would you recommend us? Yes

Super!

Huren al jaren koelkast met feestjes voor in de tuin. Goede prijs en aardige mensen die hem brengen en ophalen. Voor ons alleen maar Party rent

perfect

het ging heel goed, super snelle uitleg, tafels waren geweldig, mooi kleed erbij en de stoelen zaten heerlijk. volgende keer neem ik meer stoelen en kunnen mijn eigen stoelen binnen blijven.

Goede service en snelle afhandeling

Had met spoed een late bestelling geplaatst en na 1 telefoontje was het allemaal geregeld waardoor ik die de volgende dag kon ophalen.

Super mooi feest gehad

De communicatie was top! Het neerzetten en versieren ging ook heel goed. De spullen waren super, we hebben een topfeest gehaf. Ook het ophalen en afbreken ging heel goed. Wij zijn zeer tevreden

Prima partyverhuurbedrijf!

Goede dienstverlening, echt veel spullen te huren, bezorg- en afhaalkosten mogen (ondanks de hoge brandstofprijzen) wel wat lager, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed contact

Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met Party-rent. We hadden een last-minute reservering. Super behulpzaam en het regelen liep vlot. Levering ging ook goed en netjes.

Snel en handig

Goed , duidelijk en snel kunnen bestellen via internet

Snel en adequaat geholpen. Jammer van de waterkoker.

Snel en adequaat geholpen. Jammer dat de waterkoker het niet deed.

Prima!

Prime service. Niks op aan te merken.

Duidelijk en goed geregeld

Duidelijk en goed geregeld. Alleen de kosten voor het bezorgen vind ik te hoog, wij hebben de tafels en stoelen daarom zelf opgehaald.

Uitstekende service

Prettig bedrijf, betrouwbaar, vriendelijk en goede informatie over de levering en leveringstijd.

Super bedrijf

Zeer vriendelijke eigenaar, helpt en denkt goed mee. Gewoon heel vriendelijk en zeker niet duur.