Makkelijk, flexibel en goed geprijsd

Het huren van biertafels was een heel goede ervaring, ik werd vlot geholpen door iemand met een flexibele instelling.

Geen

Geen

Thank you PRA

Everything was excellent. Staff was helpful. Website is super easy.

Goed geregeld

Het was top geregeld. Ze waren flink op tijd met brengen. Daarnaast ging het opzetten van de tent heel snel. Het enige wat jammer was dat ik achteraf vlekken op mijn terras heb gekregen van de tent palen. Ik heb nog nagevraagd of dat weg zal gaan, maar helaas nog steeds niet weg.

Was helemaal top

Uitstekend werkend product voor een prima prijs.

Koelkast besteld via de website. Volgens afspraak geleverd en opgehaald, tussen de gemelde tijden. Zou er de volgende keer weer iets bestellen.

Hele fijne service!

Eerste keer dat ik hier wat besteld hebt, maar ben zeker weten tevreden en ben goed geholpen met de vragen die ik had. ! Ga zeker vaker wat bestellen voor feestjes!

top geregeld!

Prima verlopen en geheel volgens afspraak!

Party-Rent heeft mijn bestelling vlot en flexibel afgehandeld.

Ik kon ook in het weekend de spullen ophalen. Dat is heel flexibel.

Altijd goed ervaren!

Bij iedere gelegenheid huur ik hier mijn spullen al 3 jaar lang. Voor een mooi prijsje kan je een heel feestje bouwen!

Prima zaak, goede communicatie en vriendelijke

Prima zaak, goede communicatie en vriendelijke

Klantvriendelijk, alles word snel geregeld, nette levering.. toppiee jullie krijgen een 10

Snel geregeld en goede prijzen

Langs opslagruimte geweest. Snel geregeld met Ber. Goed geholpen. Breng en ophaalservice duidelijk en goed.

Goede ervaring

Prima service!

Wederom prima geregeld!

Prijs/kwaliteit verhouding, prima. Goede service

Service is top

Goed en duidelijk de service is goed en het contact over de bezorging en ophaal dienst verliep heel goed ook mede WhatsApp kan je goed communiceren.

Ik kom al jaren bij party-rent en mijn ervaringen zijn zeer positief

Goed als altijd.

Zoals altijd gaat goed bij het verhuren van stoelen, doe ik al jaren!!

Effectief en correcte afhandeling

Effectief en correcte afhandeling

Goede service en klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk

Super goede service!

De stoelen werden netjes afgeleverd en weer opgehaald. Heel klantvriendelijk en flexibel.

Fijne ervaring!

Op kort termijn een bestelling geplaatst. Fijn telefonisch contact gehad.. Flexibele mogelijkheden in overleg, waardoor het als zeer fijn werd ervaren!

Niet tevreden

Ik heb al heel vaak stoelen en andere spullen bij jullie gehuurd. Maar dit keer was ik niet tevreden met de stoelen, omdat van heel veel stoelen sprongen de schroefjes eraf als je op de stoel ging zitten. Zeer gevaarlijk voor mijn gasten. Heb dit aangegeven bij het terug brengen van de stoelen. Hopelijk kijken jullie de schroefjes na, voordat er straks wel ongelukken gebeuren.

Geschikte party tent bij PartyRent gevonden

Deze is netjes smorgens bezorgd en snel en goed opgezet. Het was een plezierig contact met Ber.

Top Service

Had op korte termijn een bestelling geplaatst. Alles was goed geregeld, zeer tevreden over de dienstverlening.