Geweldige service

Voor mijn babyshower heb ik ballonnen besteld. Alles werd op de afgesproken tijd geleverd. De pilaren stonden erg mooi bij de voordeur en de blauwe loper maakte het helemaal af. Dank je voor de goede service

Teleurstellend

Bij bestellen geen bevestigingsmail ontvangen. Geen instructies hoelaat/waar de spullen ophalen. Heb zelf gebeld uiteindelijk. Door corona had ik 3 afzeggingen. 8 stoelen besteld. Bij aankomst aangegeven en prima hoor, neem je er toch 5. Verwachtte eigenlijk n terugbetali g voor de 3 niet meegenomen stoelen. Helaas" dáár doen we niks mee". Jammer had n goede zet geweest voor volgende keer.

Jammer dat u teleurgesteld bent. Wij hebben in deze tijd ruime annuleringsvoorwaarden, maar zodra de goederen voor u klaar gezet zijn en wij hier dus ook arbeid aan hebben besteed, verwachten wij ook dat u uw afspraak nakomt en afneemt wat u besteld heeft. Hoe zou u het vinden als het andersom zou zijn. U besteld stoelen komt ze afhalen en wij zeggen helaas u krijgt maar de helft mee. Dat zou toch ook niet netjes zijn. Als u bij het ophalen over een financiële vergoeding had gesproken hadden wij u dit meteen kunnen uitleggen. Nu komt u er ook nog eens achteraf mee. Er zijn diverse e-mails naar u verstuurd, wat ik uit de historie van ons systeem kan zien. Raar dat deze niet ontvangen zijn. Wellicht in uw spambox terecht gekomen?

Top!!

Netjes op afgesproken tijd opgebouwd en weer afgebouwd. Goede kwaliteit en tot in de late uren bereikbaar via de app voor eventuele vragen. Vriendelijke mensen

Met aandacht en professionaliteit snelle service

Zeer adequaat en snel geholpen in tijden dat dat nodig is. Meedenkend, goede service, scherpe prijzen! Zeer breed assortiment om te voldoen in behoefte.

Echt top!

Vriend van mij was zo verrast! Varken was makkelijk op te zetten en net zo makkelijk weer op te ruimen. Goeie service en persoonlijk bericht achteraf. Alles echt super goed!

Goede en snelle service

Online bestelling, zeer snel reactie. Vervolgens op vooraf gegeven tijd bezorgd en afgehaald. Door vriendelijke medewerkers.

Nvt

Nvt

Beste service van almere ik huur al 4 jaar bij jullie nooit problemen gehad.

Alles top geregeld!

Supergoede service, netjes alles bezorgd en weer opgehaald

Eenvoudig spullen huren met prima service

Eenvoudig spullen huren met prima service

Altijd goede en snelle service.

Ik kom hier al jaren en het bevalt prima.

Top mensen!

Alles netjes en goed geregeld. Je krijgt een reminder via de app over de ophaal en inlevertijden,super handig

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Ter plaatse nog een verandering gedaan, heel goed meegedacht

Prima geregeld

De spullen zijn schoon, in goede conditie en op de afgesproken tijd bij ons geleverd.

Top geregeld

Op laatste moment een abraham nodig stond volgende dag gelijk klaar!

wat een goede service. Doordat ik niet op de gewenste tijden kon ophalen, mocht ik het bij iemand th

Helemaal super

Keurig ontvangen ! Alles netjes meegekregen ! Vooral blij met het terug brengen , maakte me zorgen omdat ie niet helemaal super droog was en kreeg hem niet opgevouwen maar gelukkig was dat allemaal geen probleem ! Dankkk

Goede service, perfect!

De tenten die ik heb gehuurd werden op de dag zelf afgeleverd en opgebouwd, hierin werd ik volledig ontzorgd. Ik heb mijn event kunnen draaien en 's avonds kwam Party Rent Almere de tenten netjes weer ophalen. Wederom hoefde ik niks te doen. Perfecte communicatie en service, top!

Jullie zijn goed bereikbaar, flexibel en servicegericht. Prettig om mee samen te werken

Fqntastische service

wat een top bedrijf! Vriendelijke mensen, perfecte staat van party tent en andere spullen Netjes geplaatst en opgehaald. Zeker de moeite waard voor een volgend feestje! Bedankt lieve Debby & Ber voor jullie hulp bij het geslaagde feestje

Top service!

Vriendelijk en goed te woord gestaan. Behulpzaam echt een aanrader

Top service

Snel kunnen regelen en ophalen!

Perfecte service en prijs

Tenten geleverd, verhoging set erbij nav vragen over plaatsen, erg attent. Genoeg keuze en echt een aanrader

Prima!

Goede installatie. Wel jammer dat door misbruik van anderen, de microfoon er niet meer bij zit.

Slecht georganiseerd

Ik vind de ophaal mogelijkheid erg beperkt. Eenmaal opgehaald bleek er geen blower bij te zitten. Die werd na moeilijke bereikbaar te zijn. Wel alsnog gebracht. Zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat u de service als slecht heeft ervaren. We proberen zo goed mogelijk werk te leveren maar helaas gaat er ook bij ons wel eens iets mis, onze excuses hiervoor. Dat wij beperkt open zijn heeft te maken met de situatie waarin we momenteel leven, en dit is de enige manier om door te kunnen gaan.