Excellent

Friendly,helpful and professional!!! Definitely recommend.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Spullen prima, geen duidelijke communicatie

Omdat ik gevraagd heb of de spullen rond half negen opgehaald konden worden. Wat keurig met beantwoord, gaan we regelen, kreeg ik onaangekondigd 25,00 euro door berekend. Dat had ik graag van te voren geweten, nu werd ik ermee geconfronteerd bij levering. Terwijl op de factuur 2 x 9.50 euro berekend was.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Me spullen werden voor me in de auto gezet. De mensen zijn vriendelijk en geven een goede advies. Bedankt

Super geregeld!

Wij hebben voor 2 evenementen glaswerk en koelkasten gehuurd, heel snel geleverd, en ondanks het korte termijn, goeie service verleend.

Altijd vriendelijk, top service

Bestel er al reeds een aantal jaren. Aflevering en ophaal service is altijd op tijd. Kwaliteit van de klapstoelen zijn ook goed stevig.

Flexibel

Prima prijs, goed bereikbaar en flexibel vwb het ophalen van de ghuurde spullen.

klantvriendelijk

Vanaf ons eerste contact met Party-Rent verliep de communicatie goed en was duidelijk. Wij zijn zeer tevreden en zullen wanneer de gelegenheid zich voordoet gebruik maken van hun verhuur service.

Keurig en prima kwaliteit

Nieuwjaarsborrel geregeld met gehuurde spullen. Helemaal tevreden! Was heerlijk feestje

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Voor de 2de keer besteld. Stevige tafels en dicht bij huis.

Super service

Altijd vriendelijk geholpen, meedenkend en oplossing gericht bedrijf. Voor een geslaagd feest moet je daar zijn.

Snel.duidelijk.vriendelijk

Goede service.

Alles prima verzorgd

Voor herhaling vatbaar

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Prima service, wel nog een paar aandachtspunten

Op zich was de levering prima; wel een paar kanttekeningen: - de aantallen van borden en glaswerk klopten niet helemaal - ondanks dat ik half november de bestelling al had geplaatst, kreeg ik een uur voor levering te horen dat er een andere tafel zou worden geleverd, want het was druk. Het lijkt mij dat ik toch ruim op tijd was. - een verandering die wij per mail hadden aangegeven werd pas weken later bevestigd. Ik kreeg wel direct een mail van bevestiging van ontvangst, niet van de verandering. - uitbreiding assortiment glaswerk met wat mooiere glazen, ze ogen wat lomp. Keuze servies is wat mij betreft voldoende. Dit is bedoeld als opbouwende kritiek, misschien hebben jullie er iets aan

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Goed bereikbaar, vriendelijke balie personeel.

Snel en gemakkelijk eettafels gehuurd voor een groot kerst diner. Goede service.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Aardige mensen, meedenkend en prima service!

Ik heb alles gezegd in bovenstaande zin.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Goeie service alleen moet je toch alles afnemen of wassen

Spullen werden binnen gezet tafels waren heel vies en stoelen van stof waren niet om aan te zien heel vies en sommige stoelen waren beschadigd. Service was echt goed maar jammer van de spullen. Ik zou ze aanbevelen voor klapstoelen maar de stoffen stoelen niet. Scheelt ook veel geld.

Helemaal oké

Alles stond keurig klaar. Goed bereikbaar. Nette prijs.

afspraak perfect na gekomen

afspraak van bestelde spullen op afgesproken tijd gebracht en weer gehaald

Positief

Duidelijke afspraken en zeer tevreden over de levering.

TOP!!

goede communicatie en service. erg klantvriendelijk!!!

Goed geregeld

Ik ben heel blij met hoe de bestelling verlopen is. Goede service, fijn personeel.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Waren optijd met leveren alles snel opgezet

Alles netjes gedaan

Uitstekende ervaring, goede service

Glazen besteld, netjes schoon en goed verpakt in een tray. Goed te bereiken via de telefoon. Aanrader. Bert

Goede sevice

Positieve ervaring, klant vriendelijk en meedenkend. En erg flexibel in werkwijze. Ga zo door, voor de ontinuïteit van Party Rent.