Goede bereikbaarheid en goede servicr

Alles was te bespreken en mogelijk ik had sta tafels met rok en krukken erbij was top

Uitstekende afspraken

Per telefoon afspraak gemaakt.mail ontvangem en geregeld

Om een uitvaart te organiseren naar de wens van de overledene wijk ik uit naar verschillende plekken waar niet alle voorzieningen zijn geregeld. (bijvoorbeeld een huiskamer of tuin) Daarvoor heb ik tenten,stoelen enz enz nodig. De medewerkers van Party-Rent Almere denken met mij mee in de mogelijkheden die er zijn. Ze hebben contacten met andere bedrijven die ook voor mij belangrijk zijn en zetten dit ook in. De dienstverlening is prima, een paar knullen helpen met alles in en uit laden. Heel tevreden. Marianne van Bennekom Purper uitvaartzorg

Zijn erg behulpzaam

snel duidelijk hulpvaardig

Op dag dat ik huurproduct wilde lenen, kon ik het meteen ophalen. Het stond al klaar en de bediening was direct en snel.

Goede service en Vriendelijke ontvangst.

Helemaal top!

Goede, snelle service, brengen en halen van opblaasbare Ooievaar en allemaal op 1.5m afstand 👍🏼

Vriendelijk en goed geregeld!

Heb de week voor mijn jaardag stoelen en tafels geregeld voor zondag en het is maandag weer opgehaald.

Verjaardagsfeest voor bijna 60 gasten

Het was geweldig. Vooraf goed overleg, tuin ingemeten om de tenten te kunnen plaatsen. Nadat alles was genoteerd, toch nog dingen vergeten, die alsnog doorgegeven en de dag voor het feest werd alles geplaatst en opgebouwd. Op de dag zelf was er nog advies en ondersteuning om de heaters aan te zetten. En: vanwege onze zorg voor de storm kwamen medewerkers van Party-Rent aan het eind van de avond speciaal naar ons toe om de tenten af te breken en alles binnen te leggen. Verder werd alles op maandag na het feest opgehaald. Alles wat over was en alles dat leeg was, ging mee. Glazen, kopjes, bestek, noem maar op: alles alleen afgespoeld mee met Party-Rent. Voor ons een compleet ontspannen feest met alles dat nodig was om het goed te laten verlopen.

Goede ervaring

Gehele ervaring als prettig ervaren

Afspraken goed nagekomen.

Altijd goede service

zeer tevreden

De service laat niets te wensen over. Zeer professioneel en vriendelijk. Aangegeven van wijzigingen worden soepel verwerkt.

Prima service en vriendelijk personeel

Personeel heeft ter controle nog contact met mij opgenomen. Ze hebben de spullen netjes aangeleverd en alles opgebouwd. Duidelijk uitgelegd hoe alles werkt.

Een hele goede ervaring

Een hele goede ervaring

Goed geholpen telefonisch en aan de balie. Gehuurde product was ook goed.

Goed materiaal

Goede en comfortabele klaostoelen en tafels. Alleen jammer dat gezegd werd dat op zondag er rond kwart voor elf al iemand zou zijn maar dat er pas om 11.10 iemand kwam aanrijden en ons schema te krap werd.

Goede service, maar...

Goede service! Maar er was wat onduidelijkheid over extra kosten voor het bezorgen op verdiepingen. Daar mag vooraf duidelijker over gecommuniceerd worden.

Via de mail werd mijn vraag snel beantwoord. Voor het eerst hier iets gehuurd en we hebben het opgehaald. Alles verliep soepeltjes. We komen graag weer terug.

Zeer te vreden

Vriendelijke personeel ik kon snel mijn bestelling plaatsen en mee nemen aanrader en werd ook nog weer opgehaald.

Afspraak is afspraak goede service

Goede snelle service

Een zeer goede ervaring.

Goede service! Ik had een probleem met de stoppen en zelfs op eerste kerstdag behulpzaam, top!

Goed geregeld

Goed geregeld