Goede uitleg met een grap tussendoor

We hebben met een select groepje (6 personen) een dag BHV- op locatie gehad. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, er was alle ruimte voor vragen. Ik heb veel opgestoken van deze leerzame dag. Zelfs reanimatie en verstikking op een "baby"pop mogen oefenen. Heel interessant! Hoop het niet mee te maken maar als er wat gebeurd weet ik nu wat ik doen moet!

Duidelijke vriendelijke uitleg!

Evert-Jan vind ik een lieve man en hij wist duidelijk uit te leggen wat er tijdens een situatie moest gebeuren. Met af en toe een grapje tussendoor gaf hij wat luchtigheid aan de training. Ik heb er veel aan gehad en ik hoop dat ik in de toekomst weer een training van hem krijg of van iemand die minstens even goed is. Bedankt Evert-Jan!

• Ruimte voor interactie

Gezellig en leerzame cursus!

Veel mooie voorbeelden en fijne praktijk oefeningen. duidelijk en compact in een!

duidelijke uitleg

duidelijke uitleg over de mogelijke situaties. met daarbij de handelingen die gevolgd moeten worden. cursus van 1 dag, veel info maar niet saai.

• Ruimte voor interactie

Een goede en zinvolle cursus

Zeer leerzame cursus

Het was een geslaagde dag. Heel wat weten gekomen over de verschillende brandblussers en te handelen bij brand. Het was duidelijk en leerzaam

Leerzame dag!

Was leerzame dag, docent was up-to-date betreft de nieuwe wetenschappelijke kennis

• Ruimte voor interactie

Succes volle training top kwaliteit, warme welkom!

Top kwaliteit goed ervaring ,duidelijk uitleg!!

• Ruimte voor interactie

Een informeel doch doeltreffende cursus!

De trainer was een zeer vriendelijke, betrokken man die het zichtbaar leuk vind om zijn kennis te delen. Vanuit persoonlijke ervaringen en officiële (presentatie- & cursus-)materiaal weet hij dit goed over te brengen. De praktijk-onderdelen werden duidelijk uitgelegd en goed op toegezien, zodat iedereen het goed aanleerde.

• Ruimte voor interactie

Een leuke en hele leerzame cursus!

De BHV cursus van Evert-Jan was zeer leerzaam! Hij nam de tijd om ons alles duidelijk uit te leggen en de humoristische twist maakte het een prettige cursus. Het was gewoonweg een hele gezellige en leerzame dag. Ik voel me heel zeker over mijn BHV vaardigheden na het volgen van de cursus! Het was ook heel fijn dat er tijd en ruimte was voor genoeg vragen. Hierdoor is de cursus weliswaar een uurtje uitgelopen, maar dat had ik liever dan dat erdoorheen gejaagd werd en ik alsnog met vragen had gezeten.

Hele fijne cursus gehad.

De instructeur voelde ons goed aan en nam de tijd voor ons. De praktijk en de theorie sloten goed op elkaar aan.

• Ruimte voor interactie

Goede beknopte basistraining, iets uitgebreidere praktijkoefeningen zou wel kunnen.

Hele interessante en leervolle dag gehad. Alles werd duidelijk uitgelegd in een goed tempo. Als ik dan toch iets moet verzinnen zouden uitgebreidere praktijkoefeningen wel fijn zijn, dat het dichterbij komt wat je in de realiteit zou kunnen tegenkomen. Sander Verbeek Floramedia - Studio Boskoop

Erg leerzaam !

Ik heb veel geleerd. Er werd ons alles goed uitgelegd d.m.v dia’s/ filmpjes, buiten mochten we brandje blussen en binnen reanimatie uit oefenen. Kortom een wijze les !!

Top course

Ik vond de cursus leuk, iedereen zou al die informatie moeten weten, ik raad dit instituut aan

• Would you recommend us? Yes

Gezellig middag met veel informatie en voorlichting

Leerzaam

• Ruimte voor interactie

Een leerzame dag met theorie en praktijdoefeningen

Ik heb op de BHV cursus dag veel dingen geleerd. Je weet niet hoeveel je niet weet, tot dat je nieuwe dingen leert. Voornamelijk de informatie over brand (soorten brand; rook, stoom en damp; brandblusmiddelen; en het verloop van een brand) was voor mij zeer informatief. De praktijk oefeningen, voor het verzorgen van een bewusteloos persoon met of zonder ademhalingsproblemen en of hartstilstand, die zou iedereen moeten krijgen. Ik heb bij de beoordeling op verschillende punten soms iets minder dan vijf sterren gegeven, omdat ik denk dat iets meer pauze tussen de lesonderdelen goed zou zijn. Één om de stof te laten bezinken, en twee om rust momenten te hebben.

Duidelijk en gezellig

Het was een goede les, erg duidelijk uitgelegd en met veel plezier gebracht door de instructeur. De brandveiligheid en reanimatie zijn het belangrijkst en de instructeur heeft zijn les toegespitst op het vakgebied waar de cursisten het meest mee te maken gaan krijgen.

• Ruimte voor interactie

Een heel informatieve cursus over levensgevaarlijke situaties met toch een klein beetje humor

De cursus was heel goed opgebouwd. Er was een mooie wisseling tussen theorie, voorbeelden en praktische oefeningen. In een ontspannen sfeer maar wel op een intense manier hebben we verschillende noodsituaties besproken. Er was voldoende ruimte voor alle cursisten om vragen te stellen. Wat ik ook fijn vond is dat iedere cursist genoeg tijd kreeg om de praktische oefeningen te doen en feedback en tips voor verbetering te krijgen.

• Ruimte voor interactie

Het was een leuke les en ervaring!

Ik heb 8/9 geleden een bhv cursus gevolgt via school maar nooit meer iets meegedaan. Alleen vandaag tijdens de cursus merkte ik wel dat er toch veel was blijven hangen. De cursus zelf heb ik echt van genoten. Buiten dat het leerzaam was, heb ik zeker genoten van de manier waar op de cursus gegeven werd. We konden ons zelf zijn! Ook was het weer even leuk om een back 2 school ervaring te krijgen. Haha en doodlachen die accent!! Tot de volgende keer. Watertuin Schiedam

• Opgedane kennis N.v.t.
  • Ruimte voor interactie

Leerzaam in een ontspannen sfeer.

Erg leerzaam, krijgt alle informatie die je nodig hebt voor je bhv. Vragen kun je tijdens de les altijd stellen. Informatie wordt netjes op een beamer weergegeven. Fijn dat deze cursus 2 jaar geldig is!

• Ruimte voor interactie

essentiele basis BHV uitstekend behandeld en uitgelegd

terugkijkend op deze dag BHV is er veel blijven hangen. Dit komt met name door de fijne rustige uitleg. Cursus dag is afgestemd op de behoefte en praktijk dus op maat! Ik ben zeer tevreden omdat mocht er ooit iets gebeuren deze cursus in mijn kop zit wat te doen bij eerste alarm/nood. Dat is super gedaan! complimenten

BHV met humor

veel afwisseling om het langdradige eruit te krijgen. opleider heeft leuke humor.

• Ruimte voor interactie

Prima cursus met duidelijke docent

Interessante cursus met de praktijk en theorie goed afgewisseld van elkaar. Het blussen van een brand, reanimeren tot aan ehbo. Veel komt aan bod. Duidelijk uitgelegd door de docent met ook wat humor tussendoor.

• Ruimte voor interactie

Duidelijke uitleg in een informele sfeer

Namens onze organisatie D&F kregen wij deze BHV (opfris) cursus aangeboden. De manier waarop deze cursus werdt gegeven was erg prettig. Een duidelijk verhaal wat goed toegankelijk is voor iedereen, uitstekende praktijk oefeningen en vooral een leuke sfeer door zijn manier van uitleggen.

Goede, informatieve dag

Een dag met veel nieuwe inzichten. Fijne manier van lesgeven en communiceren.

Dubloen 150

1628RZ Hoorn