BHV = OK

Professionele begeleiding met een goede basis humor. Bedankt voor de leerzame dag!

Zoveel geleerd!

Evert Jan is een goede leraar, duidelijke taal, leuk hoe hij het aan de man brengt. Je blijft eigenlijk de hele dag scherp.

Duidelijke en leerzame les

Zeer veel opgestoken. Duidelijk alles aan de man gebracht met een gezonde dosis humor erbij zodat de tijd ook voorbij vloog.

Leerzaam en leuk

Evert-Jan is bekwaam in het geven van BHV. Hij heeft ons nieuwe dingen geleerd wat betreft veiligheid.

• Ruimte voor interactie

Goeie uitleg en goeie sfeer

Ik vond de les erg nuttig en de uitleg vond op een goede manier plaats

Veel van geleerd!

Heldere uitleg over brandjes wel/niet blussen en waarmee en instructie over reanimeren. Al met al een intensieve, leerzame dag. Ook prettig dat het wordt toegespitst op onze situatie. Oefenen in praktijk vond ik nuttig.

Leerzame en gezellige dag

Op een ongedwongen manier kwamen alle onderdelen van de BHV cursus aan bod. Veel voorbeelden uit de praktijk en zeer bruikbare tips. Een leerzame dag die voorbij vloog!

Prima!

Ik werk bij De Bres in Zwolle en de BHV was prima, goede structuur en alles goed uitgelegd en we konden de theorie oefenen dmv praktijk! De filmpjes vond ik erg gedateerd, ook omdat bv. Bi filmpje van de verdrinking de EHBO veranderd is mbt tegenwoordig. denk dat het goed is om andere nieuwe te gaan gebruiken.. verder erg fijn dat ik nu BHV kan toepassen, mocht het nodig zijn!

Duidelijke uitleg. Nieuwe dingen opgestoken. Betreft cursus in De Bres

Goed en compleet

Goed en compleet

Duidelijke uitleg.

Ik heb een erg duidelijke uitleg gehad. Een aantal keer geoefend en ik had het zo onder de knie! De presentatie met de interessante filmpjes houd je goed bij de les. Het is een aanrader!

• Ruimte voor interactie

Een prettig verlopen leerzame dag

Ooit in het verleden EHBO cursus gevolgd, veel veranderd in benadering. Basiskennis weer up to date

Heel leerzaam

Het was een lange dag, waarin ik veel geleerd heb. Beginnend brandje blussen, waarbij ik nu eigenlijk pas weet hoe en met welk blusapparaat. Reanimeren, dat lastiger is dan verwacht. En verbinden, dat tegenwoordig veel eenvoudiger is dan vroeger. Vooral geleerd, dat het belangrijk is, dat je er bent en dat je als BHV-er niet eens altijd zoveel hoeft te doen. Aanwezig zijn en geruststellen en de situatie goed proberen in te schatten. Indrukwekkend waren de beelden van een beginnende brand, die al heel snel heel groot werd. Zorgen voor eigen veiligheid en die van anderen is dan het belangrijkst. En natuurlijk eerst 112 bellen!

• Ruimte voor interactie

Ik vond het een leerzame en belangrijke cursus.

Er werd meer behandeld dan ik had verwacht en vind het een geruststellende gedachte juist te kunnen handelen in een noodsituatie. Alles is duidelijk uitgelegd en er was genoeg ruimte voor interactie.

Leuke en leerzame dag

Het was leuk om alle onderdelen daadwerkelijk zelf te doen. Er zat genoeg afwisseling in de dag en we konden gemakkelijk vragen tussendoor stellen. Gelukkig was er ook tijd voor af en toe een grapje.

Prima cursus

Met 4 man hebben we de BHV cursus gevolgd. Een goede uitleg, afgewisseld met oefenen en af en toe een filmpje.

vriendelijk, competent

De cursus was voor een herhaling van BHV/EHBO. Onze trainer was vriendelijk, competent, spreekt uit ervaring, heeft vele dingen een redelijke manier uitgelegd. Leuk vond ik ook dat hij vragen die hij niet direct kon beantwoorden, verder gaat uitzoeken en dan zal hij de antwoord nog terug koppelen

BHV met passie gegeven!

Ik heb meerdere bhv cursussen bij anderen gevolgd, maar deze komt er met een hele dikke voldoende goed voor de dag. duidelijke lesstof, en er is ruimte om eigen ervaringen uit te wisselen en daarop nieuwe inzichten en handelingen bij uit te leggen.

Pakkend

Door voorbeelden uit zijn eigen praktijk bracht de trainer de essentie goed over. De verdeling van de tijd over verschillende onderdelen was goed. Alles kreeg voldoende aandacht.

• Ruimte voor interactie

Erg nuttige informatie gehad en erg goed om te oefenen

Prettige dag met goede interactie van docent met cursisten. Heel fijn om praktisch te oefenen en we hebben heel nuttige informatie gehad. Veel geleerd!

• Ruimte voor interactie

Goede uitleg met een grap tussendoor

We hebben met een select groepje (6 personen) een dag BHV- op locatie gehad. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, er was alle ruimte voor vragen. Ik heb veel opgestoken van deze leerzame dag. Zelfs reanimatie en verstikking op een "baby"pop mogen oefenen. Heel interessant! Hoop het niet mee te maken maar als er wat gebeurd weet ik nu wat ik doen moet!

Duidelijke vriendelijke uitleg!

Evert-Jan vind ik een lieve man en hij wist duidelijk uit te leggen wat er tijdens een situatie moest gebeuren. Met af en toe een grapje tussendoor gaf hij wat luchtigheid aan de training. Ik heb er veel aan gehad en ik hoop dat ik in de toekomst weer een training van hem krijg of van iemand die minstens even goed is. Bedankt Evert-Jan!

• Ruimte voor interactie

Gezellig en leerzame cursus!

Veel mooie voorbeelden en fijne praktijk oefeningen. duidelijk en compact in een!

duidelijke uitleg

duidelijke uitleg over de mogelijke situaties. met daarbij de handelingen die gevolgd moeten worden. cursus van 1 dag, veel info maar niet saai.

• Ruimte voor interactie

Een goede en zinvolle cursus

Dubloen 150 1628RZ Hoorn