Leerzame cursus zeker aan te raden

Goede uitleg en leerzaam

Een geslaagde cursus!

Het was een leuke leerzame dag een hoop geleerd en zeker het stuk van de reanimatie.

Zeer duidelijke cursus

Een duidelijke cursus goed uitgelegd en alles bij zich voor een goede cursusdag. Op alle vragen een duidelijk antwoord. Kortom top! Bedankt

• Opgedane kennis
  • Ruimte voor interactie N.v.t.

Het was heel leerzaam en duidelijk uitgelegd

Ik heb er veel van geleerd

• Ruimte voor interactie

Zeer fijne en ontspannen cursus.

Ik heb het als een leerzame dag Ervaren!

• Ruimte voor interactie

Enorm fijn om te leren hoe je veel kunt betekenen in situaties waar het gaat om levens en waar elke

Ik vond het een enorm prettige manier waarop de cursus werd gegeven, met enthousiasme, geduld en inspelend op de groep die wij waren. ruimte voor vragen, heldere instructies, afwisselend en met goeie energie. We raden deze zeker aan en doen graag na een poos de herhaling.

• Ruimte voor interactie

Fantastische docent en prettige uitleg!

Een goede uitleg waarbij alle 'basis regels' duidelijk uitgelegd zijn. Daarnaast de uitzonderlijke situaties als aanvulling op de basis regels. Erg fijn en een ontzettend leuke docent!

• Ruimte voor interactie

Belangrijke materie zeer helder uitgelegd met veel praktische ondersteuning

Evert Jan is een prettige en benaderbare man, die rust uitstraalt, en ondanks de veelheid aan materie, de belangrijke zaken rondom veiligheid en gevaar goed en helder uitlegt. Hij stippelt de hoofdlijnen uit en laat je veel oefenen, waardoor je na de cursus het vertrouwen hebt dat je deze hoofdlijnen goed onder de knie hebt. Dit doet hij op een prettige en ook humorvolle wijze, waardoor de dag om was voor je er erg in had. Kortom; een uitstekende trainer!

• Ruimte voor interactie

Nuttige informatie die iedereen zou moeten kennen.

Op een leuke manier kennisgemaakt met BHV. Veel belangrijker is het feit dat je dingen leert waar je een mensenleven mee kan redden. Dat is onbetaalbaar.

Veel praktische dingen geleerd

De docent legde alles op een goede en duidelijke manier uit. Hij gaf zelf uitleg en liet daarnaast ook filmpjes zien om het een en ander te verduidelijken. Daarnaast kwam hij ook met praktische tips en dingen waar we als bedrijf zijnde over na zouden kunnen denken qua veiligheid. Vooral het gedeelte over de brandblussers en de defibrillator vond ik erg nuttig, het was goed om hier ervaring mee op te kunnen doen in een veilige omgeving.

• Ruimte voor interactie

Was weet een mooie dag met veel nieuwe dingen geleerd veel nieuwe snufjes en tactieken altijd weer fijn zo'n opfriscursus Mvg Jessica lub

Goede interactieve training.

De training wordt gedurende de dag afgestemd op de situatie in het betreffende bedrijf waarbij actualiteit en veiligheid ook aandacht krijgen

Toppiee

De lessen zijn zeer leerzaam! Het wordt eenvoudig uitgelegd en elk vraag die je stelt wordt uitgebreid uitgelegd! Humor zit er ook in zo blijf je tenminste wakker! Zeer toffe man om les van te krijgen zeker een aanrader voor andere bedrijven meneer bhv te laten geven ! Keepgoing with this good work!

• Ruimte voor interactie

Een hele leuke, maar vooral leerzame dag

Ik had nog nooit een BHV cursus gedaan, dus mocht ik via mijn werk deze cursus doen. Ik vond het heel leerzaam, maar ook erg leuk. Evert-Jan vertelde op een boeiende manier, maar liet het vooral in de praktijk zien. We mochten zelf al direct aan de slag. Hij zorgde voor een goede sfeer, had een lekkere lunch gemaakt en vertelde ons op zo'n manier dat het ook echt bleef hangen. Ik vond het erg professioneel, maar in een relaxte setting. Zou het zeker aanraden!

Leerzaam

Leerzaam en toepasbaar zakelijk als prive

Leerzame les!

We hebben een leerzame avond gehad van Evert-Jan. Hij kon goed inspelen op de situatie die voor ons interessant waren!

Functionele bhv traning

Prima training BHV. Vooral goed stilgestaan bij belangrijke onderwerpen zoals signaleren en actief reageren op (persoonlijke) noodsituaties. Daarnaast een goede reminder om binnen de locatie alles weer onder de loep te nemen

• Ruimte voor interactie

Precies de wijze waarop je graag een BHV cursus wilt volgen

Enorm blij dat ik voor Evert-Jan heb gekozen. Een vakkundige en bovenal aardig persoon, waarvan je op een heldere en professionele wijze cursus krijgt. Alle onderdelen voor het BHV zijn behandeld en daarnaast een leuke dag ervaren met een goed team. Gezien de prijs en goede reviews kwam ik bij hem terecht, ook bij de voorgaande reviews is er geen woord gelogen over het aanraden van de cursus.

• Ruimte voor interactie

Leuke opleiding, deskundig en geanimeerde docent

Evert-Jan is een docent met veel ervaring, goed op de hoogte van de ontwikkelingen en weet ook een dag flexibel in te richten op basis van vragen van cursisten.. Hij verstaat de kunst om dan toch alle onderwerpen te behandelen.

• Ruimte voor interactie

Fijne training. Duidelijk, met humor en alles behandeld

Ik vond het een fijne training. Mijn ervaring met BHV training was dat er vaak nadruk werd gelegd op Brand en minder op EHBO. In deze training was dat allemaal prima uitgebalanceerd, heb gewoon een hoop geleerd en hele oude informatie werd opgefrist. Als beveiliger krijgen wij met beide zaken te maken, dus goed dat er voor alles aandacht was. Evert legt goed en rustig uit hoe alles werkt en waarom je bepaalde zaken doet of niet doet. Zeer tevreden!

BHV = OK

Professionele begeleiding met een goede basis humor. Bedankt voor de leerzame dag!

Zoveel geleerd!

Evert Jan is een goede leraar, duidelijke taal, leuk hoe hij het aan de man brengt. Je blijft eigenlijk de hele dag scherp.

Duidelijke en leerzame les

Zeer veel opgestoken. Duidelijk alles aan de man gebracht met een gezonde dosis humor erbij zodat de tijd ook voorbij vloog.

Leerzaam en leuk

Evert-Jan is bekwaam in het geven van BHV. Hij heeft ons nieuwe dingen geleerd wat betreft veiligheid.

• Ruimte voor interactie

Goeie uitleg en goeie sfeer

Ik vond de les erg nuttig en de uitleg vond op een goede manier plaats