Waardevolle en boeiende manier om te leren

Letterlijk levensrettend en EJ is een prima docent die de dingen simpel en goed uitlegt. Aanraader voor elk bedrijf!

• Ruimte voor interactie

Top ervaring. Goede uitleg van Evert-Jan omtrent AED, EHBO, Brandoefeningen & meer.

Evert-Jan was zeer duidelijk in zijn uitleg voor de BHV-Cursus. Veel informatie opgestoken binnen één dag. Legt op een duidelijke manier uit met een goede humor. Hierdoor blijft de kennis beter hangen. Tevens hebben wij interessante praktijkoefeningen gedaan waaronder een vuurtje blussen d.m.v een brandblusser. Zeer interessant en zeker een aanbeveling.

Perfecte allesomvattende cursus in 1 dag

Vakles heeft een volledige dag verzorgd waardoor ik mijn BHV kennis weer helemaal up to date heb gebracht. Vakles is professioneel en legt alles zeer helder uit. Goede afwisseling theorie en praktijk.

Zeer deskundig met humor

Alle relevante onderwerpen op een zeer deskundige manier uitgelegd met praktijkvoorbeelden en humor.

• Ruimte voor interactie

Belangrijk dingen geleerd én gelachen

Duidelijk uitgelegd, allerlei verschillende materialen ter ondersteuning, praktische blik en dan ook nog “ending with a bang”. Goede BHV cursus

• Ruimte voor interactie

Een uitstekende les, met humor gebracht

Weer een bhv, saai. Was mn eerste gedachte. Deze les was gezellig. Met humor. Interactie. Leerzaam. Kortom. Eindelijk een bhv training. Waar we wat leerde en waar we gefocust bleven. Deze les was een verademing.

• Ruimte voor interactie

Leerzame cursus BHV met humor gebracht!

Een zeer leerzame dag gehad met een cursusleider die de stof met humor bracht waardoor het een zeer aangename ervaring was. Veel praktijk oefeningen waardoor er afwisseling was in luisteren en doen. Kortom een fijne cursus dag.

• Ruimte voor interactie

Zeer enthousiaste man die vol passie de kennis wil overbrengen. Een zeer geslaagde dag

Prima, duidelijk.

Duidelijke BHV dag gehad. Toepasselijke filmpjes waardoor het duidelijk overkwam.

• Ruimte voor interactie

Veel geleerd op ontspannen manier

De vakles van EvertJan heb ik als plezierig en leerzaam ervaren. Veel praktijkvoorbeelden die ook blijven hangen. Soms wat chaotisch, maar dat kwam ook doordat we alle gelegenheid hadden om onze vragen te stellen tussendoor. En dat was ook wel prettig.

• Ruimte voor interactie

Een prima update van mijn BHV

Evert weet de informatie duidelijk over te brengen op een heldere interactie manier met de nodige dosis humor tussendoor

Duidelijke cursus met humor

Cursus was duidelijk. Mooi tempo en met humor gegeven. Plus de duur van twee jaar is een pluspunt

Prettig ondanks de avonduren

Goed in contact, na even inkomen een ontspannen manier van cursus leiden, de stof goed behandeld, alle facetten bij langs geweest. Dank voor coronaproof en onderbouwd lesgeven

• Ruimte voor interactie

Praktische en gezellige BHV-dag!

BHV op locatie bij ons op kantoor, en dat met alleen vrouwen. Best een uitdaging, maar absoluut goed geslaagd! Een hele praktische benadering, prettige manier van uitleggen (niet te langdradig), en ruimte voor vragen en af en toe een grapje. Het was voor ons een geslaagde dag!

• Ruimte voor interactie

Zeer leerzaam en er boeiende dag

Vandaag weer een BHV cursus gehad Maar dit was ver uit de beste en leerzame BHV cursus die ik heb gehad Hij brengt het erg leuk en duidelijk zo dat je ook bij de les blijf en geïntegreerd mee doet Echt een dikke 10 Nu all weer zin in de volgende cursussen

Leerzaam en goed volgbaar

Ondanks dat het heel wat uren achter elkaar waren, werd luisteren en zelf handelingen oefenen goed afgewisseld. Hierdoor was de informatie goed te volgen en de dag vol te houden.

• Ruimte voor interactie

Leuke, heldere en up to date BHV les

Een bijzonder prettige manier van lesgeven en sterke voorbeelden maken van deze BHV training een zinvolle en goede lesdag. Evert-Jan weet de groep op een humoristische manier geboeid te houden en zijn ezelsbruggetje m.b.t. welk blusmiddel waar voor te gebruiken is voor mij nu zo klaar als een ijsklontje!

• Ruimte voor interactie

Een leerzame cursus met een humoristische touch

In tijden van Corona maakte Evert-Jan er haast een "uitje" van voor ons team. De dag was prettig ingericht waardoor je ook in deze tijden de juiste materie kan opdoen en nog steeds ruimte krijgt om veelvuldig te oefenen. Het wordt met een goede dosis humor gebracht, wat wat lucht geeft aan de materie, maar je ook zeker op scherp zet! Zo weet ik nu dat je niet iedere brand met elke blusser kan doven... Ik ga de wijze van les geven, met handige bruggetjes van Evert-Jan, niet snel vergeten. Tot over twee jaar!

• Ruimte voor interactie

Een leerzame, leuke, duidelijke cursus

Ik heb een erg leerzame en gezellige dag gehad. De instructeur was kon goed uitleggen en hield de stof luchtig. Af en toe een grapje of wat tijd om te kletsen, wat hielp met focus erbij houden. Ook kon hij goed ingaan op vragen en wist hij de stof duidelijk te brengen. Ookal heb ik al eerder een BHV cursus gedaan, voelde deze relaxter en duidelijker. Zou het zeker aanbevelen, eerste hulp en reanimatie redt levens en ik ben blij dat ik mijn kennis opnieuw op een leuke manier heb opgefrist.

• Ruimte voor interactie

BHV koning van Nederland!

Al bij het gesprek over de offerte werd duidelijk dat de open en relaxte Evert-Jan onze trainer ging worden. Transparant over het programma, flexibel met de (gewijzigde) planning en enorm behulpzaam met extra tips voor onze organisatie terwijl de prijs al zo scherp is (wat heel fijn is als je een nonprofit organisatie bent). Voor ons voelde de training meer als een dagje teambuilding! En waar sommige onderdelen van BHV training best even eng kunnen zijn voor sommige collega's, stelt Evert-Jan je op je gemak en neemt hij de tijd voor verhalen en ervaringen. Het is eigenlijk jammer dat deze BHV 2 jaar geldig is, want we zien m over een jaar graag terug voor de opfriscursus :-)

• Ruimte voor interactie

Voor een tweede keer nét zo leerzaam als de eerste.

2 jaar geleden dezelfde cursus gehad. Deze keer ondanks de corona maatregelen weer veel geleerd van de cursus. Instructeur staat open voor veel vragen en betrekt de hele groep in zijn enthousiasme. Nogmaals dank en tot over 2 jaar!

Ongedwongen duidelijke training

Een ongedwongen sfeer en prettige manier van training. Duidelijk en met humoristische touch. Training als heel prettig ervaren.

• Ruimte voor interactie

Gezellige, maar toch informatieve les door enthousiaste docent

De BHV les was praktisch ingericht en ondanks de beperkingen door corona hebben we toch genoeg kunnen oefenen. Duidelijke taal en een no-nonsense aanpak met een humoristische inslag maakt dit een prima BHV cursus voor iedereen. Ik miste alleen een stukje over ontruiming, daar had ik graag iets meer over gehoord. Daarentegen was de uitleg over het vasthouden van de slang van de brandblusser onvergetelijk ;)

Leuk en heel leerzaam

De les die we hebben gehad vandaag was ontzettend leuk en leerzaam. Het fijne aan de les was dat er zo af en toe ook wat humor aan toegevoegd werd wat de cursus ook levendig houdt. Praktijk vond ik het leukste want hier kan de instructeur ook zien of het goed gaat en hier eventueel aanvullende feedback op geven.

• Ruimte voor interactie

Leerzame cursus zeker aan te raden

Goede uitleg en leerzaam