Het was heel leerzame cursussen

Ik heb mijn kennis ge-update en nieuw ervaring meegedaan zoals brand blussen

Top BHV les!

Met het werk een dag les gehad in de BHV. Goede en duidelijke uitleg over alle aspecten. Meneer neemt echt de tijd om uit te leggen en onderbouwd alles. Praktijk lessen waren erg leuk en gezellig. Zeker een aanrader!

Goede uitleg met humor.

Veel behandeld, geoefend. Weer een goede opfriscursus

• Ruimte voor interactie

Het was een erg goede cursus.

De uitleg was duidelijk en vervolgens mochten we dit nog in de praktijk toepassen en gaf de instructeur nog tips. Erg tevreden!

Gezellig en informatief

Duidelijke instructies, kan al je vragen concreet beantwoorden en brengt alles op een luchtige manier. Fijne man die verstand heeft van wat hij verteld en overbrengt. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk met goede en duidelijke voorbeelden. Zeer tevreden!

• Ruimte voor interactie

Gezellige & leerzame dag!

Gezellige & leerzame dag met veel ruimte voor praktische vaardigheden.

Duidelijk uitleg

Duidelijke bhv cursus

Gezellig en leerzaam

Ik heb een hoop geleerd in een leuke en leerzame omgeving. Zeker aan te raden

Goede uitleg, praktische tips

Goede uitleg, praktische voorbeelden. Theorie met ondersteunende beelden via internet en praktische oefeningen buiten.

Top uitleg, zeer informatief

Informatieve les!

Diep teleurgesteld!

Vandaag een cursus dag ingepland in Denhaag om 9u, geen adres ontvangen! Ik rij vanuit Rotterdam naar Denhaag en volg de opgeven kaart die op de vakles site staat aangegeven net als wat staat aangegeven dat de locatie ruim voor de cursus tijd wordt aangegeven ivb met diverse locaties. En ik kom aan op een rotonde. Ik parkeer mijn auto en betaal naast het tanken ook nog even parkeer kosten. Ik bel met de aangegeven vaste nummer en mobiele nummer, niemand neemt op en wordt ook niet op e-mails gereageerd. Ik vind dit zo ongeregeld en onprofessioneel ik ben al sinds 5u op en wat men allemaal moet doen voor dat je naar je afspraak kan in de ochtend vroeg verschrikkelijk dit!!!

• Totaal oordeel docent N.v.t.
  • Inhoud cursus N.v.t.
  • Wijze lesgeven N.v.t.
  • Opgedane kennis N.v.t.
  • Ruimte voor interactie N.v.t.

Leerzame dag met gezelligheid

Kennis weer kunnen opfrissen en goed om veel te kunnen oefenen zodat je het eigen kunt maken. Gezelligheid en humor.

• Ruimte voor interactie

Een leerzame en leuke dag!

Het was een leerzame dag, ruimte voor vragen. Veel praktijk om er direct een goed beeld van te krijgen.

Leerzaam

Bhv cursus op locatie. Leerzaam en Evert Jan houdt ook van een grapje. Leuke dag gehad en veel informatie. Door alle materialen waar vakles over beschikt ook echt goed kunnen oefenen. We kunnen er weer tegenaan!

Super leerzaam

Heldere uitleg, met veel praktische tips. Uitgebreid de tijd om handelingen te oefenen.

• Ruimte voor interactie

Super leerzame dag gehad!

Evert-Jan heeft veel kennis en is een goede docent. Het was een enorm leerzame dag waar ik goed op terugkijk. Ben erg blij met de kennis die ik rijker ben. Evert-Jan vertelt de stof op een leuke manier, ik heb de gehele dag met veel aandacht geluisterd. Ik raad Vakles van Evert-Jan zeker aan!

Leerzame en leuke dag!

Evert-Jan legt alles duidelijk uit, deskundige instructeur met humor. Het was een leerzame dag.

• Ruimte voor interactie

Goed verzorgd, enthousiaste instructeur en een fijne kleine groep.

Veel geleerd over mogelijke situaties die kunnen voorkomen en hoe je dan hoort te handelen. De instructeur heeft een fijne uitleg, een dosis goede humor en veel kennis.

Prima!

Het was voor mij een herhaling van eerdere opgedane kennis, maar er zijn toch wel weer dingen veranderd en aangepast. Altijd goed zo’n opfrissing. Cursus gehad van Evert-Jan en ik heb geen op- of aanmerkingen behalve dat ik het prima vond.

• Ruimte voor interactie

Een leuke en informatieve cursus

Goede uitleg Theorie-praktijk. Fijne instructeur met humor fijne manier van lesgeven. Deskundig.

Leerzaam, Praktisch en Activerend

Er wordt een breed scala aan onderwerpen besproken, maar door de praktische tips, oefeningen en voorbeelden komt de theorie tot leven. De docent is vakbekwaam en begaan met de cursisten.

• Ruimte voor interactie

Leuke, interactieve manier om BHV te ervaren!

Naast de theorie die dik in orde was, was het met veel uitleg, voorbeelden, relativeren en humor ook echt een efficiënte dag! BHV zit er goed in!

Leerzaam en speels

Ik vond het een leerzame middag met veel grapjes tussendoor. Dit hield het interessant en goed te volgen.

Leuke en leerzame BHV cursus door Evert-Jan

Evert-Jan legt alles duidelijk en met de nodige humor en anekdotes uit en dat ook nog voor een scherpe prijs!

Hele aansprekende les van Evert-Jan

De BHV training was erg aansprekend. Event-Jan weet de theorie met praktijk goed te verbinden en op een enthousiasmerende manier te vertellen.