Vriendelijk en deskundig

Bij merk-echt weten ze waar ze over praten. Ben altijd vriendelijk en goed geholpen.

Dankjewel Rick voor deze mooie woorden! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top, Zeker aanrader!

Alles verliep makkelijk en snel, zeker een aanrader!

Dankjewel voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne communicatie en snel reactie op vragen. Ook heel fijn dat ze je helpen met een subsidie aanvraag. heel tevreden over de service!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Isa. Super! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zuiver, correct en snel.

Merk-Echt ondersteund prima bij een merkregistratie. Heldere informatie, duidelijk advies en een zeer snelle reactietijd.

Dankjewel Siebe voor de review! Dat betekent heel veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Wederom een goede ervaring

Al eerder heeft Merk-Echt ons goed geholpen. Ook deze keer was er snelle opvolging op onze aanvraag en goed advies.

Dankjewel Iris voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Totale ontzorging van het beheer van onze merken portefeuille

Merk-echt beheert onze merken protefeuille al minstens 15 jaar tot volle tevredenheid. De pro actieve werkwijze neemt ons nagenoeg al het werk uit handen.

Wauw! Al zo lang klant bij ons en tevreden over onze werkwijze, daar zijn we heel trots op! Dankjewel Andre voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

De snelheid van de communicatie sprak mij zeer aan. De volledigheid van de informatie was uitstekend en het opvolgen van de afspraken.

Super Nancy! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Vlotte en professionele service

Ben geholpen aan een subsidie en mijn merk was binnen no time aangevraagd. De subsidie had ik op mijzelf nooit kunnen vinden dus ik ben ook goedkoper uit door het via Merk-Echt aangevraagd te hebben. Ze zijn altijd goed bereikbaar en reageren snel op hun mailtjes. Kortom, top service!

Wauw! Dankjewel voor je mooie woorden Adil! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Duidelijke uitleg en merkregistratie adequaat in gang gezet

Duidelijke uitleg en vervolgens is het traject voor merkregistratie adequaat in gang gezet. Fijn contact met Matthijs Aussems

Dankjewel voor je mooie woorden Bart! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Super bedrijf die helpen waar nodig!

Mijn ervaring met merk-echt is goed! Ze helpen waar ze kunnen en zetten hub echt in voor de klant...

Wat fijn om te lezen dat je ervaring goed bij ons is Remko. Dankjewel voor de review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Pro-actieve service + fijn contact

Merk-Echt heeft een pro-actieve houding t.a.v. het beschermen van merkrechten en denkt mee in de vervolgstappen. De afstemming hierin en opvolging t.a.v. mogelijke merkinbreuken hebben we als erg prettig ervaren tot nu toe.

Super Bob! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede communicatie, zeer duidelijk en wordt met een open hard geholpen.

Dankjewel Jordi voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Betrouwbare, meedenkende en klantvriendelijke partij voor merkbescherming

De afgelopen jaren heeft Merk-Echt zich bewezen als een betrouwbare, meedenkende en klantvriendelijke partij voor merkbescherming. Het contact met de verschillende medewerkers is heel prettig en constructief. Medewerkers zijn eerlijk en geduldig (niet alles gaat altijd even snel binnen onze eigen organisatie), denken mee over wat verstandig is en niet en daarmee ook over de kosten en diepen zaken graag verder uit. Ik word altijd tijdig op de hoogte gesteld met merkbewakingsberichten en uitlopende beschermingen en ontvang tijdig reminders. Kortom: een betrouwbare en betrokken partij om mee samen te werken.

Wauw Bas! Wat een mooie woorden. We zijn erg trots op deze review, dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Accuraat, to the point, geen blabla

Wij hebben een merkaanvraag bij Merk Echt gedaan. Er werd door een hele grote partij oppositie gevoerd tegen ons merk. Door tussenkomst van Merk Echt werd de oppositie teruggetrokken. Deskundig, en met raad en daad terzijde staan. Zo zie ik dienstverlening graag. Dankjewel

Wauw! Wat een mooie woorden, super bedankt voor deze review. Hier zijn we erg trots op. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Ik heb een hele prettige samenwerking ervaren. Ik wordt netjes van a tot z op de hoogte gehouden. Van het goedkeuren van een logo tot de registratie in het merkenregister en zelfs hielpen ze me met een subsidie waarvan ik niet op de hoogte was dat het bestond. Ze zijn erg professioneel en erg kundig. Ook heel erg vriendelijk en goed bereikbaar. Ik ben blij dat ik bij hun terecht ben gekomen en raadt ze aan bij iedereen.

Dankjewel Priscilla voor deze mooie complimenten! We zijn hier erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Ging goed

Aanraden..

Dankjewel Sadek voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer tevreden over de duidelijke en snelle dienstverlening

We worden goed geadviseerd over de mogelijkheden en wat wij het beste kunnen doen als bedrijf. Zeer tevreden.

Super Berry! Hier zijn we super blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top service!

Matthijs heeft mij geholpen in dit proces. Hij was heel behulpzaam en heeft voldoende geduld als dit nodig is. Ook de subsidie voor de merkregistratie wordt voor me aangevraagd en ik krijg overal netjes een update van gedurende het proces. Kortom top service!

Dankjewel Niels! Dit betekent heel veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Solide basis voor je merk registratie

Persoonlijk contact en kwaliteit staan hoog in het vaandel! Merk-Echt begrijpt wat de klant wilt met passende service.

Wauw! Wat een mooi compliment Jeffrey, dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Aandacht voor de klant!

Een prettig contact met snelle reactie op je vragen. Top service!

Dankjewel voor deze mooie woorden Jaap! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Vriendelijke en snel geholpen!

Dankjewel Djorny voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top ervaring!

Geeft goed advies, denkt met je mee, en geeft een registratiegarantie af in veel gevallen wat helemaal top is! Zeker een aanrader!

Wauw! Wat een complimenten Tim, dankjewel. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professioneel en ontzorgend

Top team met specialisten en je wordt totaal ontzorgd op een onderwerp dat niet onze core is.

Dankjewel Mark voor je mooie woorden! Hier zijn we super trots op. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Korte lijntjes en goede ondersteuning voor merkbewaking

We werken al jaren naar volle tevredenheid samen met Merk-Echt voor het vastleggen en bewaken van ons logo en bedrijfsnaam. Warm aanbevolen!

Super Bart! Dankjewel voor de mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer goed!

goede informatie en snel

Dankjewel voor de mooie review Sander! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Keizerstraat 7

4811HL Breda

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.