Fijne communicatie en een soepel verloop van het gehele proces.

Dankjewel voor je mooie woorden Esra! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Hele snelle en duidelijke service!

Ik word heel goed geholpen en alles word netjes uitgelegd. De medewerkers zijn heel erg vriendelijk en helpen je met je vragen. Ik ben erg tevreden met de service van Merk-Echt.

Super om te lezen Yahya! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Persoonlijk, deskundig en snel contact

De lijntjes zijn kort en de informatie is duidelijk overlegd en besproken met mij als klant.

Geweldig !!

Matthijs Ausems heeft mij heel goed geholpen top medewerker !! Duidelijk en klant gericht.

Dankjewel Dino voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Maartje van Merk-Echt

Fijne partij om mee te werken.

Goed advies en snel antwoord op vragen.

Bedankt voor je mooie woorden Astrid! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Maartje van Merk-Echt

Nothing to complain

Easy communication, rapid reaction, reasonable price

• Would you recommend us? Yes

Lydia, thank you for your review. Yours sincerely Maartje, Merk-Echt

Heldere dienstverlening!

Goede communicatie en voortgang van stappen :-)

Bedankt Monique voor je feedback. Met vriendelijke groet, Maartje van Merk-Echt

Ik ben zeer tevreden over hoe het proces van het merk registeren gegaan is. Ik werd van stap tot stap op de hoogte gehouden via de mail en telefonisch.

Dankjewel Regilio dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijn bedrijf om mee te werken.

Zeer klant gericht en een goed advies! echt een aanrader!

Bedankt voor je mooie woorden Kevin! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-echt

Goede service!

Matthijs heeft me heel goed geholpen met het indienen van mijn merk.

Dankjewel voor je compliment Samuel! Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Vlotte communicatie!

Zeer vlotte en duidelijke communicatie, top!

Dankjewel voor je review Sander! Hier zijn we super blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Kwaliteit, Professionaliteit, Duidelijk

Professioneel, snel, meedenkend en prettig geholpen om ons merk te registeren.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Tom, dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Deskundig en altijd keurig te woord.

Staan altijd net en keurig te woord. Wordt altijd keurig op tijd ingelicht dat de tijd weer verstreken is. Om verlenging aan te vragen.

Super om te lezen dat je zo tevreden bent Benno. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Super deskundig en snel advies. Denken goed met je mee en zien de urgentie van de situatie.

Bedankt voor je mooie woorden Mimi! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Mijn merkaanvraag werd echt uit handen genomen

Meedenken vanuit mijn situatie was fijn. Misschien iets meer duidelijkheid over het totale proces.

Dankjewel Puck voor je review! Vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Alert en goede service!

Merk-echt helpt ons al sinds jaren met het in goede banen leiden van onze merk rechten, registraties, octrooien en patent bescherming, en het alarmeren als anderen daar inbreuk op maken.

Dankjewel voor je review Eric! Een fijne dag gewenst, Merel van Merk-Echt

Professionele partij met een zeer prettige informele no-nonsense aanpak.

Begin dit jaar heb ik mijn BENELUX Beeldmerk met woordelementen en Woordmerk laten vastleggen via Merk-Echt. Na getwijfeld te hebben om dit zelf te doen ben ik blij dat ik dit uitbesteed heb aan de specialisten bij Merk-Echt. Het is fijn om een partner te hebben die met je mee denkt en klaar staat om je te voorzien van het juiste advies. Daarover gesproken; het advies, communicatie en voorstel waren altijd erg duidelijk. Er is altijd iemand die je telefonisch te woord kan staan, wat prettig en snel werkt. Ze werken met een eigen systeem waarin je alle (juridische)gegevens door kunt lezen vóór de aanvraag ingediend wordt bij de overheidsinstantie. Zo kunnen er nog aanpassingen gedaan worden en weet je zeker dat je alles afdekt. Complimenten naar Just voor het fijne contact en de begeleiding in het traject voor zover :).

Wauw! Wat bijzonder dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven, dankjewel Carlo! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

vlot, efficient en vriendelijk

zie boven

Bedankt voor deze review Lard! Dit betekent heel veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Vakkundig

Ik ben zeer tevreden over het contact met Merk-Echt. Zijn zeer behulpzaam, vakkundig en reageren snel.

Dankjewel Lauren voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel contact en goeie service!

Het contact is snel en bij vragen werden we perfect geholpen. Mochten we nog aanpassingen aan ons merk gaan doen komen we zeker terug!

Dankjewel Marinus! Hier zijn we super trots op. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekend!

Merk-echt heeft mij netjes geholpen en begeleid in het proces van mijn merk aanvraag. Ondanks dat ik zelf nog vast liep in mijn ontwikkel fase hielpen ze mij enorm. Alles werd netjes toegelicht en als ik een vraag had werd ik altijd goed en netjes te woord gestaan.

Super om te lezen dat je zo tevreden bent Luciano! Deze review betekent heel veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Alles goed geregeld, snelle hulp indien nodig

Zaken zijn allemaal goed geregeld. Bij misbruik naam helpen ze snel en goed.

Dankjewel Angelique voor je mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Vriendelijk en deskundig

Bij merk-echt weten ze waar ze over praten. Ben altijd vriendelijk en goed geholpen.

Dankjewel Rick voor deze mooie woorden! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top, Zeker aanrader!

Alles verliep makkelijk en snel, zeker een aanrader!

Dankjewel voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne communicatie en snel reactie op vragen. Ook heel fijn dat ze je helpen met een subsidie aanvraag. heel tevreden over de service!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Isa. Super! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.