Top service!

Goede ervaringen gehad met merk-echt. Hele goede samenwerking en kennis opgedaan omtrent het oprichten en aanvragen van een e.u. merk. Geen spijt van om dit aan merk-echt over te laten.... Top! Jos

opdracht uitgevoerd volgens aanvraag

Open communicatie, duidelijke feedback

Merk-Echt helpt je op weg in een onbekende materie

De contacten verlopen soepel en correct. Achteraf werd duidelijk met welke termijn we te maken krijgen, dit kan 8 maanden duren. Je betaald voor iets waarvan de uitkomst ongewis is. Merk-Echt werd tevens door onze jurist aanbevolen.

Top service!

Vriendelijk en hulpvol

Helder voorstel, behulpzaam met goed advies, snel en goed bereikbaar.

We hebben een offerte aangevraagd voor een EU merk registratie. Hierop kwam snel een email met een helder voorstel. Na een aantal telefonische consults waarin onze vragen goed beantwoord werden, hebben we voor Merk-Echt gekozen.

Netjes geholpen en goede samenwerking!

Merkecht heeft bewezen klantgericht te zijn. Ze zijn makkelijk in de omgang en schakelen over het algemeen heel erg snel. Alles wordt snel en secuur geregeld en je kan alles online ondertekenen.

Snelle opvolging, goed (persoonlijk) advies, eigenlijk geen omkijken naar. Gewoon goed dus!

Prima professionele partij

Denken uitgebreid mee en komen met voorstellen waar ik zelf niet op was gekomen om de merkaanvraag succesvol door te voeren. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding dus blij mee en ga ze vaker inschakelen want ze zijn veel goedkoper dan een ouderwets merkenbureau.

Duidelijk waar ze voor staan

EU merkregistratie goed opgepakt

Snelle en duidelijke communicatie

Na het eerste contact volgde snel alle informatie die ik nodig had om tot een besluit te komen. Uitleg is duidelijk en niet te juridisch uitgelegd. Merk-Echt neemt zelf het initiatief wat zeer gewaardeerd word.

Flexibel en door totdat het passend is.

Vanuit onderbouwde kennis tot beste concept en ook al is het even puzzellen; prima resultaat

Top bedrijf !

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Merk Echt en zeer tevreden over de service die zij verlenen, maar vooral over hun expertise en het meedenken met de klant. Wij zullen zeker in de toekomst vaker gebruik maken van hun service ! Bedankt Mitchell bedankt Merk Echt ! Alya Delicatessen

Goed bedrijf

Goede ervaring

Prima geholpen

Behulpzaam en snel

Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Merk-Echt. Ze zijn snel, behulpzaam en denken mee. Ze boden zelf aan een overzicht van onze merkregistraties te maken, wat erg handig is voor mij.

Zeer positieve ervaring met het team van Merk-Echt (pro-actief)

Fijn om een bedrijf te leren kennen die vakinhoudelijk goed op de hoogte is van zijn business waardoor de klant optimaal kan worden geholpen.

Klantgericht en duidelijk

Duidelijke informatie voorziening. Klantgericht. Betrouwbaar. Heldere communicatie.

Goede service op alle vlakken

Bedankt voor jullie service. Communicatie en klantenservice is top. 1 verbeterpunt: er was een case niet goed doorgezet waardoor wij 3-4 weken extra hebben gewacht. Dat is het enige. Verder was alles top! Lekker bezig, houden zo!

moet nog blijken

Het registreren is super handig. In hoeverre je merk beschermt blijft zal op termijn moeten blijken.

Een echte service gerichte organisatie

Merk-Echt ontzorgt je volledig. Vriendelijk personeel die communicatief vaardig zijn en je helpen in de wereld van merk registratie.

Mijn complimenten naar Mitchel de reus. Vriendelijke meneer die, zijn werk uitstekend doet legt alles goed uit. Heeft mij super goed geholpen, zal je vragen hebben dan zal hij je zo snel mogelijk beantwoorden. Al is het mailen of bellen super fijn. Telefonisch verbinden, de colleges je netjes door. Naar de juiste persoon. Kijken gelijk mee waar het over gaat. Wil jij ook je merk registeren? Kom dan naar Merk-Echt super bedrijf!! Met vriendelijk groet Arthur ibraim

Betrouwbare, pro-actieve partner.

Prima ervaring met Merk-Echt. Zeer tevreden over hun werkwijze.

ervaren club die snel reageert op aanvragen

prima club waarin communicatie en uitleg helder en duidelijk is. vragen worden snel opgepakt.

Merk-Echt neemt je serieus en staat oprecht voor je klaar.

Als leek ben ik in een aanzienlijk korte tijd te weten gekomen hoe het zit met merkbescherming en merkbewaking van mijn woordmerk. Mijn contactpersoon Just Rijken doet er alles aan om vragen uitstekend te beantwoorden. Daar gaat meestal geen werkdag overheen of de vragen zijn netjes beantwoord. Ook vind ik het prettig dat de processen duidelijk uitgelegd worden. Tip voor Merk-Echt: de eerste keer dat ik contact opnam en ik aangaf dat ik geïnteresseerd was in het registreren van een merknaam, zou ik terug gebeld worden. Dat is niet gedaan, waarna ik naar 2/3 dagen besloot zelf nogmaals contact op te zoeken. Dat doet natuurlijk niet iedereen en dan loop je eventueel klanten mis.

Zeer professionele partij met de juiste dosis kennis en klantgerichtheid

Voor de merkregistratie van ons merk 'OTree' zijn we uitstekend geholpen door Just en het team. Bedankt hiervoor!

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al bijna 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.