Goede communicatie goede adviezen goede terugkoppeling

Beste Saskia, Dankjewel voor je mooie woorden! We zijn erg blij dat je tevreden bent over de communicatie, onze adviezen en de terugkoppeling. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Vijf uit vijf!

Bigbooom werkt als branding agency al een aantal jaar samen met Merk-Echt en ze zijn niet voor niets onze vaste partner waar het gaat om merkbescherming voor onze opdrachtgevers. Aanvragen worden adequaat opgevolgd, advies is altijd op maat evenals de juridische support. Als je echt werk van je merk wil maken, zoek dan gewoon niet verder en bel deze ervaren club. Je zult het verschil merken!

Beste Jeroen, Dankjewel voor je lovende woorden! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn en dat Bigbooom ons aanbeveelt. Hier zijn we super trots op! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Merel van Merk-Echt

Snel en duidelijk geholpen bij de registratie van ons merk.

Het registreren van ons merk verliep heel snel en eenvoudig via Merk-Echt. Op de website wordt het hele proces van de merkregistratie heel duidelijk uiteengezet. Tevens wordt dit nog eens nader toegelicht tijdens het eerste telefonisch contact met een van de specialisten. Hierdoor kost het voor ons als bedrijf nagenoeg geen inspanning en worden we volledig ontzorgt door Merk-Echt.

Beste Marco, Dankjewel voor je mooie woorden. Wat leuk om te horen dat je zo positief bent over de website en het contact met een van onze adviseurs! Dat betekent erg veel voor ons. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Wij zijn heel goed ontzorgd bij de registratie van een merk

Na eerst wat verkennend en vrijblijvend werk heeft Merk-Echt ons heel goed geholpen en ontzorgd bij de registratie van een merk. De communicatie liep soepel, alle stappen werden goed gecommuniceerd. Met vragen waren ze goed bereikbaar en behulpzaam.

Beste C Hamming, Dankjewel voor je mooie woorden. Wat fijn om te horen dat de communicatie goed is bevalen. Hier zijn we erg trots op! Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en deskundig geholpen.

Elke vraag wordt snel en deskundig beantwoord. Voelt zeer betrouwbaar en de systemen zijn makkelijk en doorzichtig. Niets dan lof.

Beste Anna, Dankjewel voor je positieve woorden. Hier zijn we heel trots op. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne heldere communicatie

Zo wist ik precies waar ik aan toe was m.b.t. mijn vraagstuk.

Beste Michel, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Houden alle merken voor ons perfect in het oog

Altijd worden wij er tijdig op geattendeerd dat merk en beeldmerk registraties dienen te worden verlengd. Merk-Echt heeft ons ook altijd vakkundig geadviseerd bij de eerste registratie van onze merken.

Beste John, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we super blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prima en snelle duidelijke uitleg en service

Beste Jean paul, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer tevreden over de samenwerking

Zeer tevreden over de samenwerking. Merk-Echt is helder in wat ze me mijn communiceren, zowel telefonische als ook per e-mail. Daarnaast zijn wij goed geadviseerd over de registratie.

Beste BNL Group B.V., Dankjewel voor jullie mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top service, altijd goed geholpen en goed bereikbaar.

Uitstekend.

Beste Adiel, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top service

Top service

Beste Maurice, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede begeleiding

Tot op heden verloopt het proces erg soepel, alle vragen worden netjes beantwoord. Het is een enorme verademing dat dergelijke processen uit handen gegeven kunnen worden en dat erop vertrouwd kan worden dat alles geregeld wordt.

Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede service, goede afhandeling!

Goede ervaring, aanrader!

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Ze denken goed mee en luisteren vooral naar de behoefte van de klant.

We zijn prima geholpen, en zeker een aanrader.

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle service en deskundig advies

We worden door Merk-echt altijd goed geholpen bij merk-aanvragen. Ze geven deskundig advies en reageren snel waardoor wij snel kunnen schakelen met onze opdrachtgevers. Een zeer tevreden klant!

Beste Elice, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prima geholpen door mensen die een goed advies geven.

Goed advies gekregen voor de aanvraag van een merknaam.

Beste Gerrit, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede begeleiding, goede service en klantvriendelijk.

Merk-Echt is een bedrijf dat proactief, behulpzaam en informatief bezig is. Bij vragen, krijg je (binnen de mogelijkheden) snel antwoord. Merkregistraties worden goed onderzocht, bekeken en over geadviseerd. Prettige, persoonlijke dienstverlening.

Beste Corine, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professionele en doelgerichte aanpak.

In de afgelopen 3 jaar heeft Merk-Echt 5 verschillende merkregistraties verzorgt voor ons. Altijd behulpzaam en heeft een ruime kennisbank waar je op kan vallen.

Beste Nathan, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heldere communicatie en een goed advies

Zeer tevreden over de samenwerking. Merk Echt is helder in wat ze me mijn communiceren, zowel telefonische als ook per email. Daarnaast ben ik goed geadviseerd over de registratie!

Beste Andre, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

super

super snel

Beste DecoDeb, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Erg goed geholpen.

Erg behulpzaam en denken graag met je mee.

Beste Ferdie, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer tevreden.

Vanaf het begin werd ik erg goed geholpen en regelmatig werd ik gebeld door mijn contact persoon Matijs, altijd bereid om mij te helpen en altijd vriendelijk. ben zeer tevreden met Merk-Echt.

Beste Masoud, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle en deskundige ondersteuning bij het aanvragen van merk registratie

Ik ben door Merk-echt goed geholpen bij mijn aanvraag. Het contact verliep vlot en acties werden gelijk doorgezet en terug gekoppeld. Een aanrader dus.

Beste Lex, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede service, advies en perfecte communicatie.

We zijn geholpen door Mitchell de reus, Duidelijke communicatie en geeft een goed advies! Alles is perfect geregeld!

Beste Robin, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Positief

Zijn goed bereikbaar, reageren snel zonder ze te pushen.

Beste Floor, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.