Makkelijk bereikbaar en altijd tijd om je te woord te staan

Erg blij met mijn ervaring met Merk echt, Just heeft me top geholpen

Response from the business owner

Dankjewel voor je positieve woorden Floris! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed en duidelijk verhaal

Snel geregeld en ook langdurig geldig dus prima

Dankjewel voor je review Andre! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Perfecte organisatie

Merk_echt verzorgt al 20 jaar onze merkregistraties. Altijd correct en volgens afspraak. Zij ontzorgen ons geheel met hun service.

Response from the business owner

Wauw, al 20 jaar! Dankjewel voor je mooie woorden Aad. Dit betekent erg veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heel tevreden

Ben zeer tevreden over Merk-Echt! Ik werd netjes en correct geholpen en werd netjes op de hoogte gehouden in het hele proces.

Response from the business owner

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en goede communicatie

Niks te klagen

Dankjewel voor je review Sam! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heel goed professioneel bedrijf!

Ik ben erg goed geholpen door Merk-Echt. Ze waren allemaal erg behulpzaam en gaven duidelijke uitleg. Altijd bereikbaar en even geduldig voor al mijn vragen. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Response from the business owner

Dankjewel Alexa voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Sterke communicatie en transparantie

Na een eerdere samenwerking met Merk-Echt door foute communicatie ging het even niet zo lekker in de samenwerking. Toch een 2e poging gedaan en beide partijen samen tot een super samenwerking gekomen. Altijd transparant en goede service!

Response from the business owner

Dankjewel Cas, voor je eerlijke en mooie woorden. We zijn erg blij te lezen dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Always professional!

We have worked together for more than 10 years and the cooperation is perfect! Very professional staff!

Thank you for your review Dorota! Kind regards, Merel Merk-Echt

Een simpele en fijne ervaring.

Merk-echt gevraagd om een Europese registratie te voorzien voor ons merk. Buiten dat ze zelf ook alles hebben uitgeschreven hebben ze ook extra classificaties aangewezen voor ons voor wellicht toekomstige producten. Zeer tevreden over het verloop en contact.

Response from the business owner

Dankjewel voor je mooie woorden Nick! Wij zijn erg blij met je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en prima geregeld

Alles snel en duidelijk geregeld

Dankjewel Robert voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer goed geregeld

Goede organisatie, duidelijk.

Response from the business owner

Super! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Raymond. Dankjewel voor de review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

nvt

Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede, snelle en duidelijke services!

Merk-Echt werkt snel en duidelijk. Geen onverwachte zaken en goede hulp om alles tav je merk te beschermen.

Response from the business owner

Dankjewel Edmund voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle nette afhandeling

Vakkundige ondersteuning, goed meedenken en dubbelchecken, precies wat je wilt.

Response from the business owner

Dankjewel voor je positieve woorden Tim! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen met het verlengen van een merkregistratie. Duidelijke uitleg en goed gevoel aan over gehouden.

Response from the business owner

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Jurg. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

snel en effectief

Persoonlijk advies, nabellen, doorpakken. Zeer tevreden

Dankjewel voor je review Brigit! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekend geholpen door een proactief team.

Tijdens mijn onderzoek naar de ideale bedrijfsnaam/merknaam heb ik veel begeleiding en uitleg van de diverse mogelijkheden gekregen. Bij het definitief maken van de keuze is er vervolgens, door diverse onderzoeken naar de bruikbaarheid van de namen, enorm geholpen bij het doorhakken van de spreekwoordelijke knoop. Als kers op de taart is vervolgens ook de subsidieaanvraag nog door Merk-Echt geregeld. Kortom, Teamease is een tevreden klant!

Response from the business owner

Super om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Dankjewel Frederik! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Nette service en goed advies

Je wordt goed geadviseerd en daaruit volledig ontzorgd dat is zeer belangrijk voor ons.

Response from the business owner

Wat een mooie woorden, Hajo! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne communicatie en professioneel meedenkend.

Fijne ervaring, goede communicatie, snel geholpen.

Response from the business owner

Dankjewel Wessel voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

zeer goede ervaring na telefonische uitleg

Zeer goed geholpen om het merk tot registratie aan toe te regelen nu de aanvraag en bevestiging van registratie in merken register nog afwachten

Response from the business owner

Fijn om te lezen dat we je zo goed hebben ondersteund in het proces. Dankjewel voor je review Dick! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer tevreden!

Hele fijne ervaring om met merk-echt samen te werken. Alle medewerkers zijn meedenkend en behulpzaam. Zeker een aanrader. Jos grobben.

Response from the business owner

Dankjewel voor je mooie woorden Jos! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

correcte partner

Vanaf het eerste contact heel stipte en correcte info en opvolging.

Bedankt voor je review Martine! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed en duidelijk geholpen

Het loopt nog maar ben tot nu toe goed begeleid. Dit is voor mij helemaal nieuw dus heb er ook nog helemaal geen ervaring mee gehad.

Response from the business owner

Dankjewel Shirley! Fijn om te lezen dat we je goed begeleiden in het hele proces. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

simpel en goed uitgewerkt aanvraagproces

Met Merk-Echt is zowel het registreren van een merk als het aanvragen van subsidie die voorhanden is een fluitje van een cent.

Response from the business owner

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Rob. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Super tevreden

Matthijs Ausems heeft het proces uitstekend in details uitgelegd en ook ingespeeld in mijn behoefte. Qua communicatie is het ook goed verlopen. Merk-Echt verdiend een dikke 9.

Response from the business owner

Dankjewel Jawad voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Company details

7 Keizerstraat Breda 4811HL

About Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.