Fantastische ervaring

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Merk-Echt. Vanaf het eerste moment werd ik al goed geholpen en geadviseerd. Het team van Merk-Echt heeft vervolgens mijn EU merkaanvraag en UK merkaanvraag uit handen genomen. Dit geeft mij als ondernemer meer zekerheid - ik vertrouw erop dat alles goed zal verlopen en mijn merk zal worden geregistreerd. Bedankt voor de prettige samenwerking.

Response from the business owner

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening Calvin. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Tot nu toe prima!

Combinatie van kennis en ervaring maar bovenal klantvriendelijk en snel.

Response from the business owner

Dankjewel Jo voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne en duidelijke communicatie. Behulpzaam team.

Goede ervaring! Fijne en duidelijke communicatie. Behulpzaam team. Snelle reactie. Nu hopen dat onze merkaanvraag wordt goedgekeurd :)

Response from the business owner

Super Marieke! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Deskundigheid en meedenkend

Mijn ervaring met Merk-Echt is zeer positief. Ze denken met je mee en ze zijn zeer deskundig. Als iemand een Logo zou willen deponeren zou ik Merk-Echt zeer zeker aanraden.

Response from the business owner

Wauw! Dankjewel voor je positieve woorden Mischa! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Erg plezierig

Matthijs van Merk-Echt was zeer behulpzaam. Ook de juridische adviezen waren goed.

Response from the business owner

Dankjewel voor je review Dirk! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel & naar tevredenheid geholpen

Goed geïnformeerd en de zaak is snel opgepakt en afgerond. Blij mee!

Response from the business owner

Dankjewel voor je mooie woorden Marielle, hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Perfecte service

Merk Echt neemt al het werk uit handen, ze regelen zelfs de subsidie voor je. Wil je meer zekerheid dat je merkaanvraag wordt goedgekeurd dan beveel ik Merk-Echt ten zeerste aan!

Response from the business owner

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Frank. Dankjewel voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en gedegen

Erg fijn contact gehad met Mitchell en bij vragen werd er snel opgenomen en de tijd voor je genomen. Zeker bij een eerste merkaanvraag komen er veel nieuwe zaken op je af. Dan is het prettig om hierin wegwijs gemaakt te worden. Blij met het resultaat: een succesvolle merkinschrijving!

Response from the business owner

Super! Gefeliciteerd met je succesvolle merkinschrijving Roi. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prettig, vlot en vakkundig!

Mijn ervaring met Merk-Echt is eigenlijk gewoon positief! De communicatie verloopt vlot, alle vragen kunnen gesteld worden en zowel uit de antwoorden als daaruit volgende acties blijkt hun vakkundigheid. Een aanrader!

Response from the business owner

Dankjewel voor je positieve woorden Gerben! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heel goed.

Ik zal zeker weer gebruik maken van jullie diensten.

Response from the business owner

Fijn om te lezen Laura, dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Betrouwbaar en professioneel bedrijf

Sinds 2006 verzorgt Merk Echt onze merkregistraties en heeft consequent bewezen een betrouwbaar en professioneel bedrijf te zijn. De combinatie van een persoonlijke, vriendelijke benadering, snelle en vakkundige service, uitstekende aftersales service, en heldere communicatie maakt mijn ervaring met Merk Echt bijzonder aangenaam en positief.

Response from the business owner

Wauw! Wat een mooie woorden Paul, dankjewel. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en duidelijke communicatie

Meerdere merken laten registeren. Elke keer vooraf een helder en duidelijk oordeel over de haalbaarheid. Duidelijke communicatie en ze schakelen snel.

Dankjewel voor je review Ronald! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en adequaat

Ik ben goed geholpen. Alles verliep snel, maar wel met de juiste aandacht voor de details. Fijn dat er een specialist is op het gebied van merkenregistratie die je zo goed op weg helpt met subsidie en het regelen van het deponeren van je merk.

Response from the business owner

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. We zijn erg blij met je review Bas! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle reacties en persoonlijke zorg gegarandeerd!

Merk-Echt is altijd bereikbaar en communiceert met zorg.

Super deze review Niels, dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

uitstekende communicatie en vakkundig advies.

Mijn persoonlijke ervaring met Merk-echt is dat ik bij elke vraag die ik had direct te woord ben gestaan, en ik een zeer heldere uitleg heb ontvangen over het verloop van mijn merk aanvraag.

Response from the business owner

Dankjewel voor je positieve woorden Dusan! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede persoonlijke hulp

Omdat ik nog een beginnend ondernemer ben heb ik veel hulp gekregen, waar ik het zelf niet snapte. Dus helemaal blij mee met de dienstverlening die ik gekregen heb.

Response from the business owner

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dankjewel Siebe! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed en vakkundige advies!

Zowel het contact als het advies is zeer goed en wordt uitgebreid uitgelegd. Bij iedere stap betrokken en ook de afhandeling was snel en vakkundig.

Response from the business owner

Dankjewel voor je review Arie. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede ervaring en service

Merk-Echt neemt het hele traject uit handelen en communiceren hier goed over. Heel fijn!

Response from the business owner

Heel fijn om te lezen dat onze communicatie zo goed bevalt. Dankjewel voor je review Maud! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede communicatie en Service

Gewoon goed zoals verwacht

Response from the business owner

Super Jan! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed advies en snelle en heldere communicatie.

Goed advies en snelle en heldere communicatie.

Response from the business owner

Dankjewel voor je positieve woorden Rob! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer content met hun expertise

Snelle afhandeling, goede communicatie. Ik kan weer komende jaren weer veilig genieten van mijn merk!

Response from the business owner

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Makkelijk bereikbaar en altijd tijd om je te woord te staan

Erg blij met mijn ervaring met Merk echt, Just heeft me top geholpen

Response from the business owner

Dankjewel voor je positieve woorden Floris! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed en duidelijk verhaal

Snel geregeld en ook langdurig geldig dus prima

Dankjewel voor je review Andre! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Perfecte organisatie

Merk_echt verzorgt al 20 jaar onze merkregistraties. Altijd correct en volgens afspraak. Zij ontzorgen ons geheel met hun service.

Response from the business owner

Wauw, al 20 jaar! Dankjewel voor je mooie woorden Aad. Dit betekent erg veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heel tevreden

Ben zeer tevreden over Merk-Echt! Ik werd netjes en correct geholpen en werd netjes op de hoogte gehouden in het hele proces.

Response from the business owner

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

About Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.