Vriendelijk, duidelijk en snel!

Na een duidelijke uitleg is de aanvraag binnen enkele dagen uitgevoerd. Ik zie MerkEcht ook als een sparringpartner wat er fijn is!

Professionele service en betrouwbaar advies

Merk-Echt heeft voor Van Oers Accountancy & Advies een merkaanvraag ingediend. Gedurende dit traject is er vanuit Merk-Echt helder gecommuniceerd en betrouwbaar advies gegeven. Opdracht is naar alle tevredenheid uitgevoerd en dus kan ik hen van harte aanbevelen.

Goede adviezen, prettige overleggen om tot aanvraag registratie te komen

Merk-Echt heeft mij bijgestaan in de aanvraag tot registratie van het woordmerk van mijn bedrijf. De contacten heb ik als erg prettig ervaren. Goede adviezen ontvangen welke geleid hebben tot een juiste aanvraag.

Top bedrijf!

Snelle reactie, goede informatie, echt een aanrader!

Snel en vakkundig geholpen

Daadkrachtig, vakkundig, vol geautomatiseerd en snel geregeld.

Snelle reactie, prettig contact

Op (aan)vragen wordt snel en accuraat gereageerd en je wordt goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden

Professioneel

Helder in wat kans maakt en wat niet, prima opvolging en zeer professioneel administratief georganiseerd. Geeft goed gevoel

Top service!

Wij zijn erg goed en duidelijk geholpen. We zijn zeer tevreden!

Klantgericht met verstand van zaken

Prettig contact en professionele beoordeling bij onderzoek en aanvraag van het beeldmerk.

Diverse werkzaamheden

Super! snel en open

Uitstekende dienstverlening

Goed bereikbaar, heldere concrete adviezen en goede opvolging.

Klantvriendelijk

Goede ondersteuning, denken mee, geduldig en altijd vriendelijk.

Prettig en Vlot

Vrij snel een beeld merk registratie aanvraag kunnen doen, waar met goede advies nu even afwachten is tot deze officieel geregistreerd is.

jammer

het aangeboden produkt ok,,,,,, waarom zoveel moeite er meer omzet uit te halen? beetje opdringerig

Response from the business owner

Beste heer Zwiers, Spijtig om te vernemen dat u onze dienstverlening als vervelend heeft ervaren en ook dat u het onprettig vindt dat wij hierover contact met u hebben opgenomen. We staan namelijk altijd open voor feedback; een belangrijk aspect om onze organisatie continu te verbeteren en scherp te houden. Helaas is het mij tijdens ons telefoongesprek niet gelukt om onze procedure aan u toe te lichten en te zoeken naar een oplossing waardoor u wel tevreden zou worden. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Heldere uitleg, vlotte gang van zaken. Top!

Heel positieve ervaring.

Uitstekende service

Merk-Echt zorgt ervoor dat je werkelijk waar helemaal ontzorgt wordt op het gebied van een merkaanvraag. Natuurlijk krijg jijzelf de controlerende functie om te kijken of alles klopt. Hartelijk bedankt voor de dienstverlening!

Op maar geadviseerd welke weg het beste te volgen

Als nieuw merk meerdere opties mogelijk. Daarbij goed geadviseerd wat mogelijkheden zijn. Uitleg en gevolgen van keuzes duidelijk uiteengezet door deze partij.

prettig contact

snel en efficiënt contact , prima

Betrouwbaar en TOPservice

Zeker aan te bevelen!

Denken mee en krijgt snel recties.

De uiteindelijke goedkeuring moet nog komen maar tot nu toe loopt het allemaal op rolletjes

Merk-Echt, we Merken Echt dat het een goede partner voor ons is!

Snel actie, duidelijke uitleg en perfect advies over hoe je je merk het beste kunt beschermen. Wij zijn er blij mee...

Correct en snel

We zijn op een correcte en juiste wijze geïnformeerd, daarna is het ook snel in werking gezet.

Goed voorgelicht door merk-echt.

Goed voorgelicht en uiteindelijk ons merk laten registreren. Super blij mee.

Professioneel en servicegericht

Het contact met Merkecht is erg goed. Vragen worden professioneel beantwoord en follow-up is snel.

Vlotte duidelijke afhandeling van aanvraag

Meteen telefonisch alle gewenste informatie en daarna proces snel en duidelijk opgestart Feedback - Enquete wordt (te) snel gestuurd (op dit moment niet duidelijk of aanvraag gelukt is, bij afwijzing mogelijk andere score) - Ook andere betalingsmogelijkheden bieden (ideal, cc, achteraf). Kan het proces nog sneller starten. - Status van oudere merken doorgeven om paar jaar doorgeven, niet alleen wanneer het bijna afloopt, dan hou je het contact warmer.

About Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al bijna 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement