Van de offerte tot de uitvoering van de werkzaamheden Top geregeld

Keurige en heel snelle oplevering

Zeer nette vriendelijke en kundige monteurs. Zeer tevreden hoe alles is verlopen. Ben de derde van de familie die zonnepanelen via Damsma hebben en het volgende familielid krijgt ze in juni dus dit zegt genoeg.

Goed bedrijf!

25 panelen laten plaatsen door Damsma. Fijne monteurs en keurig werk geleverd. Ben zelf technicus, kan dus e.e.a. beoordelen. Prijs was ook netjes/marktconform vergeleken met de woekerprijzen per Wp die sommigen tegenwoordig vragen. Vanwege ernstige familie omstandigheden de installatie 5 dagen voor tijd moeten afzeggen. Kon onmogelijk doorgaan. Hier werd door Damsma zeer begripvol op gereageerd en later hebben ze erg hun best gedaan onze installatie tussentijds in te plannen zodat we niet achteraan de wachtrij hoefden aan te sluiten. (Inmiddels 5 a 6 maanden) Zou ze absoluut opnieuw uitnodigen en ook aanraden bij bekenden.

Toppers

Zeer tevreden met de zonnepanelen. Geplaatst door professioneel en enthousiaste monteurs.

zeer tevreden

Erg tevreden met de zonnepanelen, werden deskundig geplaatst. Vriendelijk en deskundig personeel, werd ter plekke ook overlegd mbt de plaatsing van panelen en apparatuur

Fijn bedrijf om mee te werken. Toppie

In mijn nieuwe huis wederom zonnepanelen laten monteren door firma Dansma weer perfect geregeld. Ron en collega's bedankt voor het vakkundig aansluiten en plaatsen.

Prettig en deskundig bedrijf met een goede prijs-kwaliteitverhouding

Damsma Solar is een prettig en deskundig bedrijf om mee samen te werken. Na een duidelijke en nette offerte hebben we ongeveer een halfjaar gewacht totdat de zonnepanelen werden geplaatst. Helaas konden door de harde wind de zonnepanelen die dag niet worden geplaatst, maar hebben de monteurs wel direct de railzen op het dak gemonteerd. Wel waren zij de nieuwe meterkast vergeten, maar dat was geen groot probleem omdat er toch nog een nieuwe afspraak volgde Ondanks de drukte werd een nieuwe afspraak alweer vrij snel ingepland en lagen drie weken later de 14 zonnepanelen op ons dak. Tijdens de configuratie was er een probleem met de WiFi, wat de monteurs snel en adequaat oplosten. Inmiddels genieten wij al geruime tijd van de opbrengsten uit de zonnepanelen. Al met al raden wij Damsma Solar van harte aan.

Gewoon een top bedrijf

Heb in oktober zonnepanelen laten instaleren. Gewoon goed gegaan op een paar kleine dingetjes na,die zijn direct opgelost. Ik kan een iedereen aanraden om met deze firma in zee te gaan. Ook als je ze telefonisch benaderd wordt je gelijk geholpen en niet in een wachtrij gezet. Gewoon Top

Prima en zorgvuldig uitgevoerd

23 dec de panelen gelegd en alles netjes en vakkundig aangesloten. Goede uitleg en klantvriendelijk personeel!

Proces van offerteaanvraag naar uiteindelijke plaatsing zonnepanelen uitstekend verlopen

Samenwerking en afstemming met de medewerkers van Damsma is prettig, constructief en effectief geweest. Kwaliteit plaatsing/installatie zonnepanelen en toebehoren uitstekend.

Prijs kwaliteit is top

Zeer fijn bedrijf met kundige mensen. Van medewerkers in de front office tot monteurs zeer vriendelijk en meedenkend. Monteurs denken mee tijdens montage dag. Al met sl zeer fijn bedrijf.

Uitstekend bedrijf

Vanaf de eerste kennismaking t/m de uitvoering: bijzonder positief! Klantbenadering ervaren wij als zeer plezierig en dienstverlenend. Prettig monteursteam, alles in eigen beheer.

Goede service, nette monteurs alle afval keurig opgeruimd. Duidelijke uitleg over het systeem.

Gewoonweg erg goed

Inmiddels de tweede installatie laten aanleggen en ook hierbij erg tevreden over de geleverde kwaliteit en services

Top service en een goede prijs!

Goede service! De vertegenwoordiger kwam eind van de middag laat nog langs om alles op te meten en de installatie door te bespreken. Deed een goed voorstel wat voor ons de beste installatie zou zijn. Op de dag zelf hadden 2 aardige, vakkundige monteurs de klus binnen 3 uur geklaard!

Installatie problemen ivm slecht luisteren medewerker, maar uiteindelijk opgelost door de baas.

De buren waren zeer tevreden, dus ook order bij Damsma geplaatst. Advies is om voor dat Damsma komt installeren eerst een afspraak te maken om te bepalen hoe de bekabeling gaat lopen en mee te kijken op het moment de daadwerkelijke installatie plaats vindt en zeker voordat ze de boor in je huis zetten. Uiteindelijk heeft de baas het project samen met een goede medewerker netjes opgeleverd.

Top bedrijf.

Nette monteurs, leveren schoon en goed werk af. We zijn reuze tevreden op dit bedrijf. Alles naar wens.

HELE GOEDE ERVARING MET DAMSMA SOLAR

Heel tevreden !!!! Van intakegesprek tot het plaatsen van de zonnepanelen en laadpaal door 3 jonge professionele monteurs. Goede service, heel klantvriendelijk en scherpe offerteprijs.

alles volgens afspraak

alles volgens afspraak en alles naar wens afgehandeld

Helemaal top!

Van intake tot schouw, beantwoorden van vragen tot het opleveren is alles perfect verlopen. Hele goede en flexibele partij om mee samen te werken, en zou ze aan iedereen aanraden. Geweldige service, hulp met BTW terugvraag, alles is netjes gemonteerd en ze hebben alle afval weer opgeruimd. Top bedrijf!

Dit is een top bedrijf.

Bijzonder tevreden met Damsma Solar. Scherpe prijzen. Komen alle afspraken keurig na. Service, klantvriendelijkheid en dienstverlening staan bij dit bedrijf hoog in het vaandel.

Zeer prettige ervaring

Van intakegesprek tot oplevering zeer prettig ervaren. Alles is goed uitgelegd en team van 3 monteurs zeer netjes en professioneel te werk gegaan. Absoluut een aanrader!

De aanvraag, het overleg, de duidelijkheid en de uitvoering waren TOP

- Duidelijke website. - De online offerte is erg handig, omdat meteen een luchtfoto met projectie van de panelen bij zit. - In het gesprek tijdens de opname met de heer Damsma werden duidelijk de mogelijkheden aangegeven. - Nette afwerking tijdens en na de werkzaamheden. - Mooie hulp voor de BTW teruggave. - Men komt de afspraken na.

Komt zijn afspraken na en keurige levering

17 panelen laten plaatsen en alles keurig in overleg laten plaatsen

Gerrit Achterberghof 80