goede en duidelijke afspraken, zeg wat je doet en doet wat je zegt

Duidelijke offerte en goede afspraken. monteurs netjes en vlot gewerkt, dikke pluim.

Perfect!

Vriendelijk en correct personeel. Heel netjes gewerkt. Goede voorlichting.

Fantastisch gegaan !

12 juni s'middags zijn de zonnepanelen gemonteerd . Het team welke de panelen geplaatst heeft bestond uit ca. 4 personen . E.e.a. onder leiding van Maarten en Ali. Ondanks de zonnehitte werden de 11 panelen met de nodige verkoelende frisdranken geplaatst. Ali monteerde tijdens het plaatsten van de panelen de binnen-installatie. met de omvormer. Maarten melde mij dat ondanks de voorzichtigheid op het dak er toch enkele dakpannen gebroken waren en of ik even nieuwe wilde aangeven. Ik was niet in het bezit van reserve dakpannen. Ook dit werd met een telefoontje aan de heer Damsma gemeld .Even later stond de heer Damsma met nieuwe dakpannen aan de voordeur. Damsma Solar weet nog goed wat klantgerichtheid betekend. De montage ploeg was vriendelijk en ook service gericht. Mijn complimenten voor Damsma Solar zowel de montageploeg als de heer Damsma zelf.

Vriendelijk personeel, porfesioneel en betaal baar bedrijf

De monteurs waren precies op tijd. Goede en betaalbare offerte Goed meedenken hoe de leiding vanaf het dak gaat lopen naar de meterkast etc. Zeer mooie en goede zonnepanelen die hun werk nu na 2 weken al goede opbrengst leveren.

Prima afhandeling van offerte tm plaatsen

Na diverse offertes van leveranciers te hebben ontvangen, uiteindelijk voor Damsma gekozen. Reden: en prima prijs fijn contact zowel aan de telefoon als persoonlijk, geen aanbetaling gevraagd en zij werken met eigen monteurs. Afgelopen woensdag zijn de panelen geplaatst. Ook dit ging netjes en snel.

snel en vakkundig

Snelle plaatsing, volgens afspraak gewerkt. Snelle reactie bij vragen. Deskundig en vriendelijk personeel.

Van eerste contact tot aftersales voortreffelijke begeieding

Goede info vooraf. Afhandeling stipt volgens afspraak. Goede bereikbaarheid en snelle montage.

Een zeer net en betrouwbaar bedrijf

Een zeer goede sevice en zeer vriendelijk geholpen . De jongens die de zonnepanelen en bijbehorende dingen hebben gemonteerd hebben net en goed werk geleverd. Wij zijn dan ook zeer tevreden over Damsma solar

Zeer goed bevallen

Goede en snelle installatie, denken goed mee met wat kan en wat niet, vriendelijke mensen, de drie mannen waren goed op elkaar ingespeeld. Installatie werkt uitstekend. Veel dank hiervoor. Voor iedereen een aanrader!

Fijn en enorm service gericht bedrijf

Voor de 2 keer zonnepanelen laten plaatsen door Damsma. Zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is top!

Super klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Altijd bereikbaar voor vragen en werken keurig. Ook als je niet meteen goed gaat zorgen ze dat ze het oplossen. Top bedrijf.

Een tevreden plaatsing

Goede communicatie over de plaatsing Op de afgesproken dag Zelfs 2 uur eerder dan gepland (11:00) maar dat was geen probleem want we waren thuis Het is netjes en goed aan gelegd door 3 aardige monteurs in overleg zoals je het wilt 14:00 uur leverden de 10 panelen al hun éérste stroom terug

Prima. Zeer tevreden.

Via derden gehoord dat Damsma een goede leverancier is. Dit klopt dus. Goed contact, goed te bereiken en ze komen hun afspraken goed na.

Erg fijne samenwerking

We hebben bij tig bedrijven offertes aangevraagd en Damsma stak er met kop en schouder bovenuit: reageerde snel, schakelde vlot mee met onze wensen en bedacht technische oplossing op maat, kon snel installeren en de dag zelf werd alles vakkundig in een paar uur geïnstalleerd. O én de harde werkers waren gezellig om over de vloer te hebben. Ook belangrijk ;) Van harte aanbevolen.

Goede kwaliteit en service !

Uitstekend bedrijf, komt zijn afspraken na, ondanks dat er iemand ziek werd tijdens de afspraak werd ik meteen opgebeld door de baas of hij het smiddags kon komen afmaken, zeer proffesioneel niks op aan te merken, 10 uit 10. Geen gedoe duidelijke taal, precies hoe je het wil hebben.

Gewoon goed van begin tot eind.

Van de eerste persoonlijke ontmoeting, tot en met de definitieve plaatsing en nazorg, gewoon goed te noemen. Beetje tegenslag gehad met het weer, maar hier werd voortdurend goed over gecommuniceerd. Zou Damsma Solar zeker aanraden.

Betrouwbare installateur voor een goede prijs

Via via goede review gehoord over Damsma. Ondanks wat hobbels waar niemand iets aan kon doen (ziekte, kapotte daklatten) is de installatie naar tevredenheid uitgevoerd voor de afgesproken prijs.

Prima werk geleverd en prima afhandeling

Ik was zeer tevreden

Super netjes alles gemaakt zeer tevreden echt een aanrader

In een woord uitstekend

Professioneel

Zonnepanelen zijn netjes en vakkundig geïnstalleerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn zeer tevreden vanaf het aanbieden van de offerte tot en met installatie. Zelfs na installatie kan ik met vragen terecht. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Just perfect

The Installation was well planned and executed. Unfortunately more tiles as expected were needed.Coordination by mail and phone was excellent. Additional work in order to keep birds away was necessary and executed in the same manner. Assistance with NL procedures concerning reporting and contact to Liander and Vattenfall was very helpful.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Uitermate tevreden

Goed bedrijf waar de klant koning is. Van offerte tot en met uitvoering alles prima geregeld. Vriendelijke en deskundige mensen.

Zeer goede service!

Goed bedrijf, prima service. Alles is goed geregeld.

Goede communicatie en komen afspraken na.

Klantvriendelijk bedrijf. Goede communicatie zowel met de installateurs als kantoor. Goed advies gekregen en conform gemaakte afspraken gehandeld.

Van de offerte tot de uitvoering van de werkzaamheden Top geregeld