Goed werk geleverd, met duidelijke communicatie

Installatie eerder dan gepland. Goed en netjes opgeleverd. Werkt naar behoren. Netjes een mail met instructies voor de app. En vooraf duidelijk advies mbt de installatie en veiligheid.

Uitermate tevreden

Vriendelijk medewerkers, alles netjes geplaatst, afgewerkt en duidelijke uitleg. Zeker aan te bevelen.

perfecte uitvoering van afspraken.

Ze zouden op vrijdagmiddag om 12 uur komen, maar dat werd mede door het slechte weer 13.15 uur. Regenbuien en windkracht 6 weerhielden de monteurs er niet van om alles om 17.15 af te ronden.

Super service

Alles keurig geplaatst en afgehandeld conform de afspraak die al lang geleden was gemaakt. Prima geregeld allemaal en keurig eea uitgelegd.

Ik ben zeer tevreden over de vlotte installatie en uitstekende service.

Ik wil graag mijn ervaring delen over de aanschaf en installatie van zonnepanelen door jullie. Vanaf het allereerste contact tot de oplevering van het project was ik gewoon blij verrast! Hier zijn enkele dingen die me echt aanspraken: 1. **Vriendelijk Advies:** Jullie deskundige advies hielp me de juiste zonnepanelen te kiezen voor mijn huis. 2. **Eerlijke Offerte:** De offerte die jullie opstelden was heel duidelijk, geen verrassingen. Het maakte mijn budgetplanning eenvoudig. 3. **Soepele Installatie:** De jongens die de panelen installeerden, waren snel en efficiënt. Ze deden hun werk zonder gedoe en probeerde de het legplan op ons verzoek nog te wijzigen. 4. Goede Klantenservice:** Jullie waren altijd bereikbaar om mijn vragen te beantwoorden en eventuele zorgen weg te nemen. Jullie maakten alles zo makkelijk. 5. **Indrukwekkende Resultaten:** Sinds de installatie heb ik serieus geld bespaard op mijn energierekening en voel ik me goed over mijn bijdrage aan het milieu. Kortom, ik ben super blij met Damsma Zonnepanelen. Bedankt aan het hele team voor jullie toewijding en geweldige service. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen die zonnepanelen overweegt! Groetjes, [Uw naam]

Beste heer, Hartelijk bedankt voor deze mooie review, we gaan het door geven aan het team en de installateurs! Wij wensen u veel plezier en zon uren toe met uw zonnepanelen systeem!

werkelijk niets op aan te merken, uitstekend!

Heldere offerte en communicatie, vakkundig aangelegd, alles volgens afspraak. Geen enkel probleem. Perfect.

prima geregeld

installatie zoals gepland, begeleiding goed, net werk geleverd.

Goede ervaring

Paneeltjes werden op afgesproken tijdstip geplaatst en vier uurtjes later waren de twee mannen klaar. Even een korte uitleg over de werking van de omvormer en vier dagen later de inlog gegevens voor de app. Alles ging gemakkelijk. Hoop dat het een mooie investering is.

‘s morgens keurig op de afgesproken tijd aan de installatie begonnen, zowel binnen als buiten netjes gewerkt. De installatie werkt naar verwachting en wij zijn zeer tevreden. Een van de installateurs zag bij de werkzaamheden op het dak dat er vuil bij de afvoer in de dakgoot zat en heeft dat meteen verwijderd. Top. Dit zegt m.i. genoeg over de monteurs van dit bedrijf!

Ervaren werklui Goed uitgelegd Netjes geplaatst

Geweldig bedrijf

Een 10 lijkt overdreven maar: - traject tot aan de levering prima - wachttijd was iets te lang dus 10- - twee aardige mannen die serieus het werk deden - halverwege het werk bleek dat er circa 20 dakpannen slecht waren - afgesproken dat ze twee dagen later op een zaterdagochtend terug zouden komen om de pannen te wisselen en het werk af te maken - over-all alles netjes afgewerkt - en nu maar hopen op een mooie opbregst

!00% volgens verwachting. Misschien zelfs wel boven verwachting.

Ik heb lang op de installatie moeten wachten, maar het was het waard. Het voortraject van offerte tot aan de levering is keurig verlopen. Vervolgens vol spanning op de dag van afspraak uit het raam kijkend naar een busje van Damsma, en jawel daar waren ze. 3 man sterk. 2 het dak op, en een electricien. Keurig uitgevoerd, vriendelijke mensen. Veel uitleg en antwoord op mijn vragen. Zelfs nog wat extra (modbus tcp) instellngen gedaan, en het werkte. Gelukkig nog even de performance kunnen bekijken de afgelopen weken met het mooie weer. En tot nu toe lijkt alles top de werken! Wel nog een tip. Bij het verkrijgen van de factuur staat het verhaaltje over https://www.energieleveren.nl/ Dit is een verplichte aanmelding. Doe je dit op het moment van ontvangen factuur, dan mis je dus statistieken bij je energie leverancier, lokale stats en solaredge (wel totalen bij solaredge) tot het moment van aanmelding en die duurt een dag of 2. Ik zou zeggen doe dat even in de week voor installatie. Verder top heren en dames van Damsma!

Goede en snelle service

1 opmerking: Merkte aan de monteurs dat men gehaast bezig waren omdat men om 13:00u bij de 2e klus aanwezig moesten zijn. Ik hoop dat er geen nadelige gevolgen gaan komen.

Beste heer van Nielen, Bedankt voor uw mooie review! Dat ze gehaast zijn is natuurlijk niet de bedoeling, we gaan dit hier even bespreekbaar maken. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem toe!

Goed werk geleverd.

Volkomen tevreden over de plaatsing van onze zonnepanelen. Netjes gewerkt. Goede uitleg gegeven. Vriendelijke werknemers.

Prima vaklui alles in 1 dag geinstalleerd

Prima vaklui alles in 1 dag geinstalleerd

top

Kwamen op tijd goed overleg wat ze gingen doen. keurig gewerkt goede instructies. Wij wilde eerst meer zonnepanelen maar ons platte dak was hier niet geschikt voor. We dachten dat Dansma niet geïnteresseerd was in een kleine klant als ons. Maar we zijn prima geholpen en service was top

Bedankt voor uw mooie recensie!

Professionele aanpak van het gehele traject inclusief zeer nette na-service!

Vanaf het 1e moment verliepen de contacten tussen mij en de firma Damsma zeer klantvriendelijk en er werd echt meegedacht. De installatie ging voorspoedig en toen er bleek dat er een andere omvormer nodig was werd dit in het natraject ook erg goed opgelost. Niets dan positiefs over dit bedrijf.

snel en vakkundig

De heren van Damsma Solar waren strak op tijd, waren zeer correct, werkten supersnel en er werd heel goed in oplossingen gedacht. onze panelen liggen (uiteraard) op de zuidkant en de omvormer kwam op zolder aan de noordkant te staan. Waar wij al rekening hielden met bedrading langs de muur op zolder, zijn ze zo handig geweest om de kabel onder de dakpannen door over de nok te brengen en toen pas naar binnen. Het ziet er keurig uit! Na de installatie goede uitleg gekregen over omvormer en meterkast en na een kleine week de nota en gegevens over de app voor het uitlezen via de mail. Niets dan lof voor deze heren!!

Goede service en betrouwbaar bedrijf

De zonnepanelen werden op de afgesproken datum geplaatst en dat ging vrij vlot. Na de betaling hadden we inzage in de app. We hadden een paar maanden later stroomstoring en de app werkte niet dus Damsma op zondag een berichtje gestuurd en we kregen zelfs op zondag een bericht terug en er werd meteen een stappenplan gestuurd en tevens aangeboden om gratis een wifi stick te plaatsen. Goede service!

Mijn ervaring met Damsma is zeer goed. Deskundig personeel die de tijd nemen voor je persoonlijk als klant. Geen vraag is teveel. Ze kwamen onze panelen installeren met 3 man en waren snel klaar. De panelen functioneren uitstekend.

Prima werk geleverd

Goed bedrijf, doen wat ze beloven

Alles loopt precies zoals is verteld.. Vriendelijk team om alles aan te leggen. Duidelijke uitleg. We zijn zeer tevreden

Professioneel bedrijf

Geweldige service en plaatsen van de panelen, wat een genot om zo professioneel en vriendelijk geholpen te zijn. Top bedrijf zal dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Zeer tevreden. Vanaf het eerste telefoontje tot en met de laatste mail over het gebruik van de app: zeer zorgvuldig precies. Afspraken worden nagekomen. Zeer deskundig personeel: de installateurs en het kantoorpersoneel weten waar ze het over hebben! Ik beveel iedereen dit bedrijf aan.

Tevreden

De installatie van de zonnepanelen is goed verlopen, op afgesproken data. Hard werken en vriendelijke personeel, Damsma Solar heeft goed werk afgeleverd!