Betrouwbaar en no nonsense

Eerste contact prettig, ondernemer weet waar hij over praat en komt met gedegen offerte. Verder verloopt alles zoals afgesproken en staan de werknemers goed gemutst voor de deur zelfs met k.. weer. Installatie groep pakt alles goed en professioneel de dingen op en plaatsen alles in de afgesproken tijd.

Zonnepanelen snel en goed geplaatst

Vooraf hadden we een goed informatief gesprek over alle mogelijkheden. De panelen konden betrekkelijk snel geplaatst worden. Dit gebeurde keurig door twee vriendelijke mannen. Na een korte uitleg werden de panelen actief. De volgende dag kregen we al de inloggegevens voor de app waarop we kunnen zien hoeveel energie de panelen leveren.

Heel erg tevreden

Leuke gasten heel netjes en snel geïnstalleerd. Alles netjes opgeruimd.En goed op de hoge gehouden via de receptioniste en heel vriendelijk We zijn heel erg tevreden .Goed bedrijf

Goed en snel werkend team

Had een aanvraag gedaan voor 6 extra zonnepanelen. Toen bleek dat dit niet ging lukken was er geen probleem om er 4 neer te leggen en da rekening conform aan te passen. Dit allemaal in goed overleg, waarbij de communicatie ook nog eens prima was.

Ook wij zijn overgegaan op zonnepanelen moesten dus uitzoeken welke kwamen uit bij dit bedrijf meteen een goed gevoel Cris legde alles goed uit Op de dag van levering jongens waren goed op tijd meteen aan de slag alles in een rustig tempo (nou ja rustig ) respect voor die mannen Alles werd keurig geplaatst En nu hebben we ook zonnepanelen

Vakanschap

Van 08.00 tot 12.00 zijn drie collega's bezig geweest tien zonnepanelen te plaatsen. Keurig, vriendelijk en vakbekwaam. Wij zijn tevreden, ook over het bezoek van de vertegenwoordiger die de offerte voorbereidde. Hulde.

Perfecte afspraak

Goeie monteurs prima afwerking en een zeer snelle montage Ondanks het slechte weer

Van offerte tot uitvoering alles volgens afspraak.

Terwijl ik zelf afwezig was is alles goed uitgevoerd. Als er vragen waren belde de buurman mij en werd alles conform afspraak uitgevoerd. Alles werkt en ziet er verzorgd uit.

Doet wat ze zeggen

Goed bedrijf vriendelijk en kennis aanwezig

TOP BEDRIJF

Eerste contact was al goed gaf een vertrouwd gevoel de plaatsing van de zonnepanelen ging snel er werd ook meegedacht met het plaatsen van de omvormer kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben monteurs waren ook vriendelijk echt een Top bedrijf.

Alles prima geregeld , een 10

Alles volgens afspraak gedaan , heel erg netjes en snel geinstalleerd

Prima communicatie + installatie

De afwikkeling van de offerte was helder en duidelijk. Planning en communicatie prima verzorgd. Dag van installatie verliep vlekkeloos. Goede installateurs.

betrouwbaar, meedenkend en klantgericht

Ik heb privématig en werk gerelateerd zonnepanelen via Damsma Solar laten installeren. enige tijd na het uitbrengen van de offerte werd ik netjes geïnformeerd dat de panelen in prijs waren verlaagd en zodoende werd ook mijn offerte ook naar beneden bij gesteld. Thuis had ik tijden de installatie een onverwachts probleem. Hier werd ter plekke een oplossing voor gevonden, zodat ik dezelfde dag nog werkende panelen op mijn dak had staan. Telefonisch ook goed bereikbaar en ik werd snel terug gebeld als er niemand was om mijn vraag te beantwoorden. Ook de installatie verliep netjes en snel, vriendelijk personeel dat enthousiast aan het werk was. Alles bij elkaar een fijn bedrijf

Als je zonnepanelen wil zou ik Damsma kiezen

Heel goed geholpen in het offerte traject. Snelle reactie op mijn vragen. De installatie werd gedaan door vriendelijke en professionele monteurs. Binnen 6 uur lagen mijn 12 panelen werkend op het dak en is mijn groepenkast vervangen! Ik zou het de volgende weer door Damsma Solar laten doen.

Top bedrijf levert kwaliteits werk!

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Vanaf de voorbereiding tot aan de uitvoering wordt er uitstekende service verleend en wordt meegedacht over oplossingen! De werkzaamheden worden zorgvuldig uitgevoerd. De medewerkers waren stipt op tijd en wisten van wanten. Het was een voorbeeld van goed team work! Na afloop wordt alles opgeruimd en netjes opgeleverd. Chapeau!! Wij zijn dik tevreden.

Snel, direct en netjes

Positieve ervaring en duidelijke informatie vooraf. Komen vervolgens ook afspraken na.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

We hebben steeds prettig contact. Het was geen probleem om de situatie bij de woning te bekijken. Samen is een plan gemaakt die op een zeer professionele manier af uitgevoerd.

Duidelijke offerte. Goed advies. Installatie is spoedig verlopen. Werken netjes en ruimen alles op.

Nadat ik eerder dit jaar contact heb gehad ben ik erg goed geholpen. Erg meedenkend en behulpzaam. Installatie verliep vlot. Aardige monteurs die hun vak verstaan en meedenken.

Top ervaring, betreft aanvraag en plaatsen zonnepanelen

Vanaf de eerste aanvraag voor een offerte is de communicatie top! We werden steeds goed en tijdig bericht betreffende datum/tijd enz. De monteurs waren keurig op tijd en vriendelijk. Ze hebben goed werk geleverd en alles schoon achtergelaten. Er werd tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. We raden Damsma zeker bij anderen aan!

fantastisch

* vriendelijk personeel thuis * fantastische service via de telefoon * maakt zeer betrouwbare indruk

Een top bedrijf!

Ik heb me zonnepanelen laten monteren door dansma solar Er wert veel mee gedacht door de vertegenwoordiger Zo dat wij zelf de kabels al eerder geregen zodat we ze al hebben gemonteerd naar alle daken van ons huis En zo dat de omvormer mooi in de schuur kon worden gemonteerd en er later mogelijkheden zijn om energie kan worden opgeslagen....kom ik zeker terug naar dansma sola

Prima contact met kantoor over wensen en montage was netjes.

Via aanbevelingen van kennissen en het lezen van reviews op de site van Damsma Solar heb ik een offerte aangevraagd voor het plaatsen van 10 zonnepanelen. De offerte was er snel en heel duidelijk en er werd gelijk vermeld dat wanneer ik besluit om opdracht te geven het begin november zal worden dat de panelen geplaatst zouden worden (we schrijven april 2023) maar dat was voor mij geen probleem omdat ik ook nog enige bouwkundige aanpassingen moest doen, en ik had aangegeven dat ik zelf de bekabeling wilde aanleggen vanwege een lastig tracé en ik wilde geen kabels in het zicht. Iemand van Damsma is langs geweest voor advies en heeft de bekabeling opgemeten en deze werd snel geleverd zodat ik deze aan kon leggen. Op de afgesproken datum (3 november) kwamen 2 monteurs van Damsma en hebben de panelen snel en netjes gemonteerd waarna ik nog een duidelijke uitleg kreeg over aanmelding van de zonnepanelen en het gebruik van de app. Ik ben heel tevreden vooral toen bij het krijgen van de rekening deze 200 euro minder was dan geoffereerd was. Bijdeze beveel ik Damsma van harte aan. W. Mol Enkhuizen

Goed werk geleverd, met duidelijke communicatie

Installatie eerder dan gepland. Goed en netjes opgeleverd. Werkt naar behoren. Netjes een mail met instructies voor de app. En vooraf duidelijk advies mbt de installatie en veiligheid.