Zinvol, interessant en blij dat ik het gedaan heb

Ik heb een zeer positieve ervaring eraan overgehouden. Waardevolle uitleg en gesprekken gehad en ik heb weer de rust en ruimte in mijn hoofd gekregen om door te gaan met het juiste levenspad.

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Depressie, Overspannen/burn-out

• Wat is uw leeftijd? 35-45

Ik heb een zeer goede ervaring.

De behandelingen hebben ervoor gezorgd dat ik weer beter slaap.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen

Super fijne gastvrije begeleiding

Voor mijn dwangstoornis heb ik bij de breinkliniek de neurofeedbackbehandelingen doorlopen. Wat ik zo fijn vond is de rust die alle medewerkers bij de kliniek uitstralen. Er wordt tijd voor je genomen. Het gaat niet op uur en tijd. Daarnaast vond ik het erg prettig dat de meeste begeleiders allemaal ervaringsdeskundige zijn. Ze begrijpen je als geen ander. Dat vond ik erg fijn. Tijdens de behandeling heb ik verschillende behandelaars gehad. Dat vond ik juist fijn. Want elke behandelaar heeft wel weer anders tips en adviezen die ze je meegeven. Ik voelde me echt in m’n waarde gelaten en heb geen moment een gevoel van oordeel gehad. Door de fijne warme sfeer keek ik er elke keer weer naar uit om naar de kliniek te gaan. Mijn dwangstoornis is door de behandelingen niet helemaal weg, maar het is wel een stuk verbeterd. Zo kan ik veel beter relativeren en dingen los laten. Wat ik ook zo fijn vond was dat middels de QEEG eindelijk inzichtelijk kon worden gemaakt dat ik last heb van een dwangstoornis. Jaren lang heb ik gedacht dat ik gek was in mijn hoofd. Nu heb ik eindelijk de bevestiging dat het gewoon in mijn brein zit wat door het onderbewuste wordt veroorzaakt, waar ik niks aan kan doen. Ik ben zo blij dat ik hier op uitgekomen ben. Ondanks dat het bij mij niet weg is, ben ik wel tevreden met het resultaat. Vanuit de kliniek denken ze ook mee wat je nog meer aan therapieën kunt doen als je klachten niet weg zijn. Dat vond ik erg fijn. Gelukkig zijn er nog meer opties, zoals hypnose en iemt, die ik zeker ga proberen. Hier mee zou ik nog meer tot mijn onder bewuste kunnen komen en de dwang nog meer naar de achtergrond kunnen krijgen. Hopelijk wordt Neurofeedback door de gezondheidszorg steeds meer herkend en wordt het de basis voor de psychologie. Ik geloof dat op deze manier een hoop mentale klachten veel eerder getakeld kunnen worden en mensen sneller kunnen worden geholpen.

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Angst- paniekproblematiek, Overig

SUPER ERVARING!!

Ik stond sceptisch tegenover deze wijze van behandelen, maar ben blij dat ik deze stap toch heb gezet!! Ik heb 14 trainingen gehad en het resultaat is meer dan goed te noemen. Melissa heeft goede gesprekken gevoerd, die ik thuis met mijn partner besprak. Deze combinatie heeft tot dit goede resultaat geleid. Door de trainingen en de gesprekken kan ik weer meer dan een tijd geleden. Op termijn is de verwachting dat ik weer een “normaal” leven terug krijg. En daar doen we het toch voor. De problemen waren ontstaan na een val met de fiets.(hersenkneuzing) Melissa is iemand die zich heel goed kan verplaatsen in de patiënt en daar de trainingen iedere keer weer op aanpast met goed resultaat. De Breinkliniek in Wamel is een echte aanrader als je vooruit wilt komen!

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Angst- paniekproblematiek

Ik heb het traject als positief ervaren.

Ik heb de behandeling als erg prettig ervaren en heb het idee er ook iets aan gehad te hebben.

• Wat is uw leeftijd? 35-45

Gerichte stappen naar verbetering kunnen zetten op een laagdrempelige manier

Ik had nog nooit gehoord van deze vorm van therapie. Ik kijk terug op een zinvolle en fijne therapie, waarbij je op een laagdrempelige manier met jezelf aan de slag gaat. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar ik kan echt zeggen dat er verbetering zichtbaar is!

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Overspannen/burn-out

Boven verwachting

Ik ging heel sceptisch naar de eerste afspraak.. uiteindelijk is het een van de beste dingen die mij heeft geholpen

Enorm geholpen

Ik heb een maand of 2 terug contact opgenomen met de Breinkliniek. Ben daar terrecht gekomen omdat ik een hersenletsel heb opgelopen door middel van een val op me hoofd. Ik kon zeer snel langskomen voor een intake gesprek. Na de intake en de meeting zagen ze al snel dat er weinig tot geen activiteiten waren in bepaalde delen van de hersenen. Ook het tonen van emotie zat er niet meer in. Er is toen gelijk een traject begonnen van 20 behandelingen, deze hebben heel wat veranderd in de hersenen. De activiteit is er weer en ook het tonen van emotie is weer terug. Mede door Luuk en Melissa is dit weer de goede kant op gegaan.

• Duidelijkheid informatievoorziening (site/folder) N.v.t.

Ik ben uitstekend geholpen

Ik snap nog steeds niet hoe de neuro feedback therapie werkt, maar bij mij heeft het gewerkt. Mijn door corona opgelopen cognitieve problemen zijn door de neuro feedback therapie een heel stuk verbeterd. Dankjewel hiervoor.

fijne sfeer

Goede begeleiding en fijne sfeer. Had iets meer van het resultaat verwacht maar hopelijk komt het alsnog, schijnt nog te blijven doorwerken ook na de behandelingen. Behandelaars zijn vriendelijk en leggen alles goed uit.

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Overspannen/burn-out

Meest waardevolle behandeling tot nu toe.

Na vele behandelingen bij diverse psychologen wilde ik een keer iets anders proberen omdat niets hielp tegen mijn PTSS. Deze methode van verwerken kwam op mijn pad; niet praten, geen herinneringen ophalen, alleen maar serie kijken. Dit klonk te mooi om waar te zijn. Sterker nog, dit was het ook! Ik kijk met een fijne herinnering terug op deze methode en mijn therapeut. Het geluk lacht me weer toe!

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Fijne gesprekken en luisterend oor. Elke keer tijdens de sessies voortgang besproken. Wat voel je.? Gaat het beter? Merk je veranderingen na de vorige behandeling? Wat ik voelde in mijn lichaam zag je ook terug in de scan. Minder onrust, slaap beter, Dank jullie wel

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Veel meer rust in mijn hoofd en kan weer goed slapen

15 trainingen gehad, het heeft veel gedaan. Ik ervaar meer rust en kan weer slapen.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Ik kan weer slapen!!

Het is echt ongelofelijk, dat de Breinkliniek mijn slaapproblemen heeft kunnen aanpakken. Mijn grootste probleem was het moeilijke inslapen. Dit is nu zoveel beter geworden!

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Slaapproblemen

Goede professionele behandeling/begeleiding met tijd/aandacht voor de mens.

Mooie positieve ervaring. De NeuroFeedback-behandeling heeft rust gebracht in geest en lichaam. Concentratie en focus zijn verbeterd. Evenals de slaap. Nachten zijn rustiger geworden. Behandeling heeft me door een moeilijke periode heen geholpen. Ik kan nu in het hier en nu leven. Fijn ook dat de begeleiders/ervaringsdeskundigen kennis van zaken hebben en vanuit verschillende invalshoeken desgevraagd hun informatie en tips gaven. Waardevolle adviezen op het gebied van persoonlijke groei gekregen.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out

Persoonlijke aandacht in combinatie met kennis

Gelukkig dat er klinieken zijn zoals deze, die niet zoals bij de huisarts er simpelweg van uit gaan dat je hoofdpijn hebt, omdat je bv. veel werkt. Automatisch ben je daar overspannen of burnout etc terwijl er zoveel meer achter het brein zit. Dankzij de Breinkliniek kreeg ik eindelijk antwoord op wat er oa aan de hand was en de tip om een hersenscan te laten maken als ik nog meer wilde weten op ander gebied, waardoor ik nog meer antwoorden kreeg. Helaas is mijn probleem niet geheel op te lossen, maar dat was de 1e keer in 6 jaar na een hersenbloeding, deze uitleg en tip had ik nooit gehoord van de huisarts of iedere andere specialist. Alleen een concreet antwoord op wat je hebt scheelt al zoveel.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Slaapproblemen, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Wilhelminastraat 2

6659BW Wamel