Zonnescherm kapot na reinigen

Nadat 1/3 van ons zonnescherm was schoongemaakt werd ik erbij geroepen met de vraag of ze verder moesten gaan. Er waren meer dan 6 gaten ontstaan van 1 tot 8 cm. Het wordt afgedaan als slijtage, doek vrij oud, jammer maar helaas, niks aan te doen. De communicatie betreffende deze klacht laat ook zeer te wensen over. We hoeven niet te betalen, maar zijn nu wel verplicht een nieuw doek te regelen.

Zeer tevreden over het reinigen van onze dakpannen

Alweer 8 jaar terug tijdens de verbouwing van de opbouw besloten de oude vieze dakpannen te hergebruiken. Zeker in vergelijking met de nieuwe pannen van de buren een doorn in onze ogen, en hierdoor besloten ze te laten reinigen. Via google eigenlijk willekeurig gekozen voor firma Branderhorst uit Soest. Prima contact vooraf voor het maken van een afspraak. Afgelopen maandag zijn Bram en Ab de hele dag bezig geweest om de dakpannen voor en achter d.m.v. een steiger te reinigen. De dakpannen zijn weer als nieuw en achteraf hebben ze ervoor gezorgd dat niet alleen onze maar ook de ramen van de buren keurig gelapt werden. Nogmaals; zeer tevreden en absoluut het geld waard!!

Verschrikkelijk

Wij Wij hebben wegens verhuizing ons huis laten schoonmaken, het boretti gasfornuis is beschadigd door het schoonmaken met agressief materiaal de directeur is bijzonder onvriendelijk en gaf de Boretti de schuld van de schade, het gasfornuis had de schade veroorzaakt. Er viel niet mee te praten. De medewerker beweerde dat de schade al aanwezig was voor hij ging schoonmaken, gelukkig hadden wij foto’s. Al met al een nare ervaring. Niet aan te raden.

Geachte mevrouw Dekker, We hadden inderdaad een meningsverschil over het front van uw Boretti oven. We hebben deze schoongemaakt met een ontvettingsmiddel. Volgens u was het front daardoor dof geworden. Toen u korting vroeg heb ik gezegd dit niet terecht te vinden omdat een oven met een ontvettingsmiddel afgenomen moet kunnen worden. Vervolgens hebben we afgesproken dat u Boretti zou vragen om een beoordeling in deze kwestie. Ik wacht nog steeds op de uitslag van deze beoordeling. Ik vindt uw reactie dan ook niet terecht. Als het onze schuld is hoor ik dit graag en lossen we dit op, als dit niet het geval is zou ik het chic vinden als u deze reactie verwijdert of in ieder geval objectief weergeeft.

Goede service, korte lijnen en altijd bereid mee te denken wat het best bij ons bedrijf past

Uitzonderlijke kwaliteit van werken en toewijding

Mijn eerste kennismaking met Branderhorst voor het reinigen van onze markiezen en de gang. ENORM tevreden met de kwaliteit van werken en het eindresultaat. Verschil van dag en nacht, ook zeer te spreken over de expert die het werk bij ons heeft gedaan. Kortom ze hebben er een vaste klant bij.

Fantastisch resultaat

Onlangs onze woning laten reinigen. We hebben een woning uit 1996 met een aparte (gele) steen. We hebben de woning 2 jaar geleden gekocht en het enige wat we niet mooi vonden aan de woning waren de inmiddels verkleurde en vieze stenen. Met gevelreiniging is dit totaal verholpen en zijn we echt verliefd geworden op onze woning. Daarnaast hebben we ervoor gekozen ook de reiniging te combineren met het impregneren van de stenen. Niet alleen de stenen zijn daardoor een stuk mooier geworden maar vooral de voegen. De buren hebben het inmiddels ook laten doen want het resultaat was te duidelijk zichtbaar ;-) We zijn van plan om dit iedere 6-8 jaar te laten doen zodat het huis in optimale conditie blijft. Vriendelijke service door het team van Branderhorst met perfect resultaat.

Wij zijn ontzettend blij met Branderhorst Schoonmaakbedrijf

Na een vervelende ervaring met een ander schoonmaakbedrijf zijn wij via via uitgekomen bij Branderhorst Facilitaire Diensten. Wat een fantastisch bedrijf. Nette glazenwassers die secuur werk leveren. Ons complex ziet er weer spic en span uit als ze geweest zijn. We hebben nog geen moment spijt gehad van onze keuze voor dit bedrijf.

Werknemer Patrick Funn heeft deskundig perfect en hard gewerkt

• Ervaring met: Dak schoonmaken

Wij als VvE zijn erg tevreden over de wijze waarop de ramen zijn gewassen en het resultaat daarvan. Het ziet er weer prachtig uit!

• Ervaring met: Glazenwasser

• Ervaring met: Schoonmaakonderhoud

vriendelijk en hardwerkend personeel, afspraken worden nagekomen en een uitstekend resultaat!

• Ervaring met: Gevelreiniging

Het tapijt in ons kantoor is na reiniging weer als nieuw!

• Ervaring met: Tapijtreiniging

Prima resultaat met milieuvriendelijke stoomreiniging van de gevel

• Ervaring met: Gevelreiniging

Heb het als zeer prettig en professioneel ervaren ..... en een mooi resultaat na het reinigen en impregneren van de gevel.

• Ervaring met: Gevelreiniging

Branderhorst heeft ons een geweldige dienst bewezen. Wij hadden snel hun werkzaamheden nodig en door snel en flexibel schakelen kon dat ook. Super service. Daarnaast zijn wij erg tevreden over het resultaat. Patrick heeft goed werk verricht!

• Ervaring met: Gevelreiniging

Prima werk - meer en beter (vervangingsadvies) had het nog beter gemaakt ;) Prima vakman voor prima vakwerk. - gr. John Nas

• Ervaring met: Zonwering schoonmaken

• Ervaring met: Schoonmaakonderhoud

In het algemeen loopt redelijk goed. De glazenwassers (het team) prima

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zelf ook goed ervaring met schoomaak werkzaamheden.

• Ervaring met: Schoonmaakonderhoud

Werkzaamheden verliepen perfect..goede communicatie met uw medewerker.