Wij zijn ontzettend blij met Branderhorst Schoonmaakbedrijf

Na een vervelende ervaring met een ander schoonmaakbedrijf zijn wij via via uitgekomen bij Branderhorst Facilitaire Diensten. Wat een fantastisch bedrijf. Nette glazenwassers die secuur werk leveren. Ons complex ziet er weer spic en span uit als ze geweest zijn. We hebben nog geen moment spijt gehad van onze keuze voor dit bedrijf.

Ik schoonmaak al 11 jaar.

Geachte heer/mevrouw, Schoonmaakbedrijf Bator bestaat sinds 2008 op de Nederlandse markt en wij verlenen onze diensten vooral in de regio Zuid-Holland, Noord Holland, Zeeland en Brabant. Het bedrijf is gespecialiseerd in complexe dienstverlening op het gebied van schoonmaak en opruim werkzaamheden . Dit doet ons bedrijf voor zowel openbare gebouwen als ook de terreinen die erbij horen. Ons personeel is jong, professioneel en dynamisch, dankzij deze eigenschappen kunnen wij onze klanten garanderen dat hun opdrachten perfect, tijdig en veilig worden uitgevoerd. Wij zijn 7 dagen per week beschikbaar voor onze klanten. Firma Bator werkt met behulp van hoge kwaliteit machines en ecologische reinigingsproducten. Professionele schoonmaak van allerlei grote bedrijven en logistieke complexen zoals: Kantines Kassen Fabrieken(productie bedrijven) Logistieke centra Flatgebouwen, woningen Supermarkten Scholen Sportcentra Hotels , appartement complexen en bungalowparken Nieuwbouw locaties eindschoonmaak Schoonmaak na de verbouwing Elke klant wordt door ons individueel behandelt. We maken de offerte naar aanleiding van uw behoeftes en verwachtingen. Wij hebben per direct schoonmaakpersoneel ter beschikking. Bent u op zoek naar schoonmaakpersoneel voor uw bedrijf? Dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch: j.j.bator-schoonmaak@hotmail.com Werken - Moerkapele, Waddixwen, Rotterdam, Den Haag, Bleiswijk,Bergschenhoek,Berkel en Rodenrijs

Werknemer Patrick Funn heeft deskundig perfect en hard gewerkt

• Ervaring met: Dak schoonmaken

Wij als VvE zijn erg tevreden over de wijze waarop de ramen zijn gewassen en het resultaat daarvan. Het ziet er weer prachtig uit!

• Ervaring met: Glazenwasser

• Ervaring met: Schoonmaakonderhoud

vriendelijk en hardwerkend personeel, afspraken worden nagekomen en een uitstekend resultaat!

• Ervaring met: Gevelreiniging

Het tapijt in ons kantoor is na reiniging weer als nieuw!

• Ervaring met: Tapijtreiniging

Prima resultaat met milieuvriendelijke stoomreiniging van de gevel

• Ervaring met: Gevelreiniging

Heb het als zeer prettig en professioneel ervaren ..... en een mooi resultaat na het reinigen en impregneren van de gevel.

• Ervaring met: Gevelreiniging

Branderhorst heeft ons een geweldige dienst bewezen. Wij hadden snel hun werkzaamheden nodig en door snel en flexibel schakelen kon dat ook. Super service. Daarnaast zijn wij erg tevreden over het resultaat. Patrick heeft goed werk verricht!

• Ervaring met: Gevelreiniging

Prima werk - meer en beter (vervangingsadvies) had het nog beter gemaakt ;) Prima vakman voor prima vakwerk. - gr. John Nas

• Ervaring met: Zonwering schoonmaken

• Ervaring met: Schoonmaakonderhoud

In het algemeen loopt redelijk goed. De glazenwassers (het team) prima

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zelf ook goed ervaring met schoomaak werkzaamheden.

• Ervaring met: Schoonmaakonderhoud

Werkzaamheden verliepen perfect..goede communicatie met uw medewerker.