Kortom, je bent in goed handen bij 2nd Chapter!!
  • Bedrijfsnaam: McTwo support & consultancy

Zelf mogen werken met Cornelis, dus bovenstaand is vooral op hem van toepassing. Echter ook ervaring met Dennis, en al het bovenstaand ook op hem van toepassing. Ook met omstandigheden die buiten hun toedoen of verantwoording vallen, gaan ze super professioneel en kundig om. Ook communicatie is goed; ze blijven altijd rustig, beleefd en kundig, wat de situatie ook mag zijn. Tevreden :)
  • Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Alfredo Gonzales (Street Style B.V.)

no nonsense aanpak ! resultaatgericht...
  • Bedrijfsnaam: Culi EYE Media

Prima advies, werk en resultaat. Altijd bereid direct mee te denken en uit te voeren.
  • Bedrijfsnaam: stichting ArchiScienza

De mensen bij 2nd Chapter denken erg goed met je mee en voorzien je van prima advies. Ze zijn deskundig en werken erg secuur. Ik beveel ze dan ook van harte aan!
  • Bedrijfsnaam: Hostingvisions

Hoi, bedankt! Kun je nu iets wijzigen?

Over 2nd Chapter

Hi, wij zijn 2nd Chapter! Webbureau voor design, development & online marketing. Wij ontwikkelen complexe websites & webshops en bieden beheergemak via een uniek cms-systeem. Last but not least creëren én onderhouden wij online marketingcampagnes met maar één doel; conversie! Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Bel 071-4072027 of start direct het gesprek via: