2nd Chapter denkt echt met je mee

Als bestuur van 'Stichting Give a Child a Family Nederland' hebben wij onze website vernieuwd. Het team van 2nd Chapter dacht met ons mee en had bovendien veel 'geduld' met ons. De website is inmiddels al een tijdje in de lucht en we zijn super trots op het resultaat. En ook nu, als we vragen hebben, kunnen we altijd bij 2nd Chapter terecht. Ze blijven met ons meedenken.

Superleuke samenwerking

Als ontwerpers willen we maar één ding. En dat is dat onze web designs fraai online komen te staan. Met 2nd Chapter is dat een zekerheidje. Zij weten de door ons ontworpen corporate identity uitingen perfect te vertalen naar een goed werkende digitale oplossing... Wij van ontwerpbureau Sandifort id uit Katwijk werken graag samen met deze Katwijkse website bouwers. Altijd een win-win situatie wat ons betreft.

2nd Chapter heeft twee websites voor ons, een nonprofit, gebouwd. We zijn zéér tevreden over het hele proces, van het sparren over ideeën, het bouwen, het uiteindelijke product en de samenwerking na oplevering. Ze denken mee, hebben kennis van zaken, zijn altijd bereikbaar en reageren snel wanneer nodig. Domme vragen bestaan niet daar en geloof me, die neigen we vast nog wel eens te stellen ;). We raden deze jongens dus absoluut aan.

Fijne gasten, verstand van zaken!

Maken sinds een aantal jaren gebruik van de diensten van 2nd chapter voor onze bedrijven. We zijn heel tevreden. De rapportage is duidelijk en je kunt de resultaten goed inzien. Zijn, indien je vragen hebt, goed te bereiken en staan voor je klaar. Kortom: ze leveren een prima job!

Zij maken wat wij bedenken ;-)

Je hebt goede webbouwers en je hebt nog betere webbouwers. Met 2nd Chapter is het heerlijk samenwerken. Zij zijn niet alleen goed het maken van een gebruiksvriendelijke CMS in de back-end maar snappen ook wat wij als ontwerpers willen. En vertalen dit tot in de perfectie in de front-end van de website. Een mooi voorbeeld hiervan is de website sandifortid.nl waar ze bijvoorbeeld onderaan het koffie kopje vol laten lopen naarmate je verder scrolt. Een goed en subtiel idee dat perfect is gemaakt door de mensen van 2nd Chapter. Ook de projecten zijn netjes onder verdeeld in categorieën zoals corporate identity, brand identity, logo design, restyling, huisstijl etc. Blij met de samenwerking.

North Actionsports Group heeft al jaren een uitstekende samenwerking met 2ndChapter

Het team van 2ndChapter heeft kundige mensen in huis die onze websites bouwen en onderhouden. We zijn erg tevreden met het custom CMS en de realisatie van onze designs aan front-end kant. Uiteraard doen we dit samen en komt 2ndChapter met nuttige input vanuit hun expertise omtrent website elementen en gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast is het prettig werken met 2ndChapter. Goede communicatie, meedenken in oplossingen, zo efficiënt mogelijk willen zijn, altijd bereikbaar en het leveren van maatwerk zijn enkele kenmerken van deze partij.

Waardevolle partner voor online marketing

Zeer analytische benadering die waardevolle inzichten in de markt geeft en een business kan laten groeien

Positief leuke meedenkende gasten!

Snel, behulpzaam, meedenkend en pro-actief!

Snelle communicatie is in onze sector "key". Dit is ook 1 van de vele sterke punten. Het meedenken en behulpzaam zijn tijdens de projecten bevordert de samenwerking enorm. Ze kunnen veel uit handen nemen en wanneer dat niet nodig is, denken ze altijd mee tijdens het opzetten van een project/campagne. Het bespreken en opzetten van een forecast als wij een financiele injectie willen geven werkt erg lekker. Op basis van data een keuze maken is toch echt wel van deze tijd en zij sluiten gelukkig goed aan op deze manier van werken!

2ndChapter bestaat uit een team met deskundige jongens, die snel kunnen schakelen en goede kwaliteit opleveren. Wij zijn dik tevreden!

• Bedrijfsnaam: Kogros

• Bedrijfsnaam: Vitaal trainer

Vanuit chaos en een slechte Wordpress website heeft Dennis en zijn mensen een werkelijk prachtige website opgeleverd. Modern, overzichtelijk en veelzijdig in gebruik.

• Bedrijfsnaam: Stichting Kunstvereeniging Katwijk / DUNAatelier

Een jaar geleden werd ik praktijkhouder van kleinschalige huisartspraktijk in Alphen aan den Rijn. Een website was er niet. Ik zocht naar een manier om onze praktijk modern te maken en online sterk te profileren. Daarbij wilde ik vasthouden aan het persoonlijke, kleinschalige en authentieke karakter die onze praktijkvoering voorstaat. Wat een fijne beleving was de samenwerking met 2nd Chapter hierin. Men voelde exact aan wat ik voor ogen had! Het werd een traject met korte communicatielijnen, verfrissende creatieve voorstellen en de nieuwste technieken om qua vormgeving, functionaliteit en privacy onze praktijkwebsite 'state of art' te maken. De perfectionist in mij krijgt er geen speld meer tussen. Klasse mannen, veel dank!

• Bedrijfsnaam: Bospark Huisartsen - Praktijk van Rijn

• Bedrijfsnaam: Salt Farm Foundation

Jullie zijn een jong bedrijf met kennis en kunde op website gebied. Dat was de vraag van mij aan jullie. Of jullie ook nog deskundigheid hebben op een ander vlak weet ik niet. Maar de website dat ging top!! Communicatie, ondersteuning altijd bereikbaar. Visie op het product voor de uiteindelijke gebruiker was helder. Uit de samenwerking is een prachtig product ontstaan. Dik tevreden!!!

• Bedrijfsnaam: Stedam Bewind

2nd Chapter is een prachtige aanvulling voor ons bedrijf gebleken.

• Bedrijfsnaam: Licht en Accessoires

Alles helemaal super..

• Bedrijfsnaam: Hc bloemen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bedrijfsnaam: CioMé

Snelle service met de juiste adviezen voor een goede prijs!

• Bedrijfsnaam: Reisburo Noordeinde

Het proces van het maken van de website vond ik erg professioneel. Goede uitleg, goede presentatie, duidelijk aanvraag van input en de samenwerking was hierdoor uitstekend. Verder ben ik zeer te spreken over het design en de uitleg over het gebruik van de website.

• Bedrijfsnaam: Stichting De Ark

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt B.V.

Dennis weet als geen ander hoe belangrijk goede content is voor een website. Daarom is het ook zo prettig samenwerken met hem! We voelen elkaar prima aan. De lijnen zijn kort en we houden elkaar lekker scherp! Uiteindelijk zijn we pas tevreden als de klant tevreden is! Dat er nog heel veel mooie gezamenlijke projecten mogen volgen...

• Bedrijfsnaam: Howcom

Deskundige medewerkers

• Bedrijfsnaam: van Rooijen

Goeie club, werken snel en beloven wat ze zeggen!

• Bedrijfsnaam: Kijkduin Strandhuisjes

Over 2nd Chapter

Hi, wij zijn 2nd Chapter! Webbureau voor design, development & online marketing. Wij ontwikkelen complexe websites & webshops en bieden beheergemak via een uniek cms-systeem. Last but not least creëren én onderhouden wij online marketingcampagnes met maar één doel; conversie! Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Bel 071-4072027 of start direct het gesprek via: