Training was zeer leerrijk, enige minpunt is dat tijdens de tests er steeds maar 1 antwoord goed gekeurd werd, terwijl er wel meerdere mogelijkheden zouden moeten zijn als correct.

• Functie: Service Desk Agent

• Functie: Werkplekomgevingsspecialist

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring is dat ik er totaal niets van snap,ik kom er gewoon niet uit,geen uitleg ik ben echt een beginneling met exel

• Klantenservice

Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je de cursus als lastig ervaart. De cursus Excel 2010 die je volgt is zo opgezet dat je een instaptoets krijgt en vervolgens een cursus op maar krijgt. De inhoud is afgestemd op de officiële Microsoft Office examens. Mocht je onduidelijkheden hebben of ervaren, dan kan je ons altijd bereiken via e-mail, telefoon, supporttickets of chat.

Ik kon niet inloggen, maar gelijk geholpen door Lindsy, dus was het binnen enkele minuten opgelost. Zo hoort het ook.

• Functie: Credit Management

Prima aanbod, snel geregeld en curssussen die er toe doen tegen een redelijke prijs.

• Functie: eigenaarPrentab-ICT

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijke en goede video's die elke onderdeel toelicht van Windows 10. Er zitten oefenexamen bij waarmee je de ultieme test kunt doen voordat je aan de examen begint en goed voorbereid in kunt gaan.

• Functie: Servicedeskmedewerker Jr

Niet bijzonder.

• Functie: Netwerkbeheerder

• Functie: Woonbegeleider

Ik ben zeer tevreden over het aanbod en de service die alle medewerkers verlenen. Complimenten. Het bestelproces via de website is helaas nog niet zoals deze was, dat ik zelf kan inkopen en klaarzetten. Maar gelukkig is Remon altijd behuplzaam.

• Functie: Coordinator opleidingen ICT

Vind het moeilijk om er een oordeel aan te geven. Ik ben erg blij met de cursus, ik kan er aan werken in mijn eigen tijd en tempo. Ik vond het in het begin erg moeilijk, maar nu gaat het wel.

• Functie: Begeleider

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

onduidelijke procedure. Zeer veel problemen met bestellen voucher, eerst niet opgestuurd, vervolgens aangemaakt via verkeerde platform. Verkeerde communicatie over mogelijke locaties examen (mocht alleen in NL, bleek uiteindelijk ook in BE te kunnen). 16 dagen na examen, nog steeds geen diploma ontvangen (dit zou na 5 dagen toekomen). Wel steeds vriendelijk en snel geholpen via de servicedesk

• Functie: GIS coördinator

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb aanbeveling op Nee gezet alhoewel dat moet genuanceerd worden. Deze leermethode is toch vooral gericht op zelfstudie en dat is niet zomaar voor iedereen toepasbaar. Anderzijds kan het tijd besparen doordat je het zelf kan inplannen. Een nadeel is ook dat je niet gericht vragen kan stellen. Als je lang na elkaar naar de presentatie moet kijken en luisteren naar de toch wel monotone stemmen is je concentratie veel sneller weg.

• Functie: Deskundige FMIS

De digitale training is makkelijk te bestellen en te volgen. Ik heb niet gecommuniceerd met een trainier, dus over deskundigheid kan ik niets zeggen, tenzij jullie de man in de video bedoelen, die kwam kundig over.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Functie: Linux systeembeheerder

• Functie: functioneel beheerder

De zes bij het totaaloordeel komt door de matige gebruikerservaring die ik had bij de cursus ("Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 (exam 70-480"). Dit was een videocursus met twee nadelen. Ten eerste liep bij mij de audio vaak niet synchroon met de beelden. Wat ik ook probeerde het geluid kwam soms een halve minuut na de bij bijbehorende beelden. Enige manier was opnieuw beginnen. Vervelend maar niet onoverkomelijk. Het grootste nadeel was echter het feit dat de video niet te pauzeren was. Hierdoor was het niet mogelijk om even rustig een sourcecode te bestuderen. Zeer vervelend en niet voor herhaling vatbaar. Ik weet nog niet of nog ik een tweede cursus op deze wijze wil volgen. Tot slot was voor mij de tijd om de cursus om de cursus te volbrengen, mede door de vakantieperiode te kort. Ik had graag wat mee tijd gehad voor de proefexamens. Het is niet handig om direct met de cursus het proefexamen af te sluiten (dit zou ook bij de verkoop gezegd kunnen worden). De eerste paar maanden ben je met de cursus bezig en dus niet met de proefexamens terwijl de tijd voor de proefexamens wel al loopt. Niet handig. Beter zou zijn dat de tijd gaat lopen wanneer je de eerste keer vraag van een proefexamen hebt beantwoord. De keren dat ik met de helpdesk contact heb gehad waren prima.

• Functie: Developer

Beste Eric, heel erg bedankt voor je beoordeling. Het niet kunnen pauzeren van de video's kan inderdaad vervelend zijn en daarom is dit bij al onze nieuwe cursussen nu wel mogelijk. Wanneer je in tijdnood komt zijn er altijd mogelijkheden om je toegangsduur te verlengen. Met vriendelijke groet, Het Icttrainingen.nl team

• Functie: Werkvoorbereider

Prima partij, die je wel wat achter de broek aan moet zitten soms om informatie te krijgen waar je op zit te wachten. Anders dan dat zeker tevreden.

• Functie: IT Manager

• Functie: Project Manager

Gewoon goed.

• Functie: Comptia A+

• Functie: Functioneel beheer

De trainingen zijn goed, soms zelfs net iets te simpel. Maar als de testen dan afgenomen worden, merk ik véél te vaak dat er items gevraagd in de testen worden die niet behandeld worden in de cursussen

• Functie: Servicedesk

• Functie: IB adviseur

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik volg de opleiding voor java programmeur. De cursus is heel moeilijk te volgen voor mensen die nog niets van ict af weten. Als ik opnieuw moest kiezen had ik niet voor ict trainingen gekozen.

• Klantenservice

Hoi Coen, bedankt voor je reactie. Jammer dat deze manier van online leren jou niet is bevallen. Uiteraard, zijn we altijd bereikbaar voor supportvragen en staan we open voor je feedback. Met vriendelijke groet, het Icttrainingen.nl team

• Functie: Scientist

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een LiveLab cursus doorlopen, ik vindt het stappenplan en de bijhorende prtsc's erg handig. Toch mis ik de achtergrond informatie waarom je bepaalde opties wel of juist niet zou moeten selecteren. Het is een beetje zoals het spreekwoord "de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt".

• Functie: Servicedesk Engineer

Hoi Richard. Heel erg bedankt voor je beoordeling. Wij zien een LiveLab inderdaad ondersteunend aan lesstof (bv een online training bij ons). Het is specifiek bedoeld voor het oefenen van de lesstof in de praktijk en niet primair om te trainen voor een examen. Met vriendelijke groet, het Icttrainingen.nl team