3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

I was not satisfied with the training course "Programming in the IoT Arena" due to the course contents. This was a demo, not a course. The author simply walked through his code. There was no explanation of concepts.

• Functie: .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De inhoud van de geselecteerde training komt niet overeen met de verwachtingen. Deze wordt geadverteerd als JIRA fundamentals maar is echter meer gefocust op de inrichting van de applicatie, dus voor admins. Wij waren echter op zoek naar een inhoudelijke training voor eindgebruikers en de aansluiting was dus niet altijd te vinden.

• Functie: Functioneel Beheerder

Beste Ronald, Bedankt voor je review. Jammer dat de training niet aansloot op de verwachtingen. Excuses hiervoor. In onze productbeschrijving zijn we hier wel duidelijk in proberen te zijn: "In deze Jira training leert u het opzetten van een Jira omgeving." Desondanks bedankt voor de feedback, misschien kunnen we dit nog verduidelijken in onze productbeschrijvingen! Met vriendelijke groet, Team Icttrainingen.nl

• Functie: Student

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De training JIRA was wat mij betreft niet de training die wij hadden verwacht. Wij hadden meer een gebruikerstraiing verwacht.

• Functie: Functioneel Beheerder

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Training wordt in heel snel engels gegeven. Het is lastig om weer verder te gaan waar je gebleven bent. Er zijn geen toetsingmogelijkheden ingebouwd

• Functie: Applicatiebeheerder

• Functie: Medewerker support center

prima aanbod; in ons team kunnen we er prima mee aan de slag

• Functie: onderzoeker

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is goed om weer door de basis heen te gaan en werd duidelijk uitgelegd. Wel heb ik problemen ondervonden met het opslaan van mijn werk. Soms had ik een bepaalde cursus gedaan en dan had die dat deel niet opgeslagen.

• Functie: Junior Project Manager

• Klantenservice N.v.t.

Erg deskundig en vriendelijk team, het is bestellen en gas erop. Ontzorgt worden met kwalitatief goede trainingen!

• Functie: Developer

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb de cursus "SAP BusinessObjects Business Intelligence" afgenomen. Tot nu toe ben ik absoluut niet onder de indruk. Het komt er op neer dat in de training een 'verhaaltje' wordt verteld en dit wordt afgesloten met enkele multiple choice vragen. Voor mij een volstrekt zinloze exercitie. Ik had de 'ijdele' hoop een degelijke online hands on training in dit product te krijgen. Maar tot nu enkel wat vragen over wanneer wat te gebruiken. Ik ben een man van de praktijk en niet van dit theoretisch abstracte weinig zeggende vraag en antwoord spel. Het lijkt wel een veredelde kruiswoordpuzzel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

Leerzame cursus, alleen jammer dat de excel in het engels is en niet de nederlandse vorm.

• Functie: Magazijnbeheerder

Beste Jan. Bedankt voor je beoordeling. Misschien goed om te weten voor een volgende keer: we hebben deze cursus ook in het Nederlands beschikbaar. Met vriendelijke groet, Team Icttrainingen.nl

Nog niet zo lang bezig, maar de werking van de cursus OK, en de uitleg heel duidelijk

• Functie: servicetechnicus

Je wordt snel geholpen, cursus is duidelijk in opzet, alleen onderdeel powerpoint is erg blokkerig, slecht te verstaan. Soms krijg ik niet hele pagina in beeld, waardoor ik niet kan zien wat er aangeklikt wordt (in word).

• Functie: arbeider

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een online platform, maar ik heb tot nu toe bij elke stap moeten bellen om duidelijk te krijgen hoe verder. Ook nu heeft de deelnemer de cursus, maar kan ze er niet in. Dat vind ik wel jammer. Inhoudelijk heeft ze de cursus nog niet kunnen beoordelen.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Functie: jobcoach

• Functie: IT Application Support Engineer

Goede cursus. Misschien wat out of date. Heb het gebruikt met SSMS 2017.

• Functie: Developer

• Functie: webdeveloper

Ben nu begonnen met de training, maar voordat het zover was een heel traject moeten doorlopen met jullie technische helpdesk. Ik denk lekker online een training volgen ( modern ) en dan met alle moderne apparatuur ( up to date ) de curses niet aan de gang krijgen. Een oud beestje uit de kast moeten halen om het draaiende te krijgen. Tevens is de cursus erg oudbollig opgezet. Annimaties met tekst die voorgelezen word. In deze moderne tijd had ik wel iets anders verwacht. Dit maak je niet op in de omschrijving van de cursus. Ik moet wel zeggen dat jullie technische helpdesk me enorm goed heeft geholpen via Teamviewer.

• Functie: Sr. sales engineer

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas was de training teveel gericht op het halen van het excamen. Mijn doel is om te leren hoe de scrummaster zijn functie efficient en effectief uitvoert. Hierbij had ik gehoopt handvatten te krijgen hoe o.a. om te gaan met teams waarin 1 persoon zelf niet functioneert (team zou dat zelf moeten regelen).

• Klantenservice

Misschien interessant om de omschrijving van de cursus en de vragen te kunnen downloaden.

• Functie: Budgettair verantwoordelijke

Training is makkelijk toegankelijk. Zou alleen mogelijk moeten zijn de sheets van de training te verkrijgen.

• Functie: System & Network Engineer

2 sterren: slechter dan verwacht

Een cursus die naar mijn idee veel beter gemaakt kan worden. Momenteel biedt het programma weinig mogelijkheden, kan je per stap maar 1 enkel ding aanklikken of intypen, wordt je niet uitgedaagd om zelf vba code te schrijven maar exact te kopiëren wat je verteld wordt.

• Functie: Trainee Finance

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel erg jammer dat zowel door klantenservice als website niet wordt vermeld dat cursus in het Engels is. Vooropleiding niet nodig staat vermeld. Degene die het Engels niet machtig zijn kunnen €250 zo weg gooien. Veel geld voor een cursus waar je niks mee kunt.

• Klantenservice

Beste Lily. Bedankt voor je review. Op onze website benoemen we de taal van de cursus meerdere keren op de pagina. Ook op de screenshots is dit te zien. Excuses als dit niet duidelijk was.