Goede service, duidelijk en eerlijk

Fijn bedrijf, fijne mensen, om mee samen te werken. Down-to-earth, meedenkend, kwaliteit van producten heel goed. Toen er na bestelling een item in de post kapot was gegaan, werd deze zonder moeite kosteloos vervangen! Top service.

Klantvriendelijk en doortasten

Ondanks onze eigenzinnigheid blijven ze meedenken en komen we elk jaar weer tot een mooi pakket.

Het is in één woord: super!

Wij hebben het als een erg prettig bedrijf ervaren. Goede klantenservice, niet opdringerig. Meedenkend personeel. Erg leuke geschenken, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader!!

Mooie producten, prettig en vriendelijk contact

Wij hebben voor de 2de keer op rij onze kerstpakketten laten samenstellen en leveren door Mooierr. Mooie producten en leuke pakketten. Voor ieder wat wils.

Uitmuntend

Dit bedrijf is echt een aanrader ze zijn erg flexibel en verlenen super goede service en leveren erg mooie en kwalitatief goede producten. M.v.g. Reijnier

Super geregeld, ieder jaar opnieuw!

Ook dit jaar heeft Mooierr ons en onze relaties weer verrast met prachtige kerstpakketten! Ieder jaar opnieuw weer een groot succes! Netjes geholpen in de uitgebreide showroom! Tot volgende kerst!

Korte lijntjes, deskundig geholpen, mooie pakketten

Een fijne ervaring hebben we opgedaan. We konden onze wensen middels een fijne, praktische manier online doorgeven en werden ook daarna telefonisch goed te woord gestaan. Ook toen er enkele producten niet waren is dit goed opgelost doordat ze met ons meedachten. De pakketten zijn op tijd en volgens afspraak afgeleverd. Alles was naar wens!

Klantvriendelijk

Goede service! Super goed voor elkaar en snelle levering. Met vriendelijke groet Brian cooking

Goede communicatie, leuke geschenken en een keurige aflevering!

Het contact met Mooierr liep erg goed. Ze reageren snel en denken met je mee. Daarnaast zorgen zij ervoor dat het geschenk leuk wordt ingepakt en dat het goed wordt afgeleverd. Kortom; een goede communicatie, leuke geschenken en een keurige aflevering!

Fijne communicatie, mooi design en keurige aflevering.

Positieve ervaring. Mooie pakketten gehad, snelle levering.

Contact en levering van de bestelling is goed verlopen.

Er wordt goed omgegaan met het correcte leveren van goede producten. De contacten verlopen ook goed. Eén aandachtspuntje heb ik vanuit mijn ervaring. Hoe ga je om met het berekenen van de verzendkosten? Er wordt genoemd dat er verzendkosten bij komen, alleen de bedragen waar je aan moet denken, was bij ons niet duidelijk. Wel is het goed opgepakt.

Een prachtig relatiegeschenk dat bij ons bedrijf past!

Een stoffer en blik met ons logo ingegraveerd. Past helemaal bij ons hoveniersbedrijf. Het zakje met anemonen past weer mooi bij ons logo (kleurrijke bloem) Mooierr dacht met ons mee en helpt je het cadeau passend bij je bedrijf te maken! Klanten reageren enthousiast: 'dit past echt bij jullie'! En dat met dank aan Mooierr!

Aanrader!

Leuk jong bedrijf, wat goed met ons meegedacht heeft. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en bevelen het zeker aan.

Uitstekende service!

Bij Mooierr weten ze echt wat mooie producten zijn. Ze weten dit nog mooier te maken door het product een persoonlijk tintje te geven. Ook de levering verliep volgens afspraak. Kortom: een warme aanbeveling van Mooierr!

Aan te bevelen

korte lijnen, pragmatische aanpak en denken graag mee in een creatieve oplossing.

We hadden zomerpakketten besteld voor het personeel, is allemaal prima verlopen. Er werd goed mee gedacht, leuke ideeën hebben ze, alles werd mooi op tijd geleverd, en het zag er erg leuk uit!

Kwaliteitsproducten, prettige en persoonlijke aandacht

Mooierr heeft prachtige en creatieve producten en vooral de prettige manier van omgang met elkaar spreekt me erg aan. Ga zo doorr!

Super geregeld

Fijne samenwerking Goed prijs kwaliteitsverhouding

Uitstekende service, fijn contact

Het persoonlijke contact, geven van passend advies en perfecte afwerking (aflevering en aftersales) maken dat de volgende bestelling van relatiegeschenken weer bij Mooierr zal gedaan worden. Zeer aan te bevelen!

Creatieve mannen met oog voor joúw business.

De mannen van Mooierr (met dubbel r ;-)) hebben ons positief verrast. Onze eerste behoefte was een nieuwe pen. Op zich niets bijzonders zou je zeggen, maar ze namen alle tijd en hebben er voor gezorgd dat we nu pennen bij klanten en relaties achterlaten die iets meer zijn dan gewoon een pen. Dat maakt de mannen van Mooierr bijzonder; net iets harder lopen dan je zou verwachten!!

Mooie producten, goede service, snelle levering!

Prachtige bedrukte Retulp-flessen besteld voor ons bedrijf. Daar maken we mensen blij mee!

Zeer positief !!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kwaliteit

Goede service van begin tot eind. Er wordt echt mee gedacht met de klant om tot het mooiste eindresultaat te komen. Bedankt!

Over Mooierr

Het tastbaar maken van merken en het tastbaar maken van waardering. Dat is ons vak. Jouw merk maken we tastbaar met kwalitatief hoogwaardige producten en een sterke focus op origineel personaliseren. Net dat stapje meer wat je van Mooierr mag verwachten. Jouw waardering maken we tastbaar met functionele geschenken die onderscheidend zijn in kwaliteit en design. En die blijven hangen. Je merk versterken? Je relaties of personeel waarderen? Bel Mooierr! 0577 491 189