Gewoon fantastisch!!

Ik vindt het een fantastisch bedrijf. Zeer klantvriendelijk! Na een paar mails over en weer te hebben verstuurd. En je de auto hebt samengesteld is het zo geregeld. Auto netjes afgeleverd gekregen via de dealer. Wat echt fantastisch was. Top voor alle betrokkenen partijen chapeau!! Echt een aanrader voor iedereen!! Grtjs Pascal.

Gewoon goed!

Goed advies, klantvriendelijk en aantrekkelijke aanbiedingen!

Geweldige service

Erg persoonlijk contact en staan altijd voor je klaar als je een vraag hebt

Pascal en Ivo, perfect en correct benadering klanten!

Heel prettig en vertrouw bedrijf XL Easy private lease, deskundig en vriendelijk adviseurs. Zal het zeker doorgeven! Veel succes verder!

Prima auto, met veel mogelijkheden

De auto rijdt prima, ziet er goed uit en is voorzien van vele snufjes, zoals: elektrisch bedienbare ramen, zowel voor als achter lane-assist cruise control stuurwielbediening voor radio etc Krijg veel complimenten over de looks van de auto, echt wel gaaf! Enige minpuntje ligt niet aan de auto zelf, maar vanwege de huidige Coronasituatie kan ik er niet genoeg in rijden

Zeer vriendelijke en snel reagerende medewerkers

Alles prima geregeld. Prijs/kwaliteit (voorwaarden e.d.) verhouding is goed. Enige wat ik minder vind, is dat op de groene kaart staat dat de auto bij schade naar een bedrijf in Apeldoorn gebracht moet worden. Ik mag toch hopen dat de auto ook naar andere schadebedrijven in NL gebracht mag worden.

Accurate dienstverlening

Xleasy is goed te bereiken. Alle vragen worden correct afgehandeld. Er wordt goed met de klant meegedacht

zeer snelle en duidelijke en vooral vriendelijke correspondentie via email

Vanaf mijn begin van mijn aanvraag zeer snelle en niet te vergeten vriendelijke begeleiding tot aan de aflevering auto. Wij zijn zeer tevreden met XLEasy en zal deze aan iedereen zeer aan te bevelen. Wij zijn ieder geval zeer tevreden en ook met de auto.

Alles was erg goed snel en duidelijk geregeld.

Prima in orde!!!

Goede klantbenadering, afspraak is afspraak, zeer flexibel naar de klant toe!

Goed.

Ben goed geholpen door diegene bij XL easy via internet en vriendelijke verkopers. auto kwam 1 maand later dan verwacht. moest auto ophalen in Amersfoort woon zelf in Capelle a/d Ijsel dat wist ik niet van te voren. Er is wel een mogelijkhied om de auto te leveren op woon address, zit wel extra kosten aan verbonden. Bij de Opel dealer in Amersfoort zeer goed ontvangen en ondanks de drukte daar betreft verzuim personeel snel geholpen.

Snelle, duidelijke en fijne service!!!

Vanaf de aanvraag van de offerte tot nu 2 weken na het ontvangst van de auto super fijne snelle en duidelijk service en hulp van Pascal gekregen!!! Ook fijn was dat tussentijdse aanpassingen nog prima aangepast konden worden. Ik rij met een big smile in me auto!!! Onwijs bedankt Pascal!!!

Super snelle service en levering

Leuke auto en snelle service en levering. Ik ben tevreden tot nu toe.

Perfecte begeleiding in het keuzeproces van de geselecteerde auto & het contact met lokale dealer

Perfecte begeleiding in het keuzeproces van de geselecteerde auto. Mijn initiële keuze was niet meer aanwezig, toch zijn we samen het een erg mooi alternatief gekomen. Daarnaast goed contact met lokale dealer, waardoor mijn verwachtingen goed werden gemanaged.

Transparant en super service!

Levertijd van de door mij samengestelde auto was 2-3 maanden, dit was voor mij veel te lang. Pascal heeft toen zeer snel een super alternatief gevonden welke binnen 1,5 week voor mijn deur is afgeleverd! Alles verliep goed en snel, en ook de voorwaarden werden netjes uitgelegd. Prettige communicatie. Zeer tevreden dus over XLEasy en ook over de auto!

Alles was goed op elkaar afgestemd.

Communicatie was helder en verliep heel soepel.

Flexibel, snel en klantgericht

Prima contact gehad met Pascal. Hij heeft alles supersnel en buitengewoon klantvriendelijk voor mij geregeld. Erg fijn!

Super geregeld!!!

Vanaf het moment dat ik besloten had om met XLEasy in zee te gaan ben ik alleen maar positief! Snelle reactie op mijn vragen. Duidelijke communicatie. En nog sneller de auto in bezit dat verwacht. Kan niet anders zeggen...super!

Erg meedenkend en staan voor je klaar.

Private lease bij XLeasy loopt via 2 man, en je spreekt ook altijd direct met een van de heren waardoor je erg persoonlijk behandeld wordt. Voelt vertrouwd en verder heb ik een prima deal, dus helemaal tevreden. Alle communicatie was altijd duidelijk en to the point.

Ronduit zeer tevreden

Sinds december vorig jaar rijden wij de nieuwe opel corsa gs line via XL easy. Vanaf het moment van aanvraag tot aan de levering heeft XL easy ons positief verrast. Het bedrijf is prettig in de communicatie, korte lijntjes, duidelijke spelregels en alles volgens afspraak. Wij zijn al met al zeer tevreden met onze nieuwe bliksem en zijn nog geen betere deal tegen gekomen. Wat ons betreft zeker een vergelijking waardig. Vriendelijke groet Kevin de Man

De auto is keurig afgeleverd

De ervaring met XL Easy is goed alleen zaten er geen sloten op de velgen voor zo auto sloten zijn goedkoper dan de banden met velgen als het gestolen wordt

Uitstekend contact geweest met zowel XLEasy als de leverancier van de auto

XLEasy heeft mij prima te woord gestaan en al mijn vragen beantwoord en zorgen ontnomen. De afhandeling vanuit de leverancier in Amersfoort verliep ook zeer voorspoedig. De auto is perfect en helemaal naar wens en ik heb dan ook geen klachten of verbeterpunten.

snel en accuraat geholpen

Prima ervaring met XLeasy. Goed geholpen op een klantvriendelijke manier en met een duidelijk verhaal.

Heerlijke auto met super zitcomfort

Rijdt rustig, schakelt fijn,schakelaar zit op mooie hoogte. Wat opvalt is dat de gordel dichtmaken ook op mooie hoogte zit zodat je niet diep hoeft te zoeken mar Aaf de gordel in moet. Fijne achterbak ruimte. Ook al is het een zogenoemde kleine auto dat is niet de ervaring als je er in rijdt. Voelt ruim aan.