Goede communicatie met de medewerkers. Je krijgt snel een antwoord terug via de mail. En de auto kon ik gelukkig al na 2 weken al ophalen. En vergeleken met andere leasebedrijven heb ik een top deal gekregen die ik tot nu toe nergens goedkoper kan vinden!

Geweldig geholpen en snel een nieuwe auto.

Alles vlot en goed verlopen !

Alles vlot en goed verlopen ! Een 8 echter geen 10. Paar kleine dingen/slordigheden: -verzoek om geld over te boeken terwijl ik dat al gedaan had - diegene die mijn auto ophaalde dacht dat get een lease auto was, wist niet dat deze op mijn naam stond en kiest worden overgeschreven, was niet gecommuniceerd - 2 keer groene kaart gehad.

Top service, op de dag dat mijn auto geleverd werd ben ik goed geïnformeerd ik hierdoor kon ik mijn dagbesteding prima aanpassen. Ook het afleveren was tot in de puntjes geregeld, door de Corona maatregelen is er netjes contact met mij opgenomen om aan te geven dat de service door de richtlijnen zijn aangepast. Dit maakte mijn beleving zeker niet Minder, een uiterst nette man heft mij tijdens het afleveren prima geïnformeerd.

Super snelle service

We hadden snel een auto nodig en hebben dit dankzij XL Easy en de dealer binnen een week kunnen realiseren! Fijn contact en goede informatie! Pascal, bedankt voor de goede zorgen! Tot over 4 jaar!

Prettig contact via de email Denken mee mbt wensen en opties

Van A tot Z uitstekend!

Vanaf het eerste contact een prima begeleiding en bij vragen een snelle en afdoende antwoord. Goede service...een aanrader!

van aanvraag tot aflevering: een prettig traject!

We kwamen uit bij de Citroen C3 met vele opties tegen een scherpe prijs. Aanvraag verliep vlot, er werd snel geantwoord op vragen. De auto zou na een maand geleverd worden maar dat werd uiteindelijk 3 weken. Opgehaald in Dodewaard, maar we hadden hem natuurlijk ook kunnen laten bezorgen. Als de service de komende 4 jaren zo blijft zijn we dik tevreden.

Fantastisch klantcontact en afleverservice

Hele vriendelijke, behulpzame en bekwame mensen. Zeer snelle reacties op vragen per email. De aflevering aan huis gaat gepaard met een telefoontje op de dag vooraf en vlak voor de levering zelf. Van begin tot eind helemaal perfect geregeld!

Voldoet aan de verwachtingen

Goede auto. Vlotte 5bak.

De auto is het wachten waard.

Ik heb erg lang moeten wachten op de auto. dit komt door de onvermijdelijke corona-gevolgen. Maar nu ik de auto heb, was het het wachten waard.

It was a fast transaction and the agent is very cooperative.

goede service ontvangst

goede service ontvangst

Mijn ervaring met XLEasy is gewoon top Alles is snel geregeld, contact is ook super, als er al vragen zijn,dan zijn die met een opgelost. Nieuwe auto keurig afgeleverd. dus gewoon top.

Goede duidelijke service.

Zeer tevreden over de gang van zaken wbt onze nieuwe leaseauto. Netjes afgeleverd aan huis op het afgesproken tijdstip. Communicatie met de leasemaatschappij dik in orde. Bedankt hiervoor. Nu genieten van onze nieuwe aanwinst!

Na gewaardeerd initiatief een verbeterde versie

Verkoop begeleider Pascal heeft ons zo goed als mogelijk geïnformeerd en was behulpzaam. Na telefonisch contact met Yvo en een uitgebreide evaluatie van enige misverstanden heb ik de eerste enquête verbeterd.De lucht is geklaard en daar heb ik een prima gevoel aan overgehouden. ( 6000km) Met Gr. R.F. Douma

perfect

Mijn ervaringen, tot nu toe, met XLEasy zijn uitstekend. Als alles goed gaat , zonder enig probleem, dan is zo,n beoordeling gerechtvaardigd. Maar....we hebben nog vier jaren te gaan(?!) Op 16 juni kon ik de auto in ontvangst nemen. De aflevering, voor Wassink autogroep, ging precies zoals gepland. Aflevering kon niet beter. ik was zelf degene die de eerste kilometers mocht afleggen, want de auto werd op een autotaxi gebracht. Ook de brandstof ontbrak niet. 'Service' de chauffeur/bezorger aan. Perfect!. \Dank ook aan Nicole Ebbers van Wassink . Een heel aardige dame die bewerkstelligde dat mijn auto een week eerder afgeleverd werd dan aanvankelijk de bedoeling was. Daar was ik zeer content mee. Ik heb Wassink autogroep dat ook laten weten. Ik doe al aan mond tot mond reclame voor dat bedrijf. Ze zitten helaas te ver bij mij vandaan om mijn auto daar in onderhoud te geven. Ford Nederland heeft mij niets gevraagd. als ze dat wel zouden doen was mijn evaluatie tot nu toe; Een fantastische nwe. Ford Fiesta! Enorm vernieuwd, compleet modern en mooi dashboard. Alle denkbare accessoires erop en eraan. Super soepel rijdend en heerlijk stil. Feitelijk zijn het , enigszins gechargeerd, vooral de banden die je hoort (en die zijn behoorlijk stil). Deze nwe. Fiesta en echt behoorlijk beter dan mijn vorige Fiesta. Eén minpunt voor Ford. De navigatiekaart(en) is/zijn niet up to date. Een rotonde van enkele jaren oud in mijn dorp wordt door de navigatie niet gekend. Dat is natuurlijk minder. Ik hoopte juist een nwe. auto en dus ook een up to date navigatie. Mogelijk kan Ford daar nog een update toepassen?. Wellicht iets voor XL Easy of evt. Wassink om daar in te bemiddelen? Daar hoor ik graag over. |Eindconclusie (muv laatste punt) alles perfect/uitstekend. Vriendelijke groet, H.J. (hans)Prins Holten

In goed overleg een juiste keuze kunnen maken, was niet m’n eerste keuze maar goed alternatief. De Opel Corsa rijdt top!

Gewoon goed!

Snel, duidelijk en vriendelijk

XLEasy is erg klantvriendelijk, duidelijke website, duidelijke communicatie en concurrerende tarieven. Dit is mijn eerste ervaring met XLEasy, maar op basis van mijn ervaring tot nu toe kan ik niet anders concluderen dat ik erg tevreden ben.

Uitstekende service en heel scherp geprijst :)

Ik heb lang lopen zoeken naar een lease maatschapij, toen kwam ik XLeasy tegen. De Opel Corsa sprong er meteen uit. Ik heb niet lang hoeven nadenken en heb gelijk een offerte aangevraagd. Alles was binnen een paar dagen geregeld en de communicatie verliep heel goed en snel tussen XLeasy en mijzelf. Ik zou iedereen deze leasemaatschapij aanraden voor als ze een lease auto zoeken voor een mooie scherpe prijs.

Gewoon helemaal top

ik moest heel snel een auto hebben vanwegen werk, ik kwam bij xleasy terecht en binnen 3/4 weken stond mn auto al klaar ik ben super geholpen door pascal ! Ik zou iedereej aan raden hier te leasen want deze mannen zijn echt toppers ! Met lieve groet vanuit gouda ! Nikki vlek

Ben ontzettend goed geholpen door Pascal van de Braak en door de Lease maatschappij,echt een aanrader .gr RONVANDERMEER

Vriendelijk en goed geholpen

Voor het eerst met privet lease begonnen,en ik moet zeggen ik heb wel een goed gevoel bij dit bedrijf snel duidelijke antwoorden op mijn vragen en goed geholpen

Zoals het hoort

Het contact via de e-mail and chat op de xleasy site is helder en aangenaam, ondanks mijn vele vragen en offerteverzoeken. Na wikken en wegen dan de knoop doorgehakt en een Corsa in bestelling genomen. Ook hierna is alles duidelijk gebleven en werd ik netjes benaderd door de opel-dealer voor een sneller-dan-verwacht afhaalafspraak. Helaas werd er schade geconstateerd maar is dit netjes en vooraf gecommuniceerd en was de afspraak met een paar dagen verzet en is mijn auto prachtig afgeleverd. Dikke prima en petje af voor XLeasy en Henri & Herman te Amersfoort!!